Strona korzysta z plikow cookie w celu realizacji uslug zgodnie z Polityka prywatnosci.

Mozesz okreslic warunki przechowywania lub dostepu do cookie w Twojej przegladarce lub konfiguracji uslugi.

DACIA Klub Polska  
  •  FAQ  •   Szukaj  •   Użytkownicy  •   Grupy  •  Rejestracja  •   Zaloguj  • 

 Ogłoszenie 
JEDNA SPRAWA = JEDEN TEMAT

Poprzedni temat :: Następny temat
Program diagnostyczny DDT2000 / kabel KKL (OBD-II / EOBD)
Autor Wiadomość
wgrom 
Zielony listek


Marka: Dacia
Model: Megan
Silnik: 1.9DTi
Rocznik: 2006
Dołączył: 23 Maj 2010
Posty: 3
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2010-05-23, 22:46   

Koledzy może mi ktoś pomóc a widzę że dajecie sobie dobrze redę? Próbuje sobie zainstalować DDT2000 i na kilku wersjach (nawet waszej ), po instalacji (zgodnie z waszą procedurą) i podmianie katalogu DDT2000Data i pliku DDTTregisterInfo, nadal informuje mnie że jestem niezarejestrowany. Zaczyna mnie to wkurzać, że program nie chodzi a mam problem z klimą. Czy coś robię źle??????????
 
jackthenight 



Marka: Dacia, Fiat
Model: Sandero, Tipo
Silnik: 1.4 MPI, 1.4 16V
Rocznik: 2008, 2016
Wersja: Laureate 5 os.
Pomógł: 66 razy
Dołączył: 10 Sie 2008
Posty: 3233
Skąd: Łódź
Wysłany: 2010-05-23, 22:59   

Jeśli informuje cię tylko ikona na pasku zadań koło zegara - to żaden problem - po prostu nie zwracaj na to uwagi.
Jeśli natomiast przy uruchomieniu DDT2000 pojawia się okno ze smutną informacją, to oznacza, że nie podmieniasz pliku DDTRegisterInfo.dll poprawnie - może do złego katalogu kopiujesz, albo nie podmieniasz tego pliku - nic innego mi na myśl nie przychodzi.

Instrukcje instalacji znajdziesz tutaj : http://www.daciaklub.pl/user/ddt/
_________________

Ostatnio zmieniony przez jackthenight 2010-05-23, 23:01, w całości zmieniany 1 raz  
 
wgrom 
Zielony listek


Marka: Dacia
Model: Megan
Silnik: 1.9DTi
Rocznik: 2006
Dołączył: 23 Maj 2010
Posty: 3
Skąd: Wrocław
  Wysłany: 2010-05-23, 23:21   

Kolego dzięki, szkolny błąd, dopiero jak odpisywałem zauważyłem że masz rację. Należy Ci się duże piwo. A moja gęba w tej chwili wygląda tok :mrgreen:
A jeszcze jedno nie wiesz gdzie będzie coś o ręcznym wysterowaniu klimatyzacji ?

[ Komentarz dodany przez: laisar: 2010-11-24, 01:40 ]
Odpowiedź ws klimatyzacji: http://www.daciaklub.pl/f...p?p=52061#52061.
Ostatnio zmieniony przez wgrom 2010-05-24, 15:22, w całości zmieniany 1 raz  
 
jackthenight 



Marka: Dacia, Fiat
Model: Sandero, Tipo
Silnik: 1.4 MPI, 1.4 16V
Rocznik: 2008, 2016
Wersja: Laureate 5 os.
Pomógł: 66 razy
Dołączył: 10 Sie 2008
Posty: 3233
Skąd: Łódź
Wysłany: 2010-05-24, 10:37   Diagnostyka klimatyacji za pomocą DDT2000

http://www.daciaklub.pl/f...p?p=52046#52046
wgrom napisał/a:
Kolego dzięki, szkolny błąd, dopiero jak odpisywałem zauważyłem że masz rację. Należy Ci się duże piwo. A moja gęba w tej chwili wygląda tok :mrgreen:
A jeszcze jedno nie wiesz gdzie będzie coś o ręcznym wysterowaniu klimatyzacji ?

Klimatyzacje włącza komputer wtrysku.
Aby sprawdzić co jest problemem u ciebie, musisz uruchomić silnik i włączyć klimę na panenlu sterowania klimatyzacją, podpiąć się do auta kablem, uruchomić program
DDT2000 Light, wybrać Logana, kliknąć dwa razy w "ECM - Engine Control Module" - pojawi się wtedy po prawej stronie w oknie.
Następnie kliknąć w przycisk latarki z napisem "SELECT".
Powinien wtedy program rozpoznać twój wtrysk i w NAME podać jego nazwę.
Wtedy klikasz w ikonę monitora "Screens" - pojawia się konfiguracja i diagnoza wtrysku silnika.
Wybierasz : "Ecrans Etudes > Etat des Entrées"

Klikasz w ikonę PLAY i ikonę zielonej kropki

Następnie patrzysz w

"Demande de mise en route du compresseur de clim" czy jest wartość "DEMANDEE"



Jeśli nie ma to albo nie wcisnąłeś przycisku włączania klimatyzacji albo masz jakąś przerwę w obwodzie.

Jeśli masz "DEMANDEE" czyli tutaj jest wsio OK, sprawdzasz dalej,
czyli wchodzi w : Ecrans Etudes > Etat des Sorties i sprawdzasz wartość :

"Etat de la commande du compresseur de climatisation" musi być "ACTIF"





Jeśli jest ACTIF to oznacza że komputer wtrysku poprawnie wysterowuje włączenie klimatyzacji.

Pozostaje tylko sprawdzić przekaźnik 474 (przekaźnik włączający sprzęgło klimatyzacji), znajdziesz go tutaj (w komorze silnika w skrzynce nad lewym kołem):



Możesz np. podmienić miejscami przekaźniki 474 i 231 - jeśli klima się włączy to problem odnaleziony.



Sprawdź też te duże bezpieczniki F1 i F2 - na górnym zdjęciu widzisz o jakie mi chodzi, przy okazji możesz sprawdzić wszystkie bezpieczniki, również te w kabinie auta.
_________________

Ostatnio zmieniony przez laisar 2010-11-24, 01:35, w całości zmieniany 7 razy  
 
wgrom 
Zielony listek


Marka: Dacia
Model: Megan
Silnik: 1.9DTi
Rocznik: 2006
Dołączył: 23 Maj 2010
Posty: 3
Skąd: Wrocław
  Wysłany: 2010-05-24, 15:41   

Sprawdzę na autku jak wróci żona z pracy. Sprawdzałem na Thalli i wszystko się zgadza.
Czy ktoś nie ma instrukcji po polsku do DDT2000? Chętnie bym wykorzystał możliwości tego programu?
 
jackthenight 



Marka: Dacia, Fiat
Model: Sandero, Tipo
Silnik: 1.4 MPI, 1.4 16V
Rocznik: 2008, 2016
Wersja: Laureate 5 os.
Pomógł: 66 razy
Dołączył: 10 Sie 2008
Posty: 3233
Skąd: Łódź
Wysłany: 2010-05-24, 15:46   

:) Instrukcji po polsku nie ma na pewno, ale od czego służy forum :)
Zawsze znajdzie się ktoś, kto już jakiś problem przerabiał i na pewno radą posłuży.
Jedynie co, to przetłumaczone zostały komputery UCH, ABS-u i AirBag-ów, które w moich poprzednich postach umieściłem.


Dyskusja nt. diagnostyki Renault Megane została przeniesiona do :
http://www.daciaklub.pl/forum/viewtopic.php?t=3278
_________________

Ostatnio zmieniony przez jackthenight 2010-06-08, 10:25, w całości zmieniany 3 razy  
 
krawat152
[Usunięty]

Wysłany: 2010-06-07, 08:39   

Witam

Czy tym programem da się zmienić np.wolne obroty silnika? bo mam trochę za niskie.
 
benny86 


Marka: Chevy
Model: Aveo
Silnik: 1.2
Rocznik: 2009
Pomógł: 31 razy
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 2944
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2010-06-07, 21:30   

To by było chyba troszkę jak zwalczanie skutków zamiast przyczyny jeśli dobrze myślę?
 
jackthenight 



Marka: Dacia, Fiat
Model: Sandero, Tipo
Silnik: 1.4 MPI, 1.4 16V
Rocznik: 2008, 2016
Wersja: Laureate 5 os.
Pomógł: 66 razy
Dołączył: 10 Sie 2008
Posty: 3233
Skąd: Łódź
Wysłany: 2010-06-07, 22:01   

krawat152 napisał/a:
Witam

Czy tym programem da się zmienić np.wolne obroty silnika? bo mam trochę za niskie.


Tym programem można zmienić wolne obroty. Tylko pytanie po co ? To tak jak kolega wyżej napisał, nie sztuka usuwać skutki, lepiej usunąć przyczynę problemu.
_________________

Ostatnio zmieniony przez jackthenight 2010-06-08, 10:30, w całości zmieniany 3 razy  
 
krawat152
[Usunięty]

Wysłany: 2010-06-09, 09:49   

Witam

Muszę podkręcić wyżej (przyczyna "fachowość" mechaników) bo mam poniżej 760obr/min.

A jakbym mógł to zrobić? nam ten kabel
http://www.allegro.p/item...bd2_na_usb.html

Oczywiście już się wstępnie obyłem z podstawowymi funkcjami programu DDT2000 :lol:
 
jackthenight 



Marka: Dacia, Fiat
Model: Sandero, Tipo
Silnik: 1.4 MPI, 1.4 16V
Rocznik: 2008, 2016
Wersja: Laureate 5 os.
Pomógł: 66 razy
Dołączył: 10 Sie 2008
Posty: 3233
Skąd: Łódź
Wysłany: 2010-06-09, 11:01   

Dla tego ECU :SIRIUS32 - EMS3132 - Soft RE1 czyli nasz silnik 1.4MPI
zmieniasz obroty biegu jałowego poprzez :

1. wchodzisz w Ecrans Etudes > Services particuliers
2. w prawym oknie "CORRECTION des CONSIGNES"
3. wybierasz Consigne : Régime de ralenti
4. wybierasz Correction : INCREMENTER
5. wciskasz przycisk : Corriger

Po tym powinieneś widzieć wzrost obrotów.


Ad4. wybierając Correction : DECREMENTER będziesz zmniejszał obroty
_________________

Ostatnio zmieniony przez jackthenight 2010-06-09, 11:02, w całości zmieniany 3 razy  
 
krawat152
[Usunięty]

Wysłany: 2010-06-10, 12:03   

Witam

Dziękuje za pomoc i wskazówki zaraz jak znajdę troche czasu to pogrzebie w silniku :mrgreen:
 
yarocz 



Marka: DACIA
Model: Logan MCV
Silnik: 1,6 MPI
Rocznik: 2007
Wersja: Ambiance 5 os.
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 09 Paź 2008
Posty: 455
Skąd: Lublin
Wysłany: 2010-06-18, 10:47   

Dziś Clio kolegi, błędy :

- Capteur signal dent / Cible volant moteur
Sensor zębów Signal / koło zamachowe Target

- Capteur température eau
czujnik temperatury wody

- Pannes génériques Entrées/ Sorties
Awariia ogólnej I / O

Wystarczyło wyczyścić koło zębate i czujnik oraz naprawić uszkodzony silnik wentylatora chłodnicy.
Na koniec kasowanie błędów i wszystko OK.

kasowanie.jpg
Plik ściągnięto 43812 raz(y) 22,4 KB

_________________

Ostatnio zmieniony przez Beckie 2010-06-18, 21:59, w całości zmieniany 1 raz  
 
yarocz 



Marka: DACIA
Model: Logan MCV
Silnik: 1,6 MPI
Rocznik: 2007
Wersja: Ambiance 5 os.
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 09 Paź 2008
Posty: 455
Skąd: Lublin
Wysłany: 2010-06-30, 16:52   

Po moich ostatnich doświadczeniach dodam, że DDT 2000 oraz PCMSCAN instalują się i działają prawidłowo w Windows 7 64bit. :-D

Poniżej instrukcja instalacji dla Windows 7.
W razie potrzeby mogę przesłać na maila potrzebne dane: sterowniki i Instrukcję Instalacji Interfejsu OBD2.pdf

Info instal LM i KKL WM7.pdf
Pobierz Plik ściągnięto 10072 raz(y) 140,11 KB

_________________

Ostatnio zmieniony przez yarocz 2010-07-01, 20:45, w całości zmieniany 1 raz  
 
Domel 


Marka: Dacia
Model: LoganMCV
Silnik: 1.5 dCi
Dołączył: 31 Paź 2009
Posty: 187
Skąd: Katowice
Wysłany: 2010-07-08, 22:23   

czy mając interfejs podpięty w czasie jazdy, można softem odczytywać i rejestrować spalanie chwilowe i prędkość?
Ostatnio zmieniony przez Domel 2010-07-08, 22:24, w całości zmieniany 1 raz  
 
jackthenight 



Marka: Dacia, Fiat
Model: Sandero, Tipo
Silnik: 1.4 MPI, 1.4 16V
Rocznik: 2008, 2016
Wersja: Laureate 5 os.
Pomógł: 66 razy
Dołączył: 10 Sie 2008
Posty: 3233
Skąd: Łódź
Wysłany: 2010-07-09, 10:52   

Tak, w czasie jazdy z podpiętym interfejsem można odczytywać chwilowe spalanie, średnią prędkość i wiele innych.
Można również to ciągle zapisywać, aby po powrocie obejrzeć na spokojnie - można również tworzyć wykresy itp. itd.
_________________

 
Domel 


Marka: Dacia
Model: LoganMCV
Silnik: 1.5 dCi
Dołączył: 31 Paź 2009
Posty: 187
Skąd: Katowice
Wysłany: 2010-07-09, 18:46   

no to trzeba zakupic .) Dzieki za informacje
 
jackthenight 



Marka: Dacia, Fiat
Model: Sandero, Tipo
Silnik: 1.4 MPI, 1.4 16V
Rocznik: 2008, 2016
Wersja: Laureate 5 os.
Pomógł: 66 razy
Dołączył: 10 Sie 2008
Posty: 3233
Skąd: Łódź
Wysłany: 2010-07-10, 07:57   

Jak już Domel o tym spalaniu chwilowym wspomniałeś to dodam, że spalanie podawane jest w litach na godzinę (l/h).
Np. na postoju na luzie spalanie wynosi 0.95 litra/h, czyli stanie w korku kosztuje nas litr benzyny na godzinę.
_________________

 
Domel 


Marka: Dacia
Model: LoganMCV
Silnik: 1.5 dCi
Dołączył: 31 Paź 2009
Posty: 187
Skąd: Katowice
Wysłany: 2010-07-10, 19:52   

zestawie to sobie jeszcze z gps (tracelogerem). Zależy mi na "nauce jazdy", kiedy jest duze spalanie chwilowe. Przy jakich prędkościach spala więcej podczas dynamicznego/wolnego przyspieszania itp.

Ok, zabieram się do czytania wątku od początku, żeby wiedzieć co kupić .)
 
Gość

Wysłany: 2010-09-15, 20:57   

Witam,
Panowie chciałbym się połoączyć z moim samochodem Renault Clio 1.4 16V 2000r, silnik K4M Ecu-Sirius 32N i:
- wykasować błąd poduszki
- wyłączyć immobilizer
- zmienić przebieg liczników (do przodu)
- zmienić wsad ECU

Czy ten interfejs Vag KKL wystarczy ? Czy coś takiego http://allegro.pl/show_item.php?item=1227222825 ? Albo to http://obrazki.elektroda.net/57_1239910958.gif ?

Nie wiem czego w końcu szukać, nie wiem CAN chyba nie ma w Sirius 32N ??? Jakie protokoły ?
 
czaju 



Marka: Dacia,Citroen,Ford
Model: Duster,C4 GP,Fusion
Silnik: 1.5@107,2.0@150,2.0@240 4x4
Rocznik: 2010.2014
Wersja: Prestige
Pomógł: 27 razy
Dołączył: 06 Sty 2009
Posty: 1853
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: 2010-09-15, 22:43   

Cytat:

- zmienić przebieg liczników (do przodu)

hmmm

Cytat:
- zmienić wsad ECU

skąd taki dostaniesz/masz?
 
Gość

Wysłany: 2010-09-16, 08:18   

czaju mam nadzieję że mi pomożesz tak się dopytując,
tak do przodu, zmieniałem liczniki i jest na nich 27000km
wsad mam, tzn. pliki *.bin w których jest wyłączona obsługa immo.

Czy podoła tym zadaniom Galetto 1260 ? Więc ?
 
Kamikadze231 
Zielony listek


Marka: Renault
Model: Espace
Silnik: 3.5V6
Rocznik: 2003
Dołączył: 17 Wrz 2010
Posty: 8
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 2010-09-17, 09:19   

Witam
Nie posaiadam wprawdzie Daci ale podepne się od temat bo Renault to ta sama stajnia więc trzeba się razem trzymać.
Moje pytanko czy to tłumaczenie to tylko bedzie działało po wybraniu Daci czy jak wybiore Renault to też bedzie to spolszczenie?
 
jackthenight 



Marka: Dacia, Fiat
Model: Sandero, Tipo
Silnik: 1.4 MPI, 1.4 16V
Rocznik: 2008, 2016
Wersja: Laureate 5 os.
Pomógł: 66 razy
Dołączył: 10 Sie 2008
Posty: 3233
Skąd: Łódź
Wysłany: 2010-09-17, 09:28   

Tłumaczenie działa tylko dla DACII
_________________

 
Kamikadze231 
Zielony listek


Marka: Renault
Model: Espace
Silnik: 3.5V6
Rocznik: 2003
Dołączył: 17 Wrz 2010
Posty: 8
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 2010-09-17, 09:48   

A może skoro masz masz takie mozliwości to jak już uporasz się z Dacia to przetłumaczyłbys tez Renault?
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FISubSilver v 0.3 modified by Nasedo. Done by Forum Wielotematyczne