DACIA Klub Polska  
  •  FAQ  •   Szukaj  •   Użytkownicy  •   Grupy  •  Rejestracja  •   Zaloguj  • 

 Ogłoszenie 
JEDNA SPRAWA = JEDEN TEMAT

Poprzedni temat :: Następny temat
Silnik spalinowy w układzie piętrowym.
Autor Wiadomość
KaS602 



Marka: KIA
Model: Rio
Silnik: 1.4 16V
Rocznik: 2012
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 1371
Skąd: Warmia
Wysłany: 2009-11-25, 10:17   Silnik spalinowy w układzie piętrowym.

Ostatnio natrafiłem na informacje, że w kilku egzemplarzach WSK były montowane silniki spalinowe, dwutaktowe w układzie piętrowym. Domyślam się jego konstrukcji, jednak chciałbym dowiedzieć się czegos więcej na temat jego działania.
Ma ktoś jakieś informacje na jego tamat?

http://www.dziennikwschod...AGAZYN/76295463
http://simsony.net/showthread.php?t=15167
Tu tylko nikłe opisy, że coś takiego było montowane.
Ostatnio zmieniony przez KaS602 2009-11-25, 10:21, w całości zmieniany 2 razy  
 
laisar 
Moderator



Marka: Dacia
Model: Logan MCV
Silnik: 1.6 MPI
Rocznik: 2007
Wersja: Laureate 7 os.
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 18100
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2009-11-25, 11:42   

Skontaktuj się z twórcą http://blogsilnika.blogspot.com - wygląda na odpowiednią osobę [:
 
KaS602 



Marka: KIA
Model: Rio
Silnik: 1.4 16V
Rocznik: 2012
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 1371
Skąd: Warmia
Wysłany: 2009-11-25, 12:20   

Pierwsze kroki (w zasadzie "kliki") w poszukiwaniu wiadomości na temat tego silnika skierowałem właśnie na wspomniany przez Ciebie blog. Na stronie co prawda nic na ten temat nie znalazłem, ale spróbuje się z nim skontaktować.
 
KaS602 



Marka: KIA
Model: Rio
Silnik: 1.4 16V
Rocznik: 2012
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 1371
Skąd: Warmia
Wysłany: 2009-11-26, 01:38   

Dla zainteresowanych tym tematem.

Temat nadal otwarty. Jeśli ktoś ma jakiekolwiek informacje na temat tego silnika, konstrukcji, jego osiągów, porówań z innymi jednostkami, czekam na rozwinięcie tematu.


Autorem załącznika jest prowadzący blogsilnika , ponad to dowiedziałem się, że to konstrukcja amatorska, skonstruowna przez jakiegoś hobbystę oraz to, że (niezgodnie z moimi domysłami, o których wspomniałem w pierwszym poście) prawdopodobnie między oboma cylindrami znajduje się przegroda, dolny tłok jest normalnie ustawiony, a górny (połączony z prętem) odwrócony.

Ot, ciekawostka motoryzacyjna... :)

Załącznik:
http://file4u.pl/download...w.file4u.pl.mpg
Ostatnio zmieniony przez KaS602 2009-11-26, 13:04, w całości zmieniany 4 razy  
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FISubSilver v 0.3 modified by Nasedo. Done by Forum Wielotematyczne