Strona korzysta z plikow cookie w celu realizacji uslug zgodnie z Polityka prywatnosci.

Mozesz okreslic warunki przechowywania lub dostepu do cookie w Twojej przegladarce lub konfiguracji uslugi.

DACIA Klub Polska  
  •  FAQ  •   Szukaj  •   Użytkownicy  •   Grupy  •  Rejestracja  •   Zaloguj  • 

 Ogłoszenie 
JEDNA SPRAWA = JEDEN TEMAT

Poprzedni temat :: Następny temat
Przesunięty przez: laisar
2015-11-18, 01:04
ŁÓDŹ - Przyguccy Inter Car
Autor Wiadomość
jackthenight 



Marka: Dacia, Fiat
Model: Sandero, Tipo
Silnik: 1.4 MPI, 1.4 16V
Rocznik: 2008, 2016
Wersja: Laureate 5 os.
Pomógł: 66 razy
Dołączył: 10 Sie 2008
Posty: 3233
Skąd: Łódź
Wysłany: 2013-11-05, 08:38   

Ben32, a może należałoby opisać to na stronie facebooka salonu Przyguckich:
https://www.facebook.com/...location=stream
_________________

Ostatnio zmieniony przez jackthenight 2013-11-05, 08:40, w całości zmieniany 3 razy  
 
chriskb 



Marka: Dacia
Model: Duster 4X4
Silnik: 1.5 dCi 110 KM
Rocznik: 2011
Wersja: Laureate 5 os.
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 11 Lut 2011
Posty: 1679
Skąd: Rotmanka
Wysłany: 2013-11-05, 08:47   

Drzewiej każdy serwis posiadał swój magazyn i trzymał części zapasowe. Obecnie w celu obcięcia kosztów nikt nie trzyma zapasów. Z opisu @Ben32, wynika jednoznacznie, że abstrahując od sposobu obsługi klienta nie było szans naprawienia usterki w ciągu 20 min. i chyba to wpłyneło na takie załatwienie sprawy przez serwis w Łodzi.
 
Marek1603 


Marka: Dacia,
Model: 1300, Lodgy, Duster
Silnik: 1.3 8V, 1.6MPI, 1.6Sce 4x4 AT
Rocznik: 1981, 2014, 2016
Wersja: Laureate 5 os.
Pomógł: 105 razy
Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 7414
Skąd: Olkusz
Wysłany: 2013-11-05, 09:04   

Można było.
Wystarczyło wyprowadzić dwa przewody na zewnątrz i je zewrzeć na czas przejazdu, skoro manetka była popsuta, a w domu by sobie rozłączył. Dla obsługi ważniejsze było iść do domu, niż pomóc człowiekowi w potrzebie. Zwłaszcza, że kolega miał ładnych parę kilometrów do przejechania.
Rozumiem jedną i drugą stronę ale to nie świadczy o tym, aby nie próbować jakoś się dogadać.

Tylko Ben32 i Pan z serwisu wiedzą jak było naprawdę.
 
chriskb 



Marka: Dacia
Model: Duster 4X4
Silnik: 1.5 dCi 110 KM
Rocznik: 2011
Wersja: Laureate 5 os.
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 11 Lut 2011
Posty: 1679
Skąd: Rotmanka
Wysłany: 2013-11-05, 09:11   

Kol. Marek1603, ale serwis ze względów bezpieczeństwa nie może uprawiać takiego druciarstwa.
 
Marek1603 


Marka: Dacia,
Model: 1300, Lodgy, Duster
Silnik: 1.3 8V, 1.6MPI, 1.6Sce 4x4 AT
Rocznik: 1981, 2014, 2016
Wersja: Laureate 5 os.
Pomógł: 105 razy
Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 7414
Skąd: Olkusz
Wysłany: 2013-11-05, 09:21   

Dlatego napisałem, że trzeba zrozumieć drugą osobę w potrzebie.

Inny przykład, może trochę drastyczny.
Widzisz jak człowiek przeciął sobie rękę. Nie masz przy sobie bandażu i co nie użyjesz koszuli do zatamowania krwawienia?

Po prostu są różne sytuacje w życiu i musimy wybierać.
Nie wiem co było lepsze. Zrobić druciarstwo, czy puścić gościa w nocy na dziennych.
Ostatnio zmieniony przez Marek1603 2013-11-05, 09:23, w całości zmieniany 2 razy  
 
Martens 


Marka: Dacia
Model: Logan MCV
Silnik: 1.6 MPI
Rocznik: 2008
Wersja: Arctica 5 os.
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 15 Lis 2008
Posty: 468
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-11-05, 09:39   

Sedno problemu tkwi w podejściu pracownika do klienta. Z różnych możliwych rozwiązań wybrał najgorsze, a tekst o tym, że w wyjściu pomoże klientowi ochrona, dyskwalifikuje go osobę pracującą bezpośrednio przy obsłudze klienta. Nie sądzę, by Twoja korespondencja cokolwiek dała, ale to nie znaczy, nie trzeba reagować - wprost przeciwnie. Zwłaszcza, że w czasach Internetu każda opinia - zła i dobra - rozchodzą się szybko.
 
Ben32 


Marka: Dacia
Model: Dokker
Silnik: 1,5 dCi 90kM
Rocznik: 2012
Wersja: Laureate
Dołączył: 26 Paź 2013
Posty: 77
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2013-11-05, 10:29   

I to właśnie jest sedno spraw, z którym całkowicie zgodziła się Pani z działu kontaktu z klientami Renault Polska.

Sama naprawa, a właściwie brak jej próby, zeszła w tym momencie na plan dalszy.

Bardzo istotną, kwestią jest rzutowanie przez pracownika na markę, którą reprezentuje. Bezpośrednio firmę Przyguccy i pośrednio Renault Polska.

Nie szukałem pomocy w warsztacie "pana Zenka", tylko autoryzowanym serwisie, który działa pod określonym szyldem i z tego tytułu ma pewne obowiązki, a ja jako użytkownik też mam obowiązek zgłosić się wyłącznie do ASO, z tytułu posiadanej gwarancji i jej utrzymania.
_________________
Pozdrawiam Ben32
 
Kratylos
[Usunięty]

Wysłany: 2013-11-05, 13:09   

 
Ben32 


Marka: Dacia
Model: Dokker
Silnik: 1,5 dCi 90kM
Rocznik: 2012
Wersja: Laureate
Dołączył: 26 Paź 2013
Posty: 77
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2013-11-05, 19:14   

Mogę tylko napisać, że nie ma go na stronie Przyguckich, a na wizytówce figuruje jako Doradca Serwisowy Pro+.
_________________
Pozdrawiam Ben32
 
wieza 



Marka: Dacia
Model: LODGY
Silnik: 1,5
Rocznik: 2013
Wersja: Prestige 5 os.
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 26 Cze 2008
Posty: 1919
Skąd: ŁÓDŹ
Wysłany: 2013-11-05, 21:14   

Ben32 napisał/a:
Mogę tylko napisać, że nie ma go na stronie Przyguckich, a na wizytówce figuruje jako Doradca Serwisowy Pro+.


Wrzóc na Priv jak się nazywa tez znam tam prawie wszystkich
_________________
Przede wszystkim przestronnosc w aucie co dajeLodgy i MCV w dobrej cenie ;)
Stan licznika 115,000 i koniec
Lodgy 120000km i rośnie
 
Kratylos
[Usunięty]

Wysłany: 2013-11-06, 11:07   

Ostatnio zmieniony przez Kratylos 2013-11-06, 14:13, w całości zmieniany 1 raz  
 
bushi 



Marka: Dacia
Model: Duster 4x2
Silnik: 1.6
Rocznik: 2011 / 2016
Wersja: Laureate
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 07 Lis 2010
Posty: 488
Skąd: Łódź
Wysłany: 2013-11-06, 17:08   

No to moich przygód ciąg dalszy i kolejny przykład na podejście "byle się nie narobić" i "klient nie zając, nie ucieknie": http://www.daciaklub.pl/f...1622514#1622514
_________________
http://www.jamnikiniczyje.pl
http://jamniki.eadopcje.org
POMAGAJMY JAMNIKOM!!!
Ostatnio zmieniony przez bushi 2013-11-12, 19:05, w całości zmieniany 2 razy  
 
Ben32 


Marka: Dacia
Model: Dokker
Silnik: 1,5 dCi 90kM
Rocznik: 2012
Wersja: Laureate
Dołączył: 26 Paź 2013
Posty: 77
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2013-11-12, 08:44   

Odpowiedz od Przyguckich :

Szanowny Panie,

W nawiązaniu do Pana zgłoszenia chciałbym wyrazić głębokie ubolewanie z powodu powstałej sytuacji niemniej jednak nie zainicjowanej przez nas czy też naszych pracowników. Z całą stanowczością należy podkreślić fakt iż ani Warunki Gwarancji Dacia czy też innych producentów samochodów, rzeczy i towarów, ani Kodeks Cywilny nie określają czasu naprawy po zgłoszeniu usterki a tym bardziej nie ma norm prawnych czy też społecznych nakazujących wykonanie naprawy przez serwis w dniu przekazania do naprawy gwarancyjnej. Wewnętrzne standardy Renault - Dacia „zobowiązują autoryzowany serwis do przyjęcia samochodu w przypadku napraw gwarancyjnych w ciągu 48 godzin, a w przypadku unieruchomienia pojazdu-niezwłocznie”. Z przesłanego opisu zdarzeń potwierdza Pan że pracownik BOK Wojciech Wolski zaproponował pozostawienie pojazdu w serwisie czyli działał ponad wyznaczonymi standardami gdyż warunek unieruchomienia nie był spełniony a usterka powodowała tylko naruszenie przepisów Ustawy Prawa o ruchu drogowym.

Pomimo powyżej opisanych norm i zasad które są respektowane we wszystkich krajach cywilizowanych chciałbym hipotetycznie rozważyć sytuację gdyby jednak pracownik postąpił inaczej tj. podjął próbę naprawy. Wg normatywów czasu pracy na wymianę przełącznika który wg Pana relacji uległ uszkodzeniu producent przewidział 0,3 rbg, wyznaczony czas przyjęcia samochodu do naprawy z zachowaniem wszystkich obowiązujących standardów to 0,25 rbg, czas na diagnostykę w najlepszym przypadku ok. 0,5 rbg, wydanie części z magazynu 0,1 rbg, wydanie pojazdu po naprawie przy przestrzeganiu obowiązujących standardów Renault – Dacia to 0,25 rbg. Razem nie mniej niż 1,4 rbg, czyli pracownicy serwisu tj. doradca serwisowy, mechanik, magazynier opuściliby firmę po godziny 23:00, wg relacji zdarzeń podanej przez Pana, która nie koreluje z zapisem obrazu z monitoringu ponieważ próg naszej firmy przekroczył Pan o godzinie 21:46. Faktem jest, że gdyby pracownicy pozostali po godzinie 22:00 bezspornie naruszone byłyby przepisy Kodeks Pracy.

Reasumując jednoznacznie podkreślam, iż działanie Pana xxxxxxxx było racjonalne a jego asertywność w pełni uzasadniona ( pracownik ochrony nie potwierdził rzekomo wypowiedzianych słów doradcy serwisowego dotyczących sposobu opuszczenia firmy po godzinie 22:00). Dodam, że przełącznik który był potrzebny do naprawy przedmiotowego pojazdu nie był dostępny w magazynie naszej firmy i tak jak poczyniono w serwisie bydgoskim byłby zamówiony dnia następnego a naprawa byłaby wykonana dnia kolejnego. Przykro mi, że Pana nonkonformistyczne oczekiwania doprowadziły do braku satysfakcji z oferowanych przez nas usług.

Z poważaniem

Arkadiusz Majkowski
Dyr. d/s Obsługi Posprzedażnej



Moja odpowiedź:

Szanowny Panie Dyrektorze,

dziękując za odpowiedź chciałbym poinformować, że nie mam zamiaru komentować i wchodzić w jakąkolwiek dyskusję, gdyż w liście jednoznacznie określił Pan swoje stanowisko.
Jednak zajmowane stanowisko powinno skłonić Pana do odrobiny refleksji.
Jeżeli nie jest Pan świadomy opinii o firmie, którą Pan reprezentuje, proszę poczytać forum użytkowników Dacia Klub Polska.
Na koniec zwrócę Panu uwagę, proszę dokładnie zapoznać się z definicją słów, które pan używa.


Pozdrawiam


Poprosiłem również o pisemne ustosunkowanie się do w/w odpowiedzi - Renault Polska.
_________________
Pozdrawiam Ben32
 
mick 


Marka: Dacia
Model: Lodgy
Silnik: 1,2Tce
Rocznik: 2013
Dołączył: 17 Wrz 2013
Posty: 17
Skąd: Łódź
Wysłany: 2013-11-12, 12:51   

I wlasnie dlatego nie jeżdżę do Przyguckich. Bylem tam raz kilka lat temu ze swoim Scenicem i więcej nie zamierzam. Wszyscy zajeci byli sobą a nie klientem.
_________________

 
wieza 



Marka: Dacia
Model: LODGY
Silnik: 1,5
Rocznik: 2013
Wersja: Prestige 5 os.
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 26 Cze 2008
Posty: 1919
Skąd: ŁÓDŹ
Wysłany: 2013-11-12, 14:37   

Ja nie nażekam na relacje z Przyguckimi oraz z Panem Majkowsikim. Nie raz byłem u nich i zawsze miło obsłuzony, nawet auto zastepcze sami proponowali bez zadnych kosztów dodatkowych..
ps pozostanie pracownikow po godzinach pracy musi byc zatwioierdzone przez kierownicto oraz nadzorowane tak to przynajmniej u mnie w firmie wyglada.
_________________
Przede wszystkim przestronnosc w aucie co dajeLodgy i MCV w dobrej cenie ;)
Stan licznika 115,000 i koniec
Lodgy 120000km i rośnie
 
bushi 



Marka: Dacia
Model: Duster 4x2
Silnik: 1.6
Rocznik: 2011 / 2016
Wersja: Laureate
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 07 Lis 2010
Posty: 488
Skąd: Łódź
Wysłany: 2013-11-12, 19:01   

Już miałem nadzieję, że sprawy potoczą się z górki, a ja na koniec pochwalę ASO za fachowo wykonaną robotę. Niedoczekanie moje...
Otóż pod koniec ubiegłego tygodnia w końcu zadzwonił telefon i umówiłem się na dzisiaj na oddanie Drakuli do naprawy. Zajechałem o 15:30 i udałem się do biura. Powiedziałem o co chodzi, Pracownik siedzący przy lewym biurku wyjął papiery mojego wozu, poprosił o dowód rejestracyjny po czym wyszedł z kluczykiem, jak się domyśliłem do samochodu. Nie powiedział czy mam zostać i grzecznie czekać, iść za nim czy spadać, ale nie zrobiło to na mnie wrażenia, bo poprzednim razem zorientowałem się już, że jest to osoba, która nie powinna mieć żadnego kontaktu z klientem (to wg tej osoby ASO nie miało interesu w naprawie mojego auta). Po powrocie zaczął nerwowo wydzwaniać, to wchodząc to wychodząc z biura, pewnie mając na celu niedopuszczenie do tego, żebym zorientował się o czym rozmawia. Na szczęście robił to na tyle nieumiejętnie, że zrozumiałem pewną istotną rzecz - nie ma samochodów zastępczych. Następnie dostałem do podpisania papierki co też uczyniłem i siedzę dalej... Widząc, że nie ruszam się z miejsca Pracownik wydusił z siebie "Już wszystko". Ja odpowiedziałem, że jeszcze sprawa samochodu zastępczego. Na to postarał się zrobić (chyba) zdziwioną minę i powiedział, że nie zgłaszałem takiej potrzeby. Powiedziałem że owszem, podczas podpisywania upoważnienia mówiłem, że będę potrzebował samochód zastępczy z OC sprawcy, a nawet dostałem odpowiedź twierdzącą, że otrzymam darmowe auto zastępcze. Na to Pracownik, że podczas ostatniej rozmowy nie zgłaszałem takiej potrzeby i koniec. Chodziło mu o rozmowę telefoniczną, a którą to już w sumie nie wiem, bo były dwie (pierwsza - ja dzwoniłem w związku z brakiem przez 2 tygodnie kontaktu z ASO, druga - serwis dzwonił i zapraszał mnie na dziś na naprawę). Z którym z pracowników rozmawiałem za każdym razem telefonicznie - nie wiem. Ja na to, że temat rozmów nie dotyczył auta zastępczego, a sprawa ta była już uzgodniona w dniu podpisywania upoważnienia. A Pracownik jak katarynka: "Ale podczas ostatniej rozmowy nie zgłaszał Pan takiej potrzeby...". Gdy upierałem się przy swoim zniecierpliwiony Pracownik (spieszyło się gdzieś, a już dochodziła 16) powiedział, żebym sobie pogadał z siedzącym obok Kierownikiem. Jako że już się nagadałem napisałem, że cofam upoważnienie do naprawy samochodu i powiedziałem, że już tyle się naczekałem, że mogę pójść gdzie indziej i poczekać jeszcze trochę. Któryś z Panów trzeźwo zauważył, że w magazynie są już części do wymiany, ale jakoś nie zrobiło to na mnie wrażenia (nie wiedzieć czemu). W końcu Pan Kierownik wyszedł i zaczął coś załatwiać, po czym przyszedł z kluczykami do demówki jakiegoś Nissana busa i kazał Pracownikowi szybko załatwić sprawę z Panią zajmującą się wynajmem aut. Ostatecznie podpisałem dokumenty, zniecierpliwiony Pracownik latał to tu to tam "bo się spóźni" i w końcu radośnie opuścił nas gdy pozostało tylko przekazanie mi wozu przez Panią od wynajmu. Tak więc po niemiłej batalii mam wóz zastępczy i Drakulę odstawioną do warsztatu. Ciekawi mnie tylko jeszcze jakie kwiatki z tego wynikną, bo już nie wierzę, że to może się skończyć dobrze. Ale jedno wiem na pewno - ASO będę omijał szerokim łukiem i innym też to radzę. A dilerów jest tylu, że następny wóz sprzeda mi ktoś inny.

Do Pana Majkowskiego nie udało mi się dodzwonić, dodzwoniłem się za to do Pana Przyguckiego - niestety zaniki zasięgu uniemożliwiły normalną konwersację (możliwe, że moja komórka już zdycha).
_________________
http://www.jamnikiniczyje.pl
http://jamniki.eadopcje.org
POMAGAJMY JAMNIKOM!!!
 
Ben32 


Marka: Dacia
Model: Dokker
Silnik: 1,5 dCi 90kM
Rocznik: 2012
Wersja: Laureate
Dołączył: 26 Paź 2013
Posty: 77
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2013-11-12, 21:08   

Tak. jak napisałem wcześniej, nie będę komentował otrzymanej odpowiedzi.

Jestem natomiast na dobrej drodze aby zainteresować sytuacją w tej firmie dziennikarzy z lokalnej prasy i ogólnopolskich z działu motoryzacyjnego. Poproszaę o próbę wyjaśnienia " Co się dzieje u Przyguckich ?"
Oczywiście z dokładnym poinformowaniem Renault Polska, bo to pod ich marką Przygutcy świadczą usługi i oferują sprzedaż samochodów.

Ale póki co, poczekam na oficjalne stanowisko Renault Polska.

Jeżeli macie ochotę napisać swój komentarz - zapraszam.
_________________
Pozdrawiam Ben32
 
Kratylos
[Usunięty]

Wysłany: 2013-11-12, 21:59   

 
corrado 



Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.5 DCi (86KM/200Nm-130KM/300Nm)
Rocznik: 2010
Wersja: Laureate
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 14 Cze 2013
Posty: 3676
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-11-12, 22:09   

Ja pochwalam działania Panów i Bushi również gratuluję "opanowania i nerwów" w ASO. Sam również "męczę z TU" i odzyskaniem odszkodowania od sprawcy uderzenia w tył DD.
Każda próba poprawy sprawiedliwości spotka się z moją PEŁNĄ aprobatą i poparciem.
pozdrawiam :)
 
wieza 



Marka: Dacia
Model: LODGY
Silnik: 1,5
Rocznik: 2013
Wersja: Prestige 5 os.
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 26 Cze 2008
Posty: 1919
Skąd: ŁÓDŹ
Wysłany: 2013-11-12, 22:41   

Chyba mój entuzjazm opadł bo pisałem o wcześniejszych kontaktach. Chyba mają problem w firmie z pracownikami i ktoś musi nimi potrząsnąć.
_________________
Przede wszystkim przestronnosc w aucie co dajeLodgy i MCV w dobrej cenie ;)
Stan licznika 115,000 i koniec
Lodgy 120000km i rośnie
 
Ben32 


Marka: Dacia
Model: Dokker
Silnik: 1,5 dCi 90kM
Rocznik: 2012
Wersja: Laureate
Dołączył: 26 Paź 2013
Posty: 77
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2013-11-14, 23:46   

Odpowiedź Renault Polska:



Szanowny Panie,

W odpowiedzi na Pana prośbę dotyczącą samochodu Dacia Dokker o nr xxxxxxxxxxxxxx, niniejszym przedstawiamy stanowisko Renault Polska.

Uprzejmie informujemy, iż Renault Polska Sp. z o.o. jest Generalnym Dystrybutorem samochodów osobowych Renault oraz Dacia, Przedstawicielem Gwaranta w czasie trwania świadczenia gwarancyjnego Producenta i nie jest stroną w zgłoszonej sprawie. Pragniemy przypomnieć , że Renault Polska nie zajmuje się diagnostyką, naprawą i serwisowaniem samochodów. Podmiotem upoważnionym jest każdy Autoryzowany Partner Dacia prowadzący niezależną działalność gospodarczą, samodzielnie odpowiadając za świadczone usługi oraz obsługę klientów. Renault Polska nie jest w tym zakresie instytucją nadrzędną i nie ma prawa ingerencji w sprawy wewnętrzne swoich Partnerów .

Bardzo dziękujemy za wszelkie Pana uwagi, które są dla nas cenne niemniej jednak Renault Polska mając na uwadze powyższe wyjaśnienia nie znajduje podstaw do arbitralnego ustosunkowania się do sprawy jak również nieuzasadnione jest kwestionowanie udzielonych Panu wyjaśnień przez Pana Arkadiusz Majkowskiego.

Jest nam niezmiernie przykro w związku z powstałymi niedogodnościami i zaistniałą sytuacją. Proponujemy wyjaśnienie wszelkich wątpliwości poprzez bezpośredni kontakt z Serwisem firmy Przyguccy Inter-Car Sp. z o.o, który jest stroną i pozostaje do Pana dyspozycji.



Z wyrazami szacunku,

Marta JURDZIŃSKA
Specjalista ds. Kontaktów z Klientami
_________________
Pozdrawiam Ben32
 
DD 


Marka: Dacia
Model: Duster 1.6 16V
Silnik: K4M (105KM)
Rocznik: 2015
Wersja: Duster
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 11 Lip 2011
Posty: 651
Skąd: ok. Warszawy
Wysłany: 2013-11-15, 06:16   

Co tu dużo mówić, po prostu Twoje "nonkonformistyczne oczekiwania doprowadziły do braku satysfakcji z oferowanych przez [Przyguckich] usług" ;-) ;-) .
Ostatnio zmieniony przez Marek1603 2013-11-15, 06:22, w całości zmieniany 1 raz  
 
wieza 



Marka: Dacia
Model: LODGY
Silnik: 1,5
Rocznik: 2013
Wersja: Prestige 5 os.
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 26 Cze 2008
Posty: 1919
Skąd: ŁÓDŹ
Wysłany: 2013-11-15, 14:43   

Dziś po wyjściu z salonu wszystko w 100% pozytywnie czułem się jak bym był jajkem jeszcze nie ugotowanym :)
_________________
Przede wszystkim przestronnosc w aucie co dajeLodgy i MCV w dobrej cenie ;)
Stan licznika 115,000 i koniec
Lodgy 120000km i rośnie
 
Martens 


Marka: Dacia
Model: Logan MCV
Silnik: 1.6 MPI
Rocznik: 2008
Wersja: Arctica 5 os.
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 15 Lis 2008
Posty: 468
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-11-15, 15:50   

Ben32, gdybyś nie zrozumiał, służę tłumaczeniem na nasze.

Ben32 napisał/a:
W odpowiedzi na Pana prośbę dotyczącą samochodu Dacia Dokker o nr xxxxxxxxxxxxxx, niniejszym przedstawiamy stanowisko Renault Polska.

Skoro już zawracasz nam głowę, musimy odpisać.

Ben32 napisał/a:
Uprzejmie informujemy, iż Renault Polska Sp. z o.o. jest Generalnym Dystrybutorem samochodów osobowych Renault oraz Dacia, Przedstawicielem Gwaranta w czasie trwania świadczenia gwarancyjnego Producenta i nie jest stroną w zgłoszonej sprawie. Pragniemy przypomnieć , że Renault Polska nie zajmuje się diagnostyką, naprawą i serwisowaniem samochodów. Podmiotem upoważnionym jest każdy Autoryzowany Partner Dacia prowadzący niezależną działalność gospodarczą, samodzielnie odpowiadając za świadczone usługi oraz obsługę klientów. Renault Polska nie jest w tym zakresie instytucją nadrzędną i nie ma prawa ingerencji w sprawy wewnętrzne swoich Partnerów .

Kupiłeś u nas samochód, możesz nam zawracać dupę przy naprawach gwarancyjnych, ale z resztą spraw - wal się.

Ben32 napisał/a:
Bardzo dziękujemy za wszelkie Pana uwagi, które są dla nas cenne niemniej jednak Renault Polska mając na uwadze powyższe wyjaśnienia nie znajduje podstaw do arbitralnego ustosunkowania się do sprawy jak również nieuzasadnione jest kwestionowanie udzielonych Panu wyjaśnień przez Pana Arkadiusz Majkowskiego.

Generalnie mamy gdzieś twoje nieporozumienie z Partnerem. To Partner, a nie ty, zapewnia nam stały dopływ kasiory, ty zaś tylko zawracasz nam głowę duperelami. Dlatego powtórzymy - wal się!
Ben32 napisał/a:
Jest nam niezmiernie przykro w związku z powstałymi niedogodnościami i zaistniałą sytuacją.

Sratatata...
Ben32 napisał/a:
Proponujemy wyjaśnienie wszelkich wątpliwości poprzez bezpośredni kontakt z Serwisem firmy Przyguccy Inter-Car Sp. z o.o, który jest stroną i pozostaje do Pana dyspozycji.

Tylko uważaj na ochronę!
;-)
 
wieza 



Marka: Dacia
Model: LODGY
Silnik: 1,5
Rocznik: 2013
Wersja: Prestige 5 os.
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 26 Cze 2008
Posty: 1919
Skąd: ŁÓDŹ
Wysłany: 2013-11-16, 13:40   

Nie do końca się zgodze ze Dacia Polska nie interesuje Twoje zdanie ja z nimi załatwiałem reklamacje osbiście przez telefon i załatwiłem pozytywnie jednym telefonem ps każda rozmowa jest nagrywana i trzeba to bardzo inteligentnie rozegrać ;)
_________________
Przede wszystkim przestronnosc w aucie co dajeLodgy i MCV w dobrej cenie ;)
Stan licznika 115,000 i koniec
Lodgy 120000km i rośnie
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FISubSilver v 0.3 modified by Nasedo. Done by Forum Wielotematyczne