W końcu i ja zamontowałem . Hak Galia montaż bez problemu , wszystko pasuje. Montowałem sam i łącznie z podłączeniem elektryki zajęło jakieś 2,5 godz .
W końcu i ja zamontowałem . Hak Galia montaż bez problemu , wszystko pasuje. Montowałem sam i łącznie z podłączeniem elektryki zajęło jakieś 2,5 godz .
Kolego, jest w dusterze jakoś wyprowadzona elektryka? Czy trzeba jakoś „kleić”?
Nieprawda, oryginalną wiązkę tak jak poprzednio i we wszystkich pozostałych modelach wpina się po prostu w instalację z tyłu auta - duster ph2: http://www.tech-accessoir...ocument_id=5522
Pokazałeś dedykowaną wiązkę która jest super bo nie ingerujesz w instalację . Jednak z tego co mówią i piszą producenci haków i wiązek wynika,że w nowszych modelach trzeba zastosować moduł . Do modułu prąd trzeba ciągnąc z aku. Było juź o tym we wcześniejszych postach.
Ostatnio zmieniony przez nita 2017-11-16, 17:07, w całości zmieniany 1 raz
Witam
Pytanie do znawcow :0
Czy hak o takim nr 8201270984 bedzie pasowal do Duster przed liftem czyli z lat 2010-2013 ??
Czy tylko do Dustera po lifcie ???
http://www.daciaklub.pl/f...5044_1a_133.jpg
Trudno powiedzieć na 100% . Może wystarczy wywiercić otwory, różnica to ok 5cm jak widać na zdjęciu z linka. Ten nr co podałeś to org Renault z tego co znalazłem cena powala,a jakościowo nie powala.
Nie napisałeś jak często będziesz korzystał z haka?
Jeśli chcesz używać tylko do czasowego ciągnięcia przyczepy to wystarczy 7 pin, bo 13 pin to już do przyczepy kempingowej nowej generacji. Masz tutaj różnicę między 7 a 13 pin.
Więc sam sobie zdecydujesz jaką wiązkę chcesz założyć.
Wystarczy dobry hak zdejmowany mający atest/homologację.
Po prostu wziąć dobry haka za rozsądną kasę. Steinhof to dobra marka.
Hak wypinany automatycznie to możesz odpuścić, szkoda kasy...
_________________ Dacia nie gubi oleju, tylko tak znaczy swój teren.
Ostatnio zmieniony przez route2000 2018-03-26, 12:03, w całości zmieniany 1 raz
Ja bym zakładał gniazdo 13 pin. Z 13 na 7 można zawsze przejściówkę za parę zł dołożyć. W drugą stronę już nie bardzo. A 13 pin może się przydać np do platformy rowerowej ze światłem cofania. A własnie platformy światło cofania powinny mieć:
Dobrze wiedzieć o tych przejściówkach, gdyż do nowego Dusterka dostałem ten automatyczny hak w gratisie wraz z montażem. Nieraz się zastanawiałem nad tymi wiązkami 13 pin do czego są one montowane gdyż nie miałem z nimi nigdy do czynienia, w obecnym aucie mam tą na 7 pinów. Nie wiedziałem o tych platwormach , że trzeba mieć do niej taką wtyczkę, może kiedyś i mi taka będzie potrzebna, więc lepiej założyć od razu taką odpowiednią .Skoro są przejściówki z 13 na 7 pin to każę założyć u siebie tą 13 pinową, ale na razie czekam na auto .
Z czystym sumieniem mogę polecić haki Galia, ja osobiście założyłem jeszcze na gwarancji w serwisie model zdejmowany. Droższy, ale wygoda, ocynk, pokrowiec i nakładki na brudne części zdecydowały (kula i część wkładana w tuleje jest nasmarowana, ale wszystko ładnie zabezpieczone: https://steelcar.com.pl/17-dacia
http://www.daciaklub.pl/forum/files/thumbs/t_img_20141208_205044_1a_133.jpg
Trudno powiedzieć na 100% . Może wystarczy wywiercić otwory, różnica to ok 5cm jak widać na zdjęciu z linka. Ten nr co podałeś to org Renault z tego co znalazłem cena powala,a jakościowo nie powala.
To pewne info ?
wastafilia oferuje jeden hak dla wszystkich dusterów
Brink/thule to samo
Wysłany: 2019-02-10, 19:20 1,6 4x2 LPG a łatwość montażu
Hej, jak dotąd widziałem tylko jeden konkretny wpis odnośnie montażu haka przy instalacji gazowej i zbiorniku podwieszanym w miejscu koła zapasowego. Przy haku Galia teoretycznie nie ma problemu i nie trzeba opuszczać zbiornika, tak nita? Czy ktoś jeszcze może potwierdzić, że montował hak już po wcześniejszej instalacji LPG i nie ma zabawy z opuszczaniem zbiornika? Chodzi o Dustera ph1, 4x2.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum