Marka: Kia
Model: Sportage
Silnik: 1.7 crdi 115 KM
Rocznik: 2014
Dołączył: 27 Paź 2013 Posty: 3019 Skąd: Poznań
Wysłany: 2017-06-04, 10:21
Michał B24 napisał/a:
Bardzo awaryjny silnik, starch pojechac gdzieś dalej...
Kolega ma taki silnik, ale bez lpg, w Astrze.
Wymienił już chyba cały osprzęt, od turbiny przez dwumasę, egr, chłodniczki itd
W sumie ponad 10 tys w rok poszło....
Nie rozpędził się, tylko był mało precyzyjny.
Tylko sedana można kupić w wersji Tipo Tipo, która ma deskę zrobioną z twardego plastiku niczym wnętrza Dacii.
Każda wyższa wersja ma już miękką górę kokpitu.
Moim zdaniem to różnica nie tyle modeli (sedan - kombi), co poziomu wyposażenia. Podobnie odmiennie wygląda Duster ze zwykłym radiem od tego z Medianavem.
Jednak nie jest to różnica tylko w twardości plastików. :)
Sedan nawet najbogatszy, takiej deski z wystającym ekranem nie ma, zawsze ma taką "zabudowaną".
Jednak nie jest to różnica tylko w twardości plastików. :)
A właśnie, że tak! :P
Siedmiocalowy tablet na kokpicie jest dostępny TYLKO I WYŁĄCZNIE w wersji Lounge (hatchbacka i kombi).
Pop i Easy we wszystkich trzech wersjach nadwoziowych są takie same, a odmiana Lounge sedan została potraktowana trochę po macoszemu.
Za to jako jedyna jest dostępna w bieda-wersji Tipo Tipo, która wyróżnia się głównie "skorupą" na desce rozdzielczej.
EOT
Ostatnio zmieniony przez GRL 2017-09-01, 22:23, w całości zmieniany 1 raz
Marka: Kia
Model: Sportage
Silnik: 1.7 crdi 115 KM
Rocznik: 2014
Dołączył: 27 Paź 2013 Posty: 3019 Skąd: Poznań
Wysłany: 2017-09-02, 08:14
Cendra napisał/a:
Jednak nie jest to różnica tylko w twardości plastików. :)
Sedan nawet najbogatszy, takiej deski z wystającym ekranem nie ma, zawsze ma taką "zabudowaną".
A jaką wersję ma htb w najniższej wersji wyposażenia?
Dokładnie, astra III miała jeszcze przyzwoite blachy od IV zaczął się papier... duster ma cienkie i dość podatne na wgnicenia ale astra IV chyba jeszcze gorzej...
jeżdżę teraz golfem 1.0 tsi 85KM w totalnym golasie z 2017r i muszę powiedzieć że praca skrzyni biegów czy start stop jest o niebo lepsze od sandero II , komfort zawieszania również na dobrym poziomie
Silnik naprawdę zaskakująca elastycznością nie czuje się praktycznie kosiarki do 0,9 tce nie ma nawet podejścia.
Ostatnio zmieniony przez Fruxo 2017-09-12, 12:39, w całości zmieniany 1 raz
jeżdżę teraz golfem 1.0 tsi 85KM w totalnym golasie z 2017r i muszę powiedzieć że praca skrzyni biegów czy start stop jest o niebo lepsze od sandero II , komfort zawieszania również na dobrym poziomie
Silnik naprawdę zaskakująca elastycznością nie czuje się praktycznie kosiarki do 0,9 tce nie ma nawet podejścia.
Jezdziłem Audi A1 z tym silnikiem oraz Polo. Start stop w Daci mi bardziej pasuje, Audi było sporo szybsze, może jednak mocy więcej i 6biegów. Jednak komfort zawieszenia SS niedościgniony, choć prowadzenie Audi bajeczne. Tylko że SS lepiej jednak na codzień się nadaje.
Tajemnica tak dobrej jazdy tym silnikiem rozwiązana jest nim 175 Nm / 2000 - 3000
W porównaniu do 140 Nm/2250 w 0,9 tce nie ma podejścia silnik pali jeszcze z litr mniej
Ostatnio zmieniony przez Fruxo 2017-09-15, 00:47, w całości zmieniany 5 razy
Wcale mniej nie paliło to Audi. Poza tym strasznie ciasne, licha widoczność, mimo kamery cofania, twardy zawias jak deska debowa oraz symboliczny bagażnik.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum