Załączono całkiem znośny filmik , z zaskakującym (?) zakończeniem
W teście łosia nie widzę tu różnicy. W Yetim nie udało się wywrócić słupka także za drugim przejazdem, ale się o tym nie zająknięto.
Dusterem 4x2 w wjeżdżam na taką drogę na jaką w filmie niezbędny jest Yeciak 4x4 Natomiast Duster 4x4 jeździ sobie po drodze dla Ladcruiser'ów
Co do zawieszenia tylnego, to wbrew pozorom (pozor autor! ) jako inżynier mechanik wybrałbym jednak "delikatniejszą" konstrukcję z Dustera.
Inna sprawa, że ja osobiście dałbym Dusterowi ciut mocniejsze silniki (to ciut to ok 15...20 KM, czyli "po Maluchu" )
Co ciekawe Pan Tester sercem jest za Dusterem, ale... wybrałby Yeti (zakładam, że miałby te ekstra 24 kPLN za które Polak kupiłby ... no, wiecie co )
P.S.1.
Niniejszym oświadczam, że na "klamce" widocznej na końcu filmu nie ma moich odcisków palców
P.S.2.:U mnie górą i tak jest "Rambo s Rumunska"
_________________ Czy chcesz, żeby Twoja pralka była inteligentniejsza od Ciebie?
Jest: Duster 1.6 16V 4x2 Laureate "Dragster":
Sageata Albastra Carpaţi Pentru Gaz ;)
Był: Logan 1.6 8V MPI Laureate "Rumburak"
Ostatnio zmieniony przez piotrres 2010-07-16, 22:49, w całości zmieniany 10 razy
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum