Strona korzysta z plikow cookie w celu realizacji uslug zgodnie z Polityka prywatnosci.

Mozesz okreslic warunki przechowywania lub dostepu do cookie w Twojej przegladarce lub konfiguracji uslugi.

DACIA Klub Polska  
  •  FAQ  •   Szukaj  •   Użytkownicy  •   Grupy  •  Rejestracja  •   Zaloguj  • 

 Ogłoszenie 
JEDNA SPRAWA = JEDEN TEMAT

Poprzedni temat :: Następny temat
PZU
Autor Wiadomość
gubler 



Marka: Dacia
Model: Logan
Silnik: 1.6 MPI
Dołączył: 01 Lis 2009
Posty: 24
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-02-16, 00:33   PZU

Co myślicie o tej firmie ? Chciał bym się gdzieś ubezpieczyć i zbieram opinie :P
 
KaS602 



Marka: KIA
Model: Rio
Silnik: 1.4 16V
Rocznik: 2012
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 1371
Skąd: Warmia
Wysłany: 2010-02-16, 00:50   

z PZU chyba już miałeś do czynienia... :roll:

http://www.daciaklub.pl/forum/viewtopic.php?t=2714







PS. Wybacz, jeśli się mylę, ale Twoje wszystkie posty na forum wskazują na to, że z PZU raczej obce Ci nie jest... A takich "reklam" chyba tu nikt nie potrzebuje.
Ostatnio zmieniony przez KaS602 2010-02-16, 00:54, w całości zmieniany 2 razy  
 
Marek1603 


Marka: Dacia,
Model: 1300, Lodgy, Duster
Silnik: 1.3 8V, 1.6MPI, 1.6Sce 4x4 AT
Rocznik: 1981, 2014, 2016
Wersja: Laureate 5 os.
Pomógł: 105 razy
Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 7414
Skąd: Olkusz
Wysłany: 2010-02-16, 06:16   

Jeśli chcesz tylko auto to patrz ile rzeczy jest objętych w podstawowym ubezpieczeniu, a za co musisz dopłacać.
Jeśli chcesz ubezpieczyć dom (mieszkanie), to polecam pakiet Hestia 7 bo dodatkowo na preferencyjnych wrunkach dostajesz ubezpieczenie auta (właśnie taki posiadam). I co najważniejsze nie muszę dopłacać jak w przypadku PZU za niektóre rzeczy bo są w podstawie.
Są na forum przedstawiciele ubezpieczeniowi więc może ci coś lepszego polecą.
 
wieza 



Marka: Dacia
Model: LODGY
Silnik: 1,5
Rocznik: 2013
Wersja: Prestige 5 os.
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 26 Cze 2008
Posty: 1919
Skąd: ŁÓDŹ
  Wysłany: 2010-02-16, 08:31   

Ja odradzam stanowczo mialem juz pare spiec w pzu raz sie sadzilem innym razem u dyrektora bylem bo nie chcieli kasy za odszkodowanie wyplacic, w grunic rzeczy bylo troszke tego i ja nie posiadam u nich zadnej polisy i nie bede posiadal..
_________________
Przede wszystkim przestronnosc w aucie co dajeLodgy i MCV w dobrej cenie ;)
Stan licznika 115,000 i koniec
Lodgy 120000km i rośnie
 
czaju 



Marka: Dacia,Citroen,Ford
Model: Duster,C4 GP,Fusion
Silnik: 1.5@107,2.0@150,2.0@240 4x4
Rocznik: 2010.2014
Wersja: Prestige
Pomógł: 27 razy
Dołączył: 06 Sty 2009
Posty: 1853
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: 2010-02-16, 10:17   

To wszystko chyba zależy od danego likwidatora szkód w danej chwili i danej sprawie. Nie wiem, ja sobie chwalę, bo po awarii samochodu w ciągu 2h podstawili mi samochód zastępczy z wypożyczalni. A co do ceny pakietu porównywalnego z tym samym w Hestii okazało się ok 100-200zł mniej. A co do samej polisy, cenię sobie że mogłem ją zakupić online nie wychodząc z domu (pzuonline.pl).

Tak samo jest m.in. z wartą, część chwali, część śmieje się że tam się ubezpieczyłeś, a część po prostu szuka najniższej ceny. Zasada prosta, masz znajomego w jakiejś firmie (na jakimś stanowisku, żeby mógł zadzwonić do kogo trzeba) to masz prosty wybór nawet gdyby to było Heniek's Insurances Home Group ;p
 
Malutki 



Marka: Dacia
Model: Logan MCV
Silnik: 1.5dCi 85
Rocznik: 2008
Wersja: Arctica 7 os.
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 15 Sty 2009
Posty: 210
Skąd: Piaseczno/Warszawa
Wysłany: 2010-02-16, 20:49   

Czaju ma razję Twój wybór firmy zawsze znajdzie zwolenników i przeciwników
Ja mam znajomego gościa który ma podpisanych kilka umów z firmami ubezpieczeniowymi i zawsze wybiera dla mnie najlepszą. Ostatnio było to PZU. Trzy razy usówałem z nimi szkody po stłuczkach w starej bryce i nigdy nie robili problemów.
W razie awarii na trasie korzystałem z Elvii.
A mieszkanie ubezpiecza mi ten sam człowiek ale w Compensie.
 
czaju 



Marka: Dacia,Citroen,Ford
Model: Duster,C4 GP,Fusion
Silnik: 1.5@107,2.0@150,2.0@240 4x4
Rocznik: 2010.2014
Wersja: Prestige
Pomógł: 27 razy
Dołączył: 06 Sty 2009
Posty: 1853
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: 2010-02-16, 22:23   

Bez przesady - po tym co przeżyłem z Compensą/PZM nigdy więcej, nawet gdyby zaoferowali mi że mi dopłacą
 
Malutki 



Marka: Dacia
Model: Logan MCV
Silnik: 1.5dCi 85
Rocznik: 2008
Wersja: Arctica 7 os.
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 15 Sty 2009
Posty: 210
Skąd: Piaseczno/Warszawa
Wysłany: 2010-02-18, 20:57   

czaju napisał/a:
Bez przesady - po tym co przeżyłem z Compensą/PZM nigdy więcej, nawet gdyby zaoferowali mi że mi dopłacą

Mówisz o przezyciach z ubezpieczeniem komunikacyjnym czy mieszkaniowym w Compensie?
 
czaju 



Marka: Dacia,Citroen,Ford
Model: Duster,C4 GP,Fusion
Silnik: 1.5@107,2.0@150,2.0@240 4x4
Rocznik: 2010.2014
Wersja: Prestige
Pomógł: 27 razy
Dołączył: 06 Sty 2009
Posty: 1853
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: 2010-02-18, 21:41   

Komunikacyjnym. Szczerze mówiąc może nie było tak źle patrząc z perspektywy czasu, ale niesmak pozostaje.
Człowiek szybko łapie uprzedzenia...
 
loganik 


Marka: Dacia
Model: Logan
Silnik: 1.4
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 19 Wrz 2007
Posty: 583
Skąd: RZ
Wysłany: 2010-02-19, 11:10   

Wartę omijaj z daleka :-D
 
gubler 



Marka: Dacia
Model: Logan
Silnik: 1.6 MPI
Dołączył: 01 Lis 2009
Posty: 24
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-02-19, 16:34   

Heheh no właśnie o tej warcie słyszałem że nie warto. A często zdarzało wam się holowanie tej zimy ?
 
domi 


Marka: Dacia
Model: Sandero
Silnik: 1,6 MPI
Rocznik: 2007
Dołączyła: 08 Lis 2009
Posty: 12
Skąd: Podlasie
Wysłany: 2010-02-19, 19:21   

Warta dobra firma jest, też tak duża i prężna jak PZU, ale chyba trochę droższa.
 
gubler 



Marka: Dacia
Model: Logan
Silnik: 1.6 MPI
Dołączył: 01 Lis 2009
Posty: 24
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-02-28, 15:15   

Ja pytam o holowanie nie o wartę :P a o niej słyszałem już trochę na necie...
 
MilenaCzaja 
Zielony listek


Marka: brak
Model: brak
Silnik: brak
Dołączyła: 16 Maj 2010
Posty: 6
Skąd: Piastów
Wysłany: 2010-05-16, 22:25   

Brat ma auto ubezpieczone w PZU.
Ostatnio zgłaszał im szkodę przez internet.
Wszystko zamknęło się w przeciągu 4 dni.


P.S.Z tego co wiem, Warta nie ma takiej opcji w swojej ofercie.
_________________
ehhhh...zamienić dwa kółka na cztery...
 
ZeneC 



Marka: Renault
Model: Twingo I
Silnik: 1.2
Rocznik: 1997
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 370
Skąd: Celestynów/Warszawa
Wysłany: 2010-05-17, 05:56   

Mileno, ze smutkiem donoszę, że marna Twoja wiedza w tej sprawie. Więszość szanującyh się firm ubezpieczeniowych posiada infolinię, poprzez którą można m. in. także zgłosić szkodę. a także uzyskać informację, jaki jest adres strony z formularzami do zgłoszenia szkody przez internet. Tak to wygląda u firm z czołówki:

PZU - 801 102 102
Warta - 801 311 311 ( z komórek: 601 311 311)
Hestia - 801 107 107
Allianz - 801 10 20 30
Compensa - 801 12 00 00

Jakkolwiek możliwość zgłoszenia telefonicznego jest nie do ptrzecenienia w kraju, gdzie nie wszyscy mają dostęp do internetu, albo i niepewnie się w nim czują...

Bratu można pogratulować, bo nie wszyscy mają tyle szczęścia. Widocznie jego szkoda - domniemuję, że z ac - była dość prosta i poszła tzw. ścieżką uproszczoną. Ja likwidowałem szkodę w PZU z oc przez dwa i pół miesiąca, a było to cztery lata temu...

Swoiste licytacje, że PZU jest dobre, a Warta kiepska czy najgorsza, są bez sensu. Autoreklama kolegi Gublera jest dla mnie żałosna. Czy PZU już nie szkoli swoich agentów? Tak sobie nawet myśłę, czy MilenaCzaja to nie zakonspirowany ...Gubler?

Warto natomiast podkreślać dobre i słabe strony poparte przykładami. Skoro o likwidacji i Warcie wspomniano, to podpowiem, że właśnie Warta jako pierwsza w Polsce firma od półtora roku uznaje za wiarygodne telefoniczne potwierdzenia spowodowania szkody przez sprawcę - rozmowa jest nagrywana i zgodnie z odpowiednimi przepisami prawa i linią orzeczniczą SN traktowana jest jako dowód w sprawie likwidacyjnej. Nie trzeba wysyłać pisma o potwierdzenie i czekać na odesłanie, co trwa tygodniami, bo sprawcy różnie do tego podchodzą. Są wszak tacy, którzy świadomie i celowo nie potwierdzają licząc naiwnie, że zostaną uwolnieni z winy... Dlatego jeśli przydarzy się Wam - czego nie życzę - być poszkodowanymi przez klienta Warty - koniecznie zapiszcie jego numer telefonu, albo i dwa - likwidacja potoczy się dużo szybciej.
_________________

Ostatnio zmieniony przez ZeneC 2010-05-17, 06:00, w całości zmieniany 1 raz  
 
sappeer 


Marka: Dacia
Model: Logan
Silnik: 1.6 MPI
Dołączyła: 17 Maj 2010
Posty: 10
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-05-17, 15:25   

Może i większość firm posiada infolinię pytanie tylko ile czasu musisz poświęcić żeby się do niej dodzwonić i czegoś dowiedzieć, ja właśnie szukam takiego rozwiązania jak w PZU, czyli coś się dzieje, zgłaszasz to przez internet o każdej porze dnia i problem z głowy, a nie siedzisz kilka godzin na infolinii i słuchasz jakiejś durnej muzyczki
 
laisar 
Moderator



Marka: Dacia
Model: Logan MCV
Silnik: 1.6 MPI
Rocznik: 2007
Wersja: Laureate 7 os.
Pomógł: 417 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 18024
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-05-17, 16:38   

@gubler, domi, sappeer, MilenaCzaja: Wszystko okoliczności wskazują, że jesteście państwo jakoś związani zawodowo z PZU - i o ile samo w sobie nie jest to oczywiście niczym nagannym, to już podszywanie się pod zwyczajnych użytkowników jest bardzo nieetyczne i w przypadku dalszej takiej działalności spowoduje usunięcie z forum.

Reklama - proszę bardzo, ale uczciwa czyli jawna.

(Internet wcale nie jest taki anonimowy jak się niektórym wydaje... <: ).
Ostatnio zmieniony przez laisar 2010-05-26, 01:39, w całości zmieniany 3 razy  
 
ZeneC 



Marka: Renault
Model: Twingo I
Silnik: 1.2
Rocznik: 1997
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 370
Skąd: Celestynów/Warszawa
Wysłany: 2010-05-17, 17:07   

Z ust mi Laisar to spostrzeżenie wyjąłeś, już chciałem prosić o sprawdzenie, czy aby za tymi nickami nie kryje się jedno IP. Na dłuższą metę to męczące, bo aby zabrać głos trzeba na nowo się logować, wymyślać nazwę, zapamiętać hasła i loginy...

Ale i z takimi "bytami" można podyskutować. Z infoliniami sprawa nie wygląda tak kiepsko, a wręcz jest poprawnie. Przed chwilą wramach eksperymentu wydzwoniłem wszystkie wymienione infolinie - i z żadną nie ma problemu, nawet z Warcianą, któa w swoim czasie biło rekordy nieosiągalności. Po wysłuchaniu niezbędnych komunikatów i wybraniu danej opcji (co zajmuje ok 1 minutę) konsultanci zgłaszają się po upływie 5 do 20 sekund.

Trzeba mieć na uwadze, że w pierwszych godzinach po klęskach żywiołowych zawsze trudniej o kontakt, bo liczba zgłoszeń zwiększa się wielokrotnie.

Ogólna zasada - najlepiej dzwonić wieczorem lub w nocy.

Linki do zgłoszenia internetowego znależć można na stronach poszczególnych ubezpieczycieli. Do Warty adres jest następujący: caw@warta.pl.
_________________

 
wox 


Marka: Renault/Suzuki
Model: Espace/Jimny
Silnik: 1,6 TCe/1,3
Rocznik: 2016/2012
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 29 Gru 2007
Posty: 1411
Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: 2010-05-17, 17:30   

W temacie infolinii:
Ja (w tamtym roku) bez najmniejszych problemów dodzwoniłem się na infolinię Allianz; szkodę z AC zgłosiłem w poniedziałek, zaś sprawę zakończyłem w piątek (przy bezproblemowym dostępie do części sprawę zakończyłbym pewnie w czwartek).
 
sappeer 


Marka: Dacia
Model: Logan
Silnik: 1.6 MPI
Dołączyła: 17 Maj 2010
Posty: 10
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-05-20, 11:42   

laisar napisał/a:
@gubler, domi, sappeer, MilenaCzaja: Wszystko okoliczności wskazują, że jesteście państwo jakoś związani zawodowo z PZU - i o ile samo w sobie nie jest to oczywiście niczym nagannym, to już podszywanie się pod zwyczajnych użytkowników jest bardzo nieetyczne i w przypadku dalszej takiej działalności spowoduje usunięcie z forum.

Reklama - proszę bardzo, ale uczciwa czyli jawna.

(Internet wcale nie jest taki anonimowy jak się niektórym wydaje... <: ).


Ja nie twierdzę że PZU to idealny ubezpieczyciel i że tylko ta firma i żadna inna, mówię tylko o udogodnieniach jakie mają, czyli o możliwości zgłoszenia szkody przez internet, nie każdy ma czas na to żeby biegać osobiście i to załatwiać w dzisiejszych czasach gdzie na wszystko brakuje tego czasu, mówię o udogodnieniach jakie oferują a nie zachwalam firmę sama w sobie. Chyba, że na tym forum nie można wyrażać swoich opinii i doświadczeń???? Bo jeśli tak to po co je stworzono???
Ostatnio zmieniony przez laisar 2010-05-26, 01:39, w całości zmieniany 2 razy  
 
laisar 
Moderator



Marka: Dacia
Model: Logan MCV
Silnik: 1.6 MPI
Rocznik: 2007
Wersja: Laureate 7 os.
Pomógł: 417 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 18024
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-05-20, 11:58   

Można - byle uczciwie. A jak na razie na to nie wygląda.

EOT
 
sappeer 


Marka: Dacia
Model: Logan
Silnik: 1.6 MPI
Dołączyła: 17 Maj 2010
Posty: 10
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-05-21, 14:18   

Oczywiście że tak, dlatego wypowiadam się w wątku który jest zatytuowany PZU dlatego mówię to co wiem i to jak sytuacja wygląda w tej a nie innej firmie, jakie dają nam możliwości i czego możemy od nich oczekiwać
 
benny86 


Marka: Chevy
Model: Aveo
Silnik: 1.2
Rocznik: 2009
Pomógł: 31 razy
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 2944
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2010-05-21, 14:24   

Pytanie czy robisz to bez interesownie czy licząc na konkretne korzyści w postacji prowizji od każdej sprzedanej polisy OC lub innej
 
sappeer 


Marka: Dacia
Model: Logan
Silnik: 1.6 MPI
Dołączyła: 17 Maj 2010
Posty: 10
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-05-24, 08:05   

Tak jak masz napisane wyżej, wypowiadam się w wątku PZU, zgłaszałam u nich kolizję samochodową przez neta więc wiem jak to wygląda, być może forumowicze też szukają takich właśnie informacji - jak ułatwić sobie życie, więc pisze konkretnie co wiem i jak wygląda ten proces, a nie piszę o duperelach bo nie takich informacji szuka się na forach, tylko konkretnych odpowiedzi na dany temat i rozwiązanie swojego problemu, przynajmniej ja tak robię nie wiem czego wy szukacie na forach, bo ja konkretnej i rzeczowej informacji.
 
benny86 


Marka: Chevy
Model: Aveo
Silnik: 1.2
Rocznik: 2009
Pomógł: 31 razy
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 2944
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2010-05-24, 17:36   

A ja np szukam czegoś więcej - np żródeł podawanych informacji, aby ocenić czy są one wiarygodne. A do PZU - serdecznie im dziękuje, raz miałem wątpliwą przyjemność sciągać od nich należność za naprawę (sprawca kolizji miał u nich OC) i skończyło się na pozwie sądowym, po wniesieniu którego PZU dziwnie zmieniło taktykę, oferując ugodę na uczciwych warunkach
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FISubSilver v 0.3 modified by Nasedo. Done by Forum Wielotematyczne