Marka: Chevy
Model: Aveo
Silnik: 1.2
Rocznik: 2009 Pomógł: 31 razy Dołączył: 15 Mar 2009 Posty: 2944 Skąd: Śląsk
Wysłany: 2010-03-04, 22:49
Namów małżonkę na zrobienie prawka, jeśli masz możliwości i chęci kupna dustera to kupuj - zanim go odbierzesz żona zrobi prawko:) A masz też inne plusy np kierowca dodatkowy po jakiś rodzinnych świętach, urodzinach czy innych imprezkach:)
Bardzo chętnie,ale zależałoby mi żeby była na 7 osób, z napędem 4x4, z 6-biegową skrzynią biegów + oczywiście wsteczny, silnik ~110kM raczej benzynowy. Reszta wyposażenia nie ma dla mnie większego znaczenia Wziąłbym takiego Dustera choćby dziś.
Marka: FIAT
Model: Doblo
Silnik: 1.4 FIRE Pomógł: 11 razy Dołączył: 16 Wrz 2007 Posty: 2127 Skąd: Lublin
Wysłany: 2010-03-05, 10:42
Raczej NIE.
Walory użytkowe MCV pozostawię na boku, bo są niezrównane. Miałem w życiu kilka samochodów, w tym trzy nowe, i Dacia wypada najgorzej z nich pod względem trwałości i obsługi w ASO.
Może to choroba wieku dziecięcego, mój wóz pochodzi z początku 2007r., ale negatywne wrażenie pozostaje.
_________________ MCV RED ROOSTER 2007 1.6 MPI+LPG, 87 km, 7 os.113 000 km
MCV SILVER BULLET 2012 1.6 MPI+fabryczny LPG, 84 km, 7 os. 104 000 km
FIAT DOBLO RED SKIN 2017 1.4, LPG Tartarini 95 KM, 7 os., 150 000 km
DUSTER PRESTIGE SNOW WHITE 1.0+LPG 60 000 km
Jak na razie tak i to idealnie ten sam model (Access). Oczywiście wtedy, bo teraz okoliczności powoli się zmieniają i kolejnym autem będzie prawdopodobnie MCV 7 os.
Kiedyś (już niemal 3 lata temu) rzuciłem taki wątek na starym forum: http://www.logan.fora.pl/...pytan-t485.html (już się to nie wczytuje, google też tego nie ma), to na kilkanaście odpowiedzi bodaj tylko jedna była na "nie".
_________________ Dacia Logan 1.4 MPI 75 KM, wersja Access + poduszka pasażera
2007 - 2012, ok. 86 tys. km
To był naprawdę fajny wóz!
www.psur.pl - moja strona o podróżowaniu po Polsce
gigi303, aż tak Ci LPG szkodzi w tym samochodzie?
Też myślę o tym że może za trzy lata albo 4,5 (po studiach) zamienię Sandero na Dustera. Swoją drogą Pb+LPG jest chyba tańsze niż ON... nawet patrząc na szybciej zużywający się wydech czy głowicę i uszczelkę pod nią...
Marka: Chevy
Model: Aveo
Silnik: 1.2
Rocznik: 2009 Pomógł: 31 razy Dołączył: 15 Mar 2009 Posty: 2944 Skąd: Śląsk
Wysłany: 2010-03-05, 12:47
Czaju spokojnie z tą głowicą i uszczelką - regularne serwisowanie instalacji zniweluje zbyt wysoką temnperature spalania i ubogą mieszanke, a to dwaj "winowajcy" wskazanych usterek, po prostu jak każdy mechanizm lpg wymaga serwisu i tyle. Kosztydodatkowe to np. droższe i częstsze (dla nowych aut) badanie techniczne np.
Marka: Opel
Model: Astra IV
Silnik: 1.7 cdti
Rocznik: 2011 Pomógł: 2 razy Dołączył: 13 Kwi 2008 Posty: 888 Skąd: W-WA
Wysłany: 2010-03-05, 19:24
nie chodzi o to że szkodzi, po prostu trochę mnie męczy tankowanie co 400 km czekanie aż obsługa łaskawie przyjdzie i zatankuje a do tego w duże mrozy i deszcze często wywieszają kartki o awarii bo się nikomu nie chce wyjść i wcale się nie dziwie też bym nie wyszedł pewnie w taką pogodę
a cenowo z tego co patrzyłem wychodzi praktycznie tak samo
Marka: Chevy
Model: Aveo
Silnik: 1.2
Rocznik: 2009 Pomógł: 31 razy Dołączył: 15 Mar 2009 Posty: 2944 Skąd: Śląsk
Wysłany: 2010-03-05, 19:36
No tak, tylko jeśli dużo jeżdzisz na krótkich dystansach to diesel wcale nie będzie ekonomiczny ze względu na nienagrzanie się silnika. Jak dobrze zagadałem to nawet przy -24stopnie Celsjusza zatankowałem, a w deszcze mi się nie zdarzyło żebym nie zatankował (przecież podjazd zawsze jest pod zadaszeniem, więc co za problem?) U mnie tankowanie wychodzi max 2 razy w tygodniu więc nie jest to jakiś istotny problem, zwłaszcze że jak tankuję zazwyczaj póznym wieczorem to zerowy ruch na stacji, więc czekam tylko przy kasie aż facet zatankuje żebym zapłacił za paliwko.
Diesla może kiedyś spróbuję w którymś z kolejnych samochodów, choć odstrasza mnie drogiosprzęt do niektórych współczesnych diesli
Panowie od pieknych kilku lub kilkunastu lat jezdze dieslami {auta firmowe} i w zyciu nie kupie sobie diesla jako auta prywatnego , a jak ktos mi powie ze diesel taniej wychodzi niz benzynka to.......... stracilem watek ;]
aha a co do daci czy kupie jeszcze kiedys ta marke?tak kupie i bedzie to duster w kolorze brazowym- laisar dla czego ci sie nie podoba duster brazowy ?;] a co do twojej odpowiedzi to skad bedziesz wiedzial kiedy bedzie koniec?;]
Ostatnio zmieniony przez laisar 2010-03-05, 20:26, w całości zmieniany 1 raz
A ja bym kupił Audi A6, albo Volvo XC70.
Nie, zaraz, wróć... Mają taką kasę, jaką mam to znowu byłaby 16-zaworowa benzynka z Karpat, tylko tym razem z większą ilością opcji
Marka: Opel
Model: Astra IV
Silnik: 1.7 cdti
Rocznik: 2011 Pomógł: 2 razy Dołączył: 13 Kwi 2008 Posty: 888 Skąd: W-WA
Wysłany: 2010-03-06, 08:03
Potrzebuję całą pakę niestety, a ostatnio nawet robi się za ciasno
Co do krótkich odstępów czasowych to lpg na takich odcinkach też się nie sprawdzi bo silnik też musi mieć odpowiednią temperaturę aby załączyło się lpg, więc trochę tej benzynki posiorpie do tego czasu Ja osobiści nie miałem przykrych sytuacji z ON a już kilkoma autami takimi jeździłem i mam tylko pozytywne opinie nawet o firmowych autach .
Oj gdybym miał tyle kasy co na nowiutkie volvo to jednak kupiłbym chyba sobie i tak dacie i doinwestował w jej profesjonalne wyciszenie abym miał ciszę jak w lexusie Przeglądy w volvo to dopiero złodziejstwo no ale na czymś muszą zarabiać
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum