Strona korzysta z plikow cookie w celu realizacji uslug zgodnie z Polityka prywatnosci.

Mozesz okreslic warunki przechowywania lub dostepu do cookie w Twojej przegladarce lub konfiguracji uslugi.

DACIA Klub Polska  
  •  FAQ  •   Szukaj  •   Użytkownicy  •   Grupy  •  Rejestracja  •   Zaloguj  • 

 Ogłoszenie 
JEDNA SPRAWA = JEDEN TEMAT

Poprzedni temat :: Następny temat
Przesunięty przez: laisar
2012-03-02, 12:57
Diesel 1.5 dCi - opinie o silniku
Autor Wiadomość
wieza 



Marka: Dacia
Model: LODGY
Silnik: 1,5
Rocznik: 2013
Wersja: Prestige 5 os.
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 26 Cze 2008
Posty: 1919
Skąd: ŁÓDŹ
Wysłany: 2008-11-16, 10:06   

HEY ja tankuje na Neste oraz orlenie.
Jesli chodzi o stacje Neste to spelnia ona unijne normy paliwa na rok 2009! oraz klada duzy nacisk na ON !! Tankowalem tam tez inne auta i paliwo maja B. dobrej jakosci
Polecam serdecznie
A i jeszcze jedna sprawa na Neste jest bardzo niska cena :) przy b.d. jakosci paliwa szybka i mila obsluga- bo wlasna :)
_________________
Przede wszystkim przestronnosc w aucie co dajeLodgy i MCV w dobrej cenie ;)
Stan licznika 115,000 i koniec
Lodgy 120000km i rośnie
 
paweloo97 



Marka: (nie posiadam)Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.5 dCi 105 KM 4x4
Rocznik: 2010
Wersja: Prestige
Dołączył: 08 Lip 2008
Posty: 269
Skąd: Nowy Kocin
Wysłany: 2008-11-16, 16:04   

Mój tata do 2007 roku lał w JE-cie , teraz na stacja korzystającej z paliw Orlenu(częściej Pb)
i BP( ON częściej) w moim regionie paliwcia po 3 .80-pare nawet ok. 3.75 rzadziej. ON z BP dla Ducato to lepszy niż z Orlenu
_________________
W życiu najważniejszy jest zdrowy rozsądek.
 
mekintosz 



Marka: Citoren
Model: Berlingo
Silnik: 1.6 VTI
Rocznik: 2011
Wersja: [Inna].[nie dotyczy]
Pomógł: 35 razy
Dołączył: 22 Maj 2009
Posty: 4266
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-08-24, 09:41   Silniki Renault 1.5 DCI - czy sa az takie delikante ?

Witam

Rozmawialem z jednym mechanikiem naprawiajcym franuskie auta.. Stwierdzil ze silniki dci ( ogolnie ) sa delikatne i w zasadzie nie naprawialne. Nie wiem co mial na mysli ale pytal czy lubie szybko jezdzic. Odpowiedzialem ze raczej nie jest to silnik do szalenstw. Powiedzial na to ze te silniki nie lubia ciezkiej nogi.

Szukam sandero z silnikiem dci, jak mozna zweryfikowacc stan jednostki napedowej ? Na sluch, komputerem ? W stacji diagnostycznej odradzono mi pomiar spalin, gdyz w dieslu sie nie wklada rzekomo sondy w rure tylko mierzy jakies zadymienie, co wymaga wprowadzenia silnika na b. wysokie niekorzystne dla niego obroty. Lepiej za wczasu przetestowac to o mozna kupic pojazd z wada ukryta. Szczegolnie jesli chodzi o delikatne wspolczesne diesle.

Dziekuje za info z gory ;-)
Ostatnio zmieniony przez mekintosz 2010-08-24, 09:42, w całości zmieniany 1 raz  
 
tweeciak 



Marka: Dacia
Model: Sandero STEPWAY
Silnik: 1.5 DCI
Rocznik: 2010
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 15 Lut 2010
Posty: 329
Skąd: mazowieckie/łódzkie
Wysłany: 2010-08-24, 09:51   

Ja przy zakupie tez sie orientowalem czy DCi..czy benzyna
I przekonalo mnie to ze jak flotowo kupuja firmy np. CLIO to wlasnie z tym silnikiem-a sluzbowe samochody ...raczej delikatnie nie sa "obslugiwane"....moja kolezanka ma takiego..i juz przejechala 160 tys. i nic

wiec...ile osob..tyle opini
 
mekintosz 



Marka: Citoren
Model: Berlingo
Silnik: 1.6 VTI
Rocznik: 2011
Wersja: [Inna].[nie dotyczy]
Pomógł: 35 razy
Dołączył: 22 Maj 2009
Posty: 4266
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-08-24, 10:06   

To jest argument za zdecydowanie ;-) Pyt - jak sprawdzic silnik ? Samochod 1-2 letni bo takiego szukam jeszcze nie powinien sie popsuc ale licho nie spi i moze cos w silniku drzemac niepokojacego.
 
marektbg 


Marka: Skoda
Model: Octavia Tour II
Silnik: 1,4 16V
Rocznik: 2010
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 17 Cze 2010
Posty: 399
Skąd: Tarnobrzeg
Wysłany: 2010-08-24, 10:18   

Jedzie się do serwisu - płaci się pewnie 200-300zł (w Mazdzie 270, w VW 260zł) i robi się cały dokładny przegląd przed zakupowy. Roczny czy dwu letni samochód, rzadko ktoś sprzedaje z kaprysu i zazwyczaj albo jest po kraksie albo ma inne historie o których właściciel chce jak najszybciej zapomnieć i sprzedaje auto. Jest też opcja, że ktoś jest tak rozczarowany samochodem, że woli stracić po roku 20% ale uwolnić się od cierpień.
Ostatnio zmieniony przez marektbg 2010-08-24, 10:18, w całości zmieniany 1 raz  
 
husky 


Marka: Toyota
Model: Hiace
Silnik: 2,5 D4D
Rocznik: 2008
Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 64
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2010-08-24, 11:13   Re: Silniki Renault 1.5 DCI - czy sa az takie delikante ?

mekintosz napisał/a:
Witam

Rozmawialem z jednym mechanikiem naprawiajcym franuskie auta.. Stwierdzil ze silniki dci ( ogolnie ) sa delikatne i w zasadzie nie naprawialne. Nie wiem co mial na mysli ale pytal czy lubie szybko jezdzic. Odpowiedzialem ze raczej nie jest to silnik do szalenstw. Powiedzial na to ze te silniki nie lubia ciezkiej nogi.

Szukam sandero z silnikiem dci, jak mozna zweryfikowacc stan jednostki napedowej ? Na sluch, komputerem ? W stacji diagnostycznej odradzono mi pomiar spalin, gdyz w dieslu sie nie wklada rzekomo sondy w rure tylko mierzy jakies zadymienie, co wymaga wprowadzenia silnika na b. wysokie niekorzystne dla niego obroty. Lepiej za wczasu przetestowac to o mozna kupic pojazd z wada ukryta. Szczegolnie jesli chodzi o delikatne wspolczesne diesle.
Dziekuje za info z gory ;-)

Moja opinia na ten temat jest zgoła odmienna. Lata zajmowałem sie sprowadzaniem samochodów i ich uzdrawianiem. I powiem tyle: Polscy mechanicy to umieją co najwyżej naprawic stare 8 zaworowe Sdi z Polo. Jak widzą coś w czym jest dużo plastiku, elektroniki etc. to mówią że to delikatne i do d.... Swojego czasu sprowadziłem sobie spod Turynu Fiata Ulysse z 2,0 JTD (jest to w zasadzie francuski HDi 109 koni) dałem za niego 6000 E i przejeździłem bez żadnych napraw (nie liczę olejów, filtrów, klocków czy jednej końcówki bo to ekploatacyjne) 78 tys km w dwa lata. W tym czasie kolega kupił za 9900 E Sharana, który nie wyjeżdżał z warsztatu i sprzedał go po 35 tys a następny właściciel go przeklinał. Samochód palił mi 5,6-6,4 na sto przy szybkiej autostradowej jeździe, był cichy, bezwibracyjny, świetnie wyposażony. Ja do dzisiaj wspominam jak przyjechałem do Polski tym samochodem to kto mnie spotykał to zaczynał od: jezus maria coś Ty kupił, jakiegoś fiata z francuskim silnikiem ! Chryste Panie było coś kupić z TDi....
Tymczasem był to samochód który do dziś wspominam z łezką w oku, nie mówię już o tym że zwiedzilem nim (w komfortowych warunkach) pół Europy. Nie słucham już cudownych opinii Panów Zdzisiów z garaży.
_________________
Zapraszam do zakupu samochodów marki Renault i Dacia
 
MarkD 


Marka: Skoda
Model: Fabia Kombi
Silnik: 1.2 TSI
Rocznik: 2011
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 18 Cze 2010
Posty: 279
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2010-08-24, 11:24   

marektbg napisał/a:
Roczny czy dwu letni samochód, rzadko ktoś sprzedaje z kaprysu i zazwyczaj albo jest po kraksie albo ma inne historie o których właściciel chce jak najszybciej zapomnieć i sprzedaje auto.


Lepiej tego nie można było ująć.

marektbg napisał/a:
Jest też opcja, że ktoś jest tak rozczarowany samochodem, że woli stracić po roku 20% ale uwolnić się od cierpień.


Takie to raczej rozchodzą się "w rodzinie". Co do DCI, to tego tyle jeździ i nie słychać o jakiś masowych padach.
 
mekintosz 



Marka: Citoren
Model: Berlingo
Silnik: 1.6 VTI
Rocznik: 2011
Wersja: [Inna].[nie dotyczy]
Pomógł: 35 razy
Dołączył: 22 Maj 2009
Posty: 4266
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-08-24, 11:30   

marektbg napisał/a:
Jedzie się do serwisu - płaci się pewnie 200-300zł (w Mazdzie 270, w VW 260zł) i robi się cały dokładny przegląd przed zakupowy. Roczny czy dwu letni samochód, rzadko ktoś sprzedaje z kaprysu i zazwyczaj albo jest po kraksie albo ma inne historie o których właściciel chce jak najszybciej zapomnieć i sprzedaje auto. Jest też opcja, że ktoś jest tak rozczarowany samochodem, że woli stracić po roku 20% ale uwolnić się od cierpień.


Rozczarowac sie owszem mozna, dieslek 68 km nie jest rakieta. Co innego jak cos jest popsute i sie ujawnia po przjechaniu w trasie 100 km. Tego nie sprawdzi sie na jezdzie testowej. Jak jest gwarancja to jest przynajmniej iluzoryczny spokoj.
 
marektbg 


Marka: Skoda
Model: Octavia Tour II
Silnik: 1,4 16V
Rocznik: 2010
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 17 Cze 2010
Posty: 399
Skąd: Tarnobrzeg
Wysłany: 2010-08-24, 11:46   

Oj nie ma co tak się przejmować na zapas. Najpierw znajdź samochód potem szukaj problemów. Tyle jest tych samochód z dCi i jakoś jeżdżą. U nas w kraju może nie kocha się samochodów francuskich, ale jakby były takie złe to by ich tyle nie jeździło.
Każdy samochód nawet nówka z salonu obojętnie jakiej marki może okazać się bombą - wszystko się może rozlecieć jak się ma pecha. Samochód jak każde urządzenie może się zepsuć.
68KM i silnik turbo doładowany to wcale nie jest tak mało, zresztą nikt nie kupuje raczej Dacii, żeby jeździć sportowo - zresztą z miękkim zawieszeniem byłoby ciężko.
Ostatnio zmieniony przez marektbg 2010-08-24, 11:48, w całości zmieniany 2 razy  
 
matucha 



Marka: Skoda / VW
Model: Rapid / Up!
Silnik: 1,0 TSI / 1,0 MPI
Rocznik: 2019/2017
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 24 Maj 2010
Posty: 813
Skąd: Poznań
Wysłany: 2010-08-24, 16:00   

mekintosz, najważniejsze to test przelewowy. Ich regeneracja to w sumie najdroższy ewentualny wydatek. Ja mam w domy 1,5 DCI w Renault Kangoo. Ma 120 tys., jeździ bezproblemowo, a zazwyczaj z ładunkiem.
_________________
Było Sandero Stepway 1,6MPI + LPG 2010 i Logan MCV 1,6MPI + LPG 2012
 
Seal 


Marka: Dacia
Model: Duster 4X2
Silnik: 1,5 dCI 110 KM
Rocznik: 2011
Wersja: Laureate
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 01 Mar 2009
Posty: 846
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-08-24, 18:05   

Mekintosz wczoraj moja firma sprzedała dwa Kangury 1,5 dCI 68 KM handlarzowi. Oba przejechały prawie 240 tyś km na eko dieslu i nic w silnikach nie poszło. Lepiej powiem, że oprócz mat. eksploatacyjnych:np. klocki (tylko 3 zestawy), tarcze, rozrząd oraz drążki kierownicze nic firma do nich nie dołożyła. Najciekawsze jest to, że ani razu nie wymieniono amortyzatorów bo cały czas były w sprawne :shock:
 
wat 



Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1,5 dCi 110
Rocznik: 2015
Wersja: Laureate
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 30 Lip 2010
Posty: 1146
Skąd: Zabrze/Hindenburg
Wysłany: 2010-08-24, 20:12   

Seal
Ciekawe z tym ekodieslem bo dilerzy zastrzegaja się żeby gtego nie lac a ty prosze tyle kilosów na eko i bez problemu
 
Auto Krytyk 


Marka: .
Model: .
Silnik: .
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 25 Cze 2010
Posty: 819
Skąd: Polska
Wysłany: 2010-08-24, 20:29   

Przecież ekodiesel z Orlenu to zwykły diesel o niskiej zawartości siarki. Nie można lać biodiesla i bioestra gdzie jest olej rzepakowy.
_________________
KANAŁ MOTORYZACYJNY
 
r70 


Marka: Dacia / Renault
Model: Duster / Captur
Silnik: 1.0Eco-G / 1.2tce
Rocznik: 2021 / 2014
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 10 Mar 2010
Posty: 1096
Skąd: Kępno
Wysłany: 2010-08-24, 21:07   

ja używałem 1,9dCi - 102KM, 2.2dCi - 150KM i 1.5dCi 82KM. problemy były z 2.2dCi - koło 2masowe umało po 40kkm, kolektor dolotowy rozdmuchało po 85kkm, po 95 zacząło być słychać turbinę (ale od tego czasu minęło już kilkadziesiąt tysięcy i nadal ją tylko słychać ;)), systematycznie psujący się zawór EGR. 1.9dCi i 1.5dCi - zieniałem oleje, lałem paliwo i jeździłem... Zero brania oleju między przeglądami.
2.2dCi ewidentnie nie był udanym silnikiem, dobrze że zastąpiona go (podobno bardzo udanym) 2.0dCi ;)
_________________
pozdrawiam
Paweł
 
wat 



Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1,5 dCi 110
Rocznik: 2015
Wersja: Laureate
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 30 Lip 2010
Posty: 1146
Skąd: Zabrze/Hindenburg
Wysłany: 2010-08-24, 21:12   

nie tankuje na orlenie ale wydaje mi sie że orlenowski eko diesel to słynne bio tańsze bodajze o 1 PLN-a
 
husky 


Marka: Toyota
Model: Hiace
Silnik: 2,5 D4D
Rocznik: 2008
Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 64
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2010-08-24, 21:30   

r70 napisał/a:
ja używałem 1,9dCi - 102KM, 2.2dCi - 150KM i 1.5dCi 82KM. problemy były z 2.2dCi - koło 2masowe umało po 40kkm, kolektor dolotowy rozdmuchało po 85kkm, po 95 zacząło być słychać turbinę (ale od tego czasu minęło już kilkadziesiąt tysięcy i nadal ją tylko słychać ;)), systematycznie psujący się zawór EGR. 1.9dCi i 1.5dCi - zieniałem oleje, lałem paliwo i jeździłem... Zero brania oleju między przeglądami.
2.2dCi ewidentnie nie był udanym silnikiem, dobrze że zastąpiona go (podobno bardzo udanym) 2.0dCi ;)

z serwisu reno patrząc - częstochowskiego - to faktycznie 2,2 dCi tragedia, 1,5 dCi - tu są nierówne opinie myślę że zła eksploatacja się mści - ale też nie bogato; 1,9 dCi raczej bez awarii, 2,0 dCi naprawdę dobry.
Przy okazji ogłaszam konkurs: jak mechanicy reno mówią na Lagunę II ?
Dla zwycięzcy kawa u mnie w salonie :D
_________________
Zapraszam do zakupu samochodów marki Renault i Dacia
 
benny86 


Marka: Chevy
Model: Aveo
Silnik: 1.2
Rocznik: 2009
Pomógł: 31 razy
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 2944
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2010-08-24, 21:32   

husky napisał/a:
Przy okazji ogłaszam konkurs: jak mechanicy reno mówią na Lagunę II ?

Mój mechanik o tym samochodzie wyraża się w sposób nie pozwalający mi na publiczne cytowanie :mrgreen:
 
husky 


Marka: Toyota
Model: Hiace
Silnik: 2,5 D4D
Rocznik: 2008
Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 64
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2010-08-24, 21:32   

Seal napisał/a:
Mekintosz wczoraj moja firma sprzedała dwa Kangury 1,5 dCI 68 KM handlarzowi. Oba przejechały prawie 240 tyś km na eko dieslu i nic w silnikach nie poszło. Lepiej powiem, że oprócz mat. eksploatacyjnych:np. klocki (tylko 3 zestawy), tarcze, rozrząd oraz drążki kierownicze nic firma do nich nie dołożyła. Najciekawsze jest to, że ani razu nie wymieniono amortyzatorów bo cały czas były w sprawne :shock:

Sprecyzuj z tym ekodiesel - bo jak chodzi Ci o zwykłą ropę pod taką marką - to ok. Jak mówisz o biodieslu (czyli estrze metylowym 100%) to jestem mega zdziwiony - bo do comon raili zwłaszcza typu 1,5 dCi NIE WOLNO LAĆ rzepakówki
_________________
Zapraszam do zakupu samochodów marki Renault i Dacia
 
husky 


Marka: Toyota
Model: Hiace
Silnik: 2,5 D4D
Rocznik: 2008
Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 64
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2010-08-24, 21:33   

benny86 napisał/a:
husky napisał/a:
Przy okazji ogłaszam konkurs: jak mechanicy reno mówią na Lagunę II ?

Mój mechanik o tym samochodzie wyraża się w sposób nie pozwalający mi na publiczne cytowanie :mrgreen:

to wykropkuj
może admin nie zdejmie :D Od razu dodam że konkursowe określenie jest ładne
zacytuje bez niebezpieczeństwa zdjęcia
_________________
Zapraszam do zakupu samochodów marki Renault i Dacia
Ostatnio zmieniony przez husky 2010-08-24, 21:34, w całości zmieniany 1 raz  
 
borys68 


Marka: Kia
Model: cyd kombi
Silnik: 1.6 a/t
Rocznik: 2008
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Kwi 2009
Posty: 219
Skąd: Warszawa Bielany
Wysłany: 2010-08-24, 21:38   

Ahoj!
husky napisał/a:

Przy okazji ogłaszam konkurs: jak mechanicy reno mówią na Lagunę II ?
Dla zwycięzcy kawa u mnie w salonie :D

Królowa Lawet?
Borys
 
wat 



Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1,5 dCi 110
Rocznik: 2015
Wersja: Laureate
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 30 Lip 2010
Posty: 1146
Skąd: Zabrze/Hindenburg
Wysłany: 2010-08-24, 21:40   

Pażdzież
 
husky 


Marka: Toyota
Model: Hiace
Silnik: 2,5 D4D
Rocznik: 2008
Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 64
Skąd: Częstochowa
  Wysłany: 2010-08-24, 21:50   

borys68 napisał/a:
Ahoj!
husky napisał/a:

Przy okazji ogłaszam konkurs: jak mechanicy reno mówią na Lagunę II ?
Dla zwycięzcy kawa u mnie w salonie :D

Królowa Lawet?
Borys

MAMY ZWYCIĘŻCĘ ! KAWA I JAZDA PRÓBNA NASZYM DUSTERKIEM GRATIS U MNIE !
_________________
Zapraszam do zakupu samochodów marki Renault i Dacia
 
Seal 


Marka: Dacia
Model: Duster 4X2
Silnik: 1,5 dCI 110 KM
Rocznik: 2011
Wersja: Laureate
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 01 Mar 2009
Posty: 846
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-08-24, 21:57   

husky napisał/a:
Seal napisał/a:
Mekintosz wczoraj moja firma sprzedała dwa Kangury 1,5 dCI 68 KM handlarzowi. Oba przejechały prawie 240 tyś km na eko dieslu i nic w silnikach nie poszło. Lepiej powiem, że oprócz mat. eksploatacyjnych:np. klocki (tylko 3 zestawy), tarcze, rozrząd oraz drążki kierownicze nic firma do nich nie dołożyła. Najciekawsze jest to, że ani razu nie wymieniono amortyzatorów bo cały czas były w sprawne :shock:

Sprecyzuj z tym ekodiesel - bo jak chodzi Ci o zwykłą ropę pod taką marką - to ok. Jak mówisz o biodieslu (czyli estrze metylowym 100%) to jestem mega zdziwiony - bo do comon raili zwłaszcza typu 1,5 dCi NIE WOLNO LAĆ rzepakówki

Precyzuje lali tylko w Orlenie zamiast Vervy ON tylko Ekodiesela.
Ostatnio zmieniony przez Seal 2010-08-24, 22:16, w całości zmieniany 1 raz  
 
husky 


Marka: Toyota
Model: Hiace
Silnik: 2,5 D4D
Rocznik: 2008
Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 64
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2010-08-24, 22:53   

Seal napisał/a:
husky napisał/a:
Seal napisał/a:
Mekintosz wczoraj moja firma sprzedała dwa Kangury 1,5 dCI 68 KM handlarzowi. Oba przejechały prawie 240 tyś km na eko dieslu i nic w silnikach nie poszło. Lepiej powiem, że oprócz mat. eksploatacyjnych:np. klocki (tylko 3 zestawy), tarcze, rozrząd oraz drążki kierownicze nic firma do nich nie dołożyła. Najciekawsze jest to, że ani razu nie wymieniono amortyzatorów bo cały czas były w sprawne :shock:

Sprecyzuj z tym ekodiesel - bo jak chodzi Ci o zwykłą ropę pod taką marką - to ok. Jak mówisz o biodieslu (czyli estrze metylowym 100%) to jestem mega zdziwiony - bo do comon raili zwłaszcza typu 1,5 dCi NIE WOLNO LAĆ rzepakówki

Precyzuje lali tylko w Orlenie zamiast Vervy ON tylko Ekodiesela.

tylko Ekodiesel.... hmmm to teraz już wiem czemu ten silnik przetrwał :D :D :D
o tak zw Paliwach uszlachetnianych verva, etc są pewne teorie - nieważne ja ich tu nie zamierzam głosić....
w innym poście - pisałem o moim Ulysse 2,0 HDi 109 kM które nigdy w życiu nie miało w sobie drogiego paliwa podobnie jak nigdy w życiu nie miało jakiejś podejrzanej ropy... zawsze to był to ten podstawowy ON z Bliska, Sheel, BP, Statoil i nic się nigdy nie stało
Ważne jest czy stacja na której tankujemy jest "firmowa" czy tzw ajencyjna bo wtedy i Sheel zawodzi. Z drugiej strony nie ma co popadać w panikę - stacje są dla samochodu a nie samochód dla stacji.
Problem polega na tym że silniki benz nie znają problemu benzyny, bo jakośc paliwa nie wpływa na mobilność (drugą w domu mam benzynę i jeździ na wszystkim). Diesel - jeśli jest oszukany (wdłg danych inspekcji - tak jest na 45 % stacji !!!!!!!!!!!!!!!!!) to wtedy coś może zawieść i to nie jest wina używającego.
_________________
Zapraszam do zakupu samochodów marki Renault i Dacia
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FISubSilver v 0.3 modified by Nasedo. Done by Forum Wielotematyczne