Strona korzysta z plikow cookie w celu realizacji uslug zgodnie z Polityka prywatnosci.

Mozesz okreslic warunki przechowywania lub dostepu do cookie w Twojej przegladarce lub konfiguracji uslugi.

DACIA Klub Polska  
  •  FAQ  •   Szukaj  •   Użytkownicy  •   Grupy  •  Rejestracja  •   Zaloguj  • 


Poprzedni temat :: Następny temat
Przesunięty przez: laisar
2011-10-31, 00:16
Kilka pytań przed zakupem
Autor Wiadomość
Gość

Wysłany: 2011-06-29, 07:52   Kilka pytań przed zakupem

Witam,

przymierzam się do nowego Dustera i w związku z tym mam kilka pytań:

1. Czy uchwyty wewnętrzne przednich drzwi zawsze tak trzeszczą tandetnym plastikiem? Czy to jedynie wada modelu do jazd próbnych

2. Czy fotel kierowcy posiada regulację góra / dół ? Przesiadam się z kangoo i jakoś dziwnie mi się siedzi w środku

3. Silnik Dci 1,5 jechałem tylko wersją 90km nie miałem możliwości przetestowania 110km, który polecacie, czy warto dopłacać te 3,5 tyś różnicy do mocniejszego

4. Radio fabryczne, nadaje się do czegoś? Jestem przyzwyczajony z kangoo do sterownika w kierownicy dlatego skłaniam się ku fabrycznemu ale dopłata 1500 zł to nie mało.

Z góry dzięki za odpowiedzi
Ostatnio zmieniony przez Gość 2011-06-29, 07:52, w całości zmieniany 1 raz  
 
PiotrWie 



Marka: Dacia /Opel
Model: Duster 4x2 /Zafira Family
Silnik: 1,6 16v K4M/1,8
Rocznik: 2010 /2014
Wersja: Laureate
Pomógł: 9 razy
Wiek: 61
Dołączył: 15 Lip 2010
Posty: 1533
Skąd: dolnośląskie
Wysłany: 2011-06-29, 08:06   

Wszystko było, wystarczy poszukać ale szybko odpowiem
1. U mnie nie trzeszczą
2.Posiada
3. Mam benzynę, ale poszukaj wątku o porównaniu silników diesla
4. Uwazam że nie warto
 
harry 



Marka: Dacia
Model: Duster 4x2
Silnik: 1,5dCi 90 KM
Rocznik: 2011
Wersja: Laureate
Wiek: 54
Dołączył: 31 Sty 2011
Posty: 78
Skąd: Bytom
Wysłany: 2011-06-29, 09:15   

Odpowiadając na Twoje pytania:

1. U mnie też nie zauważyłem trzeszczenia
2. Posiada ale chyba dopiero od wersji Ambience
3. Mam 90 konnego i moim zdaniem jest dostatecznie dobry :-)
4. Radio fabryczne jest zdaniem sprzedawcy w salonie marnej jakości [napewno nie jest warte swej ceny] a do sterowania na panelu chyba się jakoś przyzwyczaisz ;-)

Pozdrawiam
_________________
Harry.... czysty Harry :):):)
 
toon 


Marka: DACIA
Model: DUSTER
Silnik: 1.5dCi 85KM
Rocznik: 2010
Wersja: Laureate
Wiek: 42
Dołączył: 05 Maj 2010
Posty: 103
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2011-06-29, 09:18   

1. a czy trzeszczą cały czas? jak tylko przy ściskaniu to niech sobie trzeszczą. ja na to w ogóle nie zwracam uwagi.
2. w laureate standard, w ambience za dopłatą w pakiecie z dzieloną kanapą, w golasie nie ma. (patrz katalog)
3. coś za coś. nie dostaniesz jednoznacznej odpowiedzi. (patrz forum)
4. nawet mając bardzo krótkie ręce sięgniesz do radia. za 1500zł kupisz dobre radio z niezłymi głośnikami i jeszcze zostanie. (patrz forum)
 
benny86 


Marka: Chevy
Model: Aveo
Silnik: 1.2
Rocznik: 2009
Wersja: [Inna]
Pomógł: 31 razy
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 2966
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2011-06-29, 09:51   

Jubby napisał/a:
1. Czy uchwyty wewnętrzne przednich drzwi zawsze tak trzeszczą tandetnym plastikiem? Czy to jedynie wada modelu do jazd próbnych

Jeśli to w czymś pomoże to w clio III przy dużych upałach, a w aveo przy tęgich mrozach ubiegłej zimy - też trzeszczą :mrgreen: ale tak jak kolega wyżej napisał, tylko jak chwytam za nie - widocznie za tą kasę materiały czasami lubią się odezwać
 
Gość

Wysłany: 2011-06-29, 10:47   

Fakt auto stało na słońcu i była w nim straszna sauna, możliwe że był to problem temperatury.

Dziękuje wszystkim za odpowiedzi, pozdrawiam
 
laisar 
Moderator



Marka: Dacia
Model: Logan MCV
Silnik: 1.6 MPI
Rocznik: 2007
Wersja: Laureate 7 os.
Pomógł: 322 razy
Wiek: 43
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 16068
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-06-29, 11:04   

A ja tylko a propos pkt 4 dodam, że sterownik można sobie dokupić - http://www.daciaklub.pl/forum/viewtopic.php?t=3813 - choć oczywiście nie działa ze wszystkimi radiami wszystkich producentów.

Z drugiej strony - 1500 zł to nie mało, ale przynajmniej ma się wszystko z głowy, od razu, a radio, mimo że faktycznie nie wybitne, nie jest również jakieś bardzo marne: nic nie trzeszczy, nie piszczy, nie rzęzi. Ot, po prostu bezproblemowo gra i odtwarza - jeśli komuś to wystarczy, to można się zdecydować...
Ostatnio zmieniony przez laisar 2011-06-29, 11:06, w całości zmieniany 1 raz  
 
harry 



Marka: Dacia
Model: Duster 4x2
Silnik: 1,5dCi 90 KM
Rocznik: 2011
Wersja: Laureate
Wiek: 54
Dołączył: 31 Sty 2011
Posty: 78
Skąd: Bytom
Wysłany: 2011-06-29, 11:07   

Marne ale nie "bardzo marne" - reklama dźwignią handlu ;-)
_________________
Harry.... czysty Harry :):):)
 
laisar 
Moderator



Marka: Dacia
Model: Logan MCV
Silnik: 1.6 MPI
Rocznik: 2007
Wersja: Laureate 7 os.
Pomógł: 322 razy
Wiek: 43
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 16068
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-06-29, 11:22   

Nie reklama, bo ja nie handluję d: Zwracam tylko uwagę, że ono nie jest beznadzieje, tylko zwyczajne - i bardzo drogie jak na swoją zwyczajność, ale też płaci się we tym przypadku raczej za spokój i wygodę, niż za jakość...
 
wieza 



Marka: Dacia
Model: LODGY
Silnik: 1,5
Rocznik: 2013
Wersja: Prestige 5 os.
Pomógł: 11 razy
Wiek: 42
Dołączył: 26 Cze 2008
Posty: 1919
Skąd: ŁÓDŹ
  Wysłany: 2011-06-29, 12:13   

a ja uwazam ze warto jest doplacic do 110 konikow:)
_________________
Przede wszystkim przestronnosc w aucie co dajeLodgy i MCV w dobrej cenie ;)
Stan licznika 115,000 i koniec
Lodgy 120000km i rośnie
 
chriskb 



Marka: Dacia
Model: Duster 4X4
Silnik: 1.5 dCi 110 KM
Rocznik: 2011
Wersja: Laureate 5 os.
Pomógł: 30 razy
Wiek: 70
Dołączył: 11 Lut 2011
Posty: 1690
Skąd: Rotmanka
Wysłany: 2011-06-29, 12:22   

Ja za komplet Radioodtwarzacz multimedialny (Canva 8018), głośniki (Boschman R2530V - trójdrożne 4 szt.) CB radio (Canva 268), kamera cofania, antena CB zapłaciłem 1625 PLN, co jest nie wiele więcej niż fabryczne radio. Pomimo, że jest to chińszczyzna na razie sprzęt spisuje się znakomicie.
Przyznaję, że trzeba mieć zdolności manualne aby to wszystko po montować.
 
jacusb 


Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.5 dCi 110KM
Rocznik: 2011
Wersja: Duster
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 18 Lis 2010
Posty: 209
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-06-29, 14:06   

Też dopłaciłbym do 110KM
 
mekintosz 



Marka: DACIA
Model: SANDERO
Silnik: 1.5 dCi
Rocznik: 2009
Wersja: Laureate
Pomógł: 35 razy
Wiek: 43
Dołączył: 22 Maj 2009
Posty: 4259
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-06-29, 14:45   

laisar napisał/a:
A ja tylko a propos pkt 4 dodam, że sterownik można sobie dokupić - http://www.daciaklub.pl/forum/viewtopic.php?t=3813 - choć oczywiście nie działa ze wszystkimi radiami wszystkich producentów.

Z drugiej strony - 1500 zł to nie mało, ale przynajmniej ma się wszystko z głowy, od razu, a radio, mimo że faktycznie nie wybitne, nie jest również jakieś bardzo marne: nic nie trzeszczy, nie piszczy, nie rzęzi. Ot, po prostu bezproblemowo gra i odtwarza - jeśli komuś to wystarczy, to można się zdecydować...


Jestem pewnien, ze Wiekszosc z osob krytykujacyh fabryczne radio korzysta z fabrycznych glosnikow. One jak podejrzewam sa najslabszym ogniwem w tym systemie audio. Wymiana ich na komplet dwudroznych w cenie ok 150 zl przod i 100 zl tyl powinno znacznie poprawic osluch.
 
Seal 


Marka: Dacia
Model: Duster 4X2
Silnik: 1,5 dCI 110 KM
Rocznik: 2011
Wersja: Laureate
Pomógł: 7 razy
Wiek: 49
Dołączył: 01 Mar 2009
Posty: 845
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-06-29, 15:11   Re: Kilka pytań przed zakupem

Jubby napisał/a:

3. Silnik Dci 1,5 jechałem tylko wersją 90km nie miałem możliwości przetestowania 110km, który polecacie, czy warto dopłacać te 3,5 tyś różnicy do mocniejszego.

Oprócz mocniejszej wersji silnikowej masz możliwość domówienia ESP co przy 90 KM jest to niemożliwe.
 
czaju 



Marka: Dacia,Citroen,Ford
Model: Duster,C4 GP,Fusion
Silnik: 1.5@107,2.0@150,2.0@240 4x4
Rocznik: 2010.2014
Wersja: Prestige
Pomógł: 27 razy
Wiek: 29
Dołączył: 06 Sty 2009
Posty: 1857
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: 2011-06-29, 15:25   

Cytat:
Jestem pewnien, ze Wiekszosc z osob krytykujacyh fabryczne radio korzysta z fabrycznych glosnikow. One jak podejrzewam sa najslabszym ogniwem w tym systemie audio. Wymiana ich na komplet dwudroznych w cenie ok 150 zl przod i 100 zl tyl powinno znacznie poprawic osluch.


Ja krytykuje i moje trójdrożne fabryczne w ciągu miesiąca zniknęły z Sandy :) Radio po 1,5 roku (czekałem na okazje) :)

No i problem DUŻY jest właśnie w fabrycznym radiu, bo przy średniej klasie głośników to ono staje się najsłabszym ogniwem. (przynajmniej w Sandero).

Jeśli w Dusterze jest to samo to napewno nie jest warte 1500zł. W tej cenie można mieć średniej klasy Alpine (1DIN...) i porządny zestaw głośników + pilot BT na kierownice (szału ni ma ale jeśli chodzi o to żeby tylko nie odrywać rąk powinno wystarczyć).


Co do 110KM - ja bym brał, pod warunkiem że jeździsz jakieś trasy i (stosunkowo często) zdarzają się dłuższe odcinki 110+km/h. jeśli ma jeździć po mieście to nie widze sensu (no i kwestia kto co lubi)

W Sandero klamki nie trzeszczą, chociaż są tandetnym plastikiem:)
Ostatnio zmieniony przez czaju 2011-06-29, 15:29, w całości zmieniany 2 razy  
 
Pat13 



Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1,6 benzyna
Rocznik: 2011
Wersja: Laureate 5 os.
Wiek: 56
Dołączył: 24 Cze 2011
Posty: 116
Skąd: Pszów
Wysłany: 2011-06-29, 15:54   

pkt 2. :-( u mnie trzeszczą jak się dotyka
 
jurekpi 


Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.5 dCi 110 4x4
Rocznik: 2011
Wersja: Laureate
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 10 Paź 2010
Posty: 31
Skąd: wrocław
Wysłany: 2011-06-29, 20:02   

ad 1 -nie trzeszcza

ad 2 w mojej wersji posiada regulację góra / dół

ad3 osobiście posiadam wersje 110 km ale do wersji 2x4 silnik 90 km wydaje się być wystarczający (jeżdżę praktycznie sam lub w dwie osoby-czasami)
Tu taka uwaga: Duster nie jest autem autostradowym różnica w spalaniu miedzy 90km/h a 140km/h sięga 3-4 litrów czyli z ok 5l/100km do ok 9l/100km
mam nadzieje ze wygląda to lepiej przy słabszym silniku


ad 4 Radio fabryczne za 1500 zł z fabrycznymi głośnikami nie jest warte tej ceny - nie polecam Musiałem je kupić bo chciałem mieć ESP i zakup radia był warunkiem koniecznym dostania ESP
_________________
Moje średnie spalanie ON:

przesiadka z Opla Monterey'a, Opla Omegi
Ostatnio zmieniony przez jurekpi 2011-06-29, 20:40, w całości zmieniany 1 raz  
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FISubSilver v 0.3 modified by Nasedo. Done by Forum Wielotematyczne