To tak jak ja....tez myslalem czy nie kupic jakiegos..."cacka" uzywanego, ale po sprawdzeniu...kosztow utrzymania- ...a poza tym...Stepka mi sie naprawde podoba...wiec-jest CZAD:)
A ha...i jeszcze jedno.... wiekszosc samochodow uzywanych do sprzedania...to jezdzila Pani...albo starsi ludzie-rany ... jaka ta zachodnia europa ...stara:)
Widzac co mozna z wraka zrobic...jakie sa techniki przygotowywania samochodow do sprzedazy-dodajac do tego ze czlowiek jest wzrokowcem ....MASAKRA
przejrzałem fotki i co widzę że sterowanie szybami i sterowanie lusterek w tunelu środkowym więc teraz to mnie jeszcze bardziej dziwi że czepiali się tego rozwiązania porostu musieli się uczepić czegoś jak rzep psiego ogona(podobnie plastik) by mieć jakieś minusy bo jak to dacia może mieć same pozytywy
A to, że autem jeździła kobieta to jak dla mnie wcale nie jest jakiś tam "plus". Jak sprzedawałem Pandę to jedną wysadziłem z auta na jeździe próbnej i powiedziałem, że ona go nie dostanie.
_________________ Było Sandero Stepway 1,6MPI + LPG 2010 i Logan MCV 1,6MPI + LPG 2012
Chciałbym dodać, że rozwiązanie z przyciskami do tylnych szyb na końcu tunelu środkowego stosował także peugeot w modelu 206 (wiem bo miałem), a od znajomego dowiedziałem się że sterowanie przednimi szybami na konsoli centralnej prawdopodobnie występuje w citroenie c1 (tego nie widziałem).
I nikt się tego w tych samochodach nie czepia tylko w daćce.
Bo to jest po prostu wygodne - tylko że obecnie w wielu autach po prostu by się już tam nie zmieściły.
Natomiast jedynym argumentem za umieszczeniem ich na drzwiach jest bliskość samych szyb, a więc i łatwość odnalezienia przycisków po przesiadce do nowego auta.
Jednak MSZ alternatywa "odnalezienie sterowania pierwszy raz" kontra "wygoda użytkowania przez resztę czasu" jest dość prosta do rozstrzygnięcia... <:
Inaczej jest z przyciskami szyb tylnych - w tym przypadku daćkowa lokalizacja faktycznie może być dla kogoś po prostu bardzo niewygodna, a nie tylko mentalnie niezwykła. Poprawa tego ze strony producenta rzeczywiście nie byłaby jakaś bardzo kosztowana, ale... tak samo jest z mnóstwem innych drobnych oszczędności, które składają się sumarycznie na niższą cenę daciek. Czyli TTTM i "widziały gały co brały" <:
W dolnej części deski rozdzielczej, na wysokości radia, sterowanie elektrycznymi szybami było też umieszczone w bogatszych wersjach fiata seicento. W tym przypadku było to średnio wygodne, bo same przyciski za małe jak na męską dłoń, w dodatku niektórzy brali je za sterowanie głosnością radia
w niektórych Golfach IV z cyklu sam to zrobię czyli sterowanie elektrycznymi szybami z środka deski rozdzielczej, także takie sterowanie było w VW Polo 6N
_________________ Jestem handlowcem w salonie Carrara w Lublinie. Szukasz oferty na Nową Dacie? Pisz PW lub na e-mail
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum