Strona korzysta z plikow cookie w celu realizacji uslug zgodnie z Polityka prywatnosci.

Mozesz okreslic warunki przechowywania lub dostepu do cookie w Twojej przegladarce lub konfiguracji uslugi.

DACIA Klub Polska  
  •  FAQ  •   Szukaj  •   Użytkownicy  •   Grupy  •  Rejestracja  •   Zaloguj  • 

 Ogłoszenie 
JEDNA SPRAWA = JEDEN TEMAT

Poprzedni temat :: Następny temat
co was najbardzje irytuje, denerwuje w waszej daci?
Autor Wiadomość
RYKI 



Marka: DACIA
Model: LOGAN
Silnik: 1,4
Dołączył: 19 Paź 2007
Posty: 99
Skąd: BIAŁYSTOK
Wysłany: 2008-01-16, 15:51   

WITAM
1.AUTO WYSOKIE I PODCZAS MYCIA MUSZĘ STAWAĆ NA STOŁECZKU :)
2.PRAWE LUSTERKO ,MUSZĘ SIĘ MOCNO WYCHYLIĆ BY JE USTAWIĆ :)
3.WYCIERACZKI ZAPOMINAM PRZY MYCIU SZYBY PRZEDNIEJ NAJPIERW ODCIĄGNĄĆ LEWĄ A POTEM PRAWĄ WYCIERACZKĘ INACZEJ SIĘ ZACHACZJĄ :)

POZDRAWIAM
_________________
www.papierniczysklep.otwarte24.pl
www.ryki.flog.pl
 
ian 



Marka: Dacia
Model: Logan Ambiance
Silnik: 1390 cm, 75 KM
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 19 Wrz 2007
Posty: 548
Skąd: Katowice
Wysłany: 2008-01-16, 16:17   

Tak absolutnie najbardziej mnie wkurza:

- za niskie położenia pokrętła sterowania kierunkiem nawiewu, jego używanie podczas jazdy zagraża zdrowiu, i życiu kierowcy (to jest katastrofa)
- brak wygodnego uchwytu do zamykania drzwi, wystarczy po stronie kierowcy (to jest tragedia)
- albo siedzenie kanapy tylnej jest zamontowane na stałe, albo oparcie można składać, obecnie proponowane rozwiązanie jest bez sensu, może oparcie składane proponować jako wyposażenie opcjonalne za np. 300-400 złotych?
_________________
Skoda 105 S (1982-1989), Polonez 1500 SLE (1989-2000), 3×Fiat 126p (19??-2002), czasami pożyczane Daewoo Tico, Skoda Felicia
 
Zenek 
Zielony listek


Marka: dacia logan mcv
Model: Laurete 5 os
Silnik: dci
Dołączył: 08 Gru 2007
Posty: 4
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2008-01-16, 23:08   

1) Dźwignia (pedał) sprzęgła jest za wysoko. Noszę buty nr. 41
2) Brak informacji jak poprowadzone są wiązki elektryczne i ogrzewanie
3) Ograniczony skręt kierownicy
_________________
Zenek
 
GeRRaD 



Marka: DACIA
Model: LOGAN BlackLine ;)
Silnik: 1.4 MPI
Rocznik: 2007
Wersja: Laureate
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 918
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2008-01-17, 18:45   

Zenek napisał/a:
1) Dźwignia (pedał) sprzęgła jest za wysoko. Noszę buty nr. 41
Bo rumuni to drwale i cyganie, wielkie chłopy, prawie jak wikingowie :lol:
_________________
GeRRaD
 
Borowik 


Marka: dacia
Model: logan Ambiance +
Silnik: 1,4
Rocznik: 2007
Dołączył: 30 Gru 2007
Posty: 20
Skąd: Poznań
Wysłany: 2008-01-17, 21:09   

Panowie a mnie nic nie denerwuje, kupiłem tani samochód i wszelkie skrzypienia,stuki lub niedogodności olewam.Ten typ tak ma.Przede wszystkim jeżdżę nowym autem to jest ważne.Pozdro.
_________________
borowik
 
Yoda 



Marka: Dacia
Model: Logan MCV
Silnik: 1.6 MPI
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 17 Wrz 2007
Posty: 129
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2008-01-18, 12:51   

- filtr nawiewu którego nie ma
- zamykanie drzwi: ja się przyzwyczaiłem, ale dziecko ma z tym problemy. A wystarczyłoby inaczej wyprofilować ten "uchwyt"
- Parę szczegółów związanych z trzecim rzędem siedzeń:
a) nieskładana kanapa 3-go rzędu. Powinna być możliwość osobnego składania i wyjmowania niezależnie siedzenia lewego i prawego.
b) do tego brak możliwości montażu rolety jak tylne siedzenia są złożone (postawione do pionu), chyba, że się wywierci / wypiłuje / wygryzie / wyłamie / wy*** otworki na roletę. A można było to zrobić fabrycznie, nawet kosztem podniesienia ceny o 5 PLN :-)
c) pasy zahaczają się o roletę. Zarówno przy jej rozwijaniu i zwijaniu (trudno to zrobić jedną ręką), jak i po jej zaczepieniu.
d) tak, wiem, roleta nie jest rzekomo przeznaczona dla wersji 7os.
 
laisar 
Moderator



Marka: Dacia
Model: Logan MCV
Silnik: 1.6 MPI
Rocznik: 2007
Wersja: Laureate 7 os.
Pomógł: 417 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 18024
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2008-01-18, 13:28   

@yoda: ad c) - można sobie pomóc np tak albo tak (oczywiście nie zmienia to faktu, że rozwiązanie producenta auta jest niedopracowane - ale wiadomo: koszty... <; ).
 
Yoda 



Marka: Dacia
Model: Logan MCV
Silnik: 1.6 MPI
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 17 Wrz 2007
Posty: 129
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2008-01-18, 15:30   

@laisar: Dzięki, ja już sobie pomogłem za pomocą takiej nakładki na pas - jak znajdę trochę czasu to zrobię jakieś zdjęcia.
Jeśli chodzi o koszty to nie przesadzajmy - dodanie plastikowego zaczepu na pas (np. takiego jaki jest przy 2-gim rzędzie) podniosło by cenę o ile: 2 EUR może 5 ? Bo chyba nie więcej.
 
laisar 
Moderator



Marka: Dacia
Model: Logan MCV
Silnik: 1.6 MPI
Rocznik: 2007
Wersja: Laureate 7 os.
Pomógł: 417 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 18024
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2008-01-18, 15:51   

Tak, ale problem w tym, że takich różnych "pipków" jest więcej - a "ziarko do ziarka..." i cena przestaje być największym atutem auta. Które z usprawnień są najbardziej pożądane przez największą grupę użytkowników to i tak właśnie wychodzi "w praniu", żadne testy fabryczne nie dadzą takich danych.

Z drugiej strony - jest co poprawiać niskim kosztem w ramach odświeżania modelu (;
 
Andrzej 



Marka: Dacia Logan
Model: MCV 7os.
Silnik: dci 85
Rocznik: 11.2007
Wersja: Laureate 7 os.
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 19 Wrz 2007
Posty: 556
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2008-01-18, 17:22   

Zenek napisał/a:

3) Ograniczony skręt kierownicy


Nie wytrzymałem, muszę spytać...
...w jakim aucie skręt jest nieograniczony?!
 
PAPIRUS 



Marka: DACIA
Model: LOGAN MCV AMBIENCE
Silnik: 1.4 MPI
Rocznik: 2007
Wersja: Ambiance
Dołączył: 25 Lis 2007
Posty: 91
Skąd: Warmińsko-mazurskie
Wysłany: 2008-01-18, 22:43   

1) słaba widoczność do tylu
2) tylne drzwi -trza trzasnąć
3) pokretła nawiewu zbyt nisko
_________________
DACIA LOGAN MCV 1.4M 65000 km :)


 
PAPIRUS 



Marka: DACIA
Model: LOGAN MCV AMBIENCE
Silnik: 1.4 MPI
Rocznik: 2007
Wersja: Ambiance
Dołączył: 25 Lis 2007
Posty: 91
Skąd: Warmińsko-mazurskie
Wysłany: 2008-01-18, 22:45   

odnośnie skretu to chodzi bardziej o promień tego skrętu trzeba większego pola do manewrowania i zaparkowania autka między innymi autkami
 
laisar 
Moderator



Marka: Dacia
Model: Logan MCV
Silnik: 1.6 MPI
Rocznik: 2007
Wersja: Laureate 7 os.
Pomógł: 417 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 18024
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2008-01-18, 23:11   

Promień skrętu jest funkcją rozstawu osi - coś za coś, albo się ma obszerne auto, albo zwinne...
 
piotrres 



Marka: Dacia
Model: Duster 4x2
Silnik: 1.6 16V LPG
Rocznik: 2010
Wersja: Laureate
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 15 Wrz 2007
Posty: 2605
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2008-01-18, 23:45   

GeRRaD napisał/a:
1) Dźwignia (pedał) sprzęgła jest za wysoko. Noszę buty nr. 41

Bo rumuni to drwale i cyganie, wielkie chłopy, prawie jak wikingowie

O qrczę, to o mnie noszę 44 :lol: Mnie ten pedał nie przeszkada.
_________________
Czy chcesz, żeby Twoja pralka była inteligentniejsza od Ciebie?

Jest: Duster 1.6 16V 4x2 Laureate "Dragster":
Sageata Albastra Carpaţi Pentru Gaz ;)

Był: Logan 1.6 8V MPI Laureate "Rumburak"
 
laisar 
Moderator



Marka: Dacia
Model: Logan MCV
Silnik: 1.6 MPI
Rocznik: 2007
Wersja: Laureate 7 os.
Pomógł: 417 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 18024
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2008-01-19, 00:12   

Jacyś nieproporcjonalni są chyba ci Rumuni: stopy to może i mają duże, ale już wzrost najwyraźniej nie d: - ja mam rano 187cm i łopatki wypadają mi na brzegu fotela, a zagłówek na potylicy (nie, nie wysuwa się bardziej).
 
baba za kółkiem 


Marka: Dacia
Model: Logan MCV
Silnik: 1,5 dCi
Rocznik: 2007
Wersja: Laureate 7 os.
Dołączyła: 18 Wrz 2007
Posty: 68
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2008-01-19, 08:38   

piotrres napisał/a:
GeRRaD napisał/a:
1) Dźwignia (pedał) sprzęgła jest za wysoko. Noszę buty nr. 41

Bo rumuni to drwale i cyganie, wielkie chłopy, prawie jak wikingowie

O qrczę, to o mnie noszę 44 :lol: Mnie ten pedał nie przeszkada.


Ja noszę 39 i żaden pedał mi nie przeszkadza. (Swoją drogą, panowie, gdybyście wiedzieli, jak trudno się prowadzi na wysokich obcasach, bacząc, żeby nie ufajdać zapiętków)
GeRRarD, może masz za daleko ustawiony fotel. Sprawdź, co będzie, jeśli go przysuniesz o ząbek, a oparcie ciut odegniesz (żeby się nie zmienił wyprost rąk)
 
Pablo78 



Marka: Dacia
Model: Logan Sedan; 1310
Silnik: 1.5 dci 90 KM; 1.3
Rocznik: grudzień 2015; 1983
Wersja: Laureate2
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 984
Skąd: woj. Śląskie
Wysłany: 2008-01-19, 09:44   

1. Wycieraczki, rzeczywiście trochę piszczą

2.Wolałbym silnik 1.6 16V a najlepiej 1.5.dci 85, ale nie było jeszcze :-P

3. trochę wyciszenie powyżej 130, ale tak badzo nie przeszkadza.

Pragnę zauważyć, że kilka rzeczy które koledzy wymienili już poprawiono w 2 kolekcji...
_________________
Poprzednio: Logan 2005, Ambiance 1.4 Mpi, Marine
 
Szaruś 


Marka: Dacia
Model: Logan MCV
Silnik: 1.5 dCi 86KM
Rocznik: 2008
Wersja: Laureate 7 os.
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 05 Lis 2007
Posty: 119
Skąd: Budapeszt
Wysłany: 2008-01-19, 21:28   

A z tym filtrem przeciwpyłkowym to co za problem dokupić filtr i pokrywę (pasuje np. filtr od Clio, oryginalną pokrywę w Loganie trzeba na chama wyrwać, bo jest przyklejona) i wstawić?
 
laisar 
Moderator



Marka: Dacia
Model: Logan MCV
Silnik: 1.6 MPI
Rocznik: 2007
Wersja: Laureate 7 os.
Pomógł: 417 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 18024
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2008-01-19, 21:40   

Miejsce na filtr jest zamknięte fabrycznie i trzeba wypiłować dziurę w plastiku - a jakby nie było, jest to ingerencja w układ wentylacji i mogą być problemy z ewentualnym egzekwowaniem gwarancji. Sprawa w oczywisty sposób do wygrania (bo co może popsuć dodatkowe zabezpieczenie układu), ale też prawie pewne są korowody z ASO...
 
Szaruś 


Marka: Dacia
Model: Logan MCV
Silnik: 1.5 dCi 86KM
Rocznik: 2008
Wersja: Laureate 7 os.
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 05 Lis 2007
Posty: 119
Skąd: Budapeszt
Wysłany: 2008-01-19, 21:59   

To się zgadza. Ja przy zamówieniu stwierdziłem że chcę z filtrem, i salon sprzedaży (który jest jednocześnie ASO) wstawi mi go (oraz nową pokrywę w miejsce przepiłowanej) po kosztach materiału (czyli filtra i przykrywy) przed odbiorem samochodu.
 
GeRRaD 



Marka: DACIA
Model: LOGAN BlackLine ;)
Silnik: 1.4 MPI
Rocznik: 2007
Wersja: Laureate
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 918
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2008-01-19, 23:17   

Możecie podać know - how (gdzie ta pokrywa dokładnie i jak piłować coby najmniej szkód narobić :lol: )
_________________
GeRRaD
 
laisar 
Moderator



Marka: Dacia
Model: Logan MCV
Silnik: 1.6 MPI
Rocznik: 2007
Wersja: Laureate 7 os.
Pomógł: 417 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 18024
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2008-01-20, 11:31   

Know-how np tu.
 
GeRRaD 



Marka: DACIA
Model: LOGAN BlackLine ;)
Silnik: 1.4 MPI
Rocznik: 2007
Wersja: Laureate
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 918
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2008-01-20, 12:00   

Dzięki, przeróbka wydaje się prosta :-D a jak z efektami po modyfikacji , w szczególności czy nie spadła siła nadmuchu:?:
_________________
GeRRaD
 
laisar 
Moderator



Marka: Dacia
Model: Logan MCV
Silnik: 1.6 MPI
Rocznik: 2007
Wersja: Laureate 7 os.
Pomógł: 417 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 18024
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2008-01-20, 20:23   

Tego nie wiem, nie wczytywałem się zbyt dokładnie (;

Ale: z jednej strony można by się tego spodziewać, z drugiej - filtry powietrza są tak projektowane ze specjalnych materiałów, żeby ich wpływ był na ten parametr jak najmniejszy.
 
ZeneC 



Marka: Renault
Model: Twingo I
Silnik: 1.2
Rocznik: 1997
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 370
Skąd: Celestynów/Warszawa
Wysłany: 2008-01-21, 06:31   

Stary to temat, ale odnośnie ASO to przypomnę, że u Kiljańczyka orzeczono, że skoro nie ma, to tak musi być, a oni w projekt nie moga ingerować...
_________________

 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FISubSilver v 0.3 modified by Nasedo. Done by Forum Wielotematyczne