Strona korzysta z plikow cookie w celu realizacji uslug zgodnie z Polityka prywatnosci.

Mozesz okreslic warunki przechowywania lub dostepu do cookie w Twojej przegladarce lub konfiguracji uslugi.

DACIA Klub Polska  
  •  FAQ  •   Szukaj  •   Użytkownicy  •   Grupy  •  Rejestracja  •   Zaloguj  • 

 Ogłoszenie 
JEDNA SPRAWA = JEDEN TEMAT

Poprzedni temat :: Następny temat
Zamknięty przez: laisar
2011-01-16, 22:08
Samochód za 10tys
Autor Wiadomość
maciek 


Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: TCE 100 LPG
Rocznik: 2020
Wersja: Prestige
Dołączył: 11 Paź 2009
Posty: 3531
Skąd: Lublin
Wysłany: 2010-07-11, 18:54   Samochód za 10tys

Witam, jak niektórzy wiedzą od sierpnia będę rozglądał się za samochodem. Wybierać będę według kryterii:
→cena do 10tys zł ( jeśli będzie coś superaśnego lub w super stanie technicznym mogę dołożyć 1tys zł zrezygnować z netbooka)
→stan: Używany dlaczego?? ..... bo nie da się kupić nowego za taką cenę
→samochód będzie przeznaczony na użytek miejski więc będzie narażony na stłuczki, ciężkie warunki parkingowe(politechnika) centrum miasta, na jakieś trasy będę mógł pożyczyć Megane
→samochód typu hatchbag, 3d lub 5d
→silnik: skłaniam się do Benzynowego lub z dodatkiem LPG, ostatecznie Diesel(bez turbo) spalanie chciałbym mieć jak najmniejsze.
→wyposażenie: ABS, wspomaganie kierownicy, .... inne dodatki mile widziane
→oczywiście samochód ma być uczciwy, najlepiej bezwypadkowy lub po małej stłuczce.

Moje typy to Fiat Seicento z silnikiem 1.1, Renault Clio, Peugeot 206,

Mam pytanie jakie wy samochody polecacie :?: . Interesuje mnie jakie usterki cierpiało, co was wkurzało.
_________________
Jestem handlowcem w salonie Carrara w Lublinie. Szukasz oferty na Nową Dacie? Pisz PW lub na e-mail

 
Resident 



Marka: KIA
Model: cee'd_SW
Silnik: 1.6 DOHC CVVT 126KM
Rocznik: 2009
Dołączył: 17 Sty 2009
Posty: 152
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2010-07-11, 20:11   

Seicento to chyba awaryjne jest.

Ja byłem bardzo zadowolony z Tico. Jego największą wadą jest podatność na korozję blach i wszystkiego co wystaje (bak, chłodnica, miska).

Poza tym dobrą opinią cieszy się Honda Civic i Toyota Corolla.
_________________
 
MarkD 


Marka: Skoda
Model: Fabia Kombi
Silnik: 1.2 TSI
Rocznik: 2011
Dołączył: 18 Cze 2010
Posty: 279
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2010-07-11, 20:17   

Jak nie chcesz Dacii to polecam Daewoo Lanos. Możesz dostać od pierwszego właściciela z przebiegiem < 200 tys km. od razu z LPG. Sam miałem dwa Daewoo i były to najmniej awaryjne samochody, całkiem solidnie wykonane.
 
maciek 


Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: TCE 100 LPG
Rocznik: 2020
Wersja: Prestige
Dołączył: 11 Paź 2009
Posty: 3531
Skąd: Lublin
Wysłany: 2010-07-11, 20:25   

wiesz patrzyłem na Dacie ale to wydatek 14tys i sedan. a sedanów nie chce, Sandero nadal za drogie.
Hmm, Seicento awaryjne?? tata miał 5 lat żadnej awarii
_________________
Jestem handlowcem w salonie Carrara w Lublinie. Szukasz oferty na Nową Dacie? Pisz PW lub na e-mail

 
laisar 
Moderator



Marka: Dacia
Model: Logan MCV
Silnik: 1.6 MPI
Rocznik: 2007
Wersja: Laureate 7 os.
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 18024
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-07-11, 20:54   

http://www.google.pl/sear...-search&start=0 (;
 
MarkD 


Marka: Skoda
Model: Fabia Kombi
Silnik: 1.2 TSI
Rocznik: 2011
Dołączył: 18 Cze 2010
Posty: 279
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2010-07-11, 21:15   

Np. http://otomoto.pl/daewoo-...-C13912890.html
 
czaju 



Marka: Dacia,Citroen,Ford
Model: Duster,C4 GP,Fusion
Silnik: 1.5@107,2.0@150,2.0@240 4x4
Rocznik: 2010.2014
Wersja: Prestige
Dołączył: 06 Sty 2009
Posty: 1853
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: 2010-07-11, 22:22   

szukaj okazji, a nie konkretnego samochodu, jesteś w stanie znaleźć naprawdę ciekawy samochód o którym nigdy nie pomyślisz.
Nie rozumiem chęci jak najmniejszego spalania i , "a jeśli diesel to bez turbo". Diesel z turbo będzie Ci palił 5-6litrów max, benzyna spali 7-8 (przy porównywalnej klasie samochodów)...
Ja ostatnio widziałem Alfę 147 2004 za 14k zł (myślę że możnaby się dogadać za 11), może Opel Astra II, jeśli starszy samochód to może jakaś Honda Civic, Toyota Corolla. Za kilkanaście tysięcy nawet BMW serii 3 <10lat jesteś w stanie wyhaczyć.
Podaj jakie masz preferencje co do wieku samochodu, bo ja np wolę samochód 2007 fracuski niż 2005 japoński, czy 2004 niemiecki, mimo że będą w tej samej cenie, a ich cena początkowa była równa.
 
piotrres 



Marka: Dacia
Model: Duster 4x2
Silnik: 1.6 16V LPG
Rocznik: 2010
Wersja: Laureate
Dołączył: 15 Wrz 2007
Posty: 2605
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2010-07-11, 22:55   

Resident napisał/a:
dobrą opinią cieszy się Honda Civic

Opinią,....kolega z pokoju obok w 5-letnim syfiku ("w deislu") miał już korozję klapy tylnej, pokrywy silnika, nadkola, awarię układu sterowania kierownicami sprężarki, korozję tych ostatnich, wymianę układu kierowniczego i długą listę tzw. "drobiazgów"...

Z autami, zwłaszcza używanymi, to trochę jak z aparatem marki "Zienit" i MiGami 21: własności silnie zmienne osobniczo
_________________
Czy chcesz, żeby Twoja pralka była inteligentniejsza od Ciebie?

Jest: Duster 1.6 16V 4x2 Laureate "Dragster":
Sageata Albastra Carpaţi Pentru Gaz ;)

Był: Logan 1.6 8V MPI Laureate "Rumburak"
 
matucha 



Marka: Skoda / VW
Model: Rapid / Up!
Silnik: 1,0 TSI / 1,0 MPI
Rocznik: 2019/2017
Dołączył: 24 Maj 2010
Posty: 813
Skąd: Poznań
Wysłany: 2010-07-12, 06:35   

Ja też polecam Lanosa. Miałem Pandę 1,1 i wcale to tak mało nie pali - szczególnie biorąc pod uwagę stosunek możliwości / spalanie. Mój brat jeździ Lanosem. 240 tys. na fabrycznym LPG, oleju nie bierze, części bardzo tanie i licznikowe 190 to nie jest problem. Z napraw, to fabryczne sprzęgło poszło 10 tys. temu i mechanizm otwierania klapki paliwa i silniczek lewej szyby elektrycznej. Za sprzęgło oryginalne dałem 350zł, a naprawa mechanizmu kosztowała 5zł. Silnik rozebrałem, dolepiłem magnes do obudowy, bo odpadł i zasuwa dalej :mrgreen: Trafić Jeszcze 1,6 16V. Mój brat ma 1,5 SOHC, pali 7,5 litra gazu w trasie przy jeździe 100-110km/h, a 9 litrów w mieście ( Poznań ).
_________________
Było Sandero Stepway 1,6MPI + LPG 2010 i Logan MCV 1,6MPI + LPG 2012
 
Resident 



Marka: KIA
Model: cee'd_SW
Silnik: 1.6 DOHC CVVT 126KM
Rocznik: 2009
Dołączył: 17 Sty 2009
Posty: 152
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2010-07-12, 09:16   

Przed zakupem nowego samochodu również rozważaliśmy zakup auta używanego. Również w granicach 10-15 tys. (Bo za używany samochód bałbym się dać więcej). I z tych rozważań skłanialiśmy się ku Daewoo, Lanos na przykład. Ale naszymi priorytetami były:
- w miarę jak najnowszy za tą cenę,
- w miarę duży (małe dziecko).

Do Lanosa potrzebny jest gaz, bo pali dużo.
Zaletą Lanosa jest to, że można go dostać od pierwszego właściciela, kupionego w polskim salonie. Dużo jest zagazowanych.

Przed wyborem można też przejrzeć w kiosku coś takiego: http://www.e-kiosk.pl/num...o_swiat_katalog
_________________
 
krakry1 



Marka: Renault / VW
Model: Captur / Up
Silnik: 1,3 TCe 130KM/60 KM
Rocznik: 2019 / 2014
Wersja: Laureate
Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 1889
Skąd: lubelskie
Wysłany: 2010-07-12, 09:31   

Resident napisał/a:
Seicento to chyba awaryjne jest.
Na pewno nie - tłukłem się swoim przez 11 lat - jedyny problem to hamulce (słabe tarcze oryginalne z przodu), lecz myślę, że trochę było i mojej winy (ostro hamuję).
Auto zrywne, b. dobry lakier i blachy (0 rdzy po 11 latach). Mój jest dalej w b. dobrym stanie technicznym - choć zniszczony w środku (odkurzanie raz na 3-4 lata). Teraz jeździ nim żonka. Przynajmniej ja z Seicento byłem (jestem) b. zadowolony.

Jeszcze jedna uwaga wersje 900 cm sześciennych, nie wymagają regualcji zaworów - te z silnikami 1100 cm - zawory trzeba regulować.
 
maciek 


Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: TCE 100 LPG
Rocznik: 2020
Wersja: Prestige
Dołączył: 11 Paź 2009
Posty: 3531
Skąd: Lublin
Wysłany: 2010-07-12, 09:31   

czaju napisał/a:
Podaj jakie masz preferencje co do wieku samochodu, bo ja np wolę samochód 2007 fracuski niż 2005 japoński, czy 2004 niemiecki, mimo że będą w tej samej cenie, a ich cena początkowa była równa.

odp:
Resident napisał/a:
- w miarę jak najnowszy za tą cenę,


---------------------------------------------------------------------------------------------------------
krakry1 napisał/a:
Na pewno nie - tłukłem się swoim przez 11 lat - jedyny problem to hamulce (słabe tarcze oryginalne z przodu), lecz myślę, że trochę było i mojej winy (ostro hamuję).
Auto zrywne, b. dobry lakier i blachy (0 rdzy po 11 latach). Mój jest dalej w b. dobrym stanie technicznym - choć zniszczony w środku (odkurzanie raz na 3-4 lata). Teraz jeździ nim żonka. Przynajmniej ja z Seicento byłem (jestem) b. zadowolony.

Jeszcze jedna uwaga wersje 900 cm sześciennych, nie wymagają regualcji zaworów - te z silnikami 1100 cm - zawory trzeba regulować.


u taty pojawiło raz się ognisko rdzy na tylnej klapie i na kołpakach, ale za to był kolorek fajny złoty metalik, no i wersja Young i 899cm3, mój tata nadal z sentymentem się wyraża o tym samochodzie.



---------------------------------------------------------------------------------------------------------

Lanos wcale nie głupia propozycja, a co myślicie o Peugeocie 306, Citroenie Xsara, Saab 9-3, Honda Civic, Opel Tigra??
_________________
Jestem handlowcem w salonie Carrara w Lublinie. Szukasz oferty na Nową Dacie? Pisz PW lub na e-mail

Ostatnio zmieniony przez maciek 2010-07-12, 09:49, w całości zmieniany 2 razy  
 
DrOzda 



Marka: Dacia
Model: Lodgy
Silnik: 1.6 MPI
Rocznik: 2012
Wersja: Laureate 7 os.
Dołączył: 12 Maj 2010
Posty: 3595
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-07-12, 12:30   

P306 i Xsara są ok ale trzeba uważać na tylną belkę. Powinno się wymieniać łożyska igiełkowe co maks 100 tys kilometrów żeby uniknąć jej zniszczenia i konieczności regeneracji - samochód z tyłu ma wtedy koła ustawione / \.
Regeneracja lub regenerowana belka to ok 1000 - 1500 PLN.
Poza tym silniki z serii TU są nie do zajeżdżenia czasami tylko są problemy z uszczelką pod głowicą. To samo tyczy się Saxo i P106 i P206. W 206 i nowszych 306 dochodzą problemy z elektryką w instalacjach na multiplekserze bardzo ciężko się to diagnozuje i jest drogie w naprawach. Do miasta polecam P106 lub Saxo z ostatnich lat produkcji najlepiej z silnikiem 1.4 lub słabszym 1.1. Do dwóch osób jazda jest bardzo komfortowa - siedzi się dość nisko i jazda daje dużo frajdy. Fajne są też diesle 1,5 - bardzo oszczędne ale z reguły strasznie już zajeżdżone.
 
Resident 



Marka: KIA
Model: cee'd_SW
Silnik: 1.6 DOHC CVVT 126KM
Rocznik: 2009
Dołączył: 17 Sty 2009
Posty: 152
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2010-07-12, 13:48   

maciek127 napisał/a:
Lanos wcale nie głupia propozycja, a co myślicie o Peugeocie 306, Citroenie Xsara, Saab 9-3, Honda Civic, Opel Tigra??

Xara Picasso ma problemy z elektryką. Czy to samo dotyczy samej Xary to nie wiem.
Saab? To może Volvong 850?
O Civic pisałem, że w literaturze ma dobrą opinię.

Widzę, że rozważasz coraz większe auta. Może zrezygnuj z dużych i drogich aut typu Saab - dzięki temu dostaniesz coś mniejszego ale nowszego.

Możesz również zrezygnować z 4/5 drzwi na rzecz 3 i dzięki temu trafisz coś jeszcze nowszego (bo 3-drzwiowe są tańsze, bo mniej praktyczne, raczej dla młodzieży bez rodziny).
_________________
 
maciek 


Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: TCE 100 LPG
Rocznik: 2020
Wersja: Prestige
Dołączył: 11 Paź 2009
Posty: 3531
Skąd: Lublin
Wysłany: 2010-07-12, 15:30   

Resident napisał/a:
Widzę, że rozważasz coraz większe auta. Może zrezygnuj z dużych i drogich aut typu Saab - dzięki temu dostaniesz coś mniejszego ale nowszego


nie co raz większe, tylko widziałem ten model na zdjęciu i wyglądał na mały ;-) , jak wiadomo samochód im większy tym bardziej traci na wartości. Dlatego ciężko znaleźć coś z segmentu B w dobrym stanie

a co myślicie o tym Lanosiku
http://otomoto.pl/daewoo-...-C14014535.html

który jest najlepszy silnik i najlepiej znosi gazowanie??
_________________
Jestem handlowcem w salonie Carrara w Lublinie. Szukasz oferty na Nową Dacie? Pisz PW lub na e-mail

Ostatnio zmieniony przez maciek 2010-07-12, 15:33, w całości zmieniany 2 razy  
 
matucha 



Marka: Skoda / VW
Model: Rapid / Up!
Silnik: 1,0 TSI / 1,0 MPI
Rocznik: 2019/2017
Dołączył: 24 Maj 2010
Posty: 813
Skąd: Poznań
Wysłany: 2010-07-12, 15:49   

maciek127, akurat ta sztuka ma coś podejrzanie rdzawo pod maską i trochę mało km jak na ten rocznik z gazem ;)

Silniki gazowanie znoszą wszystkie dobrze. W starszych rocznikach masz:

1,5 SOHC 86KM
1,5 i 1,6 16V DOHC odpowiednio 100 i 106KM.

Co do spalania:
http://www.autocentrum.pl/spalanie/daewoo/lanos/

Grunt, żeby nie był powypadkowy.

I aż się dziwię, że nikt tutaj Golfa 3 nie zaproponował ;-) Ogólnie nie jest to złe autko, ale uważam, że za te same pieniądze Lanos jest autem młodszym, lepiej wyposażonym, bezpieczniejszym, tańszym w eksploatacji i dłużej bezproblemowo posłuży.
_________________
Było Sandero Stepway 1,6MPI + LPG 2010 i Logan MCV 1,6MPI + LPG 2012
 
laisar 
Moderator



Marka: Dacia
Model: Logan MCV
Silnik: 1.6 MPI
Rocznik: 2007
Wersja: Laureate 7 os.
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 18024
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-07-12, 17:31   

Przecież sam podajesz argumenty za lepszością innych wyborów, więc co się dziwisz, że Golfika nikt nie proponuje? d:


@maciek127: Ale wziąłeś pod uwagę, że oprócz tych 10 tys. właściwie na 100% będziesz musiał zaraz po kupnie coś jeszcze dołożyć na pierdoły w stylu filtrów, płynów, rozrządów, łożysk, wahaczy itp itd? I jeszcze coś niecoś w ciągu najbliższego roku?

Bo jeśli tego nie zaplanowałeś - to lepiej od razu z tej docelowej kwoty coś jeszcze ujmij...
 
matucha 



Marka: Skoda / VW
Model: Rapid / Up!
Silnik: 1,0 TSI / 1,0 MPI
Rocznik: 2019/2017
Dołączył: 24 Maj 2010
Posty: 813
Skąd: Poznań
Wysłany: 2010-07-12, 17:38   

Zapomniałem dodać, że kompletny rozrząd w Lanosie z pompą wody kosztuje mniej niż 150zł :-P

laisar, Do tego, co napisałeś jeszcze praktycznie najdroższe - ubezpieczenie.
_________________
Było Sandero Stepway 1,6MPI + LPG 2010 i Logan MCV 1,6MPI + LPG 2012
Ostatnio zmieniony przez matucha 2010-07-12, 17:39, w całości zmieniany 1 raz  
 
maciek 


Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: TCE 100 LPG
Rocznik: 2020
Wersja: Prestige
Dołączył: 11 Paź 2009
Posty: 3531
Skąd: Lublin
Wysłany: 2010-07-12, 19:03   

laisar napisał/a:
@maciek127: Ale wziąłeś pod uwagę, że oprócz tych 10 tys. właściwie na 100% będziesz musiał zaraz po kupnie coś jeszcze dołożyć na pierdoły w stylu filtrów, płynów, rozrządów, łożysk, wahaczy itp itd? I jeszcze coś niecoś w ciągu najbliższego roku?

Bo jeśli tego nie zaplanowałeś - to lepiej od razu z tej docelowej kwoty coś jeszcze ujmij...


Wiem laisar najlepiej jak by nie trzeba tyło dokładać ale cóż lepiej na bieżąco naprawiać ;-)
matucha napisał/a:
Do tego, co napisałeś jeszcze praktycznie najdroższe - ubezpieczenie.


w moim przypadku jest to najgorsze ale chyba pójdzie współwłaściciel
_________________
Jestem handlowcem w salonie Carrara w Lublinie. Szukasz oferty na Nową Dacie? Pisz PW lub na e-mail

 
mag 



Marka: Dacia
Model: Logan MCV
Silnik: 1,5 dCi
Rocznik: 2013
Wersja: Laureate2
Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 132
Skąd: Poznań
Wysłany: 2010-07-12, 20:33   

Lanos. Miodzio autko, tylko trochę dużo paliło. :-/ Ale to może wina korków, bo w trasie schodziło do 7-8 l/100km - a nogę ciężkawą miewam :-) . Z awarii nic, tylko same materiały eksploatacyjne - no i był faktycznie regularnie co 20kkm przeglądany. Sprzedawałem to miał 200kkm - i silniczek chodził jak złoto.
 
maciek 


Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: TCE 100 LPG
Rocznik: 2020
Wersja: Prestige
Dołączył: 11 Paź 2009
Posty: 3531
Skąd: Lublin
Wysłany: 2010-07-12, 20:43   

jak jest z diagnostyką lanosa, serwisem, czy go się podpina pod kompa?
_________________
Jestem handlowcem w salonie Carrara w Lublinie. Szukasz oferty na Nową Dacie? Pisz PW lub na e-mail

 
mag 



Marka: Dacia
Model: Logan MCV
Silnik: 1,5 dCi
Rocznik: 2013
Wersja: Laureate2
Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 132
Skąd: Poznań
Wysłany: 2010-07-12, 20:48   

dopóki chodzi - nie rusza się :-)
Mi "check engine" raz się zapaliło, ale problem był po stronie cewki - wymianka - reset kompa - i czysto. :-) Generalnie nigdy nie był podpinany pod kompa (im mniej się przy samochodzie dłubie - tym lepiej służy - takie jest moje zdanie)...
A reszta - standardowe przeglądy wg książki przeglądów. :-)
Ostatnio zmieniony przez mag 2010-07-12, 20:49, w całości zmieniany 1 raz  
 
matucha 



Marka: Skoda / VW
Model: Rapid / Up!
Silnik: 1,0 TSI / 1,0 MPI
Rocznik: 2019/2017
Dołączył: 24 Maj 2010
Posty: 813
Skąd: Poznań
Wysłany: 2010-07-12, 21:02   

maciek127 napisał/a:
jak jest z diagnostyką lanosa, serwisem, czy go się podpina pod kompa?


Z diagnostyką nie ma problemów, gdyż są to silniki można powiedzieć praktycznie prawie takie same jak w oplu. Co do jednostek szesnastozaworowych słyszałem, że 1,6 jest bardziej podatny na padnięcie uszczelki pod głowicą niż 1,5. Nie znalazłem nigdzie tego potwierdzenia, ale w sumie to tylko 6KM różnicy ;-)

Serwis u każdego mechanika. Nic nadzwyczajnego się w nim nie znajduje ;-) Uciążliwe jest czasami tylko to, że są po dwa / trzy typy tych samych części i musisz albo przyjechać ze starą, albo wiedzieć jak rozróżnić. Chociaż nie ma tego dużo. - układ hamulcowy ( klocki / tarcze ) i sprzęgło z pompą i wysprzęglikiem.

A dla przykładu podam, że kiedyś dla znajomego szukałem jakiś specjalnych podkładek pod przykrywkę - oryginały były po 15zł, potrzebne chyba z 11 sztuk, a kupiliśmy w sklepie z częściami do ciągników od Fergusona po 1,20 zł identyczne :mrgreen:
_________________
Było Sandero Stepway 1,6MPI + LPG 2010 i Logan MCV 1,6MPI + LPG 2012
 
stempik 



Marka: dacia
Model: logan
Silnik: 1,4mpi
Rocznik: 2005
Wersja: Laureate 5 os.
Dołączył: 02 Maj 2008
Posty: 698
Skąd: Łódź
Wysłany: 2010-07-13, 10:09   

Troszkę póżno ale może i ja się wypowiem. Bo właśnie szukam autka. Do 10000 zł. :)
Ma to być piersze autko mojej córci, więc sami rozumiecie że powinno być naprawdę odporne.
Wybór na małe miejskie autko w tej cenie nie jest trudny, bo jeśli nie ma być to kompletny złom, czyli:

wyprodukowany po 2000 roku
bez rdzy (i tu na 95% odpadły wszystkie Matizy)
przebieg 80000 - 90000 km.
bez gazu (nic tak nie wychowuje jak rachunki :) ... więc niech płaci)
najchętniej, pierwszy właściciel
najchętniej, autko kupione w kraju
najchętniej, bezwypadkowy
kratki i Vany też rzecz jasna skreślamy.
zdecydowanie bez ulepszeń, typu spojlery dodatkowe głośniki sportowe zawieszenia czy kierownice itp.


I teraz jeśli przyjąć jeszce że CUDÓW NIE MA, to może się okazać że niestety nic nam nie zostaje.


Mnie jednak udało się znależć kilka Fiatów seicento. Autko do którego mam sporo sentymentu choć nie do końca podoba mi się jego wnętrze. Tapicerka w tym autku to poprostu książkowy przykład na włoską szkołe sztyki przemysłowej, fujj
 
MarkD 


Marka: Skoda
Model: Fabia Kombi
Silnik: 1.2 TSI
Rocznik: 2011
Dołączył: 18 Cze 2010
Posty: 279
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2010-07-13, 10:52   

stempik napisał/a:

Mnie jednak udało się znależć kilka Fiatów seicento. Autko do którego mam sporo sentymentu choć nie do końca podoba mi się jego wnętrze. Tapicerka w tym autku to poprostu książkowy przykład na włoską szkołe sztyki przemysłowej, fujj


Jedno ale, samochód ze względu na rozmiary prawie z zerowym bezpieczeństwem . W tej cenie walałbym DU Matiza.
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FISubSilver v 0.3 modified by Nasedo. Done by Forum Wielotematyczne