Strona korzysta z plikow cookie w celu realizacji uslug zgodnie z Polityka prywatnosci.

Mozesz okreslic warunki przechowywania lub dostepu do cookie w Twojej przegladarce lub konfiguracji uslugi.

DACIA Klub Polska  
  •  FAQ  •   Szukaj  •   Użytkownicy  •   Grupy  •  Rejestracja  •   Zaloguj  • 

 Ogłoszenie 
JEDNA SPRAWA = JEDEN TEMAT

Poprzedni temat :: Następny temat
Przywitam się z Wami...
Autor Wiadomość
leo 


Marka: MZ, DU, Dacia
Model: ETZ, Tico, Duster
Silnik: 0.125, 0.8, 1.6
Rocznik: 1990, 1998, 2010
Wersja: Laureate 5 os.
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 06 Mar 2010
Posty: 529
Skąd: Dęblin
  Wysłany: 2010-03-06, 18:46   Przywitam się z Wami...

Jak obyczaj stary każe... wkraczając w Wasze gościnne progi chciałbym się przywitać "z milionami słuchaczy" na forum ;-) .
Mieszkam w Dęblinie, jestem kierowcą-amatorem od dłuższego już czasu. Przygodę motoryzacyjną rozpoczynałem jako kilkulatek od łapania za kierownicę warszawy :-) , potem były inne "poważne" samochody. Kiedyś postanowiłem zaeksperymentować, no i... od dwunastu lat zajeżdżam srebrnego matchboxika znanego pod nazwą Tico, z którego do tej pory jestem bardzo zadowolony i życzyłbym sobie, aby moje następne auto charakteryzowało się podobną niezawodnością i kosztami eksploatacji... No, to już chyba wiadomo, dlaczego mnie do Was przyniosło. :mrgreen: Otóż podglądam forum od pewnego czasu i doszedłem do wniosku, że użytkownicy dzisiejszych "daciek" (jak je nazywacie) są również z nich zadowoleni (i mają do tego solidne podstawy), poza tym testy w prasie motoryzacyjnej potwierdzają moje przypuszczenia, że Dacia sprzed kilkudziesięciu lat i dzisiaj to zupełnie co innego... :->
Czas mija, pora zainteresować się innymi samochodami... niewykluczone, że zostanę z Wami na dłużej.
Pozdrawiam Was i gratuluję forum, które wyróżnia się od wielu innych swoim poziomem (codziennie dyskutuję na forum klubowym mojego autka, gdzie również dbamy o odpowiedni poziom, więc wiem, o czym piszę i dostrzegam to i owo...). :-)