Strona korzysta z plikow cookie w celu realizacji uslug zgodnie z Polityka prywatnosci.

Mozesz okreslic warunki przechowywania lub dostepu do cookie w Twojej przegladarce lub konfiguracji uslugi.

DACIA Klub Polska  
  •  FAQ  •   Szukaj  •   Użytkownicy  •   Grupy  •  Rejestracja  •   Zaloguj  • 

 Ogłoszenie 
JEDNA SPRAWA = JEDEN TEMAT

Poprzedni temat :: Następny temat
Duster, Sandero - LPG i gwarancja
Autor Wiadomość
discharge 


Marka: Giant
Model: X1200
Silnik: pedały
Rocznik: 1997
Dołączył: 27 Lip 2021
Posty: 30
Skąd: Polska/miasto
Wysłany: 2021-08-23, 22:31   

eliks napisał/a:
Dlatego musisz sam pomierzyć. Jak Sandra za małą to i Captur tym bardziej.

Saturday Car Fever ma 190cm, zobacz sobie jak on tam się mieści

https://youtu.be/AZtOHgwXsWM


Ja się mieszczę tak samo jak on. Problem jest w manewrem wsiadania i wysiadania, którego w jego wykonaniu ze zrozumiałych względów nie pokazano.
 
eliks 


Marka: Dacia
Model: Sandero Stepway
Silnik: 0.9
Rocznik: 2019
Wersja: Laureate Plus
Dołączył: 10 Lip 2021
Posty: 337
Skąd: Lidzbark
Wysłany: 2021-08-23, 23:51   

No Sandero Stepway jest podwyższane więc tu nie wpadasz do auta tylko wsiadasz. W Dusterze siedzisz jeszcze wyżej
_________________
 
discharge 


Marka: Giant
Model: X1200
Silnik: pedały
Rocznik: 1997
Dołączył: 27 Lip 2021
Posty: 30
Skąd: Polska/miasto
Wysłany: 2021-08-24, 08:34   

Też myślałem, że do wyższego łatwiej będzie wejść ale jest dokładnie odwrotnie - musiałem wchodzić jak lala najpierw siadać bokiem i dopiero wciągać szkity. Znacznie łatwiej wchodziłem do niskiego (w wysokim tarłem łydkami o próg). Jednak zacząłem ćwiczyć - znalazłem poradę jakiegos kierowcy na YT, który pokazał jak wzmocnić odcinek lędźwiowy. Co ciekawe od lekarzy nie otrzymałem żadnej skutecznej porady a kierowca ciężarówki udziela skutecznej porady. Ostatnio wsiadałem za kierownicę i nawet udało mi się wsiąść po ludzku (wstawiając najpierw prawą szkitę czyli bez tych babskich ceregieli).
 
syn marnotrawny 



Marka: Dacia
Model: Sandero
Silnik: 1.0 turbo LPG
Rocznik: 2021
Wersja: Comfort
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 08 Mar 2021
Posty: 161
Skąd: Wielkopolska
Wysłany: 2021-08-24, 16:56   

sobol1976 napisał/a:
No i jeszcze kwestia ergonomii wnętrza. Mam kilka opinii, że w Sandero jest więcej miejsca zarówno dla pasażerów jak i dla kierowcy. Nie wiem, nie siedziałem w Capturze - szczególnie tym nowym.


Ja jeździłem tym i tym, bo też miałem dylemat czy nowy Captur czy SS i w moim odczuciu miejsca jest tyle samo jeśli chodzi o przód, bo z tyłu nie jeździłem, ale ostatnio wiozłem kumpla, który ma Audi Q5 i siadł z tyłu i jak chwile jechaliśmy to sam z siebie powiedział ile tu jest miejsca :-D
_________________
DACIA - fun to drive
 
discharge 


Marka: Giant
Model: X1200
Silnik: pedały
Rocznik: 1997
Dołączył: 27 Lip 2021
Posty: 30
Skąd: Polska/miasto
Wysłany: 2021-08-25, 19:40   

Przejechałem kawałek Dusterem. Przyzwyczaiłem się do siermiężnych kierownic bez wspomagania i gdybym jechał trochę szybciej, nie wiem czy nie dachował bym (za mocno odbiłem kierownicą). Podobnie z hamulcem - wryło mnie gdy tylko trochę go nacisnąłem. Muszę się przespać i podejść jeszcze raz.

PS. Słabo że Duster na kamerze cofania nie pokazuje przewidywanego toru jazdy jak czyni to Sandero. Przydało by mi się to w mojej wąskiej uliczce gdzie będę musiał wjeżdżać/wyjeżdżać z przeszkodami.
 
eliks 


Marka: Dacia
Model: Sandero Stepway
Silnik: 0.9
Rocznik: 2019
Wersja: Laureate Plus
Dołączył: 10 Lip 2021
Posty: 337
Skąd: Lidzbark
Wysłany: 2021-08-25, 22:20   

Oj tam, kierowcą jesteś a na brak linii narzekasz w kamerze
_________________
 
r70 


Marka: Dacia / Renault
Model: Duster / Captur
Silnik: 1.0Eco-G / 1.2tce
Rocznik: 2021 / 2014
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 10 Mar 2010
Posty: 1100
Skąd: Kępno
Wysłany: 2021-08-25, 22:41   

W każdym modelu trochę inaczej działa sprzęgło, hamulec, wspomaganie.
Generalnie to ostatnie najbardziej mnie "uderzyło" ale w "spokojnym" samochodzie wolę mieć takie komfortowe niż zbyt "twarde". Najbardziej lubię wspomaganie zmienne (miałem takie w lagunie 2.2dci) - podobno zmienne mają nowe sandero/logan więc Duster II F.2 też (choć pewnie nie, bo pewnie chwaliliby się w informacji prasowej)?
_________________
pozdrawiam
Paweł
Ostatnio zmieniony przez r70 2021-08-25, 22:42, w całości zmieniany 1 raz  
 
discharge 


Marka: Giant
Model: X1200
Silnik: pedały
Rocznik: 1997
Dołączył: 27 Lip 2021
Posty: 30
Skąd: Polska/miasto
Wysłany: 2021-08-25, 22:48   

"Elektryczne zmienne wspomaganie układu kierowniczego"
Tak stoi w ceniiku Dustera (wszystkie wersje).
Ale przydała by się jakaś regulacja żeby każdy sobie dostosował. Osobiście wolał bym większy opór ze strony kierownicy by "czuć" samochód.
A obecnie czuję się jakbym grał w Need for Speed. Obym w związku z tym się nie pomylił i nie liczył na "respawn" (czy jak to tam się zwało).
Ostatnio zmieniony przez discharge 2021-08-25, 22:50, w całości zmieniany 1 raz  
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FISubSilver v 0.3 modified by Nasedo. Done by Forum Wielotematyczne