Strona korzysta z plikow cookie w celu realizacji uslug zgodnie z Polityka prywatnosci.

Mozesz okreslic warunki przechowywania lub dostepu do cookie w Twojej przegladarce lub konfiguracji uslugi.

DACIA Klub Polska  
  •  FAQ  •   Szukaj  •   Użytkownicy  •   Grupy  •  Rejestracja  •   Zaloguj  • 

 Ogłoszenie 
JEDNA SPRAWA = JEDEN TEMAT

Poprzedni temat :: Następny temat
Przesunięty przez: laisar
2015-11-18, 01:04
ŁÓDŹ - Przyguccy Inter Car
Autor Wiadomość
Przyguccy 


Marka: Renault Dacia Nissan
Model: .
Silnik: .
Dołączył: 12 Lut 2009
Posty: 27
Skąd: Łódź
Wysłany: 2009-02-13, 12:33   

jackthenight napisał/a:
Panie Tomaszu, wygląd wyglądem a zachowanie jakie prezentują Pańscy pracownicy serwisu jest karygodne. Proszę poczytać resztę opinii o serwisie Pana firmy, a przekona się Pan jaką posiada Pan świetną kadrę w serwise. Powiem krótko, ludzie z innej bajki. Niemili i aroganccy, nie wiadomo o co im chodzi. Jakby mieli pretensje że im zawracamy głowę.

A to nie oni są klientem tylko ja nim jestem.

Dlatego nikomu nie życzę aby jechał do serwisu Przyguccy. I każdy który był w serwisie u
Pana w firmie doskonale to sam odczuł.

Proponuje poczytać inne opinie na temat serwisu Przyguccy - wtedy może zauważy Pan obraz swoich pracowników i ich poziom, który przypomina filmy z PRL-u.
Żeby pracownik krzyczał na klienta ? wyganiał go z salonu ? To nie tędy droga.

Ja u was kupiłem auto, ale do serwisu na pewno tam nie pojadę.
Kilkakrotnie dałem wam szanse, za każdym razem wychodziłem z salonu zażenowany, smutny i zły.



Jak i całą reszta forumowiczów, którzy bardzo się przejechali na kontakcie z serwisem Przyguccy.

Dla porównania napiszę o Jaszpolu, do którego wolę pojechać chociaż do was mam dużo bliżej, a wie Pan dlaczego ? Panie Tomaszu ? Bo w Jaszpolu czuję się jak klient a nie jak zło konieczne.

Szkoda że jest tak mała konkurencja w Łodzi bo by sama zrobiła z tym porządek.

Witam,
Bardzo mi przykro że takie jest Pana odczucie na temat naszej firmy, chociaż niestety muszę przyznać, że określenie "wszyscy" i "nikt" nie są podstawą do normalnej dyskusji, tym bardziej że przytacza Pan wypowiedzi tylko jednego użytkownika, który za kłamliwe przedstawiania swojego przypadku (na przykład zapomniał Państwu nadmienić iż miał dość poważną szkodę w swoim pojeździe i rzeczone "przesmarowanie" w zleceniu było opisane jako sprawdzenie podłogi po upadku auta z podnośnika) powinien znaleźć się w sądzie.
Firma nasza działa na rynku od ponad 40-stu lat i posiada rzeszę lojalnych i zadowolonych klientów. Natomiast ma Pan rację, firma to ludzie i tak jak każdy ma swoje lepsze i gorsze dni. Być może Pana opinia bazuje na okresie w którym trwała inwestycja (rozbudowa serwisu i salonu o markę Dacia i Nissan) co w połączeniu z dzieleniem serwisu i ludzi między 3 marki (Renault, Dacia i Nissan) powodowało niemały chaos w naszej organizacji. Ze swojej strony pragnę jednak Pana zapewnić, że dokładamy wszelkich możliwych starań aby zaskarbić sobie całkowite zadowolenie klientów i po tym ciężkim dla Nas okresie byłby Pan bardzo miło rozczarowany zmianami w Naszej firmie.
Na koniec chciałbym dodać, że jestem w firmie obecny codziennie minimum 9-10 godzin i w tym czasie bardzo chętnie wysłucham wszelkie cenne uwagi i opinie na temat Naszej firmy i Naszych pracowników. Na chwilę obecną to ponad 60 osób zatrudnionych i ciężko być na bieżąco przy każdej sytuacji.
"Każda reklamacja to możliwość wytworzenia nowej jakości w kontaktach z klientem. Każdemu zdarza się popełniać błędy, kwestia tylko czy umie je naprawić i zatrzeć złe wrażenie rzetelną, oczekiwaną reakcją"

Zapraszam serdecznie i życzę miłego dnia, mając mimo wszystko nadzieję że pozostanie Pan Naszym Stałym Klientem

Tomek Przygucki

P.S. Tak zupełnie przy okazji a'propos innego wątku, to jeżeli chodzi Pana zainteresowania dotyczące komputerowej ingerencji w samochodzie, poprosiłbym o wyjątkową ostrożność w działaniu i konsultowanie się w miarę możliwości z osobami przeszkolonymi w tym kierunku.
_________________
Bliska Niezawodna Entuzjastyczna
 
jackthenight 



Marka: Dacia, Fiat
Model: Sandero, Tipo
Silnik: 1.4 MPI, 1.4 16V
Rocznik: 2008, 2016
Wersja: Laureate 5 os.
Pomógł: 66 razy
Dołączył: 10 Sie 2008
Posty: 3233
Skąd: Łódź
Wysłany: 2009-02-13, 13:01   

Przyguccy napisał/a:
Tak zupełnie przy okazji a'propos innego wątku, to jeżeli chodzi Pana zainteresowania dotyczące komputerowej ingerencji w samochodzie, poprosiłbym o wyjątkową ostrożność w działaniu i konsultowanie się w miarę możliwości z osobami przeszkolonymi w tym kierunku.


Panie Tomaszu to mnie teraz Pan rozbawił.
Dałem wam taką próbę z alarmem którzy montowali osoby kompetentne.
Niestety wykonali to źle, prosiłem ich aby poprawili - to odpowiedzieli że zrobili wszystko zgodnie zaleceniami Renault. I takie zalecenia znalazłem i były całkiem inne.
Alarm sobie sam poprawiłem i dopiero teraz jest zgodny z zaleceniami. Dla Pańskich ludzi było to niemożliwe jak to określili.
Jeśli chodzi o ingerencję komputerową, to jest to tylko podgląd danych wartości rzeczywistych z czujników, podgląd błędów itp. Żadnych zmian dokonać się nie da.

Po co miałbym to konsultować z pracownikami z serwisu, którzy za pewne z góry by mnie olali.
To nie są moje zainteresowania, to jest mój zawód - chleb powszedni. Może to ja mógłbym czegoś nauczyć Pana pracowników. :) :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Aha, muszę jedynie pochwalić Pana Tomalczyka Marcina - super sprzedawca jest z niego.
Jakby tak starali się ludzie z serwisu jak on to mielibyście kolejki do serwisu, a nie takie pustki jak są w tej chwili.
_________________

Ostatnio zmieniony przez jackthenight 2009-02-13, 13:06, w całości zmieniany 1 raz  
 
laisar 
Moderator



Marka: Dacia
Model: Logan MCV
Silnik: 1.6 MPI
Rocznik: 2007
Wersja: Laureate 7 os.
Pomógł: 417 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 18015
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2009-02-13, 13:04   

Pan Przygucki ma oczywiście do pewnego stopnia rację - jackthenight faktycznie wyraził się bardzo nieładnie o pracowniku owej firmy - tyle że pomija najważniejszą sprawę: powód dla którego nasz kolega popełnił ową "zbrodnię w afekcie".
A był nim po prostu w całokształcie kontaktów z "Przyguckimi" - gdyby były one normalne, to nie przypuszczam, żeby ktokolwiek czepiał się czyjejkolwiek fizjonomii.

Rzecz jasna, można by pewnie argumentować, że na forum publicznym należy okazywać nieco większą powściągliwość, ale czasem jest to jednak bardzo trudne... czego tamten post stanowi widome świadectwo.


Natomiast jeśli kol. jackthenight już ochłonął i dostrzega teraz potencjalną przesadę w jakichś swoich ówczesnych opiniach - to na pewno nic nie stoi na przeszkodzie, żeby dał temu wyraz. (Co osobiście bardzo by mnie ucieszyło, bo nawet jeśli firmie i pracownikowi się należało, to jednak rzeczywiście przykro się czyta takie słowa).

Jeśli jednak nie, to ma do tego pełne prawo, również - zwłaszcza - publicznie. "Klient ma zawsze rację" - tym bardziej sprowokowany. Bo o ile wypowiedz pana Przyguckiego do pewnego stopnia wyjaśnia zaistniałe błędy, to niestety brakowało w niej dość istotnego elementu: przeprosin (obietnicę poprawy można optymistycznie wyczytać między wierszami). I bynajmniej nie chodzi o płaszczenie się przed naszym zdenerwowanym kolegą (czy jakimkolwiek innym klientem), ale o zwykłe przyznanie, że miał ku temu powód. Troska o pracownika jest chwalebna, ale lekceważenie klientów jest równie karygodne.


Niemniej jednak mam nadzieję, że sytuację uda się chociaż nieco załagodzić...
 
Martens 


Marka: Dacia
Model: Logan MCV
Silnik: 1.6 MPI
Rocznik: 2008
Wersja: Arctica 5 os.
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 15 Lis 2008
Posty: 468
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2009-02-13, 13:29   

Tak się akurat składa, że wybieram się niebawem do Łodzi i zerknąłem, gdzie w razie czego szukać pomocy, trafiając na tę zajmującą dyskusję. Dzięki niej wiem już, gdzie w razie czego NIE szukać pomocy. Pan Przygucki próbuje co prawda ratować wizerunek swojej firmy (co jest zupełnie naturalne) ale słabo mu to coś idzie.

Przyguccy napisał/a:
Bardzo mi przykro że takie jest Pana odczucie na temat naszej firmy, chociaż niestety muszę przyznać, że określenie "wszyscy" i "nikt" nie są podstawą do normalnej dyskusji, tym bardziej że przytacza Pan wypowiedzi tylko jednego użytkownika, który za kłamliwe przedstawiania swojego przypadku (na przykład zapomniał Państwu nadmienić iż miał dość poważną szkodę w swoim pojeździe i rzeczone "przesmarowanie" w zleceniu było opisane jako sprawdzenie podłogi po upadku auta z podnośnika) powinien znaleźć się w sądzie.


Z ciekawości sprawdziłem - w tym temacie są jednoznacznie negatywne oceny trzech użytkowników a żadnej pozytywnej. Czyli wszyscy wypowiadający się o serwisie oceniają go negatywnie, nikt - pozytywnie - jak tak to zrozumiałem.

Przyguccy napisał/a:
Firma nasza działa na rynku od ponad 40-stu lat i posiada rzeszę lojalnych i zadowolonych klientów.


A gdzie oni są? Jak Pan poczyta forum, zobaczy Pan, że pojawiają się tu również pozytywne opinie o serwisach i dilerach - jeśli na to zasługują. Na razie Pana stwierdzenie można potraktować trochę jako zaklinanie rzeczywistości.
Szczerze życzę Panu zmiany opinii o firmie na dużo lepszą - ale samo to się nie zrobi. A od czasu wynalezienia Internetu opinia o usługodawcy rozchodzi się błyskawicznie, o czym można się przekonać choćby czytając ten wątek.
 
kier 


Marka: Dacia/Dacia
Model: Logan/Logan MCV
Silnik: 1.4 MPI/SCe 1.0
Rocznik: 2007/2019
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 07 Lut 2008
Posty: 305
Skąd: Ciechanów
Wysłany: 2009-02-13, 13:43   

Przyguccy napisał/a:
nasz błąd polegał na tym, że naklejka z ceną nie została zaktualizowana.

A mi to lotto.....
Mam propozycję, aby zrobić na forum składkę i kupić 1 sztukę Kodeksu Cywilnego, dla tejże firmy. Wasz błąd polega na tym, że nie znacie prawa.... Cena jest ceną i nic tego nie zmieni.

art 543 Kodeksu Cywilnego "wystawienie rzeczy w miejscu sprzedaży na widok publiczny z oznaczeniem ceny uważa sie za oferte sprzedaży "

Jeśli firma nie zna prawa pisanego prostym językiem to jak może znać zalecenia firmy Renault, napewno pisane językiem bardziej skomplikowanym?
Przyguccy napisał/a:

powinien znaleźć się w sądzie.

hmmmm...... Ciekawe jak można firmę ścignąć za powyższy artykuł???
--
pozdrawiam
kierek
 
stempik 



Marka: dacia
Model: logan
Silnik: 1,4mpi
Rocznik: 2005
Wersja: Laureate 5 os.
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 02 Maj 2008
Posty: 698
Skąd: Łódź
Wysłany: 2009-02-13, 23:18   

No cóż każdy ma prawo wybrać żle, więc i ja mam takie prawo.

No to se wybrałem. Jaszpol :))

Wybrałem mimo że do Państwa mam dużo bliżej. Mieliście dwie szanse i za każdym razem nie podołaliście. Trochę mi żal bo do Jaszpolu to mam strasznie daleko. Strasznie.
Raz byłem na Przybyszewskiego i odniosłem wrażenie że przeszkadzam. No to co by Pan zrobił. Widać mają dość zajęc i beze mnie. To sobie pojechałem na Legionów, bo co mam czas tracić. I co, okazało się że ja byłem na 8 a mechanik na 9. Ja wiem że marudzę ale ja już taki jestem że swój czas jakby bardziej cenię.
I teraz tak sobie myślę że Pan pewnie też. A skoro pracuje Pan po 10 godzin dziennie to może po prostu za dużo Pan obowiązków na siebie bierze i to dlatego.

A co do cen na samochodach to musi Pan uważać żeby na dużym nie pomylić i nie dać jakiej za niskiej. Bo ten Kier, to ma chyba racje.
Ostatnio zmieniony przez stempik 2009-02-15, 18:32, w całości zmieniany 1 raz  
 
jackthenight 



Marka: Dacia, Fiat
Model: Sandero, Tipo
Silnik: 1.4 MPI, 1.4 16V
Rocznik: 2008, 2016
Wersja: Laureate 5 os.
Pomógł: 66 razy
Dołączył: 10 Sie 2008
Posty: 3233
Skąd: Łódź
Wysłany: 2009-02-14, 09:51   

Dokładnie, to nawet Stempik nie jest wrażenie, że się przeszkadza. To jest fakt.

Czy dziwi się Pan dalej nam, że nie chcemy odwiedzać Pana serwisu ?
Kupował by Pan w sklepie w którym sprzedawca odwraca się do Pana plecami i gada z innymi pracownikami w ogóle nie zwracając na Pana jako klienta uwagi ?
Sądzę że nie, bo każdy lubi być godnie obsłużony. U Pana w serwisie tej godności nie odnajdujemy.
_________________

Ostatnio zmieniony przez jackthenight 2009-02-14, 22:27, w całości zmieniany 2 razy  
 
kier 


Marka: Dacia/Dacia
Model: Logan/Logan MCV
Silnik: 1.4 MPI/SCe 1.0
Rocznik: 2007/2019
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 07 Lut 2008
Posty: 305
Skąd: Ciechanów
Wysłany: 2009-02-14, 10:43   

jackthenight napisał/a:
a ty stoisz tam jak słup i modlisz się aby ktoś cię obsłużył


Hieh, ostatnio byłem w Ciechanowie. Tam facet ma plakietke: "doradca klienta" i każdego kto wchodzi i się rozgląda od razu pyta: "w czym pomoc" :D

--
pozdrawiam
kierek
 
laisar 
Moderator



Marka: Dacia
Model: Logan MCV
Silnik: 1.6 MPI
Rocznik: 2007
Wersja: Laureate 7 os.
Pomógł: 417 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 18015
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2009-02-15, 18:02   

Nie wiem, czy pan Dryfter jest związany z firmą Przyguccy, ale tak właśnie przypuszczam - naogladałem się już wiele podobnych przypadków. "Zwykli" użytkownicy nie mają możliwości kasowania cudzych postów, ale ja będę to robić tak długo, jak nie będą spełniały minimum przyzwoitości, a nie dlatego że jakaś wydumana "prawda" kole kogokolwiek w oczy.
Ostatnio zmieniony przez laisar 2009-02-15, 18:14, w całości zmieniany 1 raz  
 
kier 


Marka: Dacia/Dacia
Model: Logan/Logan MCV
Silnik: 1.4 MPI/SCe 1.0
Rocznik: 2007/2019
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 07 Lut 2008
Posty: 305
Skąd: Ciechanów
Wysłany: 2009-02-15, 18:11   

laisar napisał/a:
pan Dryfter
A KTO TO?

--
pozdrawiam
kierek
 
Przyguccy 


Marka: Renault Dacia Nissan
Model: .
Silnik: .
Dołączył: 12 Lut 2009
Posty: 27
Skąd: Łódź
Wysłany: 2009-02-16, 09:37   

Kratylos napisał/a:
Jesli Pan Przyguccki wypowiedzial sie na tym forum to ja zapytam, bo zapewnie moja ostatnia reklamacja na Państwa Firme" zostala panu przekazana.?? nie mam żadnej odpowiedzi?
kiedy ktos z firmy na nia mi odpowie i wyjaśni jak to sie stalo ze mam uszkodzony lakier na zderzaku zerwana nalepke przeglądowa oraz po regulacji prowadnic fotela fotel nie dalo sie regulowac przod/tyl - co sam musiałem poprawiać a panowie chcieli ode menie za to 140zl
i co pan sadzi o chamstwie kierownika serwisu blacharsko lakierniczego który mnie wyzucił za drzwi?- przypomne ze ja tez niestety kupilem auto w waszej firmie ale polityka obsługi posprzedażnej skutecznie zniechęciła mnie przyjazdu do was a jestem klientem ktory przez 4 lata regularnie serwisuje auto w aso - i tak naprawdę na wlasne zyczenei tracicie pieniadze....

podsumowując nie zdążyło mi sie jeszcze spotkac zadowolonego klienta firmy Przyguccy i to zarowno wsrod uzytkownikow reno czy dacia - a znam ich calkiem sporo. wiec moj czy kolegi przypadki tylko potwierdzają regule...


Witam,
Przykro mi, ale nia mam zamiaru na forum publicznym z Panem dyskutować, reklamacja jak najbardziej dotarła i zapoznałem się ze wszystkimi wersjami zdarzeń z tego dnia. Jeżeli jest Pan zdecydowany na publiczną dyskusję na ten temat, to ja poproszę pracownika żeby tu na tym forum zamieścił odpowiedź na Pana reklamację i zarzuty. Pytanie tylko czy nie boi się Pan o swoją wiarygodność.
Jednocześnie pragnę jeszcze raz podkreślić, że jesteśmy firmą która w nazwie ma Nasze Nazwisko, a to zobowiązują, dlatego jesteśmy zawsze na miejscu i chętnie wysłuchamy wszelkich cennych uwag klientów. Nie rozumiem dlaczego jest Pan tak wyjątkowo elokwentny w wirtualnej rzeczywistości, a ja nawet od Pana słowa nie usłyszałem, ani nie otrzymałem maila.

Z poważaniem
Tomek Przygucki
_________________
Bliska Niezawodna Entuzjastyczna
 
Przyguccy 


Marka: Renault Dacia Nissan
Model: .
Silnik: .
Dołączył: 12 Lut 2009
Posty: 27
Skąd: Łódź
Wysłany: 2009-02-16, 09:57   

stempik napisał/a:
No cóż każdy ma prawo wybrać żle, więc i ja mam takie prawo.

No to se wybrałem. Jaszpol :))

Wybrałem mimo że do Państwa mam dużo bliżej. Mieliście dwie szanse i za każdym razem nie podołaliście. Trochę mi żal bo do Jaszpolu to mam strasznie daleko. Strasznie.
Raz byłem na Przybyszewskiego i odniosłem wrażenie że przeszkadzam. No to co by Pan zrobił. Widać mają dość zajęc i beze mnie. To sobie pojechałem na Legionów, bo co mam czas tracić. I co, okazało się że ja byłem na 8 a mechanik na 9. Ja wiem że marudzę ale ja już taki jestem że swój czas jakby bardziej cenię.
I teraz tak sobie myślę że Pan pewnie też. A skoro pracuje Pan po 10 godzin dziennie to może po prostu za dużo Pan obowiązków na siebie bierze i to dlatego.

A co do cen na samochodach to musi Pan uważać żeby na dużym nie pomylić i nie dać jakiej za niskiej. Bo ten Kier, to ma chyba racje.

Witam,
Bardzo mi przykro że taka opinia tu krąży, i proszę mi wierzyć, że przedewszystkim traktuję to forum jako źródło informacji o słabościach firmy. Rzeczywiście macie Panowie rację z tymi negatywnymi opiniami, natomiast jest już tak że negatywne opinie się bardzo chętnie wyraża, a pozytywne w internecie to chyba rzadko. Gdzie ci klienci zadowoleni pytacie Państwo? Otóż rocznie obsługujemy około 2-3 tysięcy klientów, łacznie ponad 5 tysięcy zleceń typowo serwisowych, prowadzimy równierz zewnętrzne badania zadowolenia klienta i stąd moja opinia. Natomiast każdy niezadowolony klient jest dla nas ważny, stąd moja obecność i firmie i na tym forum.
Jeżeli chodzi o tą nieszczęsną naklejkę z ceną, to chyba zostałem źle zrozumiany, ja nie broniłem zachowania mojego pracownika, i także uważam że pozostawiało wiele do życzenia, a naklejki które znajdowały się na produktach w gablotach, choć niewidoczne dla klienta zostały zmienione, chodziło mi jedynie o uzyskanie bardziej "ludzkiego" podejścia do ludzi obsługujących klientów na codzień (a proszę mi wierzyć nie jest to łatwa praca, bo stanowi pierwsze bezpośrednie miejsce styku klienta z "koncernem").

Pozdrawiam
Tomek Przygucki
_________________
Bliska Niezawodna Entuzjastyczna
 
laisar 
Moderator



Marka: Dacia
Model: Logan MCV
Silnik: 1.6 MPI
Rocznik: 2007
Wersja: Laureate 7 os.
Pomógł: 417 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 18015
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2009-02-16, 10:44   

Cytat:
Jeżeli jest Pan zdecydowany na publiczną dyskusję na ten temat, to ja poproszę pracownika żeby tu na tym forum zamieścił odpowiedź na Pana reklamację i zarzuty. Pytanie tylko czy nie boi się Pan o swoją wiarygodność.

Wydaje mi się, że - zwracając się tu na forum bezpośrednio do pana - Kratylos niejako właśnie zdecydował się na publiczną dyskusję na ten temat, proszę więc nie stosować sztuczek wyglądających na próby zastraszania maskowane sprawiającą wrażenie sztucznej troską o wiarygodność naszego klubowego kolegi.

Cytat:
jest już tak że negatywne opinie się bardzo chętnie wyraża, a pozytywne w internecie to chyba rzadko

To cieszę się, że nasze forum tak pozytywnie odstaje od wyrobionego sobie przez pana wrażenia nt internetu - mimo wszystko mamy tu wiele (może nawet większość) przykładów pochwał różnych serwisów.

Czy nie więc naprawdę nie dziwi pana, że chyba jako jedyna firma do tej pory macie wyłącznie negatywne opinie?

Cytat:
chodziło mi jedynie o uzyskanie bardziej "ludzkiego" podejścia do ludzi obsługujących klientów na codzień (a proszę mi wierzyć nie jest to łatwa praca, bo stanowi pierwsze bezpośrednie miejsce styku klienta z "koncernem").

Wielu z nas - o ile nie znaczna większość - zamienia się miejscami w obu sytuacjach, raz będąc klientem, a raz spotykając się z własnymi klientami na stopie zawodowej, przypuszczam więc, że zdajemy sobie sprawę z niełatwości czasami takich kontaktów. Ale tym bardziej należy uświadamiać sobie istotność pierwszego wrażenia - konieczność oczekiwania dłuższego czasu na łaskawe zauważenie przez wyglądającą na niezajętą niczym ważnym załogę, a potem nieprzyjemne traktowanie na pewno nikogo pozytywnie nie nastroi...
 
Przyguccy 


Marka: Renault Dacia Nissan
Model: .
Silnik: .
Dołączył: 12 Lut 2009
Posty: 27
Skąd: Łódź
Wysłany: 2009-02-16, 11:18   

laisar napisał/a:
Wydaje mi się, że - zwracając się tu na forum bezpośrednio do pana - Kratylos niejako właśnie zdecydował się na publiczną dyskusję na ten temat, proszę więc nie stosować sztuczek wyglądających na próby zastraszania maskowane sprawiającą wrażenie sztucznej troską o wiarygodność naszego klubowego kolegi.

Kratylos napisał/a:
co do relamacji pozwoli mi pan ze zgodnei z zasadami na poczatek przekaze mi ja Pan a ja ja upublicznie..

To chyba nie jest sztuczka, tylko szacunek dla decyzji klienta.

laisar napisał/a:
Wielu z nas - o ile nie znaczna większość - zamienia się miejscami w obu sytuacjach, raz będąc klientem, a raz spotykając się z własnymi klientami na stopie zawodowej, przypuszczam więc, że zdajemy sobie sprawę z niełatwości czasami takich kontaktów. Ale tym bardziej należy uświadamiać sobie istotność pierwszego wrażenia - konieczność oczekiwania dłuższego czasu na łaskawe zauważenie przez wyglądającą na niezajętą niczym ważnym załogę, a potem nieprzyjemne traktowanie na pewno nikogo pozytywnie nie nastroi...

Witam,
Moja obecność tutaj na forum ma celu wyciągnięcie wniosków z Państwa opinii. Proszę mi wierzyć że traktuję je prawie wszystkie jako bardzo rzetelne i cenne dla nas. Część z nich jest nawet wydrukowana i wisi na tablicy dla pracowników "ku pamięci i przstrodze". To jak widzą nas inni jest bardzo ważne. Natomiast chciałem tylko zwrócić uwagę na fakt iż przeszliśmy bardzo ciężki okres zarówno dla klientów jak i pracowników i dla Nas. Ze względu na trwającą ponad półtora roku rozbudowę salonu i serwisu, oraz związaną z tym faktem konieczność dzielenia miejsca pomiędzy 3 marki Renault, Dacia i Nissan, jakość naszych usług i postarzeganie nas przez klientów napewno mocno ucierpiało i będąc tego świadomym robimy wszystko aby tą sytuację natychmiast zmienić i z czasem odzyskać zaufanie klientów. Pragnę tylko przypominieć iż działamy na rynku usług motoryzazyjnych od ponad 40 lat i to nie dzięki takim sytuacjom. Mam nadzieję i sprubujemy wszyscy potraktować to jako niechlubny, ale stosunkowo krótki epizod w naszych dziejach.

Pozdrawiam
Tomek Przygucki

[ Komentarz dodany przez: KaS602: 2009-02-16, 17:30 ]
Posty scalone.
_________________
Bliska Niezawodna Entuzjastyczna
Ostatnio zmieniony przez KaS602 2009-02-16, 17:29, w całości zmieniany 1 raz  
 
laisar 
Moderator



Marka: Dacia
Model: Logan MCV
Silnik: 1.6 MPI
Rocznik: 2007
Wersja: Laureate 7 os.
Pomógł: 417 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 18015
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2009-02-16, 11:31   

Cytat:
To chyba nie jest sztuczka, tylko szacunek dla decyzji klienta.

Szczęśliwie jak do tej pory nie musiałem z nikim walczyć "na reklamacje" (; więc faktycznie nie znam właściwej ścieżki załatwiania tych spraw, ale jeśli są jakieś uregulowania jej dotyczące to jak najbardziej należy się ich oczywiście trzymać - bez względu na niczyją dobrą wolą i żywiony, bądź nie, szacunek do klienta, ale dlatego, że taki jest prawny obowiązek.

A ja dlatego też specjalnie użyłem sformułowań "wyglądające na..." i "sprawiające wrażenie", zaprezentowane bowiem przez pana ujęcie sprawy właśnie przywodziło na myśl dziecięce "bo wszystkim pooowieeem"... <;

Cytat:
Mam nadzieję i sprubujemy wszyscy potraktować to jako niechlubny, ale stosunkowo krótki epizod w naszych dziejach.

Jak widać po opiniach o innych firmach - my naprawdę nie jesteśmy (w większości (; ) jakąś krwiożerczą bandą o wygórowanych żądaniach i nic nas bardziej nie ucieszy, jak możliwość miłego kontaktu z profesjonalnym serwisem (chociaż oczywiście i tak jak najrzadsza (; ).
Ostatnio zmieniony przez laisar 2009-02-16, 11:35, w całości zmieniany 1 raz  
 
Mariusz 


Marka: była Dacia, jest Toyota
Model: Sandero, Auris Touring Sports
Silnik: 1,6 (132 KM)
Rocznik: 2015
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 10 Paź 2008
Posty: 1500
Skąd: Ozorków
Wysłany: 2009-02-16, 11:32   

Panie Tomku Przygucki!
Nie byłem w pana salonie więc nie będę tutaj żadnej opini panu wystawiał.Rozumiem pana,że o dobrych fachowców jest ciężko.W wielu salonach można spotkać sprzedawców którzy robia łaskę,że mają coś podać,udzielić informacji bo to nie jest ich firma.Powinien pan uczulić sprzedawców,że miła obsługa to pół sukcesu!
Pozdrawiam!!!
_________________

 
jackthenight 



Marka: Dacia, Fiat
Model: Sandero, Tipo
Silnik: 1.4 MPI, 1.4 16V
Rocznik: 2008, 2016
Wersja: Laureate 5 os.
Pomógł: 66 razy
Dołączył: 10 Sie 2008
Posty: 3233
Skąd: Łódź
Wysłany: 2009-02-16, 11:40   

Panie Tomaszu tutaj chciałbym aby przeczytał Pan ten post :

(jest to wymiana oleju w Jaszpolu)
http://www.daciaklub.pl/f...p?p=26021#26021


Reasumując :

1. Telefonicznie przekazałem że przyjadę ze swoim olejem, który jest zgodny z zaleceniami
Renault - nie było żadnych przeciwwskazań.

2. Miła obsługa na miejscu.
3. Możliwość obserwacji auta przy wykonywaniu czynności.
Stałem obok mechanika, i spokojnie się temu wszystkiemu przyglądałem.

4. Zaproponowano mi umycie auta.
5. Otrzymałem nawet darmową kawę na czas mycia auta - taki gest a jak miły.


Tak było w Jaszpolu, a teraz co zastaje u Pana :

1. Odpowiedziano mi że nie mogę użyć swojego oleju, chyba że podpiszę
jakieś papiery o utracie gwarancji na silnik. ???
Jakim prawem, skoro olej jest zgodny z zaleceniami producenta ?

2. O obsłudze serwisu to już się tutaj wcześniej napisałem sporo.

3. Nie widać auta podczas naprawy, na szybach jakieś wielkie reklamy aby klient nie widział auta. Nie można wejść na halę.
A jak sam Pan wspominał pracują u Pana ludzie nowi, a ja nie
zamierzam oddawać auta w ręce mechanika po szkoleniu, który będzie się
uczył na moim aucie.

4. Podejrzewam że nie umylibyście mi auta.
5. Kawa :) Jakiś automat tam stoi. Drobny gest a może wiele zdziałać.
Zresztą przy kupnie auta (a płaciłem gotówką) również kawy nie dostałem, musiałem sobie ją sam kupić :)

Panie Tomaszu naprawdę gdyby nie starania Marcina Tomalczyka to również auta bym u was nie kupował. Inny sprzedawca dał mi wyraźnie do zrozumienia że nie kupuje auta za 90 tyś (w końcu wydałem 40 tyś) więc niech tak tutaj nie proszę o te gratisy.
Miałem w tym momencie już wyjść z salonu, ale jakoś Marcin Tomalczyk załagodził sprawę
tłumacząc że ten sprzedawca już tutaj długo pracuje itp. itd. Machnąłem ręką na to.


I u was się nie mówi w salonie dzień dobry. A czemu ?
Czy to ja mam pierwszy witać się z wami ?

Panie Tomaszu różnice widać gołym okiem .
_________________

Ostatnio zmieniony przez jackthenight 2009-02-16, 11:55, w całości zmieniany 2 razy  
 
Przyguccy 


Marka: Renault Dacia Nissan
Model: .
Silnik: .
Dołączył: 12 Lut 2009
Posty: 27
Skąd: Łódź
Wysłany: 2009-02-16, 11:54   

jackthenight napisał/a:
Panie Tomaszu różnice widać gołym okiem .

Witam,
Jeszcze raz chciałbym bardo podziękować Panu za te uwagi i tylko dziwi mnie fakt iż nie zwrócił się Pan do mnie wcześniej z tymi uwagami.
Jak najbardziej w większości ma Pan rację i zrobię wszystko aby tak właśnie to u Nas wyglądało. Jedynie dwie rzeczy będą ciężkie, tj. szyba do serwisu rzeczywiście jest częściowo przesłonięta przez plakaty z informacjami na temat cen oboziązujących w całej polsce w autoryzowanych serwisach, ale widać mimo wszystko przez nią co dzieje się w serwisie. Natomiast Pana obecność przy naprawie może odbyć się tylko po wyrażeniu pisiemnej Pana chęci na to iż będzie Pan przebywał na hali na własną odpowiedzialność (względy BHP bardzo rygorystyczne).
Pozdrawiam serdecznie
Tomek Przygucki
_________________
Bliska Niezawodna Entuzjastyczna
 
jackthenight 



Marka: Dacia, Fiat
Model: Sandero, Tipo
Silnik: 1.4 MPI, 1.4 16V
Rocznik: 2008, 2016
Wersja: Laureate 5 os.
Pomógł: 66 razy
Dołączył: 10 Sie 2008
Posty: 3233
Skąd: Łódź
Wysłany: 2009-02-16, 11:56   

BHP jak najbardziej rozumiem. I zawsze z chęcią jakbym otrzymał taką propozycję podpisał bym oświadczenie BHP.

Proponuje w Pana firmie wprowadzić możliwość oceny usług, czy to sprzedawcy czy to serwisu. Zadowolony lub nie oraz opis czemu NIE Zadowolony.

W tej chwili jak jestem niezadowolony to mogę schować głowę i wyjść z serwisu. Nie każdemu chce się prosić właściciela lub kierownika.

Za dobrą ocenę wynagradzać, a za złą ocenę po prostu nie wynagradzać i wyciągać jakieś z tego wnioski.
Aby pracownicy mieli bodziec do tego aby starać się być jak najlepszym i jak najlepiej obsługiwać klientów.

Sprawdza się to w wielu firmach, kiedy to klient może ocenić pracę i napisać swoje uwagi dlaczego ta ocena jest zła lub dobra.
_________________

 
Przyguccy 


Marka: Renault Dacia Nissan
Model: .
Silnik: .
Dołączył: 12 Lut 2009
Posty: 27
Skąd: Łódź
Wysłany: 2009-02-16, 12:04   

jackthenight napisał/a:
Sprawdza się to w wielu firmach, kiedy to klient może ocenić pracę i napisać swoje uwagi dlaczego ta ocena jest zła lub dobra.

Dziękuję bardzo za uwagi, rozumiem że chodzi Panu o bezpośrednią opinię klienta po wykonaniu usługi. Tylko nie wiem jak to fizycznie wykonać, żeby nie mogło być "poprawiane" przez pracowników.

Pozdrawiam
TP
_________________
Bliska Niezawodna Entuzjastyczna
 
jackthenight 



Marka: Dacia, Fiat
Model: Sandero, Tipo
Silnik: 1.4 MPI, 1.4 16V
Rocznik: 2008, 2016
Wersja: Laureate 5 os.
Pomógł: 66 razy
Dołączył: 10 Sie 2008
Posty: 3233
Skąd: Łódź
Wysłany: 2009-02-16, 12:22   

Np. przy kupnie auta można oddzwonić do klienta. Tylko żeby ten telelefon wykonywała osoba
z BOK a nie sprzedawca.

Przy akcjach serwisowych można podać numer telefonu na jaki klient mógłby zadzwonić i się wyżalić. Wiadomo przez telefon klientowi jest łatwiej, czuje się bardziej pewnie niż kontakt oczy - oczy. Są tablice z cennikami itp. dodać tablicę z numer telefonu na jaki klient może zadzwonić i złożyć swoje uwagi itp.
Ta tablica powinna być zawsze dobrze widoczna, z napisem :

"Z uwagi na dobro klienta i chęci ulepszania więzi z klientem prosimy pod wskazanym numer telefonu wyrazić opinię nt. ostatnio wykonywanej czynności serwisowej - wszelkie uwagi mają na celu poprawianie jakości wykonywanych naszych usług"

Taka informacja i telefon powinny być podane również na karcie zlecenia itp.
Aby klient miał szanse się o tym dowiedzieć.

No coś takiego. Jakbym znał taki telefon, którego bym widział przed serwisem na pewno nie omieszkałbym aby z niego nie skorzystać.
_________________

Ostatnio zmieniony przez jackthenight 2009-02-16, 19:34, w całości zmieniany 3 razy  
 
Przyguccy 


Marka: Renault Dacia Nissan
Model: .
Silnik: .
Dołączył: 12 Lut 2009
Posty: 27
Skąd: Łódź
Wysłany: 2009-02-16, 13:13   

jackthenight napisał/a:


"Z uwagi na dobro klienta i chęci ulepszania więzi z klientem prosimy pod wskazanym numer telefonu wyrazić opinię nt. ostatnio wykonywanej czynności serwisowej - wszelkie uwagi mają na celu poprawianie jakości wykonywanych naszych usług"

Taka informacja i telefon powinien być podany również na karcie zlecenia itp.
Aby klient miał szanse się o tym dowiedzieć.

No coś takiego. Jakbym znał taki telefon, którego bym widział przed serwisem na pewno nie omieszkałbym aby z niego nie skorzystać.

To bardzo dobry pomysł, rzeczywiście zarówno ja jak i Szef Działu Obsługi Posprzedażnej jesteśmy dostępni dla klientów i w razie pytań pracownicy mają obowiązek skontaktować z nami klienta, ale taki telefon w widzocznym miejscu zachęciłby do kontaktu. Jedyny problem to kwestia ilości tych telefonów, ponieważ najlepiej gdyby to był bezpośredni kontakt z zarządem, kwestia czy klienci będą potrafili ocenić "ważność" informacji.
Dziękuję bardzo za pomysł, napewno go wprowadzimy. A korzystając z okazji już teraz przekazuję numery telefonów dla klubowiczów :
Arkadiusz Majkowski - Szef Działu Obsługi Posprzedażnej - 609 801 203
Marcin Tomalczyk - Szef Działu Sprzedaży Samochodów - 697 898 233
mój nr to 601 307 973

Pozdrawiam
Tomek Przygucki
_________________
Bliska Niezawodna Entuzjastyczna
 
jackthenight 



Marka: Dacia, Fiat
Model: Sandero, Tipo
Silnik: 1.4 MPI, 1.4 16V
Rocznik: 2008, 2016
Wersja: Laureate 5 os.
Pomógł: 66 razy
Dołączył: 10 Sie 2008
Posty: 3233
Skąd: Łódź
Wysłany: 2009-02-16, 13:17   

Skoro klient zadzwoni mając jakąś złą wiadomość, raczej powinna być ona istotna.
Sądzę że dzwonić będą osoby te które coś rozumieją i widzą w rażący sposób problem, a ich informacja będzie zapewne pomocna.

Niestety w Polsce jest tak, że pracownik nie pilnowany staje się mniej efektywny a tym samy traci na tym cała firma.
Wielokrotnie współpracuje z serwisantami z Niemiec z firmy MAN Roland (z pewnością Pan kojarzy Tiry tej firmy) przy montażu maszyn - nowych inwestycji. Mają całkiem inne podejście. Jak śrubka ma być dokręcona z momentem 20Nm to nie ważne że jest to tylko śruba osłony, ma być 20Nm to znaczy że musi tak być. Jeśli kabel ma być zakończony specjalnym oplotem z koszulki termokurczliwej i izolacja ma być obcięta 2 cm to tak robią. Jeśli popełnią błąd to poprawiają. Jeśli podłączenie kabla wymaga cyny o długości 2 cm to właśnie tyle jej używają. Jak kable(wiązkę) należy ułożyć w ten a nie inny sposób to tak właśnie robią.
W Polsce jeszcze daleko nam do takiej mentalności ludzi, można przecież na skrętkę podłączyć kabel. A jak osłona to po co korzystać z klucza dynamometrycznego, w końcu to tylko osłona. Ale to tylko w sumie daje dużą różnicę.
_________________

Ostatnio zmieniony przez jackthenight 2009-02-16, 19:36, w całości zmieniany 3 razy  
 
kier 


Marka: Dacia/Dacia
Model: Logan/Logan MCV
Silnik: 1.4 MPI/SCe 1.0
Rocznik: 2007/2019
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 07 Lut 2008
Posty: 305
Skąd: Ciechanów
Wysłany: 2009-02-16, 13:20   

Przyguccy napisał/a:
Moja obecność tutaj na forum ma celu wyciągnięcie wniosków z Państwa opinii


Oby tak dalej, obietnice chwalebne... zobaczymy wykonanie. Miejmy nadzieję, że się uda :D

--
pozdrawiam
kierek
 
Przyguccy 


Marka: Renault Dacia Nissan
Model: .
Silnik: .
Dołączył: 12 Lut 2009
Posty: 27
Skąd: Łódź
Wysłany: 2009-02-16, 17:06   

Witam wszystkie osoby włączone do wspólnej polemiki. Na wstępie chciałbym przeprosić Wszystkich którzy byli kiedykolwiek w naszej firmie obsłużeni w sposób który był niezgodny z ich oczekiwaniami. Od 1998 roku nadzoruję pracę naszego serwisu i nieustannie dążę do polepszenia jakości obsługi posprzedażnej. Ponieważ Firma to ludzie w związku z czym na każdym etapie stosujemy coaching mając na uwadze wysoko postawiona poprzeczkę oczekiwań Naszych Klientów. Jednakże tak jak wszędzie zdarzają się „wypadki przy pracy” nad czym ubolewamy ale też staramy się wyciągnąć z nich daleko idące wnioski. Staramy się nieustannie, bacznie obserwować nasze otoczenie i stosować benchmarking w pełni tego słowa znaczenia. Mycie samochodu po naprawie czy obsłudze lub podanie kawy przez recepcjonistkę serwisu są naszym standardem. Panów uwagi już znalazły odzwierciedlenie w rzeczywistości. W BOK jest informacja której tekst prezentuję poniżej:
„Jeżeli Państwo z jakiegoś powodu nie są w pełni zadowoleni
z aktualnie wykonanej usługi, proszę poinformować mnie
o tym osobiście bądź telefonicznie ( 609 801 203 ) lub
poprzez Internet
(arkadiusz.majkowski.inter-car@dealer.renault.com.pl )

Będę wdzięczny za Państwa szczerą opinię.”

Idąc dalej, zwracam się z prośbą do Klubowiczów o opinie i sugestie które mogłyby polepszyć jakość naszych wspólnych relacji. Być może my od wewnątrz nie dostrzegamy spraw które mogą drażnić. W nawiązaniu do obaw jednego z Klubowiczów pragnę poinformować, że faktem jest iż mamy obecnie częściowo nową załogę w BOK, niemniej jednak jeżeli chodzi o mechaników to zapewniam, iż większość pracuje w naszej firmie od wielu a nawet od kilkunastu lat i dbam o to osobiście żeby byli to ludzie o najwyższych kwalifikacjach.

Pozdrawiam
Dyrektor
Ds. Obsługi Posprzedażnej
Arkadiusz Majkowski
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FISubSilver v 0.3 modified by Nasedo. Done by Forum Wielotematyczne