Wiem tak samo, gdy auto ma powyżej 40 lat to też nie trzeba, ale czasem to przerażają mnie niektórzy konserwatorzy. A ten Mercedes, to bez komentarza...
No i jeszcze zbiorniczek płynu chłodzącego zrobiony z bańki po płynie do spryskiwacza zamiast słoika na ogórki.
I jeszcze jakiś dziwny zbiornik na płyn do spryskiwacza. Ciekaw jestem od czego to zaadoptowali.
http://moto.allegro.pl/dacia-1300-i2971104898.html tutaj jeszcze starszy egzemplarz, za to ten ma chyba nieoryginalną chłodnicę i bardzo częsty brak Dacii 1300, czyli lista pod maską. Zapewne z powodu braku spinek :P
Marka: Dacia
Model: 1310 TLX
Silnik: 1.6
Rocznik: 1990 Pomógł: 4 razy Dołączył: 24 Gru 2009 Posty: 130 Skąd: Kraków
Wysłany: 2013-01-23, 10:12
Znam to auto, kumpel odkupił od dziadka za "pińcet"... Od niego poszła do Kielc, ale widać nowemu nabywcy też się znudziła. Cała lakierowana, co się jej w prawy tył działo - nie mam pojęcia, ale drzwi zupełnie nie pasują do reszty. Listwy nie było już 4 czy 5 lat temu jak jeszcze stała w Krakowie. Cena? W zasadzie adekwatna biorąc pod uwagę po ile teraz te auta są wystawiane, a ta przynajmniej nie jest chamsko picowana.
http://moto.allegro.pl/da...3030758138.html
Widzę, że ktoś zapatrzył się na tą białą Dacię, za chore pieniądze i zakupił z ogłoszenia z tablicy Dacię z Bełchatowa i chce zarobić :P, bo raczej właściciel z 4 nie podskoczył na 12 tyś.
http://otomoto.pl/dacia-1...-C27664314.html a na tą jakby ktoś był chętny to odradzam, widziałem osobiście i druciarsko pomalowana i ogólnie skundlona.
witam, potrzebuje pomocy od speców bo ja w temacie daćki jestem zielony. Potrzebuje ustalić wartość rynkową Daci 1310 z 1981 roku, kolor zielony, jeden właściciel, przebieg 34.000 km, bezwypadkowa, od 15 lat nie użytkowana, garażowana w suchym garażu, wszystko działa, odpala, silnik równo pracuje, zakonserwowana, ogniska korozji jedynie na tylnych błotnikach przy progu, komplet dokumentów łącznie z zakupowymi z Polmozbytu, zarejestrowana. Z góry dziękuje za pomoc, chętnie oddzwonię na nr podany na priva i obgadam temat.
Spójrz na tablicę/allegro i zobaczysz po ile stoją. Prawda jest taka, że Dacia nie jest chodliwym samochodem, więc szybko się nie sprzedają. Na tablicy są tlx za około 3 tyś i od kilku miesięcy się nie sprzedają, pomimo ich dobrego stanu.
1300 czy 1310? Rocznik wskazuje bardziej na 1300. Jak dla mnie 1300 więcej warta niż 1310.
Warto sprawdzić dokąd sięgają te ogniska korozji żeby potem jakiejś wtopy nie było. Chyba, że sam ogarniasz naprawy blacharskie lub chcesz na niej poćwiczyć
Komplet dokumentów i jeden właściciel fajna rzecz choć znacząco ceny nie podnosi.
No i ten 15 letni postój wg mnie oznacza, że nawet jak teraz odpala i ładnie pracuje to na pewno jakieś węże czy gumy sparciały i podczas pierwszych jazd się wysypią. Więc radziłbym ją testować blisko domu ale to nie powinien być wielki problem.
Podsumowując Wojtek ma rację - Dacia wielkiej wartości nie ma i chyba nigdy nie nabierze. Nie wiem czy warto płacić więcej niż 2-3 tyś zł. Ale na pewno jest to ciekawy samochód i niezbyt często spotykany na spotach więc wrażenia z jazdy bezcenne
Jak masz jakieś pytania to dawaj na PW - postaram się sensownie odpowiedzieć.
_________________ spokojnie, bez napinki i do przodu :)
W sumie moja pierwsza myśl była, że cena zbyt wysoka. Ale z drugiej strony ile trzeba dać za 125p z tego rocznika w takim stanie. No i konstrukcyjnie Dacia chyba lepiej dopracowana.
Albo zmieniając pytanie - gdyby ktoś założył, że chce zabytkowy wóz w dobrym stanie i nie starszy niż wczesne lata '70 to co mógłby kupić najtaniej i o jakich sumach byłaby mowa?
_________________ spokojnie, bez napinki i do przodu :)
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum