Strona korzysta z plikow cookie w celu realizacji uslug zgodnie z Polityka prywatnosci.

Mozesz okreslic warunki przechowywania lub dostepu do cookie w Twojej przegladarce lub konfiguracji uslugi.

DACIA Klub Polska  
  •  FAQ  •   Szukaj  •   Użytkownicy  •   Grupy  •  Rejestracja  •   Zaloguj  • 

 Ogłoszenie 
JEDNA SPRAWA = JEDEN TEMAT

Poprzedni temat :: Następny temat
Przesunięty przez: laisar
2008-12-21, 01:07
Škoda Fabia Combi II - Żadnej konkurencji
Autor Wiadomość
dogberry 



Marka: Dacia
Model: Logan MCV
Silnik: 1.5 dCi 85 KM
Rocznik: 2007
Wersja: Laureate 7 os.
Dołączył: 18 Lis 2007
Posty: 495
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2007-12-24, 18:52   Škoda Fabia Combi II - Żadnej konkurencji

Czytałem artykuł, już bardziej dupy lizać Skodzie to nie mogli :-/ W Loganie silniki o małej mocy są wadą ale w Skodzie... zaletą :idea: :?:



Link do galerii

Pojemny bagażnik to bez wątpienia największa zaleta Fabii Combi. Przynajmniej w porównaniu z konkurentami. Pytanie tylko: z jakimi konkurentami?

Škoda jest mistrzem w produkowaniu samochodów wetkniętych między tradycyjne segmenty. A to rozstaw osi nie taki, a to długość - ani Fabia, ani Octavia, a tym bardziej Superb, nie bardzo pasują do teoretycznych konkurentów. Fabia to rywal Golfa czy Polo? Czy Octavia to klasa Passata, jeśli zbudowana jest na płycie podłogowej VW Jetty? A co z Superbem? Do klasy luksusowej VW w postaci Phaetona brakuje Škodzie blisko 10 cm rozstawu osi. No i jeszcze paru szczegółów, ale to nie czas i miejsce, by je wyliczać.

Z jakimi konkurentami zmierzy się zatem Fabia Combi? Trzeba przyznać, że na rynku jest niewiele małych rodzinnych kombi. Škoda umiejętnie wykorzystała ten fakt już w przypadku Fabii Combi pierwszej generacji. Od 2001 roku co 12 miesięcy fabrykę w Mladej Boleslav opuszczało 100 tys. sztuk Combi. Zcałej produkcji pierwszej generacji aż 35 proc. stanowiły właśnie takie wersje (łącznie wyprodukowano ich 640 tys.). A konkurencja?

Zmieniło się niewiele. Dacia Logan MCV jest większa, podobnie jak Kia Cee'd, a nawet Nissan Note. Fiat nie produkuje już Palio Weekend, a Linea i Albea nie mają wersji kombi, podobnie jak większy Hyundai i30. Na placu boju pozostaje więc Peugeot 207 SW z nieco dłuższym rozstawem osi (254 cm w porównaniu z 246 cm Škody) oraz większy od Fabii Renault Clio Grandtour, który niebawem wejdzie do sprzedaży.

Rowery wchodzą

Fabia Combi stylizacyjnie niewiele różni się od wersji hatchback. Przynajmniej do słupka B. Taka sama jest linia maski ze srebrnym grillem i pokaźnych rozmiarów logo. Zastosowano ten sam zderzak, przednie reflektory oraz rozwiązanie po raz pierwszy przetestowane w Roomsterze - czarny słupek A dodający autu dynamiki. Patrząc od przodu, trudno przez to oba auta od siebie odróżnić. Co innego z boku - Fabia Combi, mimo tego samego rozstawu osi co hatchback, jest o 24,7 cm dłuższa. Ma także, co oczywiste, zupełnie inną tylną część nadwozia. W Combi jest jednak nijaka, styliści nie popisali się pomysłowością, ale na szczęście nie sprawia wrażenia doklejonej na siłę.

Ciekawie wypada porównanie nowego kombi z poprzednią wersją. Chyba specjalnie dla wysokich kierowców Fabia Combi II ma o 5 cm wyżej poprowadzoną linię dachu. Ale na długość urosła zaledwie 7 milimetrów, do tego straciła w talii 4 mm, zachowując ten sam rozstaw osi. Ciekawe, jakim cudem udało się powiększyć przestrzeń dla kierowcy i pasażerów, a do tego zwiększyć aż o 54 litry bagażnik (480/1460 l)?

Nowa Fabia Combi w środku nie różni się niczym od wersji hatchback. Ta sama czytelna deska rozdzielcza, zresztą taka sama jak w Roomsterze, identyczna kierownica, zestaw wskaźników i wygodne fotele. W części bagażowej znaleźć można kilka elementów z większego kombi - Octavii - oraz poprzedniej generacji modelu. Przede wszystkim płaską podłogę, pod którą umieszczono pełnowartościowe koło zapasowe. Linia podłogi leży nieco niżej niż krawędź zderzaka i przy nieobciążonym aucie znajduje się 637 mm nad drogą. Poza tym przepastny bagażnik mieści wygodną roletę, którą można odsunąć jedną ręką, haczyki na siatki z zakupami oraz specjalną plastikową zakładkę, którą można przyczepić do ścianki bagażnika i wozić w niej np. apteczkę i gaśnicę. Podobno mieści się tam siedem puszek piwa. Tego nie sprawdzałem, ale na sto procent do bagażnika Fabii Combi zmieszczą się dwa rowery. Wystarczy dokupić specjalny uchwyt, zdjąć w bicyklach przednie koła i sprawa załatwiona. Nie trzeba wozić rowerów na dachu i martwić się, że pogorszą aerodynamikę albo ktoś je nam ukradnie.

Brak czwartego

Fabia Combi wyposażona może być w jeden z trzech silników benzynowych (1.2 HTP 51 KM i 63 KM; 1.4 16V) lub dwóch diesli (1.4 TDI, 1.9 TDI). Te same oferowane są w Fabii hatchback. Zamiast szybko rzucić się na kluczyki najmocniejszej wersji, tym razem postanowiłem zachować się jak rasowy właściciel Škody. Z godnością wybrałem wersję z najmniejszym silnikiem, tyle że w mocniejszej wersji. Zapalam. Zaraz, zaraz, gdzieś już słyszałem taki dźwięk. Podobnie przed laty warczał silnik stareńkiego Daihatsu Charade. No tak, tutaj też są tylko trzy cylindry. Niezrażony brakiem czwartego ruszyłem przed siebie. Do czasu, gdy nie wciskałem mocno pedału gazu, jazda Fabią Combi była względnie tania. Po blisko stu kilometrach krętej trasy komputer wskazywał zużycie niecałych 6 litrów. Fakt, nigdzie się nie spieszyłem, jechałem z jednym tylko pasażerem i bez bagażu. Przy pełnym obciążeniu i lekkim pośpiechu mogłoby być gorzej.

Wystarczył kawałek autostrady, bym się przekonał, że z dynamiką ta wersja silnikowa Fabii nie ma wiele wspólnego. Silnik musi pracować na wysokich obrotach, więc we wnętrzu jest głośno, a spalanie podskakuje nawet do 8 litrów. Po co więc Škoda proponuje jeszcze słabszy silnik? Zaskakująco chętnie wybierają go mało temperamentni Czesi.

Cena nowej Fabii Combi nie jest jeszcze znana. Nieoficjalnie mówi się, że będzie droższa od poprzedniej o ok. 700 zł, czyli nieznacznie przekroczy 40 tys. zł. Pewne jest, że jedyny rywal Fabii Combi - Peugeot 207 SW - w najtańszej wersji kosztuje 45 700 zł.

Gaz

Funkcjonalne i przestronne wnętrze, duży bagażnik.

Hamulec

Twarde plastiki, słaby podstawowy silnik 1.2

Summa Summarum

Fabia to najchętniej kupowany model w Polsce. Dzięki niemu Škoda dwa razy z rzędu była liderem całego polskiego rynku. Combi ma swoich wiernych fanów i z pewnością znajdzie się spora liczba klientów, którzy zdecydują się na małe, tanie i rodzinne auto. Oby tylko okazało się naprawdę tanie.

Dane techniczne

Dane techniczne Škoda Fabia Combi II
Nadwozie kombi, 5-drzwiowe, 5-miejscowe
Silnik benzynowy, 3-cylindrowy, 1.2 l
Moc maks. 63 KM przy 5000 obr./min
Maks. moment obrot. 132 Nm przy 3800 obr./min
Prędkość maks. 175 km/h
Przysp. 0 - 100 km 12,7 s
Długość 4239 mm
Szerokość 1642 mm
Wysokość 1498 mm
Rozstaw osi 2462 mm
Skrzynia ręczna, 5 biegów
Napęd na przednie koła
Poj. bagażnika 480/1460 l
Średnie zużycie paliwa 5.9 l/100 km
Cena nieustalona

źródło: Auto Gazeta.pl
_________________
Od 23-11-2007 do 29-10-2009r. przejechane 162 939 kilometrów.
 
Andrzej 



Marka: Dacia Logan
Model: MCV 7os.
Silnik: dci 85
Rocznik: 11.2007
Wersja: Laureate 7 os.
Dołączył: 19 Wrz 2007
Posty: 556
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2007-12-25, 09:33   

dogberry napisał/a:
już bardziej dupy lizać Skodzie to nie mogli


Nie no, chyba jdnak mogli [twarde plastiki...].
Mnie się osobiście nowa Fabia nie podoba. Stara owszem - całkiem fajne auto, przyjemnie się jeździ, mało pali, niezła dynamika. Nowa jest w zasadzie pozmieniana tylko pod względem wyglądu [moim zdaniem na gorsze, ale słyszałem też opinie, że nowa Fabia jest ładniejsza od starej]- reszta pozostała bez zmian - no może silniki troch poprawili, ale mechanika ta sama.
Co do słabych silników, to nie wiem jak oni to zrobili, ale 70 konna Fabia kombi TDI śmiga nie gorzej od 85 konnej MCV-ki dci.
 
waski 


Marka: Dacia
Model: Logan - Laureate
Silnik: 1.4
Dołączył: 30 Paź 2007
Posty: 486
Skąd: Mysłowice
Wysłany: 2007-12-25, 10:16   

Mnie też się nowa fabia nie podoba, stara była ładniejsza. A jak jeszcze zobaczyłem tą limitowaną wersję Niech każdy się przypatrzy nowej fabii przeież ona wygląda jak mini cooper 2.
 
El Logano 



Marka: Dacia
Model: Logan
Silnik: 1.5 DCi K9K 68KM
Rocznik: 2007
Wersja: Laureate
Dołączył: 23 Wrz 2007
Posty: 213
Skąd: Okolice Trójmiasta
Wysłany: 2007-12-25, 11:14   

Moim zdaniem nowa Fabia to udane rozwinięcie starej. Przed kupnem Logana Fabia była jedną z alternatyw, ale jak się naczytałem o usterkwości to sobie dałem spokój. Jakoś nie mam zaufania do Skody. Do tego robi się coraz droższa.

Podane osiągi po prostu mnie rozwalają:

Silnik 63KM w aucie ważącym ponad tonę pozwala osiągać setkę w 12s i rozpędzać auto do realnych 175km/h (czyli nominalnie wg prędkościomierza ze 190km/h) :-D Chyba pomylono osiągi 1.4 16V 100KM!!

Przy najbliższej okazji śmigam do salonu Skody przetestować to autko.

Pozdro.
_________________
102 000km zadowolenia za kierownicą Dacii.
 
Marcin 
Administrator



Marka: Opel
Model: Astra
Silnik: 1.6 CDTI
Rocznik: 2016
Dołączył: 15 Wrz 2007
Posty: 325
Skąd: Poznań
Wysłany: 2007-12-25, 11:24   

Andrzej napisał/a:
dogberry napisał/a:
już bardziej dupy lizać Skodzie to nie mogli


Nie no, chyba jdnak mogli [twarde plastiki...].
Mnie się osobiście nowa Fabia nie podoba. Stara owszem - całkiem fajne auto, przyjemnie się jeździ, mało pali, niezła dynamika. Nowa jest w zasadzie pozmieniana tylko pod względem wyglądu [moim zdaniem na gorsze, ale słyszałem też opinie, że nowa Fabia jest ładniejsza od starej]- reszta pozostała bez zmian - no może silniki troch poprawili, ale mechanika ta sama.
Co do słabych silników, to nie wiem jak oni to zrobili, ale 70 konna Fabia kombi TDI śmiga nie gorzej od 85 konnej MCV-ki dci.

Potwierdzam :mrgreen: Mam w Ibizie 1.4 TDI, ale mocniejsza wersje 75 konna i moment 195 Nm (w 70 konnej jest 155 Nm) ;-) Wiele osob, ktore ze mna jezdzilo, a takze prowadzilo moj samochod myslalo ze jest to o wiele mocniejszy silnik i o wiekszej pojemnosci niz 1.4 :-P Jak dla mnie dynamika jest rewelacyjna ;-)
 
piotrres 



Marka: Dacia
Model: Duster 4x2
Silnik: 1.6 16V LPG
Rocznik: 2010
Wersja: Laureate
Dołączył: 15 Wrz 2007
Posty: 2605
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2007-12-25, 22:46   

waski napisał/a:
Mnie też się nowa fabia nie podoba, stara była ładniejsza. A jak jeszcze zobaczyłem tą limitowaną wersję Niech każdy się przypatrzy nowej fabii przeież ona wygląda jak mini cooper 2.

Ech, nie grzeszy urodą ("każdy w Anglii hojrak super musi mieć swój Mini Cooper" :lol: ), a od Logana ciaśniejsza. W mojej opini poorzednia wersja wygląda lepiej. Prasowe osiągi zadziwiają, ale czy aby na pewno są prawdziwe....
Andrzeju zważ, że MCV'ka jest cięższa i popatrz się na taki "czołgowy" parametr jak obciążenie mocy kg/kW
 
Andrzej 



Marka: Dacia Logan
Model: MCV 7os.
Silnik: dci 85
Rocznik: 11.2007
Wersja: Laureate 7 os.
Dołączył: 19 Wrz 2007
Posty: 556
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2007-12-26, 09:26   

piotrres napisał/a:
Andrzeju zważ, że MCV'ka jest cięższa i popatrz się na taki "czołgowy" parametr jak obciążenie mocy kg/kW


Piotrze, patrzyłem, Fabia kombi jest o 100kg lżejsza od MCV-ki - pisałaem już o tym w innym poście. Ma więcej kilogramów na kilowat, mniejszy moment obrotowy, a mimo to naprawdę dobrą dynamikę, lepszy start od MCV-ki, która rusza "z pewną taką nieśmialością" i w zasadzie dopiero od trzeciego biegu pokazuje co potrafi. Silniki VW mają [chyba] lepszą turbinę - szybciej się rozpędzają i mają wyższe obroty mocy maksymalnej.
 
jurek 


Marka: renault
Model: thalia
Silnik: 1,2 benzyna
Dołączył: 20 Wrz 2007
Posty: 1106
Skąd: krakow
Wysłany: 2007-12-26, 14:50   

bo duzo zalezy od zestopniowania skrzyni biegowi przelozenia glownego. pozdr
 
Black Eryk 



Marka: Dacia
Model: Logan
Silnik: 1.5 dCi
Rocznik: 06'
Wersja: Laureate
Dołączył: 17 Wrz 2007
Posty: 541
Skąd: Jastrzębie Zdrój
Wysłany: 2007-12-27, 09:16   

Pokraka i to nie tylko z przodu i z tyłu - ale również i po bokach :)
_________________
LOGAN 1.5 DCI 8-) (niestety troszke się poobijał i został sprzedany)

Przejechane 97000km, Only ON BP ULTIMATE.
Pozdrawia Krystian
gram w http://www.speedimspeed.pl
 
Rysiob 



Marka: Dacia
Model: Sandero III Stepway
Silnik: 1.0 TCe LPG
Rocznik: 2021
Wersja: Comfort
Dołączył: 22 Wrz 2007
Posty: 339
Skąd: Częstochowa, Polska
Wysłany: 2007-12-27, 14:12   

Cytat:
Fabia to rywal Golfa czy Polo?


Rażący błąd rzeczowy!

Fabia dysponuje rozstawem osi równym 2462 mm przy długości całkowitej 3960 mm. To klasyfikuje ją do segmentu B. Jest bezpośrednim konkurentem Polo, gdyż dzieli z nim platformę, a wymiarami różnią się nieznacznie.

Jeżeli chodzi o Octavię to faktycznie stoi ona na pograniczu klas. Z jednej strony jest kompaktem, jeśli weźmiemy pod uwagę płytę podłogową. Z drugiej jednak wymiarami plasuje się już oczko wyżej (klasa średnia). Z Superbem jest troszkę inaczej. Bazuje on na płycie auta klasy średniej (Passata), tyle że wydłużonej. Wymiarami pretenduje do klasy wyższej, techniką pozostaje w klasie średniej, ale przez image marki nie wybije się wyżej.

Ogólnie artykuł zdecydowanie wychwala Skodę, ale trzeba zastanowić się z jakiego punktu widzenia pisze dziennikarz. Fabia II Combi nie zaskakuje absolutnie niczym - nie jest jakoś rewelacyjnie piękna (ani też bardzo brzydka), praktyczna, nie tryska technologicznymi wodotryskami (ale nie pozostaje w tyle)... Czyli jest średniakiem w każdym aspekcie. Szkoda tylko, że cenowo nie jest tak słodko. Gdyby istniało Polo Kombi byłoby w cenie Fabii Kombi, ale wtedy Czesi musieliby opuścić cenę jeszcze niżej. Ale jest jak jest - płacimy za technologię Volkswagena pod pokrywką czeską.

Ja naprawdę nie mam nic przeciwko Skodzie, bo są klienci, którzy nie chcą wyróżniać się w tłumie. Po prostu dla nich auto to pojazd do przemieszczania się z punktu A do punktu B i kropka.
 
piotrres 



Marka: Dacia
Model: Duster 4x2
Silnik: 1.6 16V LPG
Rocznik: 2010
Wersja: Laureate
Dołączył: 15 Wrz 2007
Posty: 2605
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2007-12-27, 17:25   

Black Eryk napisał/a:
Pokraka i to nie tylko z przodu i z tyłu - ale również i po bokach :)

Widzisz Eryku, wszystko zależy od tego jaką gazetą jej maskę przykryjesz.... :mrgreen:
cóż, pozwoliłem sobie dzisiaj na odrobinę szczerości/chamstwa :mrgreen: :mrgreen:
Pozdr.
Ptak-Pokrak alias PiotrRes
Ostatnio zmieniony przez piotrres 2007-12-27, 17:31, w całości zmieniany 1 raz  
 
piotrres 



Marka: Dacia
Model: Duster 4x2
Silnik: 1.6 16V LPG
Rocznik: 2010
Wersja: Laureate
Dołączył: 15 Wrz 2007
Posty: 2605
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2007-12-27, 17:29   

Rysiob napisał/a:
Po prostu dla nich auto to pojazd do przemieszczania się z punktu A do punktu B i kropka.

Ech Rysiu, to samo niektórzy mówią o Logance :lol:
_________________
Czy chcesz, żeby Twoja pralka była inteligentniejsza od Ciebie?

Jest: Duster 1.6 16V 4x2 Laureate "Dragster":
Sageata Albastra Carpaţi Pentru Gaz ;)

Był: Logan 1.6 8V MPI Laureate "Rumburak"
 
Gregosa 



Marka: dacia
Model: logan MCV
Silnik: dCi
Rocznik: '07
Wersja: Laureate 5 os.
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 243
Skąd: ...
Wysłany: 2007-12-29, 23:29   

Na autocentrum.pl:
http://testy.autocentrum....a/fabia/ii.html
Fabia II nie cieszy się specjalnie pochlebną opinią wśród użytkowników. Zwłaszcza jeśli weźmie się pod uwagę to, że nowe pojazdy różnych marek w większości oceniane są dość wysoko (>4.1).
Dodam też, że w średniej ocenie Logan nie daje jej szans :-)
Niskie oceny Fabii mogą być spowodowane wysokimi oczekiwaniami kupujących - po głośnej kampanii reklamowej i serii artykułów prasowych sugerujących, że skoda nie ma sobie równych...
Na marginesie - mojej żonie podoba się Fabia II; jak dla mnie za bardzo przypomina swifta w linii tylnych okien i nie pasuje mi ten obły przód.
_________________
Gregosa
---------
MCV dCi lauréate | 63k+ km
 
Black Eryk 



Marka: Dacia
Model: Logan
Silnik: 1.5 dCi
Rocznik: 06'
Wersja: Laureate
Dołączył: 17 Wrz 2007
Posty: 541
Skąd: Jastrzębie Zdrój
Wysłany: 2008-01-02, 11:47   

Gregosa napisał/a:
Na autocentrum.pl:
http://testy.autocentrum....a/fabia/ii.html
Fabia II nie cieszy się specjalnie pochlebną opinią wśród użytkowników. Zwłaszcza jeśli weźmie się pod uwagę to, że nowe pojazdy różnych marek w większości oceniane są dość wysoko (>4.1).
Dodam też, że w średniej ocenie Logan nie daje jej szans :-)
Niskie oceny Fabii mogą być spowodowane wysokimi oczekiwaniami kupujących - po głośnej kampanii reklamowej i serii artykułów prasowych sugerujących, że skoda nie ma sobie równych...
Na marginesie - mojej żonie podoba się Fabia II; jak dla mnie za bardzo przypomina swifta w linii tylnych okien i nie pasuje mi ten obły przód.


No i mają rację że się zawiedli - skoro ma to być jakiś nowy super ulepszony model to czemu taki nie jest?
_________________
LOGAN 1.5 DCI 8-) (niestety troszke się poobijał i został sprzedany)

Przejechane 97000km, Only ON BP ULTIMATE.
Pozdrawia Krystian
gram w http://www.speedimspeed.pl
 
piotrres 



Marka: Dacia
Model: Duster 4x2
Silnik: 1.6 16V LPG
Rocznik: 2010
Wersja: Laureate
Dołączył: 15 Wrz 2007
Posty: 2605
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2008-01-03, 21:25   

Gregosa napisał/a:
Na marginesie - mojej żonie podoba się Fabia II; jak dla mnie za bardzo przypomina swifta w linii tylnych okien i nie pasuje mi ten obły przód.

Zonie, mojego kumpla też (Mojej nie), najlepiej z białym dachem (ptasiego guana nie widać?)
bo się pewnie kojarzy z Mini Cooperem. A co do swifta to hmm cos jest na rzeczy. Tylko dokręcić rączke i będzie żelazko :mrgreen:
_________________
Czy chcesz, żeby Twoja pralka była inteligentniejsza od Ciebie?

Jest: Duster 1.6 16V 4x2 Laureate "Dragster":
Sageata Albastra Carpaţi Pentru Gaz ;)

Był: Logan 1.6 8V MPI Laureate "Rumburak"
 
Pablo78 



Marka: Dacia
Model: Logan Sedan; 1310
Silnik: 1.5 dci 90 KM; 1.3
Rocznik: grudzień 2015; 1983
Wersja: Laureate2
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 984
Skąd: woj. Śląskie
Wysłany: 2008-01-03, 21:28   

piotrres napisał/a:
Tylko dokręcić rączke i będzie żelazko


Vide Daewoo Tico :mrgreen: :mrgreen:

Żartuję, to ekstra autko było, naprawdę i zrywne.

Dużo autek się zostawiało na światłach... :-(
_________________
Poprzednio: Logan 2005, Ambiance 1.4 Mpi, Marine
 
piotrres 



Marka: Dacia
Model: Duster 4x2
Silnik: 1.6 16V LPG
Rocznik: 2010
Wersja: Laureate
Dołączył: 15 Wrz 2007
Posty: 2605
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2008-01-03, 21:52   

Pablo78 napisał/a:
ekstra autko było, naprawdę i zrywne.

Wiem, wiem kolega miał takie ze spojlerem w cieniu aerodynamicznym. Zartowaliśmy sobie, że to służy do wciagania po schodach do domu po skończonej jeździe.
Ale pomysł na małe autko był na prawdę niezły.
A co do przyspieszenia, to te "mocniejsze" CC też mieły niezłego kopa :lol:
 
Pablo78 



Marka: Dacia
Model: Logan Sedan; 1310
Silnik: 1.5 dci 90 KM; 1.3
Rocznik: grudzień 2015; 1983
Wersja: Laureate2
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 984
Skąd: woj. Śląskie
Wysłany: 2008-01-03, 22:16   

piotrres napisał/a:
Pablo78 napisał/a:
ekstra autko było, naprawdę i zrywne.

Wiem, wiem kolega miał takie ze spojlerem w cieniu aerodynamicznym. Zartowaliśmy sobie, że to służy do wciagania po schodach do domu po skończonej jeździe.
Ale pomysł na małe autko był na prawdę niezły.
A co do przyspieszenia, to te "mocniejsze" CC też mieły niezłego kopa :lol:


No właśnie, i miało to "coś" w sobie, czego nie miał Matiz... :-)
_________________
Poprzednio: Logan 2005, Ambiance 1.4 Mpi, Marine
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FISubSilver v 0.3 modified by Nasedo. Done by Forum Wielotematyczne