Marka: KIA
Model: Rio
Silnik: 1.4 16V
Rocznik: 2012
Dołączył: 16 Wrz 2007 Posty: 1371 Skąd: Warmia
Wysłany: 2009-11-25, 10:17 Silnik spalinowy w układzie piętrowym.
Ostatnio natrafiłem na informacje, że w kilku egzemplarzach WSK były montowane silniki spalinowe, dwutaktowe w układzie piętrowym. Domyślam się jego konstrukcji, jednak chciałbym dowiedzieć się czegos więcej na temat jego działania.
Ma ktoś jakieś informacje na jego tamat?
Marka: KIA
Model: Rio
Silnik: 1.4 16V
Rocznik: 2012
Dołączył: 16 Wrz 2007 Posty: 1371 Skąd: Warmia
Wysłany: 2009-11-25, 12:20
Pierwsze kroki (w zasadzie "kliki") w poszukiwaniu wiadomości na temat tego silnika skierowałem właśnie na wspomniany przez Ciebie blog. Na stronie co prawda nic na ten temat nie znalazłem, ale spróbuje się z nim skontaktować.
Marka: KIA
Model: Rio
Silnik: 1.4 16V
Rocznik: 2012
Dołączył: 16 Wrz 2007 Posty: 1371 Skąd: Warmia
Wysłany: 2009-11-26, 01:38
Dla zainteresowanych tym tematem.
Temat nadal otwarty. Jeśli ktoś ma jakiekolwiek informacje na temat tego silnika, konstrukcji, jego osiągów, porówań z innymi jednostkami, czekam na rozwinięcie tematu.
Autorem załącznika jest prowadzący blogsilnika , ponad to dowiedziałem się, że to konstrukcja amatorska, skonstruowna przez jakiegoś hobbystę oraz to, że (niezgodnie z moimi domysłami, o których wspomniałem w pierwszym poście) prawdopodobnie między oboma cylindrami znajduje się przegroda, dolny tłok jest normalnie ustawiony, a górny (połączony z prętem) odwrócony.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum