Marka: Opel
Model: Astra IV
Silnik: 1.7 cdti
Rocznik: 2011
Dołączył: 13 Kwi 2008 Posty: 888 Skąd: W-WA
Wysłany: 2009-08-11, 07:40
Niska cena i dobra kampania reklamowa mogą sprawić że będzie się sprzedawać jak świeże bułeczki Coraz częściej widuje auta TATA na stołecznych drogach które są najtańsze na rynku a reklamy nie mają Więc taki "chińczyk" nie jest na straconej pozycji
Ostatnio zmieniony przez gigi303 2009-08-11, 07:42, w całości zmieniany 2 razy
No nie wiem - chińskie auta jak nie poprawią wyników testów zderzeniowych (które są TRAGICZNE) to będą u nas znajdować nabywców tylko wśród wariatów i samobójców.
Cena to nie wszystko...
A co do Taty - rzeczywiście można wyłapać na ulicach ich coraz więcej (kombi to nawet całkiem o.k. się prezentuje) ale dla mnie to jednak jedna wielka niewiadoma i zbyt duże ryzyko...
Poza tym Polacy (i nie tylko) lubują się jednak w markach, które innym (głównie sąsiadom czy znajomym) coś mówią, a Tata czy ten chińczyk jeszcze dłuuuugo (jeżeli w ogóle) nie będą się liczyć.
_________________ Grunt - to umieć radzić sobie w życiu...
Marka: Opel
Model: Astra IV
Silnik: 1.7 cdti
Rocznik: 2011
Dołączył: 13 Kwi 2008 Posty: 888 Skąd: W-WA
Wysłany: 2009-08-11, 08:05
Chińskie autka bardzo poprawiły swoje wyniki w testach NCAP, to co było kilka lat temu a teraz to niebo a ziemia. Obecne wyniki są zadowalające, nie mieli też dużego wyjścia jeśli chcą sprzedawać na rynkach europejskich muszą spełniać normy bezpieczeństwa bo nikt by tego nie kupił i nie dopuścił do sprzedaży. Masz rację że w naszym pięknym cudotwórczym kraju nie wystarczy cena Dacia też nie dużo mówiła po za skojarzeniem Rumun lub nawet nadal jest postrzegana jako tyko Dacia i nic więcej, a 10letnie audi wzbudzi wśród naszych sąsiadów zachwyt bo jest „bezawaryjne”.
Nadal sądzę że dobra kampania reklamowa potrafiłaby zmienić dużo, z drugiej strony są to też olbrzymie nakłady finansowe co się mija z celem niskiej ceny auta więc wracam na ziemię
Ostatnio zmieniony przez gigi303 2009-08-11, 08:07, w całości zmieniany 2 razy
Przypomina Peri czyli zrzynę Pandy, której przedaży zakazano we Włoszech
I ciekawe czy ten silnik 1.3 ma coś przypadkiem współnego z włoskim Multijetem
No nie wiem - chińskie auta jak nie poprawią wyników testów zderzeniowych (które są TRAGICZNE) to będą u nas znajdować nabywców tylko wśród wariatów i samobójców.
sluchaj a co za roznica czy przy 100km/h zabijesz sie w mercedesie czy tata ?
I tak do piachu i tak ;)
_________________ Przede wszystkim przestronnosc w aucie co dajeLodgy i MCV w dobrej cenie ;)
Stan licznika 115,000 i koniec
Lodgy 120000km i rośnie
Ostatnio zmieniony przez laisar 2009-08-11, 22:29, w całości zmieniany 1 raz
a za mną bezpieczeństwo (w znacznym stopniu) nie przemawia... Co jest bezpieczniejsze: 20 letnie BMW (nawet zakładając że nawet kolizji nie zaznało) czy takie coś "chińskiego" w okresie dwóch-trzech lat eksploatacji...
Zresztą pod tym względem to pewnie nawet na Dacię bym się nie zdecydował, bo wolałbym coś 3letniego z całym mnóstwem poduszek, kontrolą trakcji w podobnej cenie... (po dokładnym sprawdzeniu)...
Ludzie do was naprawdę przemawia to ile samochód ma gwiazdek, poduszek itp? Przecież zderzenie ze ścianą z prędkością pow. 60-70kmh to i tak w 95% śmierć i raczej te 5% to po prostu szczęście, a nie dodatkowa gwiazdka...
A tak btw to o ile Dacia (zarówno Logan jak i Sandero) wygląda dość standardowo to akurat TATA czy to coś chińskie wyglądem znacznie odbiega od normy dlatego bym tego nie kupił (tak samo jak KIA Soul i inne podobne wynalazki)
W kwestii bezpieczeństwa miałam na myśli nowe samochody a nie używane, które bardzo często są loterią (wszystkie od pierwszego właściciela, serwisowane, garażowane, wszystkie używane tylko jako drugi samochód w rodzinie, do wożenia dzieci i na zakupy, użytkowane przez osobę niepalącą itp, itd). A jak przychodzi co do czego (ekspoloatacja czy jakaś stłuka/wypadek) to nie ma czego zbierać...
Gdybym miała kupić nowe auto to z pewnością bym brała pod uwagę takie marki, które od zawsze/od dłuższego czasu stawiają na bezpieczeństwo a nie tylko od krótkiego czasu, bo rynek, na który samochody są prdukowane ma takie wymogi.
I ja akurat patrzę na wyniki testów zderzeniowych (między innymi).
Jednak mimo wszystko to coś o samochodzie i jego konstrukcji/bezpieczeństwie mówi.
A KIA Soul może piękna nie jest (kwestia gustu) ale sama marka KIA w ostatnich latach zrobiła taki postęp, że każdej nowowchschodzącej u nas marce życzyć takich wyników. Podobnie Hyundai.
_________________ Grunt - to umieć radzić sobie w życiu...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum