Strona korzysta z plikow cookie w celu realizacji uslug zgodnie z Polityka prywatnosci.

Mozesz okreslic warunki przechowywania lub dostepu do cookie w Twojej przegladarce lub konfiguracji uslugi.

DACIA Klub Polska  
  •  FAQ  •   Szukaj  •   Użytkownicy  •   Grupy  •  Rejestracja  •   Zaloguj  • 

 Ogłoszenie 
JEDNA SPRAWA = JEDEN TEMAT

Poprzedni temat :: Następny temat
Dokker - spadł pedał sprzęgła
Autor Wiadomość
slavmir 
Zielony listek


Marka: Dacia
Model: Dokker
Silnik: 1.6 SCe 100 S&S
Dołączył: 07 Wrz 2018
Posty: 9
Skąd: Zielona Góra
  Wysłany: 2023-02-14, 19:45   Dokker - spadł pedał sprzęgła

Cześć,
dzisiaj spadł mi pedał sprzęgła i nie mogłem wrzucić biegu. Niestety zupełnie nie znam się na samochodach.
Najprawdopodobniej wyrobił się taki biały plastik łączący pedał sprzęgła z elementem (drążkiem), który jest wciskany.
Udało mi się ten element wyjąć i z jego pominięciem i zastosowaniem trytytek połączyć ze sobą wszystko na tyle, że mogłem jechać dalej i pedał sprzęgła już nie spadał. Na szczęście do domu nie miałem daleko.
Wydaje mi się, że jestem w stanie sam tę część wymienić, jednak nawet nie wiem jak to się nazywa.
W załącznikach zdjęcia tego elementu
Bardzo proszę o pomoc w rozpoznaniu tej części i ewentualnie informację, gdzie mogę ją kupić.
Z góry dziękuję za pomoc.

fot4.jpg
fot. 4
Plik ściągnięto 8 raz(y) 98,22 KB

fot3.jpg
fot. 3
Plik ściągnięto 6 raz(y) 144,57 KB

fot2.jpg
fot. 2
Plik ściągnięto 2 raz(y) 98,93 KB

fot1.jpg
fot. 1
Plik ściągnięto 3 raz(y) 245 KB

 
laisar 
Moderator



Marka: Dacia
Model: Logan MCV
Silnik: 1.6 MPI
Rocznik: 2007
Wersja: Laureate 7 os.
Pomógł: 417 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 18024
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2023-02-14, 23:00   

To element, który wypadł z wnętrza trzonka tłoczka - widać go w prawym kółku na poniższym zdjęciu:



Przy odrobinie samozaparcia i zdolności mechanicznych - lub środków finansowych dla kogoś innego - dałoby się go pewnie naprawić osadzając ponownie...