DACIA Klub Polska  
  •  FAQ  •   Szukaj  •   Użytkownicy  •   Grupy  •  Rejestracja  •   Zaloguj  • 

 Ogłoszenie 
JEDNA SPRAWA = JEDEN TEMAT

Poprzedni temat :: Następny temat
Ukryte błędy
Autor Wiadomość
Patryk95 



Marka: Dacia
Model: Sandero Stepway
Silnik: 1.5 Blue dci
Rocznik: 2020
Wersja: Laureate
Dołączył: 05 Lis 2021
Posty: 39
Skąd: Murzynowo Leśne
Wysłany: 2021-11-06, 16:45   Ukryte błędy

Dziś do swojej daci Sandero Stepway 1.5 blue dci 2020r podłączyłem ELM327 chciałem zobaczyć temperature silnika podczas jazdy ze względu na brak wskaźnika. Wyskoczyły mi dwa błędy P1028 i P15AD, co to są za błędy? Na desce rozdzielczej nic sie nie zapala żaden check auto chodzi normlanie. W internecie zbytnio nic nie mogę znaleźć. Tydzień temu robiony przegląd gwarancyjny wszystko było oki nic nie mówili, drążyć temat czy odpuścić jak nic sie nie dzieje?
 
Fruxo 


Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: lpg 1.6 16v
Rocznik: 2012
Wersja: Laureate
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 16 Lis 2016
Posty: 1828
Skąd: wwa
Wysłany: 2021-11-06, 17:17   

Skasują ci je i na tym zakończy się ich interwencja
 
Hiszpan_JS 



Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.6 SCe
Rocznik: 2019
Wersja: Comfort
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 16 Cze 2019
Posty: 305
Skąd: Tarnów... okolice :)
Wysłany: 2021-11-06, 18:05   

"Kod P0128 oznacza, że ​​płyn chłodzący silnik nie nagrzewa się wystarczająco szybko. Innymi słowy, występuje problem polegający na tym, że temperatura robocza silnika nie zostanie osiągnięta w określonym czasie." Takie wyjaśnienie znalazłem w odchłaniach internetu ;-) , natomiast ten drugi kod ma takie wyjaśnienie:"The Engine Control Module (ECM) monitors the Engine Mounting Control Module. The ECM sets the OBDII code when the Engine Mounting Control Module is not to factory specifications." ale ja z angielskiego jestem cienki więc nie bardzo potrafię to przetłumaczyć. Może coś Ci to pomoże.
_________________
Ignorancja może być skorygowana przy pomocy książki. Głupota wymaga strzelby i szpadla.
 
Patryk95 



Marka: Dacia
Model: Sandero Stepway
Silnik: 1.5 Blue dci
Rocznik: 2020
Wersja: Laureate
Dołączył: 05 Lis 2021
Posty: 39
Skąd: Murzynowo Leśne
Wysłany: 2021-11-06, 18:19   

Hiszpan_JS napisał/a:
"Kod P0128 oznacza, że ​​płyn chłodzący silnik nie nagrzewa się wystarczająco szybko. Innymi słowy, występuje problem polegający na tym, że temperatura robocza silnika nie zostanie osiągnięta w określonym czasie." Takie wyjaśnienie znalazłem w odchłaniach internetu ;-) , natomiast ten drugi kod ma takie wyjaśnienie:"The Engine Control Module (ECM) monitors the Engine Mounting Control Module. The ECM sets the OBDII code when the Engine Mounting Control Module is not to factory specifications." ale ja z angielskiego jestem cienki więc nie bardzo potrafię to przetłumaczyć. Może coś Ci to pomoże.


A jak szybko powinien sie nagrzać? Temperatura robocza według ELM dziś była osiągnięta po 5km. Nie bardzo rozumiem jak szybko ma zajść ta temperatura robocza 😁
 
Patryk95 



Marka: Dacia
Model: Sandero Stepway
Silnik: 1.5 Blue dci
Rocznik: 2020
Wersja: Laureate
Dołączył: 05 Lis 2021
Posty: 39
Skąd: Murzynowo Leśne
Wysłany: 2021-11-06, 18:21   

Hiszpan_JS napisał/a:
"natomiast ten drugi kod ma takie wyjaśnienie:"The Engine Control Module (ECM) monitors the Engine Mounting Control Module. The ECM sets the OBDII code when the Engine Mounting Control Module is not to factory specifications." ale ja z angielskiego jestem cienki więc nie bardzo potrafię to przetłumaczyć. Może coś Ci to pomoże.


Tłumacz przetłumaczył tak 😁
Moduł sterujący silnika (ECM) monitoruje moduł sterujący montażu silnika. Moduł ECM ustawia kod OBDII, gdy moduł sterujący montażu silnika nie jest fabrycznie skonfigurowany
Też nie rozumiem
 
villager 


Marka: Dacia
Model: Sandero II
Silnik: 1 SCe
Rocznik: 2018
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 06 Lis 2021
Posty: 172
Skąd: centralna Polska
Wysłany: 2021-11-06, 18:24   

Chociaż jestem nowy na tym forum to znalazłem coś takiego w tym temacie:
http://www.engineobd2code...lt-sandero.html
 
Patryk95 



Marka: Dacia
Model: Sandero Stepway
Silnik: 1.5 Blue dci
Rocznik: 2020
Wersja: Laureate
Dołączył: 05 Lis 2021
Posty: 39
Skąd: Murzynowo Leśne
Wysłany: 2021-11-06, 19:04   

villager napisał/a:
Chociaż jestem nowy na tym forum to znalazłem coś takiego w tym temacie:
http://www.engineobd2code...lt-sandero.html


Ale z jedej strony jeśli byłby to poważny problem check musiał by sie palić a nie że zauważyłem to przypadkiem, raczej jak pojadę do serwisu to czy mnie nie oleją jak nic sie nie dzieje i sie nie pali na desce rozdzielczej?
 
uno0 



Marka: Dacia / Opel
Model: Sandero Stepway 3/Auris 2/Piaggio Medley 125
Silnik: 999 TCE X-Tronic
Rocznik: 2021
Wersja: Comfort
Dołączył: 30 Maj 2021
Posty: 353
Skąd: Pyrlandia
Wysłany: 2021-11-06, 20:17   

całkiem niedawno miałem Scenica 2 2.0 Pb....pewnego dnia wyskoczył mi błąd DF0171 wywaliło mi komunikat SERVICE. W pierwszej chwili myślałem że to brak płynu do spryskiwaczy ksenonów bo rzeczywiście się skończył i pomimo uzupełnienia nadal brak działania silniczka spryskiwacza. Pod ręką miałem miałem PyClipa, który wywalił (właśnie w sekcji ksenony) błąd DF0171. Byłem ciekaw przyczyny, bo tematyka miała dotyczyć zerwanego jakiegoś kabelka....

Problem został rozwiązany całkiem przypadkowo....i to zgodnie z teorią chaosu francuskiej myśli elektronicznej. Na serwisie olejowym, zgodnie z zaleceniem przejrzane piny, wtyczki i kolory. Olej zalany, auto odpalone i serwice nadal świeci. Kasując informacje i migający kluczyk o przeglądzie lampka....zgasła :-( a właściwie :-) No i bądź tu mądry człowieku....

Reasumując tak jak napisali przedmówcy....możesz być kasowany w serwsie za coś co nie jest jeszcze błędem a ten nieoczywisty błąd może dotyczyć zupełnie innej strony francuskiej myśli elektronicznej.
 
rob_plk 


Marka: Dacia
Model: D
Silnik: 1.6SCE
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 16 Gru 2018
Posty: 105
Skąd: skąd
Wysłany: 2021-11-07, 10:04   

Jak byś miał fabryczny interfejs to by ci pokazał ok, pyclipy i inne wynalazki są robione metodą "reverse engineering'u" mają w chu... błędów w tłumaczeniu itp.
U mnie też zaczął sygnalizować błąd lampką i pyren/dd4all pokazywał jakiś bzdetny błąd, ale przypomniało mi się, że już nie kasowałem od dawna serwisu olejowego, ustawiłem kilometry w polach od oleju i kontrolka zgasła. Także jak mija granicę kilometrów od wymiany oleju to klucz zapala się/miga jak minie granicę 2x to już awarię zapala.
Ostatnio zmieniony przez rob_plk 2021-11-07, 10:10, w całości zmieniany 1 raz  
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FISubSilver v 0.3 modified by Nasedo. Done by Forum Wielotematyczne