W sumie to chodzi o to aby w układzie pozostawało stałe ciśnienie do momentu zatrzymania, bo jak ktoś za mocno zahamuje może sie przestraszyć, i trochę odjąć noge z hamulca, czasem w zależnośći od pojazdu automatycznie włanczane są awaryjki wstępnie napinane są pasy bezpieczeństwa etc. Jest to związane z układem abs i nazywa sie jak dobrze pamiętam EBD
Metoda sprawdzenia jest następująca:
rozpędź się dobrze na prostej drodze, najlepiej żeby nie było przy niej drzew i rowów, spojrzyj w lusterka wsteczne czy coś za Tobą nie jedzie jednocześnie patrząc czy coś nie nadjeżdża z naprzeciwka i... hamulec w podłogę i trzymać.
Przy okazji sprawdzisz ABS.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum