Strona korzysta z plikow cookie w celu realizacji uslug zgodnie z Polityka prywatnosci.

Mozesz okreslic warunki przechowywania lub dostepu do cookie w Twojej przegladarce lub konfiguracji uslugi.

DACIA Klub Polska  
  •  FAQ  •   Szukaj  •   Użytkownicy  •   Grupy  •  Rejestracja  •   Zaloguj  • 

 Ogłoszenie 
JEDNA SPRAWA = JEDEN TEMAT

Poprzedni temat :: Następny temat
Dacia Duster: dylematy przed zakupem.
Autor Wiadomość
neurosis 


Marka: Ford/Dacia
Model: Puma/Duster
Silnik: 1.6
Rocznik: 2011
Wersja: Laureate
Dołączył: 20 Lis 2010
Posty: 12
Skąd: Luboń
Wysłany: 2010-11-21, 08:47   Dacia Duster: dylematy przed zakupem.

Nie znalazłem podobnego posta na forum, a przekonany jestem, że wielu właścicieli Dusterów biło się przed zakupem z myślami, czy to aby najlepszy wybór, czy może jednak warto by kupić coś innego.
No właśnie. Jakie samochody braliście pod uwagę jako opcje i dlaczego ostateczny wybór padł na Dustera? A może są tacy, którzy chcieli kupić Dacie, ale z jakichś powodów zdecydowali się na inne auto?

W moim przypadku po wstępnej selekcji do walki stanęły trzy piękne dzieła sztuki:
- Kia Soul 1.6 XL, 124 KM
- Citroen C3 Picasso 1.4 SX Pack, 95 KM
i oczywiście Duster 4x2, 105 KM

W wielu obszarach samochody konkurencji - przy podobnej cenie - okazały się ciekawsze od Dustera:
- Kia Soul: świetny, dynamiczny silnik, wysokiej jakości plastiki i design wnętrza, efektowny wygląd (choć to akurat rzecz gustu), bardzo dobre oryginalne audio
- C3 Picasso: odjazdowy wygląd deski rozdzielczej (kwestia gustu oczywiście), eleganckie materiały tapicerskie, najlepsza aranżacja wnętrza, no i ten zniewalający panoramiczny dach

Jednak pomimo tych niepodważalnych argumentów po któreś tam jeździe próbnej Dusterem powiedziałem do niego: będziesz mój! Dlaczego?
- bo największy z całej trójki (koniec z wożeniem rowerów na dachu)
- bo też fajnie wygląda
- bo to jedyny z kandydatów, z którym w przypadku usterek instalacji elektrycznej bez problemu mój mechanik sobie poradzi (planuję użytkowanie 7-8 lat)
- bo silnik jest całkiem żwawy (tutaj Citroen przepadł z kretesem)
- bo nie musiałem kupować fabrycznego byle jakiego audio i mogę skonfigurować swoje własne
I najważniejsze:
- bo wreszcie jeżdżąc po Poznaniu będę mógł wybrać najkrótszą drogę, a nie tę, która ma najmniej dziur. Zawieszenie w Daci jest f a n t a s t y c z n e! (tutaj z kolei przepadła Kia na 18-calowych wspaniałych felgach, które do jazdy po naszych drogach zupełnie się nie nadają)

W ten sposób trafiło na: Dacia Duster 1.6 16V Laureate + LOOK i pare innych drobiazgów, kolor czarny.
Ostatnio zmieniony przez neurosis 2010-11-21, 08:49, w całości zmieniany 1 raz  
 
marektbg 


Marka: Skoda
Model: Octavia Tour II
Silnik: 1,4 16V
Rocznik: 2010
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 17 Cze 2010
Posty: 399
Skąd: Tarnobrzeg
Wysłany: 2010-11-21, 09:20   

Gdyby było mnie stać na Soula XL - to bym na bank wybrał Kie - szczególnie, że XL ma w roku modelowym '11 climatronik w standardzie. Ten samochód ma w sobie bez wątpienia to coś i szczególnie z czerwonym lub pepitkowym wnętrzem powala urokiem. Na drodze prezentuje się również znakomicie i jak widać dość przyzwoicie trzyma cenę w porównaniu do konkurencji.
Ostatnio zmieniony przez marektbg 2010-11-21, 09:21, w całości zmieniany 1 raz  
 
RnR 


Marka: Dacia
Model: Duster 4x4
Silnik: 1.5 dCi 110
Rocznik: 2011
Wersja: Laureate
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 19 Paź 2010
Posty: 667
Skąd: POL/ŚL
Wysłany: 2010-11-21, 10:40   

Ja osobiscie mialem cisnienie na 4x4 i to mocno przetrzebilo stawke - gdyby nie 4x4 przypuszczam, ze wygralo by zupelnie inne auto (jakas 308'ka, megane lub cos w tym stylu).
 
neurosis 


Marka: Ford/Dacia
Model: Puma/Duster
Silnik: 1.6
Rocznik: 2011
Wersja: Laureate
Dołączył: 20 Lis 2010
Posty: 12
Skąd: Luboń
Wysłany: 2010-11-21, 11:48   

marektbg napisał/a:
Gdyby było mnie stać na Soula XL - to bym na bank wybrał Kie - szczególnie, że XL ma w roku modelowym '11 climatronik w standardzie. Ten samochód ma w sobie bez wątpienia to coś i szczególnie z czerwonym lub pepitkowym wnętrzem powala urokiem. Na drodze prezentuje się również znakomicie i jak widać dość przyzwoicie trzyma cenę w porównaniu do konkurencji.



Soul XL świetnie wygląda (dlatego nie interesowały mnie inne wersje), znakomicie jeździ... ale tylko na dobrej nawierzchni. Miałem okazję przekonać się o tym osobiście. Zestaw: twarde zawieszenie + opony o profilu 45 zupełnie nie nadaje się do miasta, gdzie dziury, tory kolejowe, kostka... A przed nami zima, a po niej coroczny horror w postaci wyrw w asfalcie. 18'' felgę w takiej wyrwie uszkodzić nie trudno a i opony do tanich nie należą (od 600 PLN wzwyż). Gdybym jeździł głównie w trasy, to pewnie bym się zdecydował (klimatronik i wspaniałe brzmienie fabrycznego audio :-D ), ale potrzebuję samochód do miasta. Tak, Duster to dla mnie samochód miejski, powiedziałbym: miastoodporny. Różnica w cenach obu aut jest nieznaczna: Soul 58.000, Dacia 54.500, ale bez audio.
 
czapla7891 


Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.6 16V 105KM
Rocznik: 2010
Wersja: Laureate 5 os.
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 27 Kwi 2010
Posty: 30
Skąd: Lublin>Malmo
Wysłany: 2010-11-21, 11:50   

Witam , ja brałem pod uwagę samochody używane.Prawie byłem zdecydowany na Seata Altea lub Toledo ,1.9 tdi 130 KM,ale również rozważałem zakup Mazdy 6 kombi 2.0 .Jednak przez zupełny przypadek natrafiłem na Dustera i jak odbyliśmy jazdę próbną z żoną to przestaliśmy sie zastanawiać tylko od razu wpłaciliśmy zaliczkę.I mimo,że mieliśmy przeznaczone trochę mniejsze fundusze na auto to teraz nie żałujemy naszej decyzji .pozdrawiam
 
PiotrWie 



Marka: Opel
Model: Zafira Family
Silnik: 1,8
Rocznik: 2014
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 15 Lip 2010
Posty: 1591
Skąd: dolnośląskie
Wysłany: 2010-11-21, 13:08   

Ja jako inne opcje brałem pod uwagę inne SUV-y, Soul i Picasso to vany, a więc samochody przeznaczone do czego innego. A porównując z innym SUV-ami przepaść jest kosmiczna - najbliżej jest Hyundai Tucson, przy podobnej konfiguracji ok 30tyś pln więcej.
PS. Po złożeniu tylnych siedzeń w środku mieści się rower trekingowy ze zdjętym przednim kołem, o górskim nie mówiąc, a nawet zmierzyłem - mieszczą się moje narty, a jako tradycjonalista ( próbowałem różnych carvingów, żadne nie są stabilne przy tym co lubię najbardziej - szybkiej jeździe na wprost) używam 195 cm.
Zapomniałem, jest jeszcze Yeti, ale też droższe.
Ostatnio zmieniony przez PiotrWie 2010-11-21, 16:24, w całości zmieniany 1 raz  
 
bushi 



Marka: Dacia
Model: Duster 4x2
Silnik: 1.6
Rocznik: 2011 / 2016
Wersja: Laureate
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 07 Lis 2010
Posty: 488
Skąd: Łódź
Wysłany: 2010-11-21, 15:36   

Ja koniecznie chcialem samochod wyzej zawieszony, bo mam juz dosc przejmowania sie, czy sobie czegos nie urwe np. parkujac na wyzszym krawezniku. Wiekszosc SUVowatych byla poza zasiegiem cenowym. Ogladalem tez Soula - nie powiem, ladne autko, przeswit 15cm. Cena zaczynala sie jak pamietam od ok. 50 tysi. W necie ludzie troche narzekali na pekajace szyby Soula... Ale pojawil sie Duster i rozwial moje watpliwosci. Bo za 50 tysi mozna kupic Laureate z benzyna 4x2. I w tym przedziale cenowym konkurencja wysiada.
_________________
http://www.jamnikiniczyje.pl
http://jamniki.eadopcje.org
POMAGAJMY JAMNIKOM!!!
 
PiotrWie 



Marka: Opel
Model: Zafira Family
Silnik: 1,8
Rocznik: 2014
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 15 Lip 2010
Posty: 1591
Skąd: dolnośląskie
Wysłany: 2010-11-21, 16:23   

bushi napisał/a:
Ja koniecznie chcialem samochod wyzej zawieszony, bo mam juz dosc przejmowania sie, czy sobie czegos nie urwe np. parkujac na wyzszym krawezniku. Wiekszosc SUVowatych byla poza zasiegiem cenowym. Ogladalem tez Soula - nie powiem, ladne autko, przeswit 15cm. Cena zaczynala sie jak pamietam od ok. 50 tysi. W necie ludzie troche narzekali na pekajace szyby Soula... Ale pojawil sie Duster i rozwial moje watpliwosci. Bo za 50 tysi mozna kupic Laureate z benzyna 4x2. I w tym przedziale cenowym konkurencja wysiada.

15 cm to nie jest prześwit SUV-a, tyle ma np. standardowe Sandero, SUV to conajmniej 18cm i w górę.
Ostatnio zmieniony przez PiotrWie 2010-11-21, 16:23, w całości zmieniany 1 raz  
 
sleeva 



Marka: Dacia
Model: Duster [4x2]
Silnik: 1.5 dCi [85]
Rocznik: 2010
Wersja: Laureate
Dołączył: 01 Lip 2010
Posty: 69
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-11-21, 16:53   

U nas (w sensie żona i ja) najpierw niechcący wpadła w oko reklama w necie, po bliższym zapoznaniu się i luźną gadką, że po 10 latach użytkowania sedana z fso fajnie byłoby wymienić samochód, gadki stawały się coraz bardziej sprecyzowane i w końcu czekamy na odbiór.

O SUVie myśleliśmy dawno, ale to co się podobało było poza zasięgiem cenowym (taki Mitsu Outlander czy inny N: Pathfinder...) a tu niespodzianka. Co prawda biorąc pod uwagę zeszłą zimę upierałem się na 4x4 ale rozsądek i budżet przeważył. Mam nadzieję, że prześwit wystarczy (a i zima na razie trzyma się z daleka).
_________________
 
marektbg 


Marka: Skoda
Model: Octavia Tour II
Silnik: 1,4 16V
Rocznik: 2010
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 17 Cze 2010
Posty: 399
Skąd: Tarnobrzeg
Wysłany: 2010-11-21, 17:10   

neurosis napisał/a:
Zestaw: twarde zawieszenie + opony o profilu 45 zupełnie nie nadaje się do miasta, gdzie dziury, tory kolejowe, kostka... A przed nami zima, a po niej coroczny horror w postaci wyrw w asfalcie. 18'' felgę w takiej wyrwie uszkodzić nie trudno a i opony do tanich nie należą (od 600 PLN wzwyż).

Przecież możesz wymienić 18" np. na 16" w salonie bez problemu.
Jechałeś Nissanem Juke - piękna bestia?
_________________
Teoria nie zrobi z nikogo praktyka :)
 
neurosis 


Marka: Ford/Dacia
Model: Puma/Duster
Silnik: 1.6
Rocznik: 2011
Wersja: Laureate
Dołączył: 20 Lis 2010
Posty: 12
Skąd: Luboń
Wysłany: 2010-11-21, 17:39   

Tak jak napisałem wcześniej urok Soula działa na mnie tylko, gdy ten ma felgi 18-ki. Z mniejszymi wygląda nieproporcjonalnie (ale marudzę... ;-) ), a nadal jest twardy, choć oczywiście komfort rośnie. Nissan Juke to niestety inny poziom cen: 60 tys. za bazę bez klimatyzacji, felg aluminiowych (w SUV-ie podstawa) i metalika, czyli w praktyce 66-67 tys. Dla mnie za dużo. Co do wyglądu tego cudaka: jest intrygujący, ale specjalnie mnie nie zachwycił.
 
marektbg 


Marka: Skoda
Model: Octavia Tour II
Silnik: 1,4 16V
Rocznik: 2010
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 17 Cze 2010
Posty: 399
Skąd: Tarnobrzeg
Wysłany: 2010-11-21, 17:44   

W Soulu można zmienić nastawy zawieszenia - wtedy jest miększe - szczegóły na forum tego auta.

OK - jeśli Duster pasuje to nie ma co dalej kombinować ;-)
Ostatnio zmieniony przez marektbg 2010-11-21, 17:47, w całości zmieniany 1 raz  
 
bushi 



Marka: Dacia
Model: Duster 4x2
Silnik: 1.6
Rocznik: 2011 / 2016
Wersja: Laureate
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 07 Lis 2010
Posty: 488
Skąd: Łódź
Wysłany: 2010-11-21, 19:02   

PiotrWie napisał/a:
15 cm to nie jest prześwit SUV-a, tyle ma np. standardowe Sandero, SUV to conajmniej 18cm i w górę.


Wiem, wiem, ale jak napisalem inne suvy byly poza moimi mozliwosciami finansowymi, wiec szukalem czegos ciekawego z troszke wiekszym przeswitem od standartowego i w ten sposob zawiesilem oko na Soulu.
_________________
http://www.jamnikiniczyje.pl
http://jamniki.eadopcje.org
POMAGAJMY JAMNIKOM!!!
 
piotrres 



Marka: Dacia
Model: Duster 4x2
Silnik: 1.6 16V LPG
Rocznik: 2010
Wersja: Laureate
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 15 Wrz 2007
Posty: 2605
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2010-11-21, 20:50   

PiotrWie napisał/a:
...o złożeniu tylnych siedzeń w środku mieści się rower trekingowy ze zdjętym przednim kołem, o górskim nie mówiąc, a nawet zmierzyłem - mieszczą się moje narty, a jako tradycjonalista ( próbowałem różnych carvingów, żadne nie są stabilne przy tym co lubię najbardziej - szybkiej jeździe na wprost) używam 195 cm.

pięć dorosłych miejsc + ca. 500 L kufra (mój b. Logan miał 510 L)
Ten rower trekingowy w środku też był dla mnie ważny. Mam taki z logo daciaklub.pl :lol:
Ponadto biegówki 192 cm
i...8" f 1/6,5 Newton na Dobsonie. :mrgreen:

Te biegówki implikują wysoki prześwit auta, i duży kąt natarcia (śniegi!)
Szarpałem się jeszcze prawie do końca czy 2WD czy 4WD.
Od tego ostatniego odwodzili mnie z resztą znajomi właściciele 4x4 ("teraz to bym wybrał wysoko zawieszony 2x4...")i...Żona (6-krótkich biegów, gorsze przyspieszenie, większe spalanie, droższy serwis, a to w końcu wspólny wehikuł) Ostatecznie 4WD przegrało z racji bagażnika mniejszego o 70 L.

PiotrWie napisał/a:
Zapomniałem, jest jeszcze Yeti, ale też droższe.
PiotrWie napisał/a:
15 cm to nie jest prześwit SUV-a, tyle ma np. standardowe Sandero, SUV to conajmniej 18cm i w górę.

A propos Yeti: prześwit 17,5 cm, tyle co w Stepwayu.

Tak więc na placu boju została znowu...Dacia.
_________________
Czy chcesz, żeby Twoja pralka była inteligentniejsza od Ciebie?

Jest: Duster 1.6 16V 4x2 Laureate "Dragster":
Sageata Albastra Carpaţi Pentru Gaz ;)

Był: Logan 1.6 8V MPI Laureate "Rumburak"
Ostatnio zmieniony przez piotrres 2010-11-21, 22:54, w całości zmieniany 1 raz  
 
PiotrWie 



Marka: Opel
Model: Zafira Family
Silnik: 1,8
Rocznik: 2014
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 15 Lip 2010
Posty: 1591
Skąd: dolnośląskie
Wysłany: 2010-11-21, 21:03   

piotrres napisał/a:

A propos Yeti: prześwit 175 cm, tyle co w Stepwayu.

Tak więc na placu boju została znowu...Dacia.

A to oszuści - jak się zastanawiałem co kupić to rozesłałem do kilku salonów maila z listą czego chcę od samochodu i między innymi był prześwit od 18cm w górę, na co skoda odpowiedziała że spełnia moje życzenia Yeti i Octavia Scout
Ostatnio zmieniony przez PiotrWie 2010-11-21, 21:04, w całości zmieniany 1 raz  
 
mekintosz 



Marka: Citoren
Model: Berlingo
Silnik: 1.6 VTI
Rocznik: 2011
Wersja: [Inna].[nie dotyczy]
Pomógł: 35 razy
Dołączył: 22 Maj 2009
Posty: 4266
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-11-21, 21:14   

marektbg napisał/a:

Jechałeś Nissanem Juke - piękna bestia?


Nie jechalem, siedzielem. Miekkie wygodne siedzenia, przyjemnie w srodku ale malo miejsca. Sandero przy nim olbrzymie auto.
 
mekintosz 



Marka: Citoren
Model: Berlingo
Silnik: 1.6 VTI
Rocznik: 2011
Wersja: [Inna].[nie dotyczy]
Pomógł: 35 razy
Dołączył: 22 Maj 2009
Posty: 4266
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-11-21, 21:18   

sleeva napisał/a:
...

O SUVie myśleliśmy dawno, ale to co się podobało było poza zasięgiem cenowym (taki Mitsu Outlander czy inny N: Pathfinder...) a tu niespodzianka. Co prawda biorąc pod uwagę zeszłą zimę upierałem się na 4x4 ale rozsądek i budżet przeważył. Mam nadzieję, że prześwit wystarczy (a i zima na razie trzyma się z daleka).


Ja mialem wczesniej Citorena AX 4x4. Mial tez zwiekszony przeswit ( ok 15 cm chyba ) oraz tylny naped. W zimie sie przydawalo. Naped 4x4 i przeswit - mialem takie wyznaczniki nowego nastepcy AXa. Padlo na Sandero. Ma 15 cm, nie 4WD ale nie mozna miec wszystkiego. W tym roku Duster i tak byl poza zasiegiem finansowym. Troszke sie obawiam zimy ale pzycjemy zobaczymy. Jak Sandero zwykla 4x2 da rade to Duster 4x2 tez ;-)
 
eplus 



Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1,6
Rocznik: 2010
Wersja: Laureate 5 os.
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 15 Wrz 2010
Posty: 3487
Skąd: podkarpackie
Wysłany: 2010-11-21, 22:09   

piotrres napisał/a:

A propos Yeti: prześwit 175 cm, tyle co w Stepwayu.

Tyle, co ma traktor-nośnik narzędzi, np.do opryskiwania malin, który jedzie okrakiem nad rzędami roślin. :mrgreen: Ten to jeszcze mały:
http://www.rolnictwo-agro...rolnicze_06.jpg
 
piotrres 



Marka: Dacia
Model: Duster 4x2
Silnik: 1.6 16V LPG
Rocznik: 2010
Wersja: Laureate
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 15 Wrz 2007
Posty: 2605
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2010-11-21, 22:43   

Oczywiście, mało być 17,5 cm.
Ot, floating point operation error :lol:
eplus napisał/a:
Tyle, co ma traktor-nośnik narzędzi, np.do opryskiwania malin, który jedzie okrakiem nad rzędami roślin. :mrgreen: Ten to jeszcze mały:
http://www.rolnictwo-agro...rolnicze_06.jpg
:lol:
A ma ci on ESP, bo trochę bałbym się brać tym ostrzejsze zakręty

lub "terenowa" Honda CR-V (175 mm):

http://honda.pl/pl/samoch...ecyfikacja.html
_________________
Czy chcesz, żeby Twoja pralka była inteligentniejsza od Ciebie?

Jest: Duster 1.6 16V 4x2 Laureate "Dragster":
Sageata Albastra Carpaţi Pentru Gaz ;)

Był: Logan 1.6 8V MPI Laureate "Rumburak"
Ostatnio zmieniony przez piotrres 2010-11-21, 22:48, w całości zmieniany 2 razy  
 
piotrres 



Marka: Dacia
Model: Duster 4x2
Silnik: 1.6 16V LPG
Rocznik: 2010
Wersja: Laureate
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 15 Wrz 2007
Posty: 2605
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2010-11-21, 23:00   

mekintosz napisał/a:
Troszkę się obawiam zimy ale pożyjemy zobaczymy. Jak Sandero zwykła 4x2 da rade to Duster 4x2 tez ;-)

Da radę, jeżeli Logan 1.6 8V Ph I ze 155 mm prześwitu i 15"kółkami był jednym z tych aut, które sobie najlepiej radziły na moim osiedlu (zakopał się tylko z 2 razy inni spalili sprzęgła, urywali to i owo) w dwóch porządnych zimach (2005/06 i 209/2010).
Tak więc bez obaw. Miny sąsiadów...bezcenne ;-)
_________________
Czy chcesz, żeby Twoja pralka była inteligentniejsza od Ciebie?

Jest: Duster 1.6 16V 4x2 Laureate "Dragster":
Sageata Albastra Carpaţi Pentru Gaz ;)

Był: Logan 1.6 8V MPI Laureate "Rumburak"
Ostatnio zmieniony przez piotrres 2010-11-21, 23:07, w całości zmieniany 3 razy  
 
laisar 
Moderator



Marka: Dacia
Model: Logan MCV
Silnik: 1.6 MPI
Rocznik: 2007
Wersja: Laureate 7 os.
Pomógł: 417 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 18024
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-11-23, 13:38   

Zawsze można sobie jeszcze autko "liftnąć" (; - co w przypadku Sandero jest o tyle proste (niestety - nie mylić z: "tanie"), że istnieje przecież rozwiązanie fabryczne, czyt.: Stepway.

A przecież jego też można jeszcze w miarę prosto (nie mylić... itd) podnieść o kolejne centymetry - "fabrycznie", albo nie.

(;
 
malygabrys 



Marka: Dacia, Dacia
Model: Duster 4*2, MCV
Silnik: 1,6 16V + LPG BRC, 1,6 MPI+LPG BRC
Rocznik: 2011 , 2010
Wersja: Laureate
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 20 Sty 2011
Posty: 532
Skąd: Jastrowie
Wysłany: 2012-03-11, 21:41   

No to się dopiszę do tematu.
Dzisiaj koleżanka żony przywiozła swojego tatę (szacunkowo tak około 65 lat) ponieważ panu bardzo podoba się Dusterek, był w salonie oglądać, posiedzieć - niestety bez możliwości jazdy próbnej. Gość bardzo chciał opinie użytkownika, posłuchać silnika no i przejechać się.
Zabrałem go na polną drogę z koleinami około 15 - 20 cm i masą dziur. Po przejechaniu przez 300 m błotnistej mazi głębokości 10 - 15 cm (w pewnym momencie sam zwątpiłem że dam radę stamtąd wyjechać bo zaczął iść bokami - ale dał radę :mrgreen: ) gość wysiadł z takim bananem na twarzy że szok i dziękował za przekonanie go do zakupu autka. :lol: :lol: :lol:
 
TD Pedro 



Marka: Dacia
Model: Duster 4WD
Silnik: 1,6 16V + LPG
Rocznik: 2010
Wersja: Laureate 5 os.
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 19 Lis 2010
Posty: 3457
Skąd: RP
Wysłany: 2012-03-11, 22:31   

malygabrys napisał/a:
dziękował za przekonanie go do zakupu autka.

no to masz w RP "przody"... :lol: ale przy okazji sam nabrałeś do Dustera szacunku... :-)
 
malygabrys 



Marka: Dacia, Dacia
Model: Duster 4*2, MCV
Silnik: 1,6 16V + LPG BRC, 1,6 MPI+LPG BRC
Rocznik: 2011 , 2010
Wersja: Laureate
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 20 Sty 2011
Posty: 532
Skąd: Jastrowie
Wysłany: 2012-03-11, 22:37   

Nie musiałem nabierać szacunku do niego :-P tylko on do mnie :-D że go nie utopiłem w tym błocie - kolejny argument aby następny był 4*4 8-)
 
TD Pedro 



Marka: Dacia
Model: Duster 4WD
Silnik: 1,6 16V + LPG
Rocznik: 2010
Wersja: Laureate 5 os.
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 19 Lis 2010
Posty: 3457
Skąd: RP
Wysłany: 2012-03-11, 22:40   

malygabrys napisał/a:
tylko on do mnie :-D że go nie utopiłem w tym błocie

sprytnie... można i tak :mrgreen:
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FISubSilver v 0.3 modified by Nasedo. Done by Forum Wielotematyczne