Strona korzysta z plikow cookie w celu realizacji uslug zgodnie z Polityka prywatnosci.

Mozesz okreslic warunki przechowywania lub dostepu do cookie w Twojej przegladarce lub konfiguracji uslugi.

DACIA Klub Polska  
  •  FAQ  •   Szukaj  •   Użytkownicy  •   Grupy  •  Rejestracja  •   Zaloguj  • 

 Ogłoszenie 
JEDNA SPRAWA = JEDEN TEMAT

Poprzedni temat :: Następny temat
Anomalie silnikowe - 1.6 16V
Autor Wiadomość
Matthias[Wlkp] 



Marka: Dacia
Model: Logan MCV
Silnik: 1.6 16V
Rocznik: 2010
Wersja: Laureate 7 os.
Dołączył: 19 Maj 2010
Posty: 125
Skąd: Skórzewo k/Poznania
Wysłany: 2011-07-16, 20:46   Anomalie silnikowe - 1.6 16V

Jakiś czas temu miałem podobny problem co TUTAJ - zgasł mi, potem kręciłem rozrusznikiem i nie chciał odpalić, ale w końcu ruszył. Poza tą jedną anomalią nie miałem najmniejszych problemów z odpalaniem. Dzisiaj zdarzyło się, że po ruszeniu spod centrum handlowego obroty na jałowym nie chciały spaść poniżej 2000. Zgasiłem, odpaliłem jeszcze raz (metoda na informatyka) i wszystko działa bez problemu.

Podobne problemy miałem przez dłuższy czas z Berlingo - wtedy jeden serwis parę razy przeczyścił mi silnik krokowy - bez efektu - a potem pomogła wymiana czujnika temperatury (ponoć uszkodził się tak, że w pewnym zakresie podawał skrajnie złą temperaturę - np. -40 i podciągał obroty do 2,5k, albo zbyt wysoką i auto nie chciało odpalić.

Martwić się czymś takim już teraz, czy może się rozrusza? Auto ma dopiero (pechowe) 13 000... Gdzie tankuję, widać na Motostacie.
_________________
 
Beckie 



Marka: Dacia
Model: Logan MCV
Silnik: 1.6 MPI
Rocznik: 2008
Wersja: Arctica 5 os.
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 08 Sty 2009
Posty: 2064
Skąd: Poznań
Wysłany: 2011-07-16, 22:10   

W jakich okolicznościach zgasł?
Zdarzało mi się, że po "zdławieniu" silnika nie chciał odpalić za pierwszym razem. Za drugim trochę trzeba było przygazować i poszedł...

A w ogóle sporadycznego wybryku (choćby zdarzył się 2 razy w roku) nie traktuję (ja) jako usterki.
_________________
 
czaju 



Marka: Dacia,Citroen,Ford
Model: Duster,C4 GP,Fusion
Silnik: 1.5@107,2.0@150,2.0@240 4x4
Rocznik: 2010.2014
Wersja: Prestige
Pomógł: 27 razy
Dołączył: 06 Sty 2009
Posty: 1853
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: 2011-07-16, 22:51   

było na forum. zlokalizuj najpierw silnik krokowy, sprawdź złączkę (wyciągnij, wyczyść załóż). U mnie po prostu wypadła - miałem podobne objawy pierwszego dnia - drugiego już stabilne 2000 obrotów na wolnych
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FISubSilver v 0.3 modified by Nasedo. Done by Forum Wielotematyczne