Strona korzysta z plikow cookie w celu realizacji uslug zgodnie z Polityka prywatnosci.

Mozesz okreslic warunki przechowywania lub dostepu do cookie w Twojej przegladarce lub konfiguracji uslugi.

DACIA Klub Polska  
  •  FAQ  •   Szukaj  •   Użytkownicy  •   Grupy  •  Rejestracja  •   Zaloguj  • 

 Ogłoszenie 
JEDNA SPRAWA = JEDEN TEMAT

Poprzedni temat :: Następny temat
Wrażenia po jazdach nowym sandero III i stepway
Autor Wiadomość
laisar 
Moderator



Marka: Dacia
Model: Logan MCV
Silnik: 1.6 MPI
Rocznik: 2007
Wersja: Laureate 7 os.
Pomógł: 417 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 18015
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2021-01-31, 00:28   

Prezes napisał/a:
miejsca niezadużo dla pasażerów

Złudzenie wywołane przez mniejsze szyby - miejsca jest w zasadzie tyle samo, co w poprzedniej generacji, tylko jest ciemniej w środku...

Prezes napisał/a:
nowy patent z drzwiami?

Tak, ale szyby bynajmniej nie są bezramkowe, tylko po prostu brzeg drzwi nie zachodzi na dach i chowa się pod jego płat.
 
Miro77 


Marka: Fiat
Model: Panda 3 WILD 4x4
Silnik: 0.875 85KM TWINAir
Rocznik: 2021
Dołączył: 12 Cze 2013
Posty: 37
Skąd: Kraków
Wysłany: 2021-01-31, 06:29   

Prezes napisał/a:
Byłem w piątek na przeglądzie i na dworze, tylko z zewnątrz obejrzałem sobie 4 sztuki nowego Sandero


a wydech z lewej strony zamiast z tyłu :):):) ? mnie to trochę odstrasza

ktoś tu pisze o golfie za 70tys, gdzie kurfa taki? chyba pół roku temu
naprawdę ceny poszły tak w górę że głowa boli, byle polo trzeba dać 63tys minimum z silnikiem masakra 80KM bez turbo 95nm tożto lepiej pchać niż jechać

w połowie poprzedniego roku mogłem kupić od ręki JUKE za 65tys nowy podstawowy , dzisiaj taki sam 75tys.

znalazłem zdjęcia moonstone grey szary księżycowy, jakby kogoś interesowało:
nie wiem co to za kolor albo zdjęcia słabe bo przypomina beż ?

sandero jest najładniejszym samochodem segmentu B, miałem brać szare clio ZEN na wyprzedażach ale wszystko wymiotło i zostały same z gazem, tu mam taki sam samochód kilka tys taniej i to w konfiguracji takiej jak sobie spasuje

wchodze teraz na strone VW i konfiguruje POLO, podstawowe comfortline, +alufelgi +1.0TSI i wychodzi 70tys

mam oferte na ecosporta connected metalic bez alufelg za 67tys wyprzedaż, ma ekran i android+nawigacja ale brak wspomagania parkowania (czujniki kamera)

więc wolę sandero za 55tys z kamerą i czujnikami w wybranym kolorze i silnikiem tce, reszta bajerów mi niepotrzebna chociaż kuszą ceną

9.jpg
sandero moonstone grey
Plik ściągnięto 116 raz(y) 79,06 KB

Ostatnio zmieniony przez Miro77 2021-01-31, 06:48, w całości zmieniany 2 razy  
 
Ftt 



Marka: Dacia
Model: Logan MCV II
Silnik: 1.0 SCe
Rocznik: 2019
Wersja: Open
Dołączył: 01 Wrz 2012
Posty: 115
Skąd: Wągrowiec
Wysłany: 2021-02-04, 00:28   

Jestem po jeździe testowej nową Sandero 1.0 TCe + LPG. Sprawdzona w mieście jak i na luźnej dwupasmówce przy prędkościach 90-160 które mnie interesowały ;-)

Generalnie między Sandero 2 a 3 jest przepaść na tyle duża jakby tylko znaczek pozostał ten sam i kierownica :-P

Ogólne wykonanie, wykończenie i materiały - można pomylić z nowym Clio w dolnych wersjach wyposażenia ale nie ma co oszukiwać Clio jest półkę wyżej ogólnie i to widać i czuć.

Wyciszeniem bliżej mu znów do Clio - do starego Sandero nie ma co porównywać. Szum z nadkoli był głównym, który się zaznaczał ale nie było większej różnicy między jazdą 90 vs 160 km/h. (jazda w deszczu)

Zawieszenie komfortowe, nadal jest miękko ale jest zdecydowanie stabilniej.

Silnik rwie ostro od 2500 obr/min by stracić pare w okolicy 4000-4500 obr/min (nie widziałem krzywej mocy i momentu ale góra jest obcięta ewidentnie) - spalanie LPG średnie jak w innych testach 9-10 L, pewnie idzie wykręcić 7 LPG w trasie przy spokojnej jeździe. Zestopniowanie skrzynii ok - przy 90 - 2 tys obr, przy 140 - 3 tys obr.

Czy warto się przesiadać z Sandero II - zdecydowanie :!:

Nareszcie mała Dacia, którą można wygodnie, pewnie i we względnej ciszy śmigać po autostradach - osobiście po jeździe na 15-stkach dołożyłbym 16-stki dla lepszego prowadzenia.

Dla mnie w tej cenie auto bez wad - jedynie się przyczepię że się siedzi bardzo blisko przedniej szyby - w porównaniu do Dustera jest wręcz klaustrofobicznie blisko ale za to miejsca za mną (178cm) mam tyle samo co w Dusterze :mrgreen:
 
Rysiob 



Marka: Dacia
Model: Sandero III Stepway
Silnik: 1.0 TCe LPG
Rocznik: 2021
Wersja: Comfort
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 22 Wrz 2007
Posty: 339
Skąd: Częstochowa, Polska
Wysłany: 2021-02-04, 09:50   

Też się podzielę wrażeniami, bo wczoraj jeździłem Stepwayem 1.0 TCe LPG.

+ znaczący postęp w wykończeniu wnętrza,
+ miejsca sporo,
+ bagażnik wystarczający,
+ wyciszenie zadowalające (ale jechałem najszybciej około 100km/h tylko),
+ silnik pracuje jakby lepiej niż w Dusterze, ale to może być kwestia złudzenia, w każdym razie jest OK
+ dynamika, przyspieszenia subiektywnie są na duży plus. Mimo że auto miało raptem 6 km przebiegu, jechało chętnie
+ skrzynia ma krótką jedynkę, ale poza tym zmiana biegów precyzyjna, przyjemna.

Generalnie o ile w Dusterze mi czegoś brakowało, coś nie pasowało, tak tutaj od pierwszych metrów wiedziałem, że jest fajnie. Przejadę się jeszcze raz , tym razem na autostradę jak warunki będą korzystniejsze, to dopiszę swoje spostrzeżenia w tym zakresie.
_________________
 
Auto Krytyk 


Marka: .
Model: .
Silnik: .
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 25 Cze 2010
Posty: 819
Skąd: Polska
Wysłany: 2021-02-04, 10:39   

Tylko według testów polskich i zagranicznych wyciszenie jest słabe tak jak w 2 generacji. Do jakiej prędkości się rozpędziłeś?
 
Michał B24 


Marka: Dacia
Model: Sandero
Silnik: 90tce
Rocznik: 2021
Wersja: Comfort
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 03 Mar 2017
Posty: 1055
Skąd: Chwaszczyno
Wysłany: 2021-02-04, 10:55   

Piszą że słabe, ale dużo lepsze niż w drugiej generacji. O tym mówią wszyscy.
 
Black Dusty 


Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.6Sce4x4
Rocznik: 2018
Wersja: Prestige
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 28 Lis 2018
Posty: 827
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2021-02-04, 10:56   

Auto Krytyk napisał/a:
Tylko według testów polskich i zagranicznych wyciszenie jest słabe tak jak w 2 generacji

To zależy od tego co testuje więc każdy sam musi to ocenić, tu ok. 11.35 jest o wyciszeniu
https://www.youtube.com/watch?v=F-in-bNZ99s
 
Dymek 



Marka: DACIA
Model: Sandero Stepway
Silnik: TCe 90
Rocznik: XII 2017
Wersja: Outdoor
Pomógł: 105 razy
Dołączył: 01 Cze 2017
Posty: 3604
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2021-02-04, 11:24   

Black Dusty napisał/a:
To zależy od tego co testuje...

Otóż to. Jeden tester przesiądzie się świeżo z jakiegoś "premiuma" i będzie narzekał a inny będzie chwalił, bo dopiero co jechał czymś głośniejszym. Dlatego na serio można zawierzyć tylko osobie, która na co dzień jeździ II generacją (koniecznie z analogicznym silnikiem TCe a nie z SCe czy dieslem) i przejedzie się teraz tą nową. Czyli tylko obecnemu właścicielowi Sandero 2.
Dla mnie na przykład dotychczasowe Sandero z TCe jest przy 140km/h cichutkie, ale ja wcześniej jeździłem samochodami, w których przy 120 nie było słychać własnych myśli... Jeżeli nowa generacja jest jeszcze lepiej wyciszona, to super!

[ Komentarz dodany przez: laisar: 2021-02-07, 22:36 ]
O autach zagłuszających myślenie - http://www.daciaklub.pl/f...1818769#1818769.
Ostatnio zmieniony przez Dymek 2021-02-04, 11:26, w całości zmieniany 1 raz  
 
Michał B24 


Marka: Dacia
Model: Sandero
Silnik: 90tce
Rocznik: 2021
Wersja: Comfort
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 03 Mar 2017
Posty: 1055
Skąd: Chwaszczyno
Wysłany: 2021-02-04, 11:35   

Dla mnie Sandero 2 Stepway przy 140km/h jest głośne, jeździłem i jeżdżę wieloma autami. No jest głośno, ale nie tragicznie.

Będę testował Stepway 2021 niedługo, to porównam, tym bardziej, że na jazdę testową pojadę Stepwayem 2 0.9TCE po tej samej drodze, co będę testował nową.
 
Rysiob 



Marka: Dacia
Model: Sandero III Stepway
Silnik: 1.0 TCe LPG
Rocznik: 2021
Wersja: Comfort
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 22 Wrz 2007
Posty: 339
Skąd: Częstochowa, Polska
Wysłany: 2021-02-04, 11:53   

Auto Krytyk napisał/a:
Tylko według testów polskich i zagranicznych wyciszenie jest słabe tak jak w 2 generacji. Do jakiej prędkości się rozpędziłeś?


Pisałem, że do 100 kmh (warunki nie pozwalały na więcej).

I tak, jak słuchałem testów hiszpańskich i francuskich to mówili, że wyciszenie jest dużo lepsze niż w drugiej generacji, ale jednak odstaje od najlepszych w segmencie. Niemniej jednak np koreańskie czy japońskie auta wcale nie są lepsze pod tym kątem. Przejadę się autostrada to dopisze, jakie wtedysa odczucia.
_________________
 
Ftt 



Marka: Dacia
Model: Logan MCV II
Silnik: 1.0 SCe
Rocznik: 2019
Wersja: Open
Dołączył: 01 Wrz 2012
Posty: 115
Skąd: Wągrowiec
Wysłany: 2021-02-04, 12:18   

Dziś przejechałem się przy wolnym czasie wersją Stepway też 1.0 TCe z LPG i osobiście preferuję prowadzenie i zachowanie na drodze wersji zwykłej - jest bardziej komfortowa na moje. Wracając do wygłuszenia - w wersji Stepway słychać nieco bardziej koła (16 vs 15 w zwykłej Sandero) i powyżej 90-tki stopniowo szum nad głową wyrabiają relingi dachowe choć nie wiem czy te dodatki plastikowe Stepway-a nie wytwarzają dodatkowego szumu wokół auta - tak samo jak przy uwagach Pertyna - Stepway jest zauważalnie głośniejsza i objawia się to przez wspomniane wyżej większe koła i relingi jak nie dodatkowe plastiki.
Powyżej 120/130 z zamkniętymi oczami - po słuchu będziemy wiedzieć czy jedziemy Sandero zwykłym czy Stepway.

Niemniej zwykłe Sandero wygłuszeniem plasuje się obok Rio czy i20 ale nie jest tak ciche jak Clio czy Fiesta - z innymi nowymi autami klasy B nie mam porównania.

Powtórzę jeszcze raz - jazda nowym Sandero jako całokształt przy wypasie za 60-65 tys to czysta przyjemność - jeśli ktoś szuka auta w segmencie B popełni duży błąd jeśli nie odwiedzi Dacii :-P

Stepway - do miasta, na zjechanie z asfaltu, na działkę, na ryby, na ogólny wszechstronny użytek, a Sandero zwykłe jako auto typowo na trasę 8-)

Oczywiście jak ktoś ma konkretne monety i wymogi to wyląduje w aucie klasy B za 100 koła bynajmniej osobiście czekam za Loganem żeby zastąpić MCV II jako auto roboczo-użytkowe (Logan dla większego bagażnika i tych 4cm więcej miejsca dla pasażerów z tyłu).
Ostatnio zmieniony przez Ftt 2021-02-04, 12:20, w całości zmieniany 1 raz  
 
laisar 
Moderator



Marka: Dacia
Model: Logan MCV
Silnik: 1.6 MPI
Rocznik: 2007
Wersja: Laureate 7 os.
Pomógł: 417 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 18015
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2021-02-04, 13:09   

Ftt napisał/a:
Logan dla większego bagażnika

Jeśli nie masz parcie na szybką zmianę, to zamiast dostępnego już sedana w przyszłym roku ma być nowa mcv-ka - http://www.daciaklub.pl/f...1818538#1818538
 
Ftt 



Marka: Dacia
Model: Logan MCV II
Silnik: 1.0 SCe
Rocznik: 2019
Wersja: Open
Dołączył: 01 Wrz 2012
Posty: 115
Skąd: Wągrowiec
Wysłany: 2021-02-04, 15:06   

laisar napisał/a:

Jeśli nie masz parcie na szybką zmianę, to zamiast dostępnego już sedana w przyszłym roku ma być nowa mcv-ka - http://www.daciaklub.pl/f...1818538#1818538


Zobaczymy jak się temat rozwinie ale tym razem to nie będzie samochód w cenie segmentu B - pewnie przewyższy także Dustera ale czekać pewnie będzie warto choć dałbym się pociąć żeby do aktualnej linii Sandero/Logan doszedł model z "plecakiem" :-P

MCV-ka za 2 miesiące skończy 2 letnią służbę także jako auto prywatne pomagające przy budowie domu - ten pakowny kufer jest na wagę złota - na tyle że dobrym zabezpieczeniu wnętrza nie trzeba było brać przyczepy ;-) To samo tyczy się wszelkich listw, desek 2,5-2,8m 8-)
W sumie jedyne materiały których nie pakowałem do MCV-ki to wszelkiej maści cegły, cement, druty na zbrojenia oraz wełna + styropian - czyli typowo te od których jest transport ciężarówką z rozładunkiem - czyli ładunek, który nie wyszedłby na zdrowie samochodowi :mrgreen:
Ostatnio zmieniony przez Ftt 2021-02-04, 15:13, w całości zmieniany 1 raz  
 
sobol1976 



Marka: Dacia
Model: Sandero III Stepway
Silnik: TCe100 LPG
Rocznik: 2021
Wersja: Comfort
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 04 Cze 2013
Posty: 742
Skąd: Poznań

Wysłany: 2021-02-06, 12:49   

Dzisiaj miałem jazdę próbną Stepway'em Tce100 bez gazu. Wrażenia jak najbardziej pozytywne w porównaniu do 2 generacji Stepway'a. Poza oczywistymi zaletami nowego modelu, szeroko opisanymi wcześniej, wymienię kilka moich subiektywnych spostrzeżeń:
1. Wspomaganie kierownicy znacznie bardziej komfortowe - na plus
2. Niewyczuwalny brak mocy na niskich obrotach. Wg. mnie praktycznie niezauważalna turbodziura. Przyspieszenie z dwójki (a nawet trójki) z prędkości ok 10-15km nie skutkuje wibracjami i moment obrotowy jest dostępny właściwie od dołu. To pewnie zawdzięczamy nowej skrzyni.
3. Manetki kierunkowskazów mają nareszcie funkcję impulsową (3 mignięcia).
4. Drzwi zamykają się znacznie lepiej i ciszej.
5. Silnik pracuje ciszej (moje wrażenia z kabiny) ale nie jest to jakiś wielki przeskok - prawdę mówiąc nawet liczyłem na więcej.
6. Dźwięk z MediaNav z 6 głośnikami mogę porównać na szybko do aktualnych głośników Focal, które wymieniłem z przodu. Tu mogę się mylić bo nie było szansy posłuchać dłużej, ale grają znacznie lepiej niż systemy fabryczne w poprzedniej generacji.
7. Ładnie tłumienie wybojów - pojeździłem po dziurach i jest lepiej ni w 2 generacji (a przecież i tak było dobrze :)
8. Zmierzyłem prześwit miarką i dalmierzem porównując 1:1 z moim Sandero.
Jeśli stare Sandero Stepway miało 20cm a nowe ma 17,4cm to coś tu nie gra. Odległości w różnych punktch pomiaru są takie same. Nawet jak spojrzeć na oba samochody obok siebie to prześwit wygląda tak samo. W nowym Sandero Stepway na francuskiej stronie mają podany prześwit 20cm u nas 17,4cm. Ja generalnie znam dzielność mojej Stepwayki w terenie i jeśli w nowym jest tak samo to bardzo dobrze - niezależnie od danych wymiarowych.
9. W kwestii bagażnika - w sumie tam najbardziej sobie odpuścili jeśli chodzi o wykończenie. Jest tak samo siermiężnie i po taniości. Dodatkowo zwracam uwagę że gumowa mata z mojego aktualnego samochodu nie wchodzi na długość do bagażnika nowej wersji i podwija się przy tylnych fotelach ok 4cm. Na szerokość jest tak samo.
Wniosek jest taki, że bagażnik musi być głębszy (choć nie miałem już czasu porównać wysokości progu) ale skrócony w kierunku foteli ponieważ nominalna pojemność bagażnika została jakoś zwiększona. Ten fakt stawia pod znakiem zapytania sensowność dołożenia podwójnej podłogi - ponieważ prowadnice i płyta jeszcze zmniejszają powierzchnię podłogi bagażnika.
10. Standardowy podłokietnik (bez schowka) jest wystarczająco wygodny i raczej nie potrzebuję innego. Jest chyba troszkę szerszy niż ten, który widziałem w Dusterze.
11. System Keyless Entry to tylko karta bez schowanego grotu standardowego kluczyka. W związku z tym nie ma w ogóle zamka drzwi. Jeździłem Clio i Clubmanem ostatnio - tam jest schowany grot klucza w karcie do awaryjnego otwarcia drzwi. Nie wiem czy to już standard u innych producentów.
Ostatnio zmieniony przez sobol1976 2021-02-06, 12:55, w całości zmieniany 1 raz  
 
Black Dusty 


Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.6Sce4x4
Rocznik: 2018
Wersja: Prestige
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 28 Lis 2018
Posty: 827
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2021-02-06, 13:10   

sobol1976 napisał/a:
11. System Keyless Entry to tylko karta bez schowanego grotu standardowego kluczyka. W związku z tym nie ma w ogóle zamka drzwi. Jeździłem Clio i Clubmanem ostatnio - tam jest schowany grot klucza w karcie do awaryjnego otwarcia drzwi. Nie wiem czy to już standard u innych producentów.

Czyżby :?:
https://www.youtube.com/watch?v=eLZFPBEBPz4
 
laisar 
Moderator



Marka: Dacia
Model: Logan MCV
Silnik: 1.6 MPI
Rocznik: 2007
Wersja: Laureate 7 os.
Pomógł: 417 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 18015
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2021-02-06, 13:17   

sobol1976 napisał/a:
stare Sandero Stepway miało 20cm [prześwitu] a nowe ma 17,4cm to coś tu nie gra

Nie gra, bo wartości podawane są w odmiennych sytuacjach - obie generacje mają 20 cm bez obciążenia i 17,5 z obciążeniem.
 
sobol1976 



Marka: Dacia
Model: Sandero III Stepway
Silnik: TCe100 LPG
Rocznik: 2021
Wersja: Comfort
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 04 Cze 2013
Posty: 742
Skąd: Poznań

Wysłany: 2021-02-06, 13:21   

Black Dusty napisał/a:

Czyżby :?:
https://www.youtube.com/watch?v=eLZFPBEBPz4


Aaaa... tu mnie mają. Grot sprytnie schowany wewnątrz - szukałem, macałem ale na to nie wpadłem. W Clio był po prostu wysuwany z boku karty. Wszystko ok, dzięki za sprostowanie.
Ostatnio zmieniony przez sobol1976 2021-02-06, 13:21, w całości zmieniany 1 raz  
 
velomar 


Marka: Dacia
Model: Sandero
Silnik: 1.0 SCE
Rocznik: 2020
Wersja: Laureate
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 12 Lip 2020
Posty: 588
Skąd: Lubelskie
Wysłany: 2021-02-06, 13:23   

sobol1976 napisał/a:
Dzisiaj miałem jazdę próbną Stepway'em Tce100 bez gazu.

Bez gazu to chyba jest 90KM.
 
sobol1976 



Marka: Dacia
Model: Sandero III Stepway
Silnik: TCe100 LPG
Rocznik: 2021
Wersja: Comfort
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 04 Cze 2013
Posty: 742
Skąd: Poznań

Wysłany: 2021-02-06, 13:25   

laisar napisał/a:

Nie gra, bo wartości podawane są w odmiennych sytuacjach - obie generacje mają 20 cm bez obciążenia i 17,5 z obciążeniem.


I to w sumie pozytywna wiadomość, bo trochę mnie martwiły wieści o zmniejszeniu prześwitu. Tu w każdym razie samochód nic nie straci. A patrząc od spodu jest nawet lepiej zorganizowany wydech. Jest schowany i nie wystaje poza poziom podwozia. Nie zahaczy się tłumikiem o kamienie i na bezdrożach Albanii. :)
 
Michał B24 


Marka: Dacia
Model: Sandero
Silnik: 90tce
Rocznik: 2021
Wersja: Comfort
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 03 Mar 2017
Posty: 1055
Skąd: Chwaszczyno
Wysłany: 2021-02-06, 15:54   

Dzis sie przymierzalem, podoba mi się bardzo.

Miejsca sporo, deska ładna, wykończenie ładne, no sprawia lepsze wrażenie wszędzie. Bagażnik jest krótszy, ale głębszy.

Nie znalazłem jakichś niedoróbek, trzeba by się bardzo przyglądać.
 
sobol1976 



Marka: Dacia
Model: Sandero III Stepway
Silnik: TCe100 LPG
Rocznik: 2021
Wersja: Comfort
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 04 Cze 2013
Posty: 742
Skąd: Poznań

Wysłany: 2021-02-07, 09:49   

velomar napisał/a:
Bez gazu to chyba jest 90KM.

Tak masz rację - 100KM ma tylko wersja z gazem. To trochę skrót myślowy bo miałem na uwadze litrową pojemność silnika. Kiedyś Tce90 kojarzyło się z pojemnością 899cm3, a teraz jednoznacznie widać, że chodzi o moc w oznaczeniach.
Ostatnio zmieniony przez sobol1976 2021-02-07, 09:49, w całości zmieniany 1 raz  
 
Dymek 



Marka: DACIA
Model: Sandero Stepway
Silnik: TCe 90
Rocznik: XII 2017
Wersja: Outdoor
Pomógł: 105 razy
Dołączył: 01 Cze 2017
Posty: 3604
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2021-02-07, 18:36   

sobol1976 napisał/a:

3. Manetki kierunkowskazów mają nareszcie funkcję impulsową (3 mignięcia).

Funkcja jest w dotychczasowym modelu Sandero co najmniej od 2017... Podobnie jak impulsowe sterowanie szyby kierowcy.
Ostatnio zmieniony przez Dymek 2021-02-07, 18:44, w całości zmieniany 1 raz  
 
DrOzda 



Marka: Dacia
Model: Lodgy
Silnik: 1.6 MPI
Rocznik: 2012
Wersja: Laureate 7 os.
Pomógł: 79 razy
Dołączył: 12 Maj 2010
Posty: 3593
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2021-02-08, 09:02   

Funkcja impulsowa pojawiła się już w Lodgy w 2012
 
dudu$ 



Marka: Fiat
Model: TIPO II Sedan
Silnik: 1.4 16v 95km
Rocznik: 2019
Wersja: [Inna].[nie dotyczy]
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 21 Mar 2017
Posty: 1812
Skąd: Ząbki
Wysłany: 2021-02-08, 11:10   

A w tych daciach w których nie była włączona, w 3 minuty można było ją aktywować. Dla mnie jest to druga czynność po zakupie Dacii która robię po zmianie auta
 
light7 


Marka: Dacia
Model: Logan MCV
Silnik: 1,6 16v
Rocznik: 2010
Wersja: Laureate 7 os.
Dołączył: 10 Cze 2013
Posty: 22
Skąd: Kraków
Wysłany: 2021-02-08, 14:04   

A jeździł ktoś z kolegów tym autem po zmroku ? Jak sprawują się ledowe światła mijania ?
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FISubSilver v 0.3 modified by Nasedo. Done by Forum Wielotematyczne