PS. Wybacz, jeśli się mylę, ale Twoje wszystkie posty na forum wskazują na to, że z PZU raczej obce Ci nie jest... A takich "reklam" chyba tu nikt nie potrzebuje.
Ostatnio zmieniony przez KaS602 2010-02-16, 00:54, w całości zmieniany 2 razy
Jeśli chcesz tylko auto to patrz ile rzeczy jest objętych w podstawowym ubezpieczeniu, a za co musisz dopłacać.
Jeśli chcesz ubezpieczyć dom (mieszkanie), to polecam pakiet Hestia 7 bo dodatkowo na preferencyjnych wrunkach dostajesz ubezpieczenie auta (właśnie taki posiadam). I co najważniejsze nie muszę dopłacać jak w przypadku PZU za niektóre rzeczy bo są w podstawie.
Są na forum przedstawiciele ubezpieczeniowi więc może ci coś lepszego polecą.
Ja odradzam stanowczo mialem juz pare spiec w pzu raz sie sadzilem innym razem u dyrektora bylem bo nie chcieli kasy za odszkodowanie wyplacic, w grunic rzeczy bylo troszke tego i ja nie posiadam u nich zadnej polisy i nie bede posiadal..
_________________ Przede wszystkim przestronnosc w aucie co dajeLodgy i MCV w dobrej cenie ;)
Stan licznika 115,000 i koniec
Lodgy 120000km i rośnie
To wszystko chyba zależy od danego likwidatora szkód w danej chwili i danej sprawie. Nie wiem, ja sobie chwalę, bo po awarii samochodu w ciągu 2h podstawili mi samochód zastępczy z wypożyczalni. A co do ceny pakietu porównywalnego z tym samym w Hestii okazało się ok 100-200zł mniej. A co do samej polisy, cenię sobie że mogłem ją zakupić online nie wychodząc z domu (pzuonline.pl).
Tak samo jest m.in. z wartą, część chwali, część śmieje się że tam się ubezpieczyłeś, a część po prostu szuka najniższej ceny. Zasada prosta, masz znajomego w jakiejś firmie (na jakimś stanowisku, żeby mógł zadzwonić do kogo trzeba) to masz prosty wybór nawet gdyby to było Heniek's Insurances Home Group ;p
Czaju ma razję Twój wybór firmy zawsze znajdzie zwolenników i przeciwników
Ja mam znajomego gościa który ma podpisanych kilka umów z firmami ubezpieczeniowymi i zawsze wybiera dla mnie najlepszą. Ostatnio było to PZU. Trzy razy usówałem z nimi szkody po stłuczkach w starej bryce i nigdy nie robili problemów.
W razie awarii na trasie korzystałem z Elvii.
A mieszkanie ubezpiecza mi ten sam człowiek ale w Compensie.
Marka: Renault
Model: Twingo I
Silnik: 1.2
Rocznik: 1997 Pomógł: 6 razy Dołączył: 16 Wrz 2007 Posty: 370 Skąd: Celestynów/Warszawa
Wysłany: 2010-05-17, 05:56
Mileno, ze smutkiem donoszę, że marna Twoja wiedza w tej sprawie. Więszość szanującyh się firm ubezpieczeniowych posiada infolinię, poprzez którą można m. in. także zgłosić szkodę. a także uzyskać informację, jaki jest adres strony z formularzami do zgłoszenia szkody przez internet. Tak to wygląda u firm z czołówki:
Jakkolwiek możliwość zgłoszenia telefonicznego jest nie do ptrzecenienia w kraju, gdzie nie wszyscy mają dostęp do internetu, albo i niepewnie się w nim czują...
Bratu można pogratulować, bo nie wszyscy mają tyle szczęścia. Widocznie jego szkoda - domniemuję, że z ac - była dość prosta i poszła tzw. ścieżką uproszczoną. Ja likwidowałem szkodę w PZU z oc przez dwa i pół miesiąca, a było to cztery lata temu...
Swoiste licytacje, że PZU jest dobre, a Warta kiepska czy najgorsza, są bez sensu. Autoreklama kolegi Gublera jest dla mnie żałosna. Czy PZU już nie szkoli swoich agentów? Tak sobie nawet myśłę, czy MilenaCzaja to nie zakonspirowany ...Gubler?
Warto natomiast podkreślać dobre i słabe strony poparte przykładami. Skoro o likwidacji i Warcie wspomniano, to podpowiem, że właśnie Warta jako pierwsza w Polsce firma od półtora roku uznaje za wiarygodne telefoniczne potwierdzenia spowodowania szkody przez sprawcę - rozmowa jest nagrywana i zgodnie z odpowiednimi przepisami prawa i linią orzeczniczą SN traktowana jest jako dowód w sprawie likwidacyjnej. Nie trzeba wysyłać pisma o potwierdzenie i czekać na odesłanie, co trwa tygodniami, bo sprawcy różnie do tego podchodzą. Są wszak tacy, którzy świadomie i celowo nie potwierdzają licząc naiwnie, że zostaną uwolnieni z winy... Dlatego jeśli przydarzy się Wam - czego nie życzę - być poszkodowanymi przez klienta Warty - koniecznie zapiszcie jego numer telefonu, albo i dwa - likwidacja potoczy się dużo szybciej.
_________________
Ostatnio zmieniony przez ZeneC 2010-05-17, 06:00, w całości zmieniany 1 raz
Marka: Dacia
Model: Logan
Silnik: 1.6 MPI
Dołączyła: 17 Maj 2010 Posty: 10 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-05-17, 15:25
Może i większość firm posiada infolinię pytanie tylko ile czasu musisz poświęcić żeby się do niej dodzwonić i czegoś dowiedzieć, ja właśnie szukam takiego rozwiązania jak w PZU, czyli coś się dzieje, zgłaszasz to przez internet o każdej porze dnia i problem z głowy, a nie siedzisz kilka godzin na infolinii i słuchasz jakiejś durnej muzyczki
@gubler, domi, sappeer, MilenaCzaja: Wszystko okoliczności wskazują, że jesteście państwo jakoś związani zawodowo z PZU - i o ile samo w sobie nie jest to oczywiście niczym nagannym, to już podszywanie się pod zwyczajnych użytkowników jest bardzo nieetyczne i w przypadku dalszej takiej działalności spowodujeusunięcie z forum.
Reklama - proszę bardzo, ale uczciwa czyli jawna.
(Internet wcale nie jest taki anonimowy jak się niektórym wydaje... <: ).
Ostatnio zmieniony przez laisar 2010-05-26, 01:39, w całości zmieniany 3 razy
Marka: Renault
Model: Twingo I
Silnik: 1.2
Rocznik: 1997 Pomógł: 6 razy Dołączył: 16 Wrz 2007 Posty: 370 Skąd: Celestynów/Warszawa
Wysłany: 2010-05-17, 17:07
Z ust mi Laisar to spostrzeżenie wyjąłeś, już chciałem prosić o sprawdzenie, czy aby za tymi nickami nie kryje się jedno IP. Na dłuższą metę to męczące, bo aby zabrać głos trzeba na nowo się logować, wymyślać nazwę, zapamiętać hasła i loginy...
Ale i z takimi "bytami" można podyskutować. Z infoliniami sprawa nie wygląda tak kiepsko, a wręcz jest poprawnie. Przed chwilą wramach eksperymentu wydzwoniłem wszystkie wymienione infolinie - i z żadną nie ma problemu, nawet z Warcianą, któa w swoim czasie biło rekordy nieosiągalności. Po wysłuchaniu niezbędnych komunikatów i wybraniu danej opcji (co zajmuje ok 1 minutę) konsultanci zgłaszają się po upływie 5 do 20 sekund.
Trzeba mieć na uwadze, że w pierwszych godzinach po klęskach żywiołowych zawsze trudniej o kontakt, bo liczba zgłoszeń zwiększa się wielokrotnie.
Ogólna zasada - najlepiej dzwonić wieczorem lub w nocy.
Linki do zgłoszenia internetowego znależć można na stronach poszczególnych ubezpieczycieli. Do Warty adres jest następujący: caw@warta.pl.
W temacie infolinii:
Ja (w tamtym roku) bez najmniejszych problemów dodzwoniłem się na infolinię Allianz; szkodę z AC zgłosiłem w poniedziałek, zaś sprawę zakończyłem w piątek (przy bezproblemowym dostępie do części sprawę zakończyłbym pewnie w czwartek).
Marka: Dacia
Model: Logan
Silnik: 1.6 MPI
Dołączyła: 17 Maj 2010 Posty: 10 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-05-20, 11:42
laisar napisał/a:
@gubler, domi, sappeer, MilenaCzaja: Wszystko okoliczności wskazują, że jesteście państwo jakoś związani zawodowo z PZU - i o ile samo w sobie nie jest to oczywiście niczym nagannym, to już podszywanie się pod zwyczajnych użytkowników jest bardzo nieetyczne i w przypadku dalszej takiej działalności spowodujeusunięcie z forum.
Reklama - proszę bardzo, ale uczciwa czyli jawna.
(Internet wcale nie jest taki anonimowy jak się niektórym wydaje... <: ).
Ja nie twierdzę że PZU to idealny ubezpieczyciel i że tylko ta firma i żadna inna, mówię tylko o udogodnieniach jakie mają, czyli o możliwości zgłoszenia szkody przez internet, nie każdy ma czas na to żeby biegać osobiście i to załatwiać w dzisiejszych czasach gdzie na wszystko brakuje tego czasu, mówię o udogodnieniach jakie oferują a nie zachwalam firmę sama w sobie. Chyba, że na tym forum nie można wyrażać swoich opinii i doświadczeń???? Bo jeśli tak to po co je stworzono???
Ostatnio zmieniony przez laisar 2010-05-26, 01:39, w całości zmieniany 2 razy
Marka: Dacia
Model: Logan
Silnik: 1.6 MPI
Dołączyła: 17 Maj 2010 Posty: 10 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-05-21, 14:18
Oczywiście że tak, dlatego wypowiadam się w wątku który jest zatytuowany PZU dlatego mówię to co wiem i to jak sytuacja wygląda w tej a nie innej firmie, jakie dają nam możliwości i czego możemy od nich oczekiwać
Marka: Dacia
Model: Logan
Silnik: 1.6 MPI
Dołączyła: 17 Maj 2010 Posty: 10 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-05-24, 08:05
Tak jak masz napisane wyżej, wypowiadam się w wątku PZU, zgłaszałam u nich kolizję samochodową przez neta więc wiem jak to wygląda, być może forumowicze też szukają takich właśnie informacji - jak ułatwić sobie życie, więc pisze konkretnie co wiem i jak wygląda ten proces, a nie piszę o duperelach bo nie takich informacji szuka się na forach, tylko konkretnych odpowiedzi na dany temat i rozwiązanie swojego problemu, przynajmniej ja tak robię nie wiem czego wy szukacie na forach, bo ja konkretnej i rzeczowej informacji.
Marka: Chevy
Model: Aveo
Silnik: 1.2
Rocznik: 2009 Pomógł: 31 razy Dołączył: 15 Mar 2009 Posty: 2944 Skąd: Śląsk
Wysłany: 2010-05-24, 17:36
A ja np szukam czegoś więcej - np żródeł podawanych informacji, aby ocenić czy są one wiarygodne. A do PZU - serdecznie im dziękuje, raz miałem wątpliwą przyjemność sciągać od nich należność za naprawę (sprawca kolizji miał u nich OC) i skończyło się na pozwie sądowym, po wniesieniu którego PZU dziwnie zmieniło taktykę, oferując ugodę na uczciwych warunkach
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum