Koledzy może mi ktoś pomóc a widzę że dajecie sobie dobrze redę? Próbuje sobie zainstalować DDT2000 i na kilku wersjach (nawet waszej ), po instalacji (zgodnie z waszą procedurą) i podmianie katalogu DDT2000Data i pliku DDTTregisterInfo, nadal informuje mnie że jestem niezarejestrowany. Zaczyna mnie to wkurzać, że program nie chodzi a mam problem z klimą. Czy coś robię źle??????????
Marka: Dacia, Fiat
Model: Sandero, Tipo
Silnik: 1.4 MPI, 1.4 16V
Rocznik: 2008, 2016
Wersja: Laureate 5 os. Pomógł: 66 razy Dołączył: 10 Sie 2008 Posty: 3233 Skąd: Łódź
Wysłany: 2010-05-23, 22:59
Jeśli informuje cię tylko ikona na pasku zadań koło zegara - to żaden problem - po prostu nie zwracaj na to uwagi.
Jeśli natomiast przy uruchomieniu DDT2000 pojawia się okno ze smutną informacją, to oznacza, że nie podmieniasz pliku DDTRegisterInfo.dll poprawnie - może do złego katalogu kopiujesz, albo nie podmieniasz tego pliku - nic innego mi na myśl nie przychodzi.
Kolego dzięki, szkolny błąd, dopiero jak odpisywałem zauważyłem że masz rację. Należy Ci się duże piwo. A moja gęba w tej chwili wygląda tok
A jeszcze jedno nie wiesz gdzie będzie coś o ręcznym wysterowaniu klimatyzacji ?
Kolego dzięki, szkolny błąd, dopiero jak odpisywałem zauważyłem że masz rację. Należy Ci się duże piwo. A moja gęba w tej chwili wygląda tok
A jeszcze jedno nie wiesz gdzie będzie coś o ręcznym wysterowaniu klimatyzacji ?
Klimatyzacje włącza komputer wtrysku.
Aby sprawdzić co jest problemem u ciebie, musisz uruchomić silnik i włączyć klimę na panenlu sterowania klimatyzacją, podpiąć się do auta kablem, uruchomić program
DDT2000 Light, wybrać Logana, kliknąć dwa razy w "ECM - Engine Control Module" - pojawi się wtedy po prawej stronie w oknie.
Następnie kliknąć w przycisk latarki z napisem "SELECT".
Powinien wtedy program rozpoznać twój wtrysk i w NAME podać jego nazwę.
Wtedy klikasz w ikonę monitora "Screens" - pojawia się konfiguracja i diagnoza wtrysku silnika.
Wybierasz : "Ecrans Etudes > Etat des Entrées"
Klikasz w ikonę PLAY i ikonę zielonej kropki
Następnie patrzysz w
"Demande de mise en route du compresseur de clim" czy jest wartość "DEMANDEE"
Jeśli nie ma to albo nie wcisnąłeś przycisku włączania klimatyzacji albo masz jakąś przerwę w obwodzie.
Jeśli masz "DEMANDEE" czyli tutaj jest wsio OK, sprawdzasz dalej,
czyli wchodzi w : Ecrans Etudes > Etat des Sorties i sprawdzasz wartość :
"Etat de la commande du compresseur de climatisation" musi być "ACTIF"
Jeśli jest ACTIF to oznacza że komputer wtrysku poprawnie wysterowuje włączenie klimatyzacji.
Pozostaje tylko sprawdzić przekaźnik 474 (przekaźnik włączający sprzęgło klimatyzacji), znajdziesz go tutaj (w komorze silnika w skrzynce nad lewym kołem):
Możesz np. podmienić miejscami przekaźniki 474 i 231 - jeśli klima się włączy to problem odnaleziony.
Sprawdź też te duże bezpieczniki F1 i F2 - na górnym zdjęciu widzisz o jakie mi chodzi, przy okazji możesz sprawdzić wszystkie bezpieczniki, również te w kabinie auta.
_________________
Ostatnio zmieniony przez laisar 2010-11-24, 01:35, w całości zmieniany 7 razy
Sprawdzę na autku jak wróci żona z pracy. Sprawdzałem na Thalli i wszystko się zgadza.
Czy ktoś nie ma instrukcji po polsku do DDT2000? Chętnie bym wykorzystał możliwości tego programu?
Marka: Dacia, Fiat
Model: Sandero, Tipo
Silnik: 1.4 MPI, 1.4 16V
Rocznik: 2008, 2016
Wersja: Laureate 5 os. Pomógł: 66 razy Dołączył: 10 Sie 2008 Posty: 3233 Skąd: Łódź
Wysłany: 2010-05-24, 15:46
:) Instrukcji po polsku nie ma na pewno, ale od czego służy forum :)
Zawsze znajdzie się ktoś, kto już jakiś problem przerabiał i na pewno radą posłuży.
Jedynie co, to przetłumaczone zostały komputery UCH, ABS-u i AirBag-ów, które w moich poprzednich postach umieściłem.
Marka: Dacia, Fiat
Model: Sandero, Tipo
Silnik: 1.4 MPI, 1.4 16V
Rocznik: 2008, 2016
Wersja: Laureate 5 os. Pomógł: 66 razy Dołączył: 10 Sie 2008 Posty: 3233 Skąd: Łódź
Wysłany: 2010-06-07, 22:01
krawat152 napisał/a:
Witam
Czy tym programem da się zmienić np.wolne obroty silnika? bo mam trochę za niskie.
Tym programem można zmienić wolne obroty. Tylko pytanie po co ? To tak jak kolega wyżej napisał, nie sztuka usuwać skutki, lepiej usunąć przyczynę problemu.
_________________
Ostatnio zmieniony przez jackthenight 2010-06-08, 10:30, w całości zmieniany 3 razy
krawat152 [Usunięty]
Wysłany: 2010-06-09, 09:49
Witam
Muszę podkręcić wyżej (przyczyna "fachowość" mechaników) bo mam poniżej 760obr/min.
Po moich ostatnich doświadczeniach dodam, że DDT 2000 oraz PCMSCAN instalują się i działają prawidłowo w Windows 7 64bit.
Poniżej instrukcja instalacji dla Windows 7.
W razie potrzeby mogę przesłać na maila potrzebne dane: sterowniki i Instrukcję Instalacji Interfejsu OBD2.pdf
Marka: Dacia, Fiat
Model: Sandero, Tipo
Silnik: 1.4 MPI, 1.4 16V
Rocznik: 2008, 2016
Wersja: Laureate 5 os. Pomógł: 66 razy Dołączył: 10 Sie 2008 Posty: 3233 Skąd: Łódź
Wysłany: 2010-07-09, 10:52
Tak, w czasie jazdy z podpiętym interfejsem można odczytywać chwilowe spalanie, średnią prędkość i wiele innych.
Można również to ciągle zapisywać, aby po powrocie obejrzeć na spokojnie - można również tworzyć wykresy itp. itd.
Marka: Dacia, Fiat
Model: Sandero, Tipo
Silnik: 1.4 MPI, 1.4 16V
Rocznik: 2008, 2016
Wersja: Laureate 5 os. Pomógł: 66 razy Dołączył: 10 Sie 2008 Posty: 3233 Skąd: Łódź
Wysłany: 2010-07-10, 07:57
Jak już Domel o tym spalaniu chwilowym wspomniałeś to dodam, że spalanie podawane jest w litach na godzinę (l/h).
Np. na postoju na luzie spalanie wynosi 0.95 litra/h, czyli stanie w korku kosztuje nas litr benzyny na godzinę.
zestawie to sobie jeszcze z gps (tracelogerem). Zależy mi na "nauce jazdy", kiedy jest duze spalanie chwilowe. Przy jakich prędkościach spala więcej podczas dynamicznego/wolnego przyspieszania itp.
Ok, zabieram się do czytania wątku od początku, żeby wiedzieć co kupić .)
Gość
Wysłany: 2010-09-15, 20:57
Witam,
Panowie chciałbym się połoączyć z moim samochodem Renault Clio 1.4 16V 2000r, silnik K4M Ecu-Sirius 32N i:
- wykasować błąd poduszki
- wyłączyć immobilizer
- zmienić przebieg liczników (do przodu)
- zmienić wsad ECU
czaju mam nadzieję że mi pomożesz tak się dopytując,
tak do przodu, zmieniałem liczniki i jest na nich 27000km
wsad mam, tzn. pliki *.bin w których jest wyłączona obsługa immo.
Witam
Nie posaiadam wprawdzie Daci ale podepne się od temat bo Renault to ta sama stajnia więc trzeba się razem trzymać.
Moje pytanko czy to tłumaczenie to tylko bedzie działało po wybraniu Daci czy jak wybiore Renault to też bedzie to spolszczenie?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum