nie zgadzam się
widziałem wiele Renault Duster , które wyglądały jak nasze Dacia Duster
po 2 latach zmiany w nowych fabrykach w Afryce Brazylii i Rosji
Idąc takim tokiem myślenia, to według Ciebie również Dacia Sandero Stepway przeszła lifitng?[/youtube]
no to w takim razie na czym polega wg Ciebie facelifting? wg mnie jeżeli pozostały podstawowe elementy samochodu a zmieniono lub poprawiono niektóre części najczęściej nadwozia i wyposażenia to można powiedzieć , że nie jest to nowy model a fecelifting starszego modelu
Ostatnio zmieniony przez laisar 2011-10-18, 06:44, w całości zmieniany 1 raz
najlepiej przejedź się i zobacz w Hiszpani Daćkę zobaczysz i renault też ba Renault Duster widziałem nawet w Rumunii Tylko chyba dla nas jest to jakaś różnica
przed chwilą sprawdziłem w dokumentach Stepwaya żony " kraj pochodzenia Francja"
Ostatnio zmieniony przez laisar 2011-10-18, 07:03, w całości zmieniany 1 raz
To jest FL, ale faktycznie trochę nietypowy, bo zrobiony jako dostosowanie modelu do pewnych rynków - czyli właściwie wszyscy macie rację, tylko gadacie "obok siebie" (;
zyga03, jak widziałeś Renault Duster w hiszpani to nie znaczy że są tam sprzedawane jako Renault
http://www.renault.es/gam...ismos/index.jsp
jakoś nie wiedzę Renault Duster
,
Ale to nie przeszkadza temu żeby ktoś sobie przerabiał auto na Renault, zreszą niedawno było ogłoszenie na allegro
_________________ Jestem handlowcem w salonie Carrara w Lublinie. Szukasz oferty na Nową Dacie? Pisz PW lub na e-mail
zyga03, jak widziałeś Renault Duster w hiszpani to nie znaczy że są tam sprzedawane jako Renault
http://www.renault.es/gam...ismos/index.jsp
jakoś nie wiedzę Renault Duster
,
Ale to nie przeszkadza temu żeby ktoś sobie przerabiał auto na Renault, zreszą niedawno było ogłoszenie na allegro
ale to nic złego że jest Duster Dacia i Renault Patrz na to jako polityka firmy ważna jest ilość sprzedanych samochodów a nie sentymenty Prestiż znaczka R wymusza pewne standardy , których w przypadku Dacii koncern nie musi spełniać ( np wystrój salonu). Ten pozorny prestiż doprowadza do tego , że więcej się zarabia na sprzedaży samochodu ze znaczkiem D niż R. Ale dla klienta w podświadomości ( a na to pracują tysiące speców od marketingu) nie jest obojętne z jaką marką obcuje. I dlatego funkcjonują te same samochody pod nazwami różnych marek.
Francuzi kupili Dacię ale przepisy zobowiązują ich do posiadania firmowych serwisów , dilerów itd. Podłączają to pod Renault jako druga klasa i koszty spadają. Dopiero jak Duster (ogólnie Dacia)stanie mocno na rynku to pozwolą jej jak Skodzie na trochę swobody.
Jeśli ktoś chce to może sobie zamówić w Polsce w salonie Renault nie Dacię Duster a Renault Duster. W czasach globalizacji bez najmnieszego problemu ściągną mu ją do Polski. Cena będzie inna niż w naszych katalogach ( + opLaty) ale nie ma problemu. Płacisz i masz. Jeżeli to bedzie wersja brazylijska to też Ci ją naprawią gwarancyjnie w Polsce. potem męcz się sam. Nikt Ci nie zabrania jeżdzić samochodem produkowanym np. w Australii. Jako zakup indywidualny nie podlegasz certyfikacji. Co innego dilerka.
Mnie jest akurat zupełnie obojętne jaką marką jeżdżę byle autko było dobre i tanie , prestiż nie jest najważniejszy. Nie znoszę samochodów sportowych , kocham takie , które potrafią wszędzie się poruszać. Do jachtów mam takie same wymagania.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum