Wysłany: 2014-03-11, 12:00 Duster kontra mój Logan.
Pamiętam jak oznajmiliśmy rodzinie, że kupujemy Logana... Same epitety...
Potem było: Jedźmy waszym, bo taniej... Mile łechtało...
Teraz ten co wyśmiewał się się z rumuńskiego badziewia, a wychwalał "paski", "vektry", sam jeździ Daciom...
Szwagier kupił Dustera, w najbogatszej wersji, z fabrycznie montowanym gazem. Na liczniku 23 tysiące i jeszcze rok gwarancji. Silnik 105 km.
Byłem z nim kupować i prowadziłem ten samochód: Na luzie dużo cichszy od mojego, lżej kręci się kierownicą. Fajnie jeździ po dziurach.
W czasie jazdy już taki cichy nie był, ale ja lubię słyszeć pojazd, więc było ok. Ciekawostką były podjazdy pod świeckie (dk nr 5) wzniesienia: Otóż moje 68 km radzi sobie doskonale z górkami, od 60 km/h rozpędza się, powoli, ale idzie. Dusterowe 105 koni już nie... Raczej zwalniał, niż przyspieszał. Ot, taka ciekawostka.
Mam pytanie do użytkowników z fabrycznym lpg: Macie wbite w dowód, że posiada instalację? Przegląd po trzech latach?
Ostatnio zmieniony przez Ikarusiarz 2014-03-11, 12:02, w całości zmieniany 1 raz
Marka: Dacia
Model: Dokker VAN
Silnik: 1.6 MPI
Rocznik: 2013 Pomógł: 3 razy Dołączył: 03 Mar 2014 Posty: 703 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-03-11, 12:22
Cytat:
Teraz ten co wyśmiewał się się z rumuńskiego badziewia, a wychwalał "paski", "vektry", sam jeździ Daciom...
(Dacią;) ) Spoko, dacia jest tania w zakupie i eksploatacji, ale to nadal tani samochód i bym nie przesadzał :)
No chyba że mowa o osobach które kupiły sprowadzonego passata B5 1.9tdi z 85kkm przebiegiem (do nie dawna nikt nie pokazywał przebiegów wyższych niż 100kkm) i bezwypadkowego ;)
A jak przyjedziesz na przegląd po 3 latach i znajdą instalację, to jak ją wtedy zalegalizujesz?
Nie widać, ze mam na pokładzie LPG (wlew pod klapką paliwa.
Sam diagnosta stwierdził, żeby przed przeglądem po 3 latach podjechać po wbitkę do DR. To też wyjaśnienie dla Ikarusiarza- przegląd co roku- czyli odpowiedź "nie"- ale po sugestii diagnosty odpowiedź "tak".
Marka: Dacia
Model: Dokker VAN
Silnik: 1.6 MPI
Rocznik: 2013 Pomógł: 3 razy Dołączył: 03 Mar 2014 Posty: 703 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-03-12, 14:18
Cholernie krzywa akcja.
To tak jakbyś zmienił silnik, a diagnosta Ci powiedział że w sumie to przed przeglądem na 3 rok to warto by to wbić ...
Ciekawe jak się to ma do OC/AC, bo jak dla mnie to w razie czego będziesz miał nie małe kłopoty.
Cholernie krzywa akcja.
To tak jakbyś zmienił silnik, a diagnosta Ci powiedział że w sumie to przed przeglądem na 3 rok to warto by to wbić ...
Ciekawe jak się to ma do OC/AC, bo jak dla mnie to w razie czego będziesz miał nie małe kłopoty.
Wiesz, od kilku lat silnik jest traktowany jako część zamienna i nie są do DR wbijane jego numery. Do AC na pewno nic nie ma bo już szkodę likwidowałem po okresie gdzie powinien być I-szy przegląd.
Marka: Dacia
Model: Dokker VAN
Silnik: 1.6 MPI
Rocznik: 2013 Pomógł: 3 razy Dołączył: 03 Mar 2014 Posty: 703 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-03-13, 09:13
piotr. z, mówiłem o swapie na inny, tzn o innej pojemności.
Znam to z autopsji - znajomy miał sc z 1.2, a w dowodzie 0.9.
Kiedyś załapał się na obcierkę i miał spooore problemy z ubezpieczycielem...
Marka: Citoren
Model: Berlingo
Silnik: 1.6 VTI
Rocznik: 2011
Wersja: [Inna].[nie dotyczy] Pomógł: 35 razy Dołączył: 22 Maj 2009 Posty: 4273 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-03-13, 22:50
Miałem w cytrynie AX silnik 1.4 75KM ale w dowodzie omyłkowo bylo 1.1. Silniki są wizualnie identyczne. Może dobry obeznany we francuzach mechanik zauważy różnicę na podstawie osprzętu. Jednak byle patrol, czy diagnosta nie ma szans.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum