Moim zdaniem w kombiaku powinni zrezygnować z członu "Logan" i zostawić - a właściwie wprowadzić - samo "MCV". Może przy okazji faceliftingu? Swoją drogą to ciekawe czy zobaczymy po nim podobne kształty w Loganie...
Nie rozumiem tych dziennikarzy piszących że np Sandero jest dla klientów o ograniczonym portfelu! Kto powiedział że bogatsi takikimi samochodami nie mogą jeździć! I jeszcze jedno, w krajach zachodnich wzrost sprzedaży Dacii jest o 67%, czyli jak rozumiem oni są biedni a my bogaci, bo u nas wzrost jest mniejszy. Czasami szkoda czytać tych pseudo pismaków.
Nie rozumiem tych dziennikarzy piszących że np Sandero jest dla klientów o ograniczonym portfelu! ....
Bo to jest z perspektywy.PL ! Założę się że to autko chwyci na Zachodzie a u nas będzie be! Bo nadal logo na masce jest wyznacznikiem statusu społecznego. Możesz chodzić w powykręcanych butach, mieć w jedynych spodniach dziurę w cześci szynkowej, na obiad: "Kaszana forever" ale za to jak wsiądzesz do 8..10 "sprawdzonej używki" toś jest gość !
Myślę, że to pozostało po czasach gdy szczytem marzeń był Fiat 1500p na talony Albo.... DACIA 1300
Poza tym, śmieszy mnię to, że niezawodność, jest cechą aut dla nędzarzy ! Może naditerpretuję ten tekścik, ale tak to odbieram
Nb. powyższy tekst to i tak postęp: bo nie tak dawno można było przeczytać, że Logan to auto dla ludzi w trudnej sytuacji finansowej, z dużą rodziną (też be) chcących mieć nowy samochód
Pozdrawiam Piotr "NoLogo" S.
To że MCV-ka po liftingu nie będzie miała tylko doklejonego przodu z Sandero, ale będzie wygląd zmieniony jakoś logicznie całościowo - to jest cytując klasyka "oczywista - oczywistość"...
Niekoniecznie - jak na razie wygląda na to, że w najbliższej przyszłości czeka nas jedynie naprawdę czysty face-lifting - czyli gril + logo + może jakieś drobiazgi (klamki?) - a nie whole-body-lifting [:
W każdym razie - szanse są na szczęście i tak chyba marne.
Amen!
Kolaż sam w sobie wyszedł Ci nieźle, aczkolwiek sądzę, że gdyby MCV Mk. II miała nabrać krągłości, to stylizacja powinna być zdecydowanie bardziej holistyczna .
Nb. mój kolega z pracy orzekł, że ten wyoblony przód wygląda nieco przyciężkawo w hatchbacku (wizualnie "ciężki na nos"), natomiast sedanowi zrobiłby dobrze....
gdyby MCV Mk. II miała nabrać krągłości, to stylizacja powinna być zdecydowanie bardziej holistyczna
Się wie - np włącznie z sanderowymi przetłoczeniami na bokach, ale nie miałem czasu (i właściwie ochoty) na bawienie się w coś poważniejszego, a w sumie niezbyt celowego (:
Cytat:
wyoblony przód wygląda nieco przyciężkawo w hatchbacku
Ale obejrzał coś więcej niż tylko jedna-dwie fotki? Bo jak się przejrzy więcej fotek i - zwłaszcza - filmików, to wrażenie to zmniejsza się, a nawet znika...
Niekoniecznie - jak na razie wygląda na to, że w najbliższej przyszłości czeka nas jedynie naprawdę czysty face-lifting - czyli gril + logo + może jakieś drobiazgi (klamki?) - a nie whole-body-lifting [:
może się nieprecyzyjnie wyraziłem... rzeczywiście może nie być generalnego liftu, ale na pewno zrobią coś żeby przód pasował do tyłu, chociaż trochę no i do całości auta...
Wręcz przeciwnie - raczej niedokładnie przeczytałeś: o ile w dalszej przyszłości nie można oczywiście niczego wykluczyć (czyli również kompletnej zmiany blacharki), to w najbliższej wydaje się że nic takiego nie nastąpi - a przód dalej będzie pasował do tyłu tak jak teraz, bo głównie zmieni się tylko logo i grill.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum