Wydaje mi się, że nie ma lepszej alternatywy. Dealerzy na pewno nie chcieliby upaśc, na pewno woleliby się zamiast Lanosów, którego wytwarzanie skończy się w październiku 2008 roku, sprzedawac Taty Indica, Indigo czy Safari.
Czekam z niecierpliwością, start sprzedaży zapowiadany jest na czwarty kwartał 2008 roku.
_________________ Italjet Formula
50 ccm
12 lat
wciąż jeździ , ale czy zajechałbym do Rumunii ?
Szkoda, że znaczek FSO zniknie z samochodów, no ale cóż poradzić - c'est la vie... A dla dealerów przejście pod skrzydła Taty może się opłacić. Zwłaszcza jeżeli tej indyjskiej firmie uda się sprzedaż w Polsce.
Teoretycznie to jest salon Taty na Śląsku. Duża impreza promocyjna, i otwarcie salonu z prezentacją modeli koncernu Tata 19 lipca o godz.10.00. Tymczasem na stronach firmy ani słowa na ten temat.
Salony Taty na Śląsku miały być otwarte już w maju-czerwcu 2008 roku. I nic.
_________________ Skoda 105 S (1982-1989), Polonez 1500 SLE (1989-2000), 3×Fiat 126p (19??-2002), czasami pożyczane Daewoo Tico, Skoda Felicia
Marka: (nie posiadam)Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.5 dCi 105 KM 4x4
Rocznik: 2010
Wersja: Prestige
Dołączył: 08 Lip 2008 Posty: 269 Skąd: Nowy Kocin
Wysłany: 2008-07-21, 18:57
Hmm...chociaż Tata będzie sprzedawana jako Tata to i tak ma polski wkład.Nano i Indicę projektował Justyn Norek-Polak.Polskie Fiaty i polonezy projektowali Włosi,produkowaliśmy my.Z Tatą odwrotnie:Polacy projektują,Hindusi produkują.Apropo Taty to buduje też hotele i jest właścicielem marki Tetley(herbata)
_________________ W życiu najważniejszy jest zdrowy rozsądek.
Marka: Dacia
Model: Logan Ambiance
Silnik: 1390 cm, 75 KM
Dołączył: 19 Wrz 2007 Posty: 548 Skąd: Katowice
Wysłany: 2008-07-31, 10:28
Ile jest prawdy w pojawiających się niekiedy w mediach informacjach, że hatchback Tata Indica w podstawowej wersji kosztować będzie około 20-21 tysięcy złotych? Może to cena promocyjna mająca na celu przyciagnąć klientów, i zwrócić uwagę na nową markę? W Europie cena wersji podstawowej to około 7800 euro (około 25.000 tysięcy złotych, ale z klimatyzacją, która wcale w Polsce nie musi być oferowana w standardzie). To najniższa cena za Indicę jaką znalazłem: 6.863 lub 6974 euros (21.962 i 22.317 złp) w promocji.
_________________ Skoda 105 S (1982-1989), Polonez 1500 SLE (1989-2000), 3×Fiat 126p (19??-2002), czasami pożyczane Daewoo Tico, Skoda Felicia
Tutaj ciekawy artykuł o Tata Indica. Duży katalog zdjęć. Warto zwrócić uwagę na jakość montażu (kable wystające spod przelącznika wycieraczek, odstająca pokrywa schowka). Chyba jednak zdecydowanie wolę swoją Daćkę....
Tata może skończyć w Polsce podobnie jak rosyjska Lada, która ostatecznie wycofała się z rynku polskiego, ponieważ rocznie sprzedawała maksymalnie kilkanaście samochodów osobowych.
_________________ Skoda 105 S (1982-1989), Polonez 1500 SLE (1989-2000), 3×Fiat 126p (19??-2002), czasami pożyczane Daewoo Tico, Skoda Felicia
Ostatnio zmieniony przez ian 2008-08-19, 10:38, w całości zmieniany 1 raz
Poczekajmy na moment, w którym będzie można się przejechać Indicą. Może nie będzie tak tragicznie. Na dobrą sprawę marka jeszcze nie wystartowała w kraju, więc trudno o jakieś precyzyjne opinie.
Opinia na temat każdej marki samochodów tworzy się przez lata. Tak było np. z KIĄ czy HYUNDAYEM, opinia na temat DACII dopiero się tworzy. Po wypuszczeniu Loganki nie wszyscy z zachwytem o niej mówili ( niektórym to zostało do teraz) inni przekonali się do tego auta podczas użytkowania i na pewno nie żałują wyboru. Może z Indicą będzie podobnie?
Teoretycznie jest to strona polskiego oddziału Tata Motors. U mnie się nie wyświetla. Mam jedynie dostęp do przeterminowych kopii (wersji) tej strony. Jak tak samo będzie z samochodami-to jest to bardzo zły znak.
Wpis z dnia 10.09.08:
Przepraszam, to wina zabezpieczeń. Trzeba pozwolić przeglądarce na uruchamianie wyskakujących okienek. Inaczej nas do strony nie dopuści
_________________ Skoda 105 S (1982-1989), Polonez 1500 SLE (1989-2000), 3×Fiat 126p (19??-2002), czasami pożyczane Daewoo Tico, Skoda Felicia
Ostatnio zmieniony przez ian 2008-09-10, 15:58, w całości zmieniany 3 razy
Zawsze można zrobić sobie po prostu zrzut ekranu - większość przeglądarek grafik robi coś takiego, a ostatecznie można użyć Alt+Print_Screen i wkleić do programu graficznego.
Hmm...chociaż Tata będzie sprzedawana jako Tata to i tak ma polski wkład.Nano i Indicę projektował Justyn Norek-Polak.Polskie Fiaty i polonezy projektowali Włosi,produkowaliśmy my.Z Tatą odwrotnie:Polacy projektują,Hindusi produkują.Apropo Taty to buduje też hotele i jest właścicielem marki Tetley(herbata)
Jak patrzę na Indicę i Indigo to widzę Fiata Palio (krótki, nie było go na naszym rynku) i Palio Weekend. Jeżeli cena będzie podobna do oryginału, to nie wróżę dużego sukcesu, ale może przez to Fiat powróci do sprzedaży Palio weekend.
A co do Justyna Norka, to akurat spierdzielił wszystko to co było ładne i dobre w Palio, deska w indice jest jakaś taka nieproporcjonalna, a w bagażniku pojawiły się amortyzatory, które były w Palio ładnie schowane.
Nie, Fiat ogłupiał i zgłupiał z tymi cenami, krótkie Palio w Turcji kosztuje na nasze złotówki od 36.000 do 54.000.
Albea od prawie 39.000 do ponad 56.000.
Trzeba jednak przyznać że to nowe Palio Weekend z Brazylii robi wrażenie designem, zwłaszcza wersja Adventure
A mnie się właśnie ten wygląd nie podoba - jakieś to takie bez polotu, okienka malutkie. Adventure faktycznie lepsze, chociaż... tu dla odmiany jakieś naleciałości Qashqaia chyba widać /:
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum