Suma do przeznaczenia 1500zł ale chętnie przeznaczę mniej na pewno nie przeznaczę więcej . Mam zufanie do marki "Kross" mam jeden model H2 z 2005 roku nadal jeździ ale ma hamulec tarczowy który całą przyjemność z jazdy psuję a przerobić go trudno, po za tym ma stalową ramę i jak ze znajomymi jadę to odczuwam różnicę aluminium i stal . I jest też w domu zapotrzebowanie na 2 rower.
Charakterystyka co ma mieć:
2 V-breaki ( tarczy nie dopuszczam do myśli )
aluminiowa rama
1 amor z przodu
cena < 1500
rower na kolejne 5 lat ciągłej eksploatacji (miasto, ścieżki rowerowe, asfaltowe w regionie, las i inne ciekawe zaskakujące warunki )
Marka: Dacia
Model: Duster 4X2
Silnik: 1,5 dCI 110 KM
Rocznik: 2011
Wersja: Laureate
Dołączył: 01 Mar 2009 Posty: 846 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-04-25, 19:02 Re: Kupno roweru
maciek napisał/a:
rower na kolejne 5 lat ciągłej eksploatacji (miasto, ścieżki rowerowe, asfaltowe w regionie, las i inne ciekawe zaskakujące warunki )
A czy kolega nie przewiduje w późniejszym czasie udziału w maratonach rowerowych?
Pytam bo ja też zacząłem kiedyś od 2000 zł. na rower a później mnie tak to wciągnęło, że na modernizację wydałem 12000 zł
maciek, miałem identyczny dylemat jak Ty, jezdziłem na krossie heksagon V2, jednak byl za delikatny na gory, postanowilem poszukac roweru z rozwojowa, mocna rama z geometria do jazdy po gorach i wystarczajacym na poczatkiem osprzetem koniecznie do 1500. po poszukiwaniach zdecydowalem sie na Specialized P.1 All Mountain, mam go okolo tydzien juz troche poszlalem i jest naprawde dobry http://www.twomark.pl/pro...lized-p1-am-rim
Seal, tego sie boje bo juz szukam jaki amor wsadzic na kolejny sezon ;)
_________________ Jeep ZJ 5.2 V8, to był super samochód.
Ostatnio zmieniony przez lisek 2011-04-25, 19:20, w całości zmieniany 3 razy
Panowie nie zamierzam aż tak pedałować po górach wystarczy mi fabryczny osprzęt, byle alu rama, i V breaki i z 21 biegów , po za tym astmatyk swoje granicę zna
Cena max 1500zł. Więcej nie dam bo nie mam ( 500 i tak pożyczam )
_________________ Jestem handlowcem w salonie Carrara w Lublinie. Szukasz oferty na Nową Dacie? Pisz PW lub na e-mail
Dla mnie wszystko, co ma zwykłą niecieniowaną stalową ramę, osprzęt poniżej klasy Shimano Acera / SRAM 5.0, to chłam Nie polecam, nie radzę, szkoda nerwów i zdrowia fizycznego.
koniu, to co radzisz? bo nie chce mi się zgłębiać kupy informacji na temat tego co mnie mało interesuje , dla mnie rower ma jeździć a nie nazywać więc nazwy osprzętu mnie nie interesują
_________________ Jestem handlowcem w salonie Carrara w Lublinie. Szukasz oferty na Nową Dacie? Pisz PW lub na e-mail
decatlon sie ostro reklamuje z rowerkami do 1500 więc pytanie do znawców co to jest warte bo sam się przymierzam do jakiegoś rowerka tyle że ja mam do wydanie około 1000 i nie dołoże ani centa więcej
Marka: Dacia
Model: Duster 4X2
Silnik: 1,5 dCI 110 KM
Rocznik: 2011
Wersja: Laureate
Dołączył: 01 Mar 2009 Posty: 846 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-04-26, 12:33
wat napisał/a:
decatlon sie ostro reklamuje z rowerkami do 1500 więc pytanie do znawców co to jest warte bo sam się przymierzam do jakiegoś rowerka tyle że ja mam do wydanie około 1000 i nie dołoże ani centa więcej
No to już jest lepsza decyzja niż kupowanie w markecie
Marka: FIAT
Model: Doblo
Silnik: 1.4 FIRE
Dołączył: 16 Wrz 2007 Posty: 2127 Skąd: Lublin
Wysłany: 2011-04-26, 12:38
wat napisał/a:
decatlon sie ostro reklamuje z rowerkami do 1500 więc pytanie do znawców co to jest warte bo sam się przymierzam do jakiegoś rowerka tyle że ja mam do wydanie około 1000 i nie dołoże ani centa więcej
Trzy lat atemu kupiłem w Dacathlon rower rockrider 5.2-rama alu, przerzutki sram 5.0. Obecna cena 999 zł. Rower wytrzymał dwa pełne sezony pomimo dość brutalnego traktowania przez metrowego jeźdzca (metr w sensie masy ciała). W sumie było warto, polecam do średnio ciężkich zastosowań.
_________________ MCV RED ROOSTER 2007 1.6 MPI+LPG, 87 km, 7 os.113 000 km
MCV SILVER BULLET 2012 1.6 MPI+fabryczny LPG, 84 km, 7 os. 104 000 km
FIAT DOBLO RED SKIN 2017 1.4, LPG Tartarini 95 KM, 7 os., 150 000 km
DUSTER PRESTIGE SNOW WHITE 1.0+LPG 60 000 km
Ostatnio zmieniony przez jan ostrzyca 2011-04-26, 12:40, w całości zmieniany 1 raz
Ja mam już 5 rok Decathlona typu trekking i mimo braku jakiegokolwiek serwisu nie chce się skubany rozsypać. Będę zmuszony klocki hamulcowe wymienić bo już ich prawie nie ma. Przynajmniej mogę go przypiąć pod pracą czy sklepem i raczej będzie tam stał po powrocie.
Seal, Twoje proroctwo staje sie faktem, dzis kupiłem ochraniacze na kolana i piszczele 661 race, przed wyprawa w gory w dlugi weekend przydadza sie ;)
Widze ze narazie kto sie ujawnia ze swom baikiem smiga na specialized, Matucha wchodzi rower bez kola do tylu sandero, oczywiscie ze zlozonymi siedzeniami z tylu? Ja mam Speca P1 rama 17 cali wiec mysle ze bedzie troszke krotsza nawet niz Twoj.
_________________ Jeep ZJ 5.2 V8, to był super samochód.
Ostatnio zmieniony przez lisek 2011-04-26, 20:32, w całości zmieniany 1 raz
lisek, w Sandero jeszcze nie sprawdzałem. Ale w przyszłym tygodniu jadę w góry pojeździć na rowerze, to sprawdzę.
Ale chodzi Ci, czy wejdzie bez przewracania przednich siedzeń, czy siedzeń wogóle?
_________________ Było Sandero Stepway 1,6MPI + LPG 2010 i Logan MCV 1,6MPI + LPG 2012
lisek, w Sandero jeszcze nie sprawdzałem. Ale w przyszłym tygodniu jadę w góry pojeździć na rowerze, to sprawdzę.
Ale chodzi Ci, czy wejdzie bez przewracania przednich siedzeń, czy siedzeń wogóle?
Tak to jest jak pisze na szybko, mialem na mysli ze zlozonymi siedzeniamy tylnymi, w jeepie bardzo dobrze mi sie tak wozilo rowery jednak wole miec je w srodku niz na dachu.
To skro jestesmy przy temacie gor, napisz gdzie jezdzisz, zawsze to ewentualna nowa miejscowka do sprawdzenia. Ja jezdze w okolicy gory zar, fajne trasy i mozna pokusic sie o bardzo lekki downhill ;) jak widze co tam niektorzy wyprawiaja na zjazdowych rowerach to trzeba miec odwage
_________________ Jeep ZJ 5.2 V8, to był super samochód.
Ostatnio zmieniony przez lisek 2011-04-26, 20:37, w całości zmieniany 1 raz
Marka: Dacia
Model: Duster 4X2
Silnik: 1,5 dCI 110 KM
Rocznik: 2011
Wersja: Laureate
Dołączył: 01 Mar 2009 Posty: 846 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-04-26, 20:39
lisek napisał/a:
Seal, Twoje proroctwo staje sie faktem, dzis kupiłem ochraniacze na kolana i piszczele 661 race, przed wyprawa w gory w dlugi weekend przydadza sie ;)
Widze ze narazie kto sie ujawnia ze swom baikiem smiga na specialized,
Lisek jakiś klubik powinniśmy założyć pozytywnie zakręconych na dwa kółka
Jak dobrze pójdzie to chciałbym się przesiąść z hardtaila na Santa Cruza i poszaleć po górach.
Seal, to już wyzsza klasa takie rowery, ceny podejrzewam podchodza w okolice polowy stepwaya, ale jaka musi byc radosc smigac na takim sprzecie po gorach.
Klubik dacia mountain bikers ;)
_________________ Jeep ZJ 5.2 V8, to był super samochód.
Ostatnio zmieniony przez lisek 2011-04-26, 20:52, w całości zmieniany 1 raz
Do Sandero wchodzi cały rower bez przedniego koła ze skręconą kierownicą.
Jeśli chodzi o coś konkretnego, to niestety nic nie doradzę. Nie jestem na bieżąco co do cen, producentów i modeli. Bardziej chodzi mi o to, że jeśli nie chcemy przeklinać dnia zakupu tzw. "rowera", to jednak lepiej dołożyć trochę grosza i mieć święty spokój nawet na lata. Hasło typu "Shimano SIS" itp. od lat przyprawia mnie o delirium.
Ostatnio zmieniony przez koniu 2011-04-26, 20:59, w całości zmieniany 1 raz
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum