Tak informacyjnie napiszę, że mój Duster ma czujnik nacisku w fotelu pasażera i co za tym idzie kontrolkę zapięcia pasów.
Mój zaczął sie na mnie drzeć, jak położyłem na siedzeniu teczkę wypchaną wypocinami moich studentów, i w pierwszym momencie ine wiedziałem o co chodzi. Teczka nie zapięła pasów
_________________ Czy chcesz, żeby Twoja pralka była inteligentniejsza od Ciebie?
Jest: Duster 1.6 16V 4x2 Laureate "Dragster":
Sageata Albastra Carpaţi Pentru Gaz ;)
bo powinno się testować najtańszą wersje, a nie najdroższą nie każdego stać na doposażanie auta
ale też powinno się testować auto z systemami bezpieczeństwa by pokazać że warto czasem dopłacić
_________________ Jestem handlowcem w salonie Carrara w Lublinie. Szukasz oferty na Nową Dacie? Pisz PW lub na e-mail
Ostatnio zmieniony przez maciek 2012-02-03, 12:41, w całości zmieniany 1 raz
Jak za kierownicą siedzi idiota to i 10 gwiadek nie pomoże.
Efekt tych wszystkich wynalazków jest taki ze jeśli ktoś kupi autko z dłuuuugą lista różnego rodzaju udziwnien które teoretycznie maja nas chronic to taki delikwent będzie szalał na ulicy bo auto go ma ochronic. Natomiast jeśli ktos ma golasa to wie że nic go nie chroni wiec sam musi myślec jak bezpiecznie jeździc. Zgadnijcie z kim wolał bym spotkać sie na ulicy ?
ilość gwiazdek zraża, ale przy bliższym zapoznaniu się z wynikami jest jak najbardziej OK, kierowca jak i pasażerowie mają zapewnione bezpieczeństwo podczas zderzenia, co mnie najbardziej cieszy Duster dostał maksymalną ocenę dla ochrony dzieci do 18mc życia.
Fanom mocnych wrażeń polecam zobaczyć filmik z Seicento :|
Czym tu się przejmować? Moje ostatnie auta nie miały nawet poduszek powietrznych. Grunt to rozważnie jeździć. Kupując auto myślę tylko o tym, że ma jechać i to tam gdzie ja chcę! A te gwiazdki - to jak prezerwatywa w seksie. Przyjdzie czas, że nawet najlepsza pęknie.
Marka: była Dacia
Model: był Duster 4x4 szary bazalt
Silnik: był 1,6 16v
Rocznik: był 2012
Wersja: Laureate Plus Pomógł: 53 razy Dołączył: 12 Paź 2011 Posty: 3865 Skąd: Włodawa
Wysłany: 2012-02-06, 13:32
po uważnym przeczytaniu testu NCAP wszystko jest jasne: niska ochrona pieszego, brak w standardzie ESP oraz brak kontrolek zapięcia pasów z tyłu. Gdyby te elementy znalazły się w każdym produkowanym Dusterze, miałby przynajmniej 1 gwiazdkę więcej. Więc olać to
Najważniejsze by sztywność karoserii była odpowiednia, a ESP lub ochrona pieszego...
Tak czy tak auto kupuje się do jazdy a nie do walenia, a myślę, że każdy rozsądnie jeździć umie ;)
Marka: była Dacia
Model: był Duster 4x4 szary bazalt
Silnik: był 1,6 16v
Rocznik: był 2012
Wersja: Laureate Plus Pomógł: 53 razy Dołączył: 12 Paź 2011 Posty: 3865 Skąd: Włodawa
Wysłany: 2012-02-06, 14:51
mim napisał/a:
Najważniejsze by sztywność karoserii była odpowiednia, a ESP lub ochrona pieszego...
Tak czy tak auto kupuje się do jazdy a nie do walenia, a myślę, że każdy rozsądnie jeździć umie ;)
z tym ostatnim bym się tak nie zarzekał, kanapa z tyłu jest dość obszerna
Właściwie przy pierwszym kontakcie i ocenie wnętrza Dusterek dostał ode mnie wiele punktów za kanapę - w perspektywie tego wale...... yyy - rozbijania oczywiście.
Ostatnio zmieniony przez Daras 2012-02-06, 16:21, w całości zmieniany 1 raz
Właściwie przy pierwszym kontakcie i ocenie wnętrza Dusterek dostał ode mnie wiele punktów za kanapę - w perspektywie tego wale...... yyy - rozbijania oczywiście.
No proszę, jak się szanownemu towarzystwu spodobała tylna kanapa
Trzeba petycję napisać, aby dodali punkty za kanapę
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum