Oj panowie nigdy nie wiadomo jakie plany wobec daćki ma renault.
Może logan jest tylko pierwszym krokiem. Volkswagen też na początku ostrożnie postępował ze skodą i seatem, a jak auta zaczęly się odbrze sprzedawać i uzyskały jaką taką renomę spod skrzydeł niemieckich to teraz są to prestiżowe marki.
Może żabojady planują podobie, tylko oby nie popełnili podobnego błędu co aryjczycy że ibiza i felicia już ze stajni VW były tanie, ale każde następne auto było już dużo dużo droższe.
Marka: Dacia
Model: Logan Ambiance
Silnik: 1390 cm, 75 KM Pomógł: 1 raz Dołączył: 19 Wrz 2007 Posty: 548 Skąd: Katowice
Wysłany: 2008-01-15, 12:21
Nie lepiej prostszymi metodami? Zaoferować do Logana zestaw na bezdroża (dołączany napęd na obie osie, najlepiej mechanicznie, zwiększony prześwit do 17-18 cm, osłony na nadkola). Tak kiedyś można było doposażyć Berlingo, i Kangoo, pakiecik kosztował jeśli mnie pamięć nie myli około 5.000-6.000 tysięcy złotych. Oferowany był jako wyposażenie dodatkowe.
_________________ Skoda 105 S (1982-1989), Polonez 1500 SLE (1989-2000), 3×Fiat 126p (19??-2002), czasami pożyczane Daewoo Tico, Skoda Felicia
@ian: Popieram! Chociaż trzeba też powiedzieć, że - zwłaszcza dołączalny - napęd tylnej osi to nie jest aż taka znowu zupełnie najprostsza sprawa... Ale idea zachowania prostoty jest ze wszech miar właściwa - i jestem pewien że księgowi Renault też tak myślą (((;
W wersji uterenowionej widziałbym jednak mnieszy rozstaw osi niż w MCV , a to za sprawą progów (możliwość zawiśnięcia na nierówności ). Czyli coś w formie Hatchbacka z wielkszym kufrem lub krótszego niż MCV kombi.
Z resztą jakąś propozycję typu "showcar" zobaczymy niedługo. W marcu salon w Genewie Pamiętacie "Steppe" na ca. rok przed premierą MCV'ki ? Dacia lubi zaskakiwać!
Nie ma szans, aby Dacia SUV była na bazie Qashqaia. Moim zdaniem, najlepszym wyjściem jest uterenowienie MCV-ki . Coś a'la Logan Steppe. Z kolei wizja Logana po fl bardzo mi się podoba, tylko błagam - nie wprowadzajcie tego miętowego koloru
_________________ Italjet Formula
50 ccm
12 lat
wciąż jeździ , ale czy zajechałbym do Rumunii ?
Nic nowego, niestety w stosunku do tego co już wiemy. Obrazek pokazujacy Logana_Kaszkaja jest znany od ca 1,5 roku. Wygląda na to, że redaktorzy z AŚ czerpali natchnienie z naszego forum (był taki wątek dot.Logana 4x4).
Novum to fotomontaż przedstawiający MCV'kę z klapą silnika od poprzedniej meganki, o ile się nie mylę. Wygląda nieszcególnie, ajkoś tak"bezpłciowo" Wolę obecny wyszczerczy uśmiech,ale cóż, degustibus non est disputandum....
Ostatnio zmieniony przez piotrres 2008-02-04, 20:18, w całości zmieniany 1 raz
Nie ma szans, aby Dacia SUV była na bazie Qashqaia
Aż tak daleko się nigdzie nie posunęli w tym artykule - twierdzą tylko, że technika napędu 4x4 miałyby bazować na tej z Nissana.
Cytat:
najlepszym wyjściem jest uterenowienie MCV-ki . Coś a'la Logan Steppe
Też się ostatnio przyjrzałem bliżej Steppe'owi i doszedłem do wniosku, że sama bryła karoserii MCV-ki to właściwie to samo - różnica jest wyłącznie w osprzęcie: z tyłu klapa, wyższe zawieszenie (a więc można!), większe koła, trochę dodatkowego plastiku tu i tam...
Jakbym miał zbędne finanse <; to może bym się nawet i skusił [:
Cytat:
fotomontaż przedstawiający MCV'kę z klapą silnika od poprzedniej meganki, o ile się nie mylę
Było na którymś z zagranicznych for (chyba francuskim - albo u Gera) - jeśli dobrze pamiętam to kolaż z Sandero.
Marka: KIA
Model: Rio
Silnik: 1.4 16V
Rocznik: 2012 Pomógł: 13 razy Dołączył: 16 Wrz 2007 Posty: 1371 Skąd: Warmia
Wysłany: 2008-02-05, 02:39
Patrzac na MCV'ke ze zdjecia zaczynam watpic aby Reno poszla ta droga... To zaczyna przypominac Szkode Roomster - przod nie ma nic wspolnego z tylem. Druga sprawa: po co az tak upodabniac Dacie do Reno?
Marka: FIAT
Model: Doblo
Silnik: 1.4 FIRE Pomógł: 11 razy Dołączył: 16 Wrz 2007 Posty: 2126 Skąd: Lublin
Wysłany: 2008-02-05, 10:53
A mnie zainteresowała informacja co do preferencji silnikowych nabywców dacii.
W sedanie dominuje najtańszy 1.4 mpi. Wychodzi na to, że nabywcy sedana widzą przede wszystkim "taniość" zakupu.
W mcv przeważa (ale już nie dominuje) droższy dci. Diesel wydaje się optymalny do napędzania sporego kombi ale wyłącznie w mocniejszej wersji.
_________________ MCV RED ROOSTER 2007 1.6 MPI+LPG, 87 km, 7 os.113 000 km
MCV SILVER BULLET 2012 1.6 MPI+fabryczny LPG, 84 km, 7 os. 104 000 km
FIAT DOBLO RED SKIN 2017 1.4, LPG Tartarini 95 KM, 7 os., 90 000 km
DUSTER PRESTIGE SNOW WHITE 1.0+LPG
Jeśli mój Logan będzie dalej taki niezawodny to planuję w 2010-2011 zakupić takiego SUV , szkoda że od początku nie było go w ofercie.
Mam nadzieję że do takiego wozu to i silniki będą większe np. 2,2 TDI z conakmniej 150kM.
A jak cena będzie ok. 50tyś. .....to lepiej niż w Erze.
Marka: Opel
Model: Astra
Silnik: 1.6 CDTI
Rocznik: 2016 Pomógł: 4 razy Dołączył: 15 Wrz 2007 Posty: 325 Skąd: Poznań
Wysłany: 2008-02-05, 15:19
VW wprowadzil ostatnio 2.0 jeszcze na pompowtryskach, ale juz niedlugo przechodzi na common rail. I tak dla jasnosci Silniki z common rail nadal beda oznaczane jako TDI Po prostu taka tradycja :)
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum