Marka: Renault / VW
Model: Captur / Up
Silnik: 1,3 TCe 130KM/60 KM
Rocznik: 2019 / 2014
Wersja: Laureate Pomógł: 12 razy Dołączył: 22 Mar 2009 Posty: 1889 Skąd: lubelskie
Wysłany: 2010-06-01, 13:57
Ikarusiarz napisał/a:
No i po sprawie... Woda w odstojniku. Cena tej skomplikowanej operacji 23zł04grosze...
Operacja skomplikowana: Zdjęcie koła, osłony, odkręcenie części zderzaka.
Ale to cena w ASO?, czy u jakiegoś innego mechanika - pytam bo u mnie też dieselek.
U mnie kiedyś a przeglądzie był błąd obecności wody w układzie zasilania paliwem, ale kontrolka się nie paliła. Został wykasowany. Niedawno sprawdzałem, błąd jak na razie się nie powtórzył.
Marka: Renault / VW
Model: Captur / Up
Silnik: 1,3 TCe 130KM/60 KM
Rocznik: 2019 / 2014
Wersja: Laureate Pomógł: 12 razy Dołączył: 22 Mar 2009 Posty: 1889 Skąd: lubelskie
Wysłany: 2010-06-01, 17:03
tomi napisał/a:
U mnie kiedyś a przeglądzie był błąd obecności wody w układzie zasilania paliwem, ale kontrolka się nie paliła. Został wykasowany. Niedawno sprawdzałem, błąd jak na razie się nie powtórzył.
witam ja na środę jestem umówiony u Przyguckich w sprawie stuków z prawej strony z przodu. jak dla mnie coś się poluzowało i stuka przy ruszaniu i zmianie biegów gdy auto dostaje" kopa". Przy przebiegu 12500 raczej nie powinno się stać nic poważniejszego.
Wspominałem o tym na starym forum, więc pozwolę sobie dodać:
32) zgrzyt mechanizmu centralnego zamka w trakcie otwierania
Moim zdaniem to musisz sprzedać to auto i kupić AUDI. Tam perfekcja doszła do tego stopnia, że nawet klik pokrętła do komputera musi mieć swój decybel !!!! Tylko tak na marginesie na Dacię wydasz 40 tysięcy a na Audi 400 tyś PLN !!!!!!!!!!!!!!!!!!
Marka: Dacia
Model: Logan Ambiance
Silnik: 1390 cm, 75 KM Pomógł: 1 raz Dołączył: 19 Wrz 2007 Posty: 548 Skąd: Katowice
Wysłany: 2010-07-12, 09:51
Głośne drżenie szyby całkowicie zamkniętej po stronie kierowcy. Ostatnio coraz częstsze...
Wynik przejazdu przez polsko-śląskie drogi? Bytków-Siemianowice zdjęty asfalt i położona metalowa siatka. Jazda jak po tarce. Brzeziny koło Piekar brak asfaltu, a dziury głębokości nawet po 10 centymetrów-taki off roadowy tor przeszkód. Zabrze ulica Wolności dziury w asfalcie, dziury zabezpieczone kostką brukową, zapadnięte studzienki kanalizacyjne.
_________________ Skoda 105 S (1982-1989), Polonez 1500 SLE (1989-2000), 3×Fiat 126p (19??-2002), czasami pożyczane Daewoo Tico, Skoda Felicia
Ostatnio zmieniony przez ian 2010-07-12, 09:51, w całości zmieniany 1 raz
Wymieniłem dzisiaj łożysko w przednim prawym kole. Przy okazji dowiedziałem się że poszedł sworzeń wachacza z prawej strony i czeka mnie prawdopodobnie wymiana calego wachacza bo wyjdzie taniej no i dwa największe pechy to to że poszło mi po drodze łożysko w tylnym lewym kole, tzn auto jeździ, ale chuczenie jest straszne w kabinie i pod domem zaczeło się reównież piszczenie. No i druga rzecz, pada mi pomalutku sprzęgło. masakrawykończyć się można finansowo. na łożysko i rorząd poszło750zł, a teraz drugie łożysko, wachacz i sprzęło które najbardziej mnie boli finansowo.
miał ktoś problem z drzwiami? bo u mnie od kierowcy po wczorajszym montazu dziennych i głośników z tyłu cos ciężko się zamykaja musze je mocniej pacnąć niż reszte, jak sie ten zaek reg. czy tylko na zawiasach
Marka: Dacia, Fiat
Model: Sandero, Tipo
Silnik: 1.4 MPI, 1.4 16V
Rocznik: 2008, 2016
Wersja: Laureate 5 os. Pomógł: 66 razy Dołączył: 10 Sie 2008 Posty: 3233 Skąd: Łódź
Wysłany: 2010-08-27, 10:07
wat najpierw sprawdź uszczelki drzwi, czy nic tam nie podejrzanego co by przeszkadzało w zamykaniu drzwi - być może uszczelka zeszła z rantu i drzwi o nią zawadzają,
Zawiasów nie ruszaj, bo na pewno nikt ich nie ruszał - no chyba że coś wykrzywili przy montażu głośników - ale raczej mało prawdopodobne.
oki ide spawdzić i dam znać, a nie pokrzywili bo ich pilnowałem przez otwarte drzwi buraki nie pozwalają wchodzić na hale
no i miałeś rację nie docisnieta uszczelka, poprawiłem i jest oki
Ostatnio zmieniony przez wat 2010-08-27, 10:50, w całości zmieniany 1 raz
komuś telepie się w klekocie obudowa filtra powietrza - u mnie na wolnych obrotach wpada w rezonans a dzis na szybko nie zlokalizowałem srubek które można by dokręcić
Z tego co wiem to koledzy w dieslach owijali taśmą zaczep na silniku górnej pokrywy silnika (fitra) czy podkładali kawałek gumki z przodu nad kolektorem wydechowym, bo ona właśnie wpada w rezonans. Rada to zapal auto i przytrzymaj ją ręką i będziesz wiedział gdzie.
Ostatnimi czasy zacząłem słyszeć dziwne odgłosy przy ruszaniu (zarówno do przodu jak i do tyłu) i jednoczesnym kręceniu kierownicą. Pojechałem z tym do serwisu. Okazało się, że do wymiany wachacz lewy i wsporniki stabilizatora.
Wymiana w ramach gwarancji.
Przebieg 59400
Przy okazji zgłosiłem też głośną pracę sprężarki klimatyzacji - po włączeniu na wolnych obrotach słychać było brzęczenie, a na wysokich obrotach strasznie "wyła".
I tu też okazało się, że sprężarka do wymiany w ramach gwarancji, z tym, że niestety nie mieli w serwisie i muszą ściągać z Francji.
Marka: Renault
Model: Laguna Grandtour
Silnik: 1,8 16V + Gaz Pomógł: 2 razy Dołączył: 03 Cze 2008 Posty: 213 Skąd: Powiat Piaseczno
Wysłany: 2010-09-10, 09:32
waski napisał/a:
Wymieniłem dzisiaj łożysko w przednim prawym kole. Przy okazji dowiedziałem się że poszedł sworzeń wachacza z prawej strony i czeka mnie prawdopodobnie wymiana calego wachacza bo wyjdzie taniej no i dwa największe pechy to to że poszło mi po drodze łożysko w tylnym lewym kole, tzn auto jeździ, ale chuczenie jest straszne w kabinie i pod domem zaczeło się reównież piszczenie. No i druga rzecz, pada mi pomalutku sprzęgło. masakrawykończyć się można finansowo. na łożysko i rorząd poszło750zł, a teraz drugie łożysko, wachacz i sprzęło które najbardziej mnie boli finansowo.
Nie musisz wymieniać wahacza - sworzeń jest wbity w wahacz i jest wymienny - wiem, gdyż robiąc skrzynię i zdejmując dolną belkę Daćki stwierdziłem, że prawy sworzeń był wybity.
Sworzeń kupiłem w Inter Cars za ok. 50 zł ( nie pamiętam ). Tam, też kupiłem sprzęgło za ok. 500 zł ( tarcza, docisk i łożysko - komplet Valeo ). Zrób sworzeń przy wymianie sprzęgła - i tak muszą zdjąć belkę z wahaczami i będą to mieli na wierzchu. Uwierz mi - wymiana sworznia to około 20 minut i kilka młotków - niech Cię mechanik nie naciąga na wymianę całego wahacza. Łożysko do tylnego koła kosztuje około 90 zł, a jego wymiana około 50 zł i trwa około pół godziny.
Dacia to na prawdę TANI samochód zarówno co do części jak i roboty ... przykład - kupiłem żonie Chryslera PT Criusera 2,0 benzyna i będę wymieniał rozrząd : koszt wymiany w ASO - ok. 5000 zł, ja znalazłem mechaniora od amerykanów i wymiana rozrządu z częściami u niego w warsztacie wyjdzie mnie 1800 zł, tak więc Twoje 750 zł to Pan Pikuś.
_________________ Poprzednie auto : Dacia Logan 1,4 MPI B+G.
Obecnie : Laguna II 1,8 16 V B+G
Kiedy właśnie sam sworzeń występuje wśród oficjalnych części zamiennych: ref. 401604793R, cena 208 zł brutto - aczkolwiek tylko w niektórych krajach (np Rosja czy Algieria)...
Po drugie, zależy jeszcze, czy problemem jest wyłącznie sworzeń, czy może np tuleje - które też występują na na rynku zamienników, a w katalogu ASO ich nie ma.
Kurcze, momentami nie gra mi prawy głośnik już raz byłem na gwarancji i jakoś nie doszli przyczyny. Teraz jestem już na miejscu więc będę się dochodził. Miałem rozbudowywać audio, ale póki co zostaję z fabrycznym i wolałbym aby działało jak należy. Auto ma niewiele ponad miesiąc.
30tyś przebiegu siadły gałki kierownicze a po 40 tyś łożysko w prawym kole
_________________ grzegorzr
Gość
Wysłany: 2010-10-27, 13:54
Witam.
Mam Dacię Logan i w sumie to bardzo nie narzekałem.
Poza drobnymi usterkami typu żarówki i gumki wycieraczek nic nie było.
No i w lato zapchał mi się odpływ wody z klimy. Zamiast pod samochód to do srodka pod wycieraczke.
Zrobili wysuszyli na gwarancji.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum