Odświeżony Logan prezentuje się nieco atrakcyjniej, ale wciąż lepiej jeździ niż wygląda. To samochód przyjemny w codziennej eksploatacji, a wersji z turbodieslem również bardzo oszczędny. Cena Logana pozwala usprawiedliwić wszelkie niedostatki tego auta, ze słabymi osiągami na czele.
Marka: Renault
Model: Clio Grandtour
Silnik: 1.2 75 KM (D4F)
Rocznik: 2010 Pomógł: 1 raz Dołączył: 03 Paź 2008 Posty: 174 Skąd: Lubin
Wysłany: 2008-11-28, 11:59
Tak... z czystym sumieniem mogę powiedzieć że autor tego tekstu na oczy nie widział nowego logana, ani nim nie jechał. Jego wnioski o użytkowniku docelowym, o spalaniu (diesel 6-7l ???) to kompletna bzdura. Ot, kolejny gość napisał tekst z powietrza, tyle tylko że ogólna tendencja się ciut zmienia, dlatego też wszystkie pismakowe chorągiewki ustawiają się z wiatrem.
Tak... z czystym sumieniem mogę powiedzieć że autor tego tekstu na oczy nie widział nowego logana, ani nim nie jechał. Jego wnioski o użytkowniku docelowym, o spalaniu (diesel 6-7l ???) to kompletna bzdura.
Na tym forum powinni być sami emeryci-działkowcy (z całym szacunkiem dla tych ostatnich) jak wynika z inkryminowanego tekstu, choć summma summarum wydźwięk artykuliku jest lekko pozytywny.
P.S.
Pozdrawiamy tytułowego Pana Henia i jego "Pudło"
Ma na karku siedemdziesiątkę [...]
Czy tak wygląda przeciętny nabywca Dacii Logan? Może tak, może nie.
- przecież autor sam pisze, że nie wie. A że z jego osobistego doświadczenia być może rzeczywiście wynika:
Cytat:
trudno zobaczyć w Loganie młodych ludzi [...]. Rzadko spotyka się nawet osoby w średnim wieku, wożące Loganem swoje rodziny
- to widać obraca się po prostu w innym towarzystwie (; Co nie jest w końcu niczym dziwnym: większość jego kolegów, dziennikarzy motoryzacyjnych, pewnie faktycznie jeździ raczej nieco droższymi brykami...
Mnie się generalnie tekst spodobał - wydźwięk ma zdecydowanie pozytywny, dość uczciwie puntkuje plusy i minusy auta, a autor nie kryje, że to wszystko są jego subiektywnych oceny. Aczkolwiek faktem jest, że mógłby się nieco wysilić, żeby spróbować się czegoś dowiedzieć o użytkownikach daciek - w czasach Internetu nie jest to w końcu ani trudne, ani czasochłonne.
...Logan w wersji de luxe, terenowe Sandero, rozśpiewana Britney i ściśle tajne prototypy - oto co poza dostawczymi wersjami Logana przygotowała Dacia...
Marka: Dacia
Model: Duster 4X2
Silnik: 1,5 dCI 110 KM
Rocznik: 2011
Wersja: Laureate Pomógł: 7 razy Dołączył: 01 Mar 2009 Posty: 846 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2009-11-08, 20:41
"Pudełko Pana Henia" to już będzie prawie roczny kotlet
A tak na serio to nigdy nie ceniłem Wysokich Obrotów. Zawsze znajdowałem u nich kupę byków.
wysokie obroty napisał/a:
Ma na karku siedemdziesiątkę, emeryturę i prawo jazdy od 40 lat.
Czy tak wygląda przeciętny nabywca Dacii Logan? Może tak, może nie.
Rzecz w tym, że trudno zobaczyć w Loganie młodych ludzi "na dorobku", choć to jedno z najtańszych aut na rynku. Rzadko spotyka się nawet osoby w średnim wieku, wożące Loganem swoje rodziny.
To ja się pytam Panów "Redaktorów". Jak to jest, że u nas w Klubie właściciele Loganów i Sandero mają średnią wieku 35 lat.
Tak... z czystym sumieniem mogę powiedzieć że autor tego tekstu na oczy nie widział nowego logana, ani nim nie jechał. Jego wnioski o użytkowniku docelowym, o spalaniu (diesel 6-7l ???) to kompletna bzdura. Ot, kolejny gość napisał tekst z powietrza, tyle tylko że ogólna tendencja się ciut zmienia, dlatego też wszystkie pismakowe chorągiewki ustawiają się z wiatrem.
Nie wydaje mi sie żeby to byla bzdura, mowie o spalaniu dCi,
LATO: miasto lekka noga - 5.5l
troche ciezsza - 6.2
ZIMA: miasto noga srednia, bo zima wiadomo sie grzeje samochod, ja lubie poszalec po sniegu to spalanie w zimie mam 6.8 - 7l
Trasa to wiadomo zalezy od stylu jazdy, powiem tak, potrafie zejsc do 4l ale to nie jest jazda dla mnie, lubie dynamike i predkosc...takze mi na trasie pali 5.5-6l.
Marka: Kia
Model: cyd kombi
Silnik: 1.6 a/t
Rocznik: 2008 Pomógł: 1 raz Dołączył: 24 Kwi 2009 Posty: 219 Skąd: Warszawa Bielany
Wysłany: 2009-11-21, 21:11
Ahoj!
Widziałem dziś takiego Logana dizla na Stołecznej (Warszawa), ze starą tarczką. To pierwszy dizel jaki zauważyłem, bo widuję prawie (a może wyłącznie?) MPI 1.4
I mi się heczbeki (klapotyłki :)) nie podobają, najbardziej podobają mi sie trójbryłowe.
Borys
Tak... z czystym sumieniem mogę powiedzieć że autor tego tekstu na oczy nie widział nowego logana, ani nim nie jechał. Jego wnioski o użytkowniku docelowym, o spalaniu (diesel 6-7l ???) to kompletna bzdura. Ot, kolejny gość napisał tekst z powietrza, tyle tylko że ogólna tendencja się ciut zmienia, dlatego też wszystkie pismakowe chorągiewki ustawiają się z wiatrem.
Nie wydaje mi sie żeby to byla bzdura, mowie o spalaniu dCi,
LATO: miasto lekka noga - 5.5l
troche ciezsza - 6.2
ZIMA: miasto noga srednia, bo zima wiadomo sie grzeje samochod, ja lubie poszalec po sniegu to spalanie w zimie mam 6.8 - 7l
Trasa to wiadomo zalezy od stylu jazdy, powiem tak, potrafie zejsc do 4l ale to nie jest jazda dla mnie, lubie dynamike i predkosc...takze mi na trasie pali 5.5-6l.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum