Strona korzysta z plikow cookie w celu realizacji uslug zgodnie z Polityka prywatnosci.

Mozesz okreslic warunki przechowywania lub dostepu do cookie w Twojej przegladarce lub konfiguracji uslugi.

DACIA Klub Polska  
  •  FAQ  •   Szukaj  •   Użytkownicy  •   Grupy  •  Rejestracja  •   Zaloguj  • 

 Ogłoszenie 
JEDNA SPRAWA = JEDEN TEMAT

Poprzedni temat :: Następny temat
Przesunięty przez: laisar
2015-11-18, 01:04
ŁÓDŹ - Przyguccy Inter Car
Autor Wiadomość
dmas 



Marka: Dacia
Model: Logan MCV Laureate 7 os.
Silnik: 1,6 MPI (87)
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 19 Wrz 2007
Posty: 199
Skąd: Warszawa/Bielany
Wysłany: 2007-11-26, 12:13   

niektore serwisy maja po prostu dar do zdobywania / utrzymywania klientow...
_________________
Logan MCV 1.6 (87) Laureate 7os. Niebieski.
 
KaS602 



Marka: KIA
Model: Rio
Silnik: 1.4 16V
Rocznik: 2012
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 1371
Skąd: Warmia
Wysłany: 2007-11-26, 12:43   

Jak mozna zaplacic tyle za przeglad? Sa ulotki i tam jest wszystko napisane - co i za ile. I co na to Dacia Polska?

A ze serwis serwisowi nie rowny to druga sprawa.
Ostatnio zmieniony przez KaS602 2009-02-03, 22:57, w całości zmieniany 1 raz  
 
ZeneC 



Marka: Renault
Model: Twingo I
Silnik: 1.2
Rocznik: 1997
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 370
Skąd: Celestynów/Warszawa
Wysłany: 2007-11-26, 18:12   

U Przyguckich odbierałem MCV w maju....
Potwierdzam! Droga przez mękę. W końcówce udowadniałem panu Tomaszowi (współwłaścicielowi), że jest kłamcą zwodząc mnie co do wysyłki dokumentów niezbędnych do rejestracji przez firmę leasingową. Zrozumiałem jedno - jaki menager, takie zarządzanie. Będę chciał o tym trochę szerzej opowiedzieć, jak funkcjonuje koncesjoner minmalizując koszty i przerzucając je na klienta.
Złożyłem w tamtym czasie nawet skargę do Dacia Polska, poprosili o więcej szczegółów, a ja postanowiłem poczekać do końca. Rozczarowałem się i na koniec.
Nie chciałem pisać od razu, ale teraz po pół roku mam już troche dystansu i opowiem niebawem na spokojnie.
_________________

 
laisar 
Moderator



Marka: Dacia
Model: Logan MCV
Silnik: 1.6 MPI
Rocznik: 2007
Wersja: Laureate 7 os.
Pomógł: 417 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 18015
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2007-11-26, 18:34   

Heh, ja też się powoli zbieram do opisania własnych przygód - chociaż u mnie dotyczy to Kiljańczyka w warszawaskich Al. Jerozolimskich i walki z przeciwnościami ;> mimo dobrych chęci...
 
Gość

Wysłany: 2008-07-16, 10:05   

ZeneC napisał/a:
U Przyguckich odbierałem MCV w maju....
Potwierdzam! Droga przez mękę. W końcówce udowadniałem panu Tomaszowi (współwłaścicielowi), że jest kłamcą zwodząc mnie co do wysyłki dokumentów niezbędnych do rejestracji przez firmę leasingową. Zrozumiałem jedno - jaki menager, takie zarządzanie. Będę chciał o tym trochę szerzej opowiedzieć, jak funkcjonuje koncesjoner minmalizując koszty i przerzucając je na klienta.
Złożyłem w tamtym czasie nawet skargę do Dacia Polska, poprosili o więcej szczegółów, a ja postanowiłem poczekać do końca. Rozczarowałem się i na koniec.
Nie chciałem pisać od razu, ale teraz po pół roku mam już troche dystansu i opowiem niebawem na spokojnie.


Jednak chłopaki się starają.
 
stempik 



Marka: dacia
Model: logan
Silnik: 1,4mpi
Rocznik: 2005
Wersja: Laureate 5 os.
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 02 Maj 2008
Posty: 698
Skąd: Łódź
Wysłany: 2008-07-17, 15:20   

Zasada jest jedna, "zerżnąc" klienta i tyle. Do spodu. W dłuższej perspektywie nie ma to żadnego znaczenia.
I tu przykładzik:


wikipedia napisał/a:
John Davison Rockefeller (ur. 8 lipca 1839 w Richford w stanie Nowy Jork, zm. 23 maja 1937 w Ormond Beach w stanie Floryda) - amerykański przedsiębiorca pochodzenia żydowskiego, filantrop i fundator Uniwersytetu Chicagowskiego. .


Z odnośnikami do słów "filantrop" i "Uniwersytet Chicagowski". (na wypadek gdybyśmy nie wiedzieli)
Za to dla mnie, to prekursor w rozwiązywaniu sporów grupowych przy użyciu metod dość niekonwencjonalnych. Za jakiś czas nie będzie miało znaczenia czy dziadek pieniądze zarobił ukradł czy znalazł. Po zapachu przecież nie poznacie.
 
jackthenight 



Marka: Dacia, Fiat
Model: Sandero, Tipo
Silnik: 1.4 MPI, 1.4 16V
Rocznik: 2008, 2016
Wersja: Laureate 5 os.
Pomógł: 66 razy
Dołączył: 10 Sie 2008
Posty: 3233
Skąd: Łódź
Wysłany: 2008-08-10, 20:37   

Witam

We wrześniu odbiorę u przyguckich nową dacię sandero 1.4 Laurette.
I teraz pytanie gdzie to serwisować skoro te serwisy takie liche są ?

Gdzie najlepiej w okolicy lub w Łodzi jeździć do serwisu ?
Czy w ogóle olać tą gwarancję ?

Doradźcie jako już obeznani użytkownicy.

Aha i jeszcze jedno :

U przygucckich nie można patrzyć na ręcę mechanikowi ?
A w Jaszpolu można ?
 
wox 


Marka: Renault/Suzuki
Model: Espace/Jimny
Silnik: 1,6 TCe/1,3
Rocznik: 2016/2012
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 29 Gru 2007
Posty: 1411
Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: 2008-08-11, 09:26   

Co do serwisów to nic Ci nie doradzę, bo ja nie z Twoich stron, ale jedno - gwarancji nie olewaj
 
jackthenight 



Marka: Dacia, Fiat
Model: Sandero, Tipo
Silnik: 1.4 MPI, 1.4 16V
Rocznik: 2008, 2016
Wersja: Laureate 5 os.
Pomógł: 66 razy
Dołączył: 10 Sie 2008
Posty: 3233
Skąd: Łódź
Wysłany: 2008-08-11, 10:51   

Oki dzięki za odpowiedź. Czyli Jaszpol.
Mam nadzieje że będę ich rzadko odwiedzał a najlepiej tylko na przeglądach.
 
wox 


Marka: Renault/Suzuki
Model: Espace/Jimny
Silnik: 1,6 TCe/1,3
Rocznik: 2016/2012
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 29 Gru 2007
Posty: 1411
Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: 2008-08-11, 15:02   

... czego Tobie i nam wszystkim życzę.
 
stempik 



Marka: dacia
Model: logan
Silnik: 1,4mpi
Rocznik: 2005
Wersja: Laureate 5 os.
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 02 Maj 2008
Posty: 698
Skąd: Łódź
Wysłany: 2008-08-11, 20:06   

jackthenight napisał/a:
Czyli Jaszpol.
z dwojga zlego Jaszpol
 
jackthenight 



Marka: Dacia, Fiat
Model: Sandero, Tipo
Silnik: 1.4 MPI, 1.4 16V
Rocznik: 2008, 2016
Wersja: Laureate 5 os.
Pomógł: 66 razy
Dołączył: 10 Sie 2008
Posty: 3233
Skąd: Łódź
Wysłany: 2009-01-21, 17:12   

Dzisiaj pojechałem z synem do Przyguckich kupić mały resorak Clio.
I nawet przy takim błahym zakupie pracownicy od Przyguckich potrafią wyprowadzić z równowagi. Nie dość że obsługuje tylko jeden człowiek sklep z częściami, na klawiaturze stuka jednym palcem, a pisanie faktury dla poprzedniego klienta sklepu trwało z pół godziny. Stałem tam jak słup, oczywiście inni pracownicy byli obok w sklepie, na przyjęciu do serwisu ale nikomu się tyłka ruszyć nie chciało. Wreszcie jeden do mnie podszedł, kiedy powiedziałem mu że chce kupić resoraka dla dziecka to odpowiedział : A to nie ja to ten Pan (oczywiście mówił o gościu w/w co się motał przy kompie).

Wreszcie udało się po jakieś 30 minutach, dostałem paragon. Patrzę a tam cena 10 zł, a na samochodziku jest naklejka 7 zł. No ja pierdo... nawet na takim resoraku oszukują. Zwróciłem uwagę ale Pan w/w tłumaczył to tak, że nie będę przytaczał tego gdyż nie ma sensu.

Sądziłem że przy zakupie resoraka nie wkurzę się na ASO Przyguckich w Łodzi,, ale niestety się przeliczyłem.

Ogólnie obsługa serwisu, sklepu u Przyguckkich bardzo nie miła i najlepiej omijać ich z daleka.

[ Komentarz dodany przez: laisar: 2009-02-18, 15:21 ]
Po późniejszej burzliwej dyskusji, uspokojeniu się, spojrzeniu na sprawę z dystansu, wyjaśnieniach i obietnicy poprawy z strony firmy (: - post został przez autora przeredagowany celem usunięcia niektórych nieeleganckich sformułowań i okazania dobrej woli, dlatego odpowiednie cytaty w postach innych użytkowników również uległy zmianie.
_________________

Ostatnio zmieniony przez jackthenight 2009-02-18, 17:32, w całości zmieniany 4 razy  
 
stempik 



Marka: dacia
Model: logan
Silnik: 1,4mpi
Rocznik: 2005
Wersja: Laureate 5 os.
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 02 Maj 2008
Posty: 698
Skąd: Łódź
Wysłany: 2009-01-21, 22:51   

jackthenight napisał/a:
Dzisiaj pojechałem z synem do Przyguckich

Z dzieckiem, pomyślałeś co z niego wyrośnie. :mrgreen:

jackthenight napisał/a:
nawet na takim resoraku oszukują

Kto ma stratę tem ma grzech, sam sie wierzę że to napisałem.
Jednak mimo mojej opinji o salonie może to tylko ktoś nie panuje nad stanem i część spraw żyje własnym życiem. Pan jesteś automatyk - elektronik a nawet mgr-inż. :) i jak suma kontrolna wyjdzie Panu za duża to jest żle, ale w takim salonie jak ta suma jest większa to pracownicy mogą liczyć na premię, bo jest z czego.


----------------------------------
Na sumach kontrolnych nie znam się zupełnie. Wiem że są. Więc jak coś mi nie poszło to tłumaczenie mi tego nie ma sensu.
 
Mariusz 


Marka: była Dacia, jest Toyota
Model: Sandero, Auris Touring Sports
Silnik: 1,6 (132 KM)
Rocznik: 2015
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 10 Paź 2008
Posty: 1500
Skąd: Ozorków
Wysłany: 2009-01-22, 19:04   

jackthenight napisał/a:
Dzisiaj pojechałem z synem do Przyguckich kupić mały resorak Clio.

Jacek a mają oprócz resoraków mają jakieś inne gadżety?
Ostatnio zmieniony przez laisar 2009-02-18, 15:23, w całości zmieniany 1 raz  
 
jackthenight 



Marka: Dacia, Fiat
Model: Sandero, Tipo
Silnik: 1.4 MPI, 1.4 16V
Rocznik: 2008, 2016
Wersja: Laureate 5 os.
Pomógł: 66 razy
Dołączył: 10 Sie 2008
Posty: 3233
Skąd: Łódź
Wysłany: 2009-01-22, 19:33   

Coś tam jest, ale to raczej taki standard jak u wszystkich delarów.
Chyba więcej jest w Jaszpolu.
_________________

 
Mariusz 


Marka: była Dacia, jest Toyota
Model: Sandero, Auris Touring Sports
Silnik: 1,6 (132 KM)
Rocznik: 2015
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 10 Paź 2008
Posty: 1500
Skąd: Ozorków
Wysłany: 2009-02-05, 19:56   

No to mnie Kratylos zmartwiłeś :-(
_________________

 
laisar 
Moderator



Marka: Dacia
Model: Logan MCV
Silnik: 1.6 MPI
Rocznik: 2007
Wersja: Laureate 7 os.
Pomógł: 417 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 18015
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2009-02-05, 20:21   

Cytat:
w lodzi nei ma sensu kupować daci bo nie ma gdzie jej serwisować

Będzie autostrada, to będziecie mogli jeździć do innego miasta (; - czasem to szybciej niż przejechać swoje miasto w korku...
 
jackthenight 



Marka: Dacia, Fiat
Model: Sandero, Tipo
Silnik: 1.4 MPI, 1.4 16V
Rocznik: 2008, 2016
Wersja: Laureate 5 os.
Pomógł: 66 razy
Dołączył: 10 Sie 2008
Posty: 3233
Skąd: Łódź
Wysłany: 2009-02-05, 21:30   

Mariusz napisał/a:
No to mnie Kratylos zmartwiłeś :-(


Teraz sam rozumiesz czemu unikam kontaktu z serwisem :)
_________________

 
stempik 



Marka: dacia
Model: logan
Silnik: 1,4mpi
Rocznik: 2005
Wersja: Laureate 5 os.
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 02 Maj 2008
Posty: 698
Skąd: Łódź
Wysłany: 2009-02-06, 14:25   

laisar napisał/a:
Będzie autostrada, to ....


a będzie? :-/ zobaczę to uwierzę.
 
laisar 
Moderator



Marka: Dacia
Model: Logan MCV
Silnik: 1.6 MPI
Rocznik: 2007
Wersja: Laureate 7 os.
Pomógł: 417 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 18015
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2009-02-06, 14:27   

Kiedyś będzie na pewno...
 
Pablo78 



Marka: Dacia
Model: Logan Sedan; 1310
Silnik: 1.5 dci 90 KM; 1.3
Rocznik: grudzień 2015; 1983
Wersja: Laureate2
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 984
Skąd: woj. Śląskie
Wysłany: 2009-02-06, 16:14   

laisar napisał/a:
Kiedyś będzie na pewno...



no niewiadomo, może to tylko legenda...

;-)
_________________
Poprzednio: Logan 2005, Ambiance 1.4 Mpi, Marine
 
wieza 



Marka: Dacia
Model: LODGY
Silnik: 1,5
Rocznik: 2013
Wersja: Prestige 5 os.
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 26 Cze 2008
Posty: 1919
Skąd: ŁÓDŹ
Wysłany: 2009-02-07, 00:03   

Kratylos ja bylem u przyguckich i jestem na wtorek umowiony bo zaczela mi pekac roleta bagaznika i maja zdiecia zrobic i wyslac do renault polska. umowilem sie na 7.15 i koles pisze ze odbior auta o 10.00 a ja do niego ze pracuje i na zrobienie fotek to nie potrzeba tyle czasu to wpisal 8.00 ale ja im nie wierze a autka nie spuszcze z oka na sekunde nawet.
_________________
Przede wszystkim przestronnosc w aucie co dajeLodgy i MCV w dobrej cenie ;)
Stan licznika 115,000 i koniec
Lodgy 120000km i rośnie
 
grzel73 


Marka: Dacia
Model: Logan
Silnik: 1,4
Rocznik: 2008
Wersja: Ambiance 5 os.
Dołączył: 22 Cze 2008
Posty: 24
Skąd: Łódż
Wysłany: 2009-02-11, 22:24   

odpowiedż z renault jest typu "masło maślane"
 
Przyguccy 


Marka: Renault Dacia Nissan
Model: .
Silnik: .
Dołączył: 12 Lut 2009
Posty: 27
Skąd: Łódź
Wysłany: 2009-02-13, 11:31   

jackthenight napisał/a:
Dzisiaj pojechałem z synem do Przyguckich kupić mały resorak Clio.
I nawet przy takim błahym zakupie pracownicy od Przyguckich potrafią wyprowadzić z równowagi. Nie dość że obsługuje tylko jeden człowiek sklep z częściami, na klawiaturze stuka jednym palcem, a pisanie faktury dla poprzedniego klienta sklepu trwało z pół godziny. Stałem tam jak słup, oczywiście inni pracownicy byli obok w sklepie, na przyjęciu do serwisu ale nikomu się tyłka ruszyć nie chciało. Wreszcie jeden do mnie podszedł, kiedy powiedziałem mu że chce kupić resoraka dla dziecka to odpowiedział : A to nie ja to ten Pan (oczywiście mówił o gościu w/w co się motał przy kompie).

Wreszcie udało się po jakieś 30 minutach, dostałem paragon. Patrzę a tam cena 10 zł, a na samochodziku jest naklejka 7 zł. No ja pierdo... nawet na takim resoraku oszukują. Zwróciłem uwagę ale Pan w/w tłumaczył to tak, że nie będę przytaczał tego gdyż nie ma sensu.

Sądziłem że przy zakupie resoraka nie wkurwię się na ASO Przyguckich w Łodzi,, ale niestety się przeliczyłem.

Ogólnie obsługa serwisu, sklepu u Przyguckkich bardzo nie miła i najlepiej omijać ich z daleka.


Witam Państwa Serdecznie,
Nie mamy w zwyczaju wtrącać się w dyskusje naszych klientów, ale w tym przypadku uważam, że należy się kilka słów wyjaśnienia. Rzeczywiście ze względu na problemy z kadrowe w naszym kraju związane z emigracją zarobkową, oraz rozszerzeniem naszej działalności o kolejną markę Nissan, byliśmy zmuszeni zatrudnić nowych pracowników, może nie do końca wykwalifikowanych i doświadczonych, ale według naszej opinii nadających się do pracy w naszej firmie. Pan o którym raczył się wypowiedzieć forumowicz, jest nowym pracownikiem w wieku mocno dojrzałym, mającym ogromne doświadczenie zawodowe, ale tak jak prawie każdy z jego pokolenia na pewno nie był biegły w obsłudze komputera, dołożyliśmy wszelkich starań i na chwilę obecną powinien spełnić oczekiwania klientów i nasze w tym zakresie. Jego brak wiedzy na temat cen modelików w gablocie, spowodowany był tym, iż towary te są bardzo rzadko przez nas sprzedawane i leżą na półce latami, zmiana ceny podyktowana została podwyżkami w Renault które następowały przez okres w którym ten modelik stał na półce, nasz błąd polegał na tym, że naklejka z ceną nie została zaktualizowana.
Niestety osobną sprawą, jest Pańska wypowiedź na temat naszego pracownika, który jako bardzo porządny człowiek po pięćdziesiątce, z ogromnym stażem pracy, posiadający dzieci i wnuczki, po raz pierwszy w życiu spotkał się z takimi obelgami i to na forum publicznym. Nie wiem jak wygląda Pana fizjonomia, ani nie wiem czy będzie mi się podobała za ponad dwadzieścia lat kiedy to będzie pan w wieku tego pracownika, ale mam tylko nadzieje że Pana dzieci nie będą zmuszone do czytania takich opinii o Panu na forum publicznym.

Z poważaniem
Tomek Przygucki
_________________
Bliska Niezawodna Entuzjastyczna
Ostatnio zmieniony przez laisar 2009-02-18, 15:23, w całości zmieniany 1 raz  
 
jackthenight 



Marka: Dacia, Fiat
Model: Sandero, Tipo
Silnik: 1.4 MPI, 1.4 16V
Rocznik: 2008, 2016
Wersja: Laureate 5 os.
Pomógł: 66 razy
Dołączył: 10 Sie 2008
Posty: 3233
Skąd: Łódź
Wysłany: 2009-02-13, 11:48   

Panie Tomaszu, wygląd wyglądem a zachowanie jakie prezentują Pańscy pracownicy serwisu jest karygodne. Proszę poczytać resztę opinii o serwisie Pana firmy, a przekona się Pan jaką posiada Pan świetną kadrę w serwise. Powiem krótko, ludzie z innej bajki. Niemili i aroganccy, nie wiadomo o co im chodzi. Jakby mieli pretensje że im zawracamy głowę.

A to nie oni są klientem tylko ja nim jestem.

Dlatego nikomu nie życzę aby jechał do serwisu Przyguccy. I każdy który był w serwisie u
Pana w firmie doskonale to sam odczuł.

Proponuje poczytać inne opinie na temat serwisu Przyguccy - wtedy może zauważy Pan obraz swoich pracowników i ich poziom, który przypomina filmy z PRL-u.
Żeby pracownik krzyczał na klienta ? wyganiał go z salonu ? To nie tędy droga.

Ja u was kupiłem auto, ale do serwisu na pewno tam nie pojadę.
Kilkakrotnie dałem wam szanse, za każdym razem wychodziłem z salonu zażenowany, smutny i zły.



Jak i całą reszta forumowiczów, którzy bardzo się przejechali na kontakcie z serwisem Przyguccy.

Dla porównania napiszę o Jaszpolu, do którego wolę pojechać chociaż do was mam dużo bliżej, a wie Pan dlaczego ? Panie Tomaszu ? Bo w Jaszpolu czuję się jak klient a nie jak zło konieczne.

Szkoda że jest tak mała konkurencja w Łodzi bo by sama zrobiła z tym porządek.
_________________

 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FISubSilver v 0.3 modified by Nasedo. Done by Forum Wielotematyczne