Strona korzysta z plikow cookie w celu realizacji uslug zgodnie z Polityka prywatnosci.

Mozesz okreslic warunki przechowywania lub dostepu do cookie w Twojej przegladarce lub konfiguracji uslugi.

DACIA Klub Polska  
  •  FAQ  •   Szukaj  •   Użytkownicy  •   Grupy  •  Rejestracja  •   Zaloguj  • 

 Ogłoszenie 
JEDNA SPRAWA = JEDEN TEMAT

Poprzedni temat :: Następny temat
Program diagnostyczny DDT2000 / kabel KKL (OBD-II / EOBD)
Autor Wiadomość
dacialoganmcv 


Marka: Dacia
Model: był Logan MCV, jest Lodgy
Silnik: był 1.2 75 GPL, jest 1.6 Sce 100
Rocznik: był 2013, jest 2016
Wersja: Laureate
Dołączył: 22 Wrz 2013
Posty: 444
Skąd: Skierniewice
Wysłany: 2017-01-24, 12:14   

Bardzo prawdopodobne. W przypadku grupy Fiata było tak, że jeden opornik lutowany przez Chińczyków powodował, że przewodem można było podłączyć się tylko do sterownika silnika.

Sprawdź drugi przewód, ewentualnie dopytaj na forum swojego auta.
_________________
Programowanie nowszych Dacia/Renault po CAN (np. wyłączanie czujników ciśnienia w oponach, Start Stop, itd.). Moje auto: http://www.daciaklub.pl/f...c.php?p=1714641 Instalacja gazowa BRC Sequent 32
 
dawode 
Zielony listek


Marka: ---
Model: ---
Silnik: ---
Rocznik: ---
Dołączył: 24 Sty 2017
Posty: 4
Skąd: pl
Wysłany: 2017-01-25, 12:44   

Dobra, jakoś zaskoczyło, teraz mam w przeglądarce w vehicles listę pojazdów, w DiagPort mam wybrane com1. Niby wszystko gra, ale z ecu nadal się nie łączy.

Po włączeniu programu mam na dole strony: "xmlNews.parseError = System nie może zlokalizować podanych zasobów". Czy tak może być, czy to jakiś poważny błąd?

Do tego mam w zasobniku systemowym 2 ikony. Ta 1. z dwoma trójkątami jest zawsze taka sama, a ta druga zależy od DDTRegisterInfo. Z "krzyżykiem" jest przy starszej wersji .dll, a ta czysta jest przy tej nowszej wersji v1008. Czytałem, że ta ikonka z krzyżykiem ma być i program ma działać, ale czy ta bez krzyżyka też może być?

Ma ktoś wersje DDT v2.3 ? Instalowałem 2.6 i tą 2.9, która podobno ma problemy żeby się połączyć z kablem, ale nie mogę znaleźć aktywnych linków do v2.3.0.1.

ikony.jpg
Plik ściągnięto 16170 raz(y) 5,93 KB

xmlerror.jpg
Plik ściągnięto 137 raz(y) 37,6 KB

Ostatnio zmieniony przez dawode 2017-01-25, 15:39, w całości zmieniany 3 razy  
 
robson 
Zielony listek


Marka: Renault
Model: Thalia
Silnik: 1,2 16v D4F
Rocznik: 2006
Dołączył: 29 Paź 2016
Posty: 3
Skąd: GOP
Wysłany: 2017-06-13, 21:31   

dawode napisał/a:

Po włączeniu programu mam na dole strony: "xmlNews.parseError = System nie może zlokalizować podanych zasobów". Czy tak może być, czy to jakiś poważny błąd?

Mam ten sam błąd. Zainstalowałem na innym dysku XP i dalej ten sam błąd.
Baza ma ponad 800MB.
Instalacje xml i visual Basic zainstalowałem.
Może pakiet instalacyjny nie jest kompletny ?
Jak duży ma być pakiet instalacyjny ?
 
Marek1603 


Marka: Dacia,
Model: 1300, Lodgy, Duster
Silnik: 1.3 8V, 1.6MPI, 1.6Sce 4x4 AT
Rocznik: 1981, 2014, 2016
Wersja: Laureate 5 os.
Pomógł: 103 razy
Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 7403
Skąd: Olkusz
Wysłany: 2017-06-14, 05:34   

Nie pamiętam ale ta baza obejmowała auta do 2007 czy coś koło tego. Może tylko do 2005.
 
Manhuntt 
Zielony listek


Marka: Opel
Model: Astra
Silnik: 1.6 twinport
Rocznik: 2006
Dołączył: 01 Lip 2017
Posty: 4
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 2017-07-01, 09:27   

Witam,panowie prosze o pomoc walcze z tym ddt2000 od 3 dni i nie mam juz pomyslow program zainstalowany na 3 laptopach 2xwin10 i 1x win xp program sie odpala wszystko git tylko na wind10 wywala na dole komunikat xmlNews.parseError = System nie może zlokalizować podanych zasobów. a znowu na win xp xmlNews.parseError=The Download of the specified resource has failed panowie pomozcie bo powaznie juz trace checi na to wszystko prosze o pomoc...
 
corrado 



Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.5 DCi (86KM/200Nm-130KM/300Nm)
Rocznik: 2010
Wersja: Laureate
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 14 Cze 2013
Posty: 3668
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2017-07-01, 10:27   

Po co uzywacie tego przegladarkowego DDT2000 ? On bedzie robil juz problemy bo chodzil pod starego IExplorera ktory mial inne ustawenia i VBasica .
Zeby szlo bez problemow musialby byc wlasnie jakis IExplorer 7 albo cos takiego.
Lepiej odpalcie sobie DDT2000 Light ktory jest okienkowa binarka skompilowana i nie bedzie zalezal od przegladarek i wtyczek w nim. :roll:
 
Manhuntt 
Zielony listek


Marka: Opel
Model: Astra
Silnik: 1.6 twinport
Rocznik: 2006
Dołączył: 01 Lip 2017
Posty: 4
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 2017-07-01, 11:07   

corrado, OK zgadzam sie ale ja to odpalam na win xp z jesli sie nie myle ( bo drugi lapek jest wylaczony) IE7 wiec powinno chodzic... w kazdym razie mozesz jakos w miare logicznie i szybko podac instrukcje jak odpalic tego lite ddt2000???? kurde wraz z twoja odpowiedzia pojawilo sie swiatelko w tunelu bo na serio juz nie mam pomyslow na ten program...
Ostatnio zmieniony przez Manhuntt 2017-07-01, 11:08, w całości zmieniany 1 raz  
 
anples 


Marka: dacia
Model: reno
Silnik: 2.3 dci
Dołączył: 01 Maj 2017
Posty: 102
Skąd: Kuj-Pom
Wysłany: 2017-07-01, 13:01   

Manhuntt napisał/a:
w kazdym razie mozesz jakos w miare logicznie i szybko podac instrukcje jak odpalic tego lite ddt2000????

U mnie na win 7 ścieżka "C:\Program Files (x86)\DDT2000\exe\ddt2000_light.exe"
Ostatnio zmieniony przez anples 2017-07-01, 13:01, w całości zmieniany 1 raz  
 
Manhuntt 
Zielony listek


Marka: Opel
Model: Astra
Silnik: 1.6 twinport
Rocznik: 2006
Dołączył: 01 Lip 2017
Posty: 4
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 2017-07-01, 22:37   

Ok dziękuje panowie droga dedukcji udało się ogarnąć program i Lagune 2 kalibracja kąta skrętu kierownicy udana tak samo zmiana języka menu ;) pozdrawiam wszystkich.
 
corrado 



Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.5 DCi (86KM/200Nm-130KM/300Nm)
Rocznik: 2010
Wersja: Laureate
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 14 Cze 2013
Posty: 3668
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2017-07-01, 23:34   

A to przy okazji powiedz jak to sie robi w Lagunie ?
Bo bede niedlugo dodawal wlasnie ESP/asr do siebie i czeka mnie zaadoptowanie czujnika skretu kierownicy ( + podlaczenie ' zyroskipu ' - jego nie trzeba chyba konfigurowac ).
 
Manhuntt 
Zielony listek


Marka: Opel
Model: Astra
Silnik: 1.6 twinport
Rocznik: 2006
Dołączył: 01 Lip 2017
Posty: 4
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 2017-07-11, 20:19   

corrado, przepraszam ze tak dlugo ale nie mialem czasu wejsc na forum standard praca,zona ,dziecko :) to proste wrzucasz kabelek do auta wlanczasz program zakladka abs wybierasz swoja opcje tam sa dwie nie pamietam juz jaka my wybieralismy ale w razie potrzeby moge to sprawdzic nastepnie kalibracja czujnika krecisz kierownica zeby wzbudzic czujniki pozniej w 4 opcjach dajesz ok i zrobione wiem wiem moja odp. jest nie za dokladna ale pisze to z pamieci tak jak wspominalem w razie potrzeby moge to duzo dokladniej opisac ;) pozdrawiam
 
lotnik34 
Zielony listek


Marka: renault
Model: clio
Silnik: 1,5 dci
Rocznik: 2001
Dołączył: 17 Sty 2023
Posty: 9
Skąd: Pniewy
Wysłany: 2017-07-12, 03:04   diagnostyka maxiecu

Witam
polecam wam w jezyku polskim maxiecu wersji demo(ponad 20 marek aut i 10 uruchomien programu) do podlaczenia samochodami sa dwa interfejsy :
dedykowany mpm-com(zrobisz wszystko)programowanie i kodowanie kluczykow(usb, bluetooth,wifi)
elm 327 odczyt i kasowanie bledow.
a jak macie elm 327 1.5a i nie łaczy sie po can to podaje link
http://elm-327.blogspot.c...obsugi-can.html
link do pobrania maxiecu wersja demo
http://mari.pl/pobierz,6,pl.html
tutaj informacje czym mozecie sie podłaczyc.
http://mari.pl/oprogramowanie,2,pl.html
jak wchodzili na rynek to wtedy nazywalo sie maxitest i zmienili nazwe na maxiecu mniej aut bylo to wtedy płacilem za wersje full z interfejsem mpm-com 350zł
 
eastcowboy 


Marka: *
Model: *
Silnik: *
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 19 Sie 2009
Posty: 336
Skąd: ABCD
Wysłany: 2017-07-12, 04:20   

http://www.club-renault.r...comment-2087667


Software with the same functionality
also in polish language
works on windows, linux, mac os and android
works with china elm 1.5


0zł :mrgreen:
 
anples 


Marka: dacia
Model: reno
Silnik: 2.3 dci
Dołączył: 01 Maj 2017
Posty: 102
Skąd: Kuj-Pom
Wysłany: 2017-07-12, 06:21   

lotnik34 napisał/a:
Witam
polecam wam w jezyku polskim maxiecu wersji demo(ponad 20 marek aut

1. 20 marek aut , Jeśli coś jest do wszystkiego do oznacza do niczego .
2. oferty , reklamy to w dziale giełda
Handlujesz tym Maxiem-Rexsiem czy tylko masz go reklamować , bo napisałeś o nim nie tylko na tym forum .,
 
flatron316 


Marka: Renault
Model: Espace III
Silnik: 2.0 16V
Rocznik: 2000
Dołączył: 18 Sie 2017
Posty: 16
Skąd: 3miasto
Wysłany: 2017-08-18, 19:20   

Witam Kolegów z pobliskiego forum
Jako że widzę że tu temat DDT jest niezle rozwinięty mam takie pytanie
Czy ta impedancja w linii AB nie jest za dużą -i co to wogóle jest linia AB?
Zasilanie modułu SRS ? Poduszka powietrzna kierowcy?
Bo takie coś tu u was wyczytałem
Jakby ktoś odpowiedział byłbym wdzięczny
pzdr Marek

ab11.jpg
Plik ściągnięto 220 raz(y) 124,71 KB

Ostatnio zmieniony przez flatron316 2017-08-18, 19:22, w całości zmieniany 1 raz  
 
laisar 
Moderator



Marka: Dacia
Model: Logan MCV
Silnik: 1.6 MPI
Rocznik: 2007
Wersja: Laureate 7 os.
Pomógł: 417 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 18015
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2017-08-18, 19:53   

flatron316 napisał/a:
co to wogóle jest linia AB?

AirBag.

(CONDucteur - kierowcy, PASSager - pasażera, LATeral - boczna, PPB - nie wiem, ale to te ostatnie, które masz (; Być może "pyrotechnic pretensioner [of] belt").
Ostatnio zmieniony przez laisar 2017-08-18, 20:00, w całości zmieniany 1 raz  
 
shrek 



Marka: Dacia
Model: Lodgy
Silnik: 1.5 110 hp
Rocznik: 2013
Wersja: Prestige 7 os.
Pomógł: 55 razy
Dołączył: 15 Wrz 2013
Posty: 2858
Skąd: Romilly sur Seine/Siemianowice Sl.
Wysłany: 2017-08-18, 19:57   

Po pierwsze czy masz jakis blad w poduszkach? Czy komputer cos zglasza po przekreceniu klucza?
Te 146 ohm to poprostu zasniedziala wtyczka. Te opornosci to opornosc jaka przechodzi po kablach ze sterownika przez poduszki.
edit:
@Laisar jaki Ty z francuskiego oklepany. ;-)
 
laisar 
Moderator



Marka: Dacia
Model: Logan MCV
Silnik: 1.6 MPI
Rocznik: 2007
Wersja: Laureate 7 os.
Pomógł: 417 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 18015
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2017-08-18, 20:03   

shrek napisał/a:
Laisar jaki Ty z francuskiego oklepany

4 lata klepania klepek mózgowych w liceum, ale niewiele się wklapało, a większość i tak uciekła od tamtego czasu... Na szczęście mamy wujcia Gugla <;
 
flatron316 


Marka: Renault
Model: Espace III
Silnik: 2.0 16V
Rocznik: 2000
Dołączył: 18 Sie 2017
Posty: 16
Skąd: 3miasto
Wysłany: 2017-08-18, 20:10   

Tzn tak:
Po pstrykaniu parę razy rozrusznikiem/czasem słabym aku/ już mi się kiedyś zdarzało że zaswieciła się poducha-ale zawsze po wyłączeniu i właczeniu stacyjki znikała i świecił komunikat OK (espace3)
Ostatnio robiłem pompę paliwa i też było trochę pstrykania -błąd zaświeciło i już nie chciał zgasnąć.
Wtyczki pod fotelami itd sprawdzone -poducha dalej swieciła.
Po sprawdzeniu ile śpiewają za nowy wsad (ROM) do airbagu - kupiłem moduł używkę wstawiłem i teraz raz mi swieci bład poduch -a raz nie .
Problemem jest ten" anomalie elektronique interie boitier sdm" -tylko wg forów jest to bład wysypanego wsadu i pomóc ma tylko wgranie od nowa wsadu -a mi się tak nie wydaje- bo dlaczego raz się świeci a raz nie?
Co o tym myślicie?

ab12.jpg
Plik ściągnięto 150 raz(y) 139,72 KB

ddt2.jpg
Plik ściągnięto 77 raz(y) 136,51 KB

 
flatron316 


Marka: Renault
Model: Espace III
Silnik: 2.0 16V
Rocznik: 2000
Dołączył: 18 Sie 2017
Posty: 16
Skąd: 3miasto
Wysłany: 2017-08-18, 20:11   

shrek napisał/a:
Te 146 ohm to poprostu zasniedziala wtyczka.

No dobra ale to się w normie mieści czy np na granicy jest?
A może poduszka kiery ma większą impedancję?
 
shrek 



Marka: Dacia
Model: Lodgy
Silnik: 1.5 110 hp
Rocznik: 2013
Wersja: Prestige 7 os.
Pomógł: 55 razy
Dołączył: 15 Wrz 2013
Posty: 2858
Skąd: Romilly sur Seine/Siemianowice Sl.
Wysłany: 2017-08-18, 20:45   

Nie wiem, ale logicznie myslac wszystkie sa takie same to dlaczego jedna jest inna? Wiekszosci aut zawsze sa takie same opornosci. Stawiam na tasme w kierownicy. Jak mialbys jakas na podmiane to mozesz sprawdzic. Patrzac z drugiej strony na ddt to masz tylko jeden blad sterownika poduszek. Ten, ktory podmieniles ma te same numery?
 
flatron316 


Marka: Renault
Model: Espace III
Silnik: 2.0 16V
Rocznik: 2000
Dołączył: 18 Sie 2017
Posty: 16
Skąd: 3miasto
Wysłany: 2017-08-18, 20:54   

Tak dokładnie te same .
I chyba na obu jest ta sama impedancja kiery.
Nie wiem czy u mnie da się coś dopasować z funkcji ręcznego ustawienia impedancji za pomocą DDT jak pisał wczesniej w tym wątku komuś bodajże Jackthenight
Nie wiem czy mój moduł da się wyłaczyć zeby zmieniac parametry

cyt
"
Ale widać tych zdjęć (zakładka Infos Capteurs et impedances),
że błąd masz na poduszce bocznej kierowcy.
Zauważ że przy opcji : Impedance ABlat thorax CDC masz wartość 0 omów - a to jest poduszka boczna kierowcy.
Również przy opcji : Ligne ABlat thorax CDC mise a feu masz "oui" na czerwono, a to oznacza, że ta poduszka boczna kierowcy wystrzeliła.

Także na pewno jest to poduszka boczna kierowcy, co zresztą już napisałeś.

Aby cokolwiek robić musisz dezaktywować komputer w zakładce Configuration, czyli wybierasz :
"déverrouillage MaF" i klikasz na przycisk : Verrouillage/déverrouillage

Aby usunąć błąd poduszki w zakładce : Configuration UCE klikasz na duży przycisk :
Configurer les lignes de mise a feu

Po tym powinna pojawić się w infos wartość w omach nowej poduszki.

I aktywujesz komputer poprzez wybranie Verrouillage i klikasz na przycisk : Verrouillage/déverrouillage "
Ostatnio zmieniony przez flatron316 2017-08-18, 21:02, w całości zmieniany 1 raz  
 
shrek 



Marka: Dacia
Model: Lodgy
Silnik: 1.5 110 hp
Rocznik: 2013
Wersja: Prestige 7 os.
Pomógł: 55 razy
Dołączył: 15 Wrz 2013
Posty: 2858
Skąd: Romilly sur Seine/Siemianowice Sl.
Wysłany: 2017-08-19, 06:10   

No dorze, ale to jest adaptacja nowych poduszek. Jezeli ma miec opor od x do y a ty bedziesz chcial go zaadaptowac poza tymi widelkami to nie przejdzie. Podmien tasme lub sama poduche to zobacztmy.
 
flatron316 


Marka: Renault
Model: Espace III
Silnik: 2.0 16V
Rocznik: 2000
Dołączył: 18 Sie 2017
Posty: 16
Skąd: 3miasto
Wysłany: 2017-08-19, 06:53   

Czyli to co mam na screenie z DDT to są widełki?Czy jakiś pomiar istniejącej rezystancji?
I ja nie mogę ich rozsunąć?
A może można wyłaczyć tą poduszkę?
Tak kombinuję ,że to by pokazało o co chodzi
 
flatron316 


Marka: Renault
Model: Espace III
Silnik: 2.0 16V
Rocznik: 2000
Dołączył: 18 Sie 2017
Posty: 16
Skąd: 3miasto
Wysłany: 2017-08-19, 19:26   

Jeśli chodzi o tą metodę wyłączenia (deaktywacji) sterownika -w celu przeprowadzenia zmian -to nie mam takiej możliwości -mogę zmienić Verrouillage/déverrouillage ale nie mam czym tego zatwierdzić -chyba że o czymś nie wiem.
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FISubSilver v 0.3 modified by Nasedo. Done by Forum Wielotematyczne