Strona korzysta z plikow cookie w celu realizacji uslug zgodnie z Polityka prywatnosci.

Mozesz okreslic warunki przechowywania lub dostepu do cookie w Twojej przegladarce lub konfiguracji uslugi.

DACIA Klub Polska  
  •  FAQ  •   Szukaj  •   Użytkownicy  •   Grupy  •  Rejestracja  •   Zaloguj  • 

 Ogłoszenie 
JEDNA SPRAWA = JEDEN TEMAT

Poprzedni temat :: Następny temat
Przesunięty przez: laisar
2012-03-14, 12:08
Koło zapasowe inne niż reszta w aucie
Autor Wiadomość
Dar1962 



Marka: była Dacia
Model: był Duster 4x4 szary bazalt
Silnik: był 1,6 16v
Rocznik: był 2012
Wersja: Laureate Plus
Pomógł: 53 razy
Dołączył: 12 Paź 2011
Posty: 3865
Skąd: Włodawa
Wysłany: 2012-03-02, 22:07   

no cóż, mnie się zdarzało robić takie rzeczy, co prawda nie z ogumieniem 8-letnim ale o połowę młodszym :-P
 
eplus 



Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1,6
Rocznik: 2010
Wersja: Laureate 5 os.
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 15 Wrz 2010
Posty: 3487
Skąd: podkarpackie
Wysłany: 2012-03-02, 22:25   

jkab napisał/a:
eplus napisał/a:
A jak auto ma opony kierunkowe - to w jakim kierunku ma być nałożony zapas :?: :mrgreen:

W dobrym :lol:

No chyba, że potrafisz przewidzieć, czy przebijesz prawe koło, czy lewe.
 
Piotrek721015 



Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1,5 dci 90 KM
Rocznik: 2010
Wersja: Laureate
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 11 Wrz 2010
Posty: 443
Skąd: ZGY
Wysłany: 2012-03-03, 06:07   

Cytat:



jkab napisał/a:
eplus napisał/a:
A jak auto ma opony kierunkowe - to w jakim kierunku ma być nałożony zapas

W dobrym

No chyba, że potrafisz przewidzieć, czy przebijesz prawe koło, czy lewe.


Ale jaki tu problem :?: Przecież oponę kierunkową możesz założyć na lewe jak i na prawe koło :!: Ten typ tak ma.
 
eplus 



Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1,6
Rocznik: 2010
Wersja: Laureate 5 os.
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 15 Wrz 2010
Posty: 3487
Skąd: podkarpackie
Wysłany: 2012-03-03, 06:33   

Zastanów się i napisz jeszcze raz.
Tzn. oczywiście, że mogę, ale tylko po jednej stronie leży dobrze.
Mam na myśli oponę kierunkową, taką, jak zimowy traktor z jodełką ze strzałką "rotation".
Opona asymetryczna, która ma zaznaczoną tylko stronę zewnętrzną.zawsze leży dobrze.
_________________
K4M - NOT tested on animals :!: :!: :!:
 
czaju 



Marka: Dacia,Citroen,Ford
Model: Duster,C4 GP,Fusion
Silnik: 1.5@107,2.0@150,2.0@240 4x4
Rocznik: 2010.2014
Wersja: Prestige
Pomógł: 27 razy
Dołączył: 06 Sty 2009
Posty: 1853
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: 2012-03-03, 08:54   

Ale na jednej osi masz na pewno dwie opony z tym samym bieżnikiem :evil:
 
Racibor 
Zielony listek


Marka: Dacia
Model: Duster 4x2
Silnik: 1.6 16V 105
Rocznik: 2011
Wersja: Duster
Dołączył: 11 Kwi 2012
Posty: 3
Skąd: PL-SL
Wysłany: 2012-04-11, 16:35   opona zapasowa

Witam Wszystkich - to mój pierwszy post na tym forum.
Dustera kupiłem w czerwcu 2011 r. z myślą o wakacyjnych wyjazdach na Bałkany i tamtejszych górskich, w znacznej części gruntowych drogach. W tych warunkach opony
Continental CrossContact LX 215/65 R 16 98H. M+S spisywały się bardzo dobrze.
Nie zmieniałem opon na zimowe, bo samochodu używałem sporadycznie - w okresie zimowym zrobił zaledwie kilkaset kilometrów po miejskich drogach.
Letnie opony M+S spisywały się dość dobrze w czasie intensywnych opadów śniegu, znacznie gorzej, co oczywiste, na ubitym śniegu i podczas silnych mrozów.

Niedawno złapałem gumę i tu niemiła niespodzianka.
Na kole zapasowym (czarna felga, pozostałe są srebrne) mam założoną inną oponę MICHELIN M=S Latitude Tour 215/65 R 16 98T oznaczoną dodatkowo znaczkiem GreenX.
Taka kombinacja wydaje mi się dość dziwna. Zrozumiałbym, że producent zakłada, w ramach oszczędności, na zapas inną, tańszą oponę. Ale ta do najtańszych nie należy.

Mam więc pytanie do tych z Was, którzy kupowali Dustera na stalowych felgach.

W jakie opony, na kołach jezdnych i na kole zapasowym wyposażył producent wasze samochody?

Szczególnie proszę o informację tych z Was, którzy mają napęd 4x2 i tych którzy kupowali samochód w 2011 roku.
 
Dar1962 



Marka: była Dacia
Model: był Duster 4x4 szary bazalt
Silnik: był 1,6 16v
Rocznik: był 2012
Wersja: Laureate Plus
Pomógł: 53 razy
Dołączył: 12 Paź 2011
Posty: 3865
Skąd: Włodawa
Wysłany: 2012-04-11, 16:42   

opona na zapasie była wcześniej czymś w rodzaju gry w ciemno - od chwili, kiedy odbierający nowe auta zaczęli przed podpisaniem odbioru sprawdzać, co jest we wnęce pod podłogą bagażnika, w miejscu tym coraz częściej zaczęło się pojawiać koło identyczne z pozostałymi. Ja jeszcze przed odbiorem zaznaczyłem,że chcę mieć pięć takich samych, co obsługa dilera przyjęła ze zrozumieniem :-P - w moim przypadku były to cross contact
Ostatnio zmieniony przez Dar1962 2012-04-11, 16:43, w całości zmieniany 1 raz  
 
Piotr_K 



Marka: Dacia
Model: Duster 4x4 esp+asr
Silnik: 1,6 MPI 16V + LPG BRC
Rocznik: 2011
Wersja: Ambiance
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 27 Mar 2011
Posty: 999
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2012-04-11, 17:02   

Wszystkie opony łącznie z zapasem - micheliny latitude tour hp green na stalowych felgach.
_________________
Dacia Duster 1,6+LPG BRC Ambiance 4x4, brąz cajou
Ostatnio zmieniony przez laisar 2012-04-11, 17:06, w całości zmieniany 1 raz  
 
Dar1962 



Marka: była Dacia
Model: był Duster 4x4 szary bazalt
Silnik: był 1,6 16v
Rocznik: był 2012
Wersja: Laureate Plus
Pomógł: 53 razy
Dołączył: 12 Paź 2011
Posty: 3865
Skąd: Włodawa
Wysłany: 2012-04-11, 18:36   

trzeba poszukać dustermaniaka, który ma na kołach micheliny a na zapasie cross contact - wtedy się zamienicie :mrgreen:
 
maciek 


Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: TCE 100 LPG
Rocznik: 2020
Wersja: Prestige
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 11 Paź 2009
Posty: 3531
Skąd: Lublin
Wysłany: 2012-04-11, 18:44   

Racibor, daj ogłoszenie że zamienisz się ;-)
_________________
Jestem handlowcem w salonie Carrara w Lublinie. Szukasz oferty na Nową Dacie? Pisz PW lub na e-mail

 
Racibor 
Zielony listek


Marka: Dacia
Model: Duster 4x2
Silnik: 1.6 16V 105
Rocznik: 2011
Wersja: Duster
Dołączył: 11 Kwi 2012
Posty: 3
Skąd: PL-SL
Wysłany: 2012-04-11, 21:41   opona zapasowa

Dziękuję Wam za rady.
Przeglądałem forum ale nie znalazłem tego wątku.
Zamieściłem ten wpis w temacie Opony do Dustera , mając nadzieje, że znajdzie się ktoś z odwrotnym zestawem opon i uda nam się zamienić zapasy.
Dziękuję Administratorowi, że przeniósł wpis we właściwe miejsce.
Tu już pierwszy wpis daje nadzieję na zamianę. Będę próbował również przez ogłoszenie.
 
eplus 



Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1,6
Rocznik: 2010
Wersja: Laureate 5 os.
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 15 Wrz 2010
Posty: 3487
Skąd: podkarpackie
Wysłany: 2012-04-12, 08:05   

Tak naprawdę to nie ma praktycznego znaczenia. Lepiej szukać kogoś, kto ma identyczny zapas, jak mój, i utrzymywać kontakt. Kto pierwszy zajeździ fabryczne opony (w 3-4 lata), ten odkupuje zapas od partnera, a daje mu na sztukę łysą oponę - do urwania jest prawie tysiąc zł oszczędności do podziału. Po 10 latach zapas i tak się rozpadnie ze starości.
PS. Sam jeszcze nie sprawdziłem, co mam na zapasie. :mrgreen:
_________________
K4M - NOT tested on animals :!: :!: :!:
 
mrówa 


Marka: Dacia
Model: Sandero
Silnik: 1,4 MPI
Rocznik: 2010
Wersja: Arctica 5 os.
Pomogła: 2 razy
Dołączyła: 08 Lut 2011
Posty: 710
Skąd: RP
Wysłany: 2012-04-12, 08:57   

eplus napisał/a:
PS. Sam jeszcze nie sprawdziłem, co mam na zapasie. :mrgreen:

Ja sprawdziłam od razu. Od razu po przeczytaniu na forum wątku w tym temacie :mrgreen:
 
Racibor 
Zielony listek


Marka: Dacia
Model: Duster 4x2
Silnik: 1.6 16V 105
Rocznik: 2011
Wersja: Duster
Dołączył: 11 Kwi 2012
Posty: 3
Skąd: PL-SL
Wysłany: 2012-04-13, 00:24   

eplus napisał/a:
Tak naprawdę to nie ma praktycznego znaczenia. ...

W dużym stopniu zależy to od tego, gdzie jeździmy.

W miejskim Dusterze można zrezygnować z wożenia koła zapasowego zastępując je zestawem do pompowania opon. Jest to szczególnie korzystne w wersji 4x4 bo zyskuje się dodatkowe miejsce w bagażniku i można zrobić większe zakupy w czasie niedzielnej wyprawy do marketu ;-)

Jeżeli nie oddalamy się zbytnio od cywilizacji wystarczy zapewne koło dojazdowe. Drogą utwardzoną bez większego problemu dotrzemy do serwisu zakładając koło z oponą o innej rzeźbie bieżnika. W zimie może to być jednak niebezpieczne.

Podróżując (w czasie wakacji) górskimi, kamienistymi drogami na Bałkanach wolę mieć zapasową oponę identyczną z pozostałymi.
Na takiej drodze wysokie jest ryzyko uszkodzenia opony tak, że nie uda się jej naprawić, do serwisu może być daleko, może się okazać, że niemożliwe będzie dokupienie na miejscu właściwej opony w rozsądnym terminie a chciałoby się kontynuować podróż i bezpiecznie, ale nie z prędkością żółwia, wrócić do kraju.
Na dodatek, za naszą południową granicą polują na samochody ze znaczkiem PL, a różny bieżnik na jednej osi będzie bardzo dobrym powodem, żeby zapłacić mandat przekraczający cenę nowej opony.

Najważniejszym, moim zdaniem, argumentem przemawiającym za posiadaniem identycznej opony na kole zapasowym są obowiązujące przepisy, które ja rozumiem tak jak poniżej.
(wiem że była już o tym mowa, nie jestem prawnikiem i mogłem popełnić błąd w ich interpretacji - jeżeli tak, to proszę mnie poprawić).
Generalna zasada mówi, że jazda pojazdem wyposażonym w opony o różnej rzeźbie bieżnika na jednej osi nie jest dozwolona.
Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia napisał/a:
§ 11. ust. 7. Pojazd nie może być wyposażony, z zastrzeżeniem ust. 5:
1) w opony różnej konstrukcji, w tym o różnej rzeźbie bieżnika, na kołach jednej osi, z zastrzeżeniem pkt 3;
Odstępstwo od tej zasady dopuszczalne jest jedynie wtedy, gdy spełnione są określone warunki.
Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia napisał/a:
§ 11. ust. 6. Dopuszcza się w celu krótkotrwałego użycia wyposażenie pojazdu w koło zapasowe, o parametrach odmiennych niż parametry stosowanego normalnie koła jezdnego, o ile koło takie wchodzi w skład fabrycznego wyposażenia pojazdu - na warunkach określonych przez wytwórnię pojazdu.

Pytania do posiadaczy opony o innym bieżniku na kole zapasowym:
Czy otrzymaliście w momencie zakupu jakikolwiek dokument mówiący o tym, że wasz samochód wyposażono fabrycznie w koło zapasowe z oponą o innym bieżniku?
Czy wytwórnia pojazdu określiła (na przykład w instrukcji obsługi) i poinformowała Was, w momencie zakupu samochodu, na jakich warunkach można używać opon o innym bieżniku na jednej osi?
W moim przypadku odpowiedź na oba pytania brzmi nie.

Edit:
Odniosę się tu (bo to chyba właściwe miejsce) do wpisu pod moim ogłoszeniem.
Cytat:
Nasuwa się prosty wniosek: "Podczas odbioru, dokładne sprawdzenie auta i wyposażenia zdecydowanie zmniejsza kłopoty w trakcie użytkowania".

Nic tylko się pod tym podpisać. Ale co zrobić, gdy stwierdzamy po fakcie taki mankament?

Rozmawiałem (używając argumentów podobnych jak powyżej) o zapasowym kole ze sprzedającym który zapewniał mnie, że dostanę pełnowartościowe koło zapasowe, identyczne z podstawowymi. Uwierzyłem i w momencie odbioru samochodu, koła zapasowego nie sprawdziłem.
Nie przyszło mi do głowy, że poważny dealer może w taki sposób potraktować klienta.

Po przeczytaniu wpisów na tym forum widzę że jest to nagminne.
Zastanawiam się jaki wpływ na takie praktyki producentów i dealerów ma fakt, że większość z nas klientów, macha na to ręką.

Edit 2: Ja również zrezygnowałem z dochodzenia swego. Nie skorzystam też więcej z usług serwisu nierzetelnego sprzedawcy.
Dealer poinstruował mnie że, po założeniu koła zapasowego, nie wolno przekraczać prędkości do 80 km/h. Przysłał mi też skan instrukcji zawierającej zapis typowy dla instrukcji samochodów wyposażonych w koło dojazdowe.
Odmówił zamiany koła zapasowego na takie jak na kołach jezdnych twierdząc, że koło zapasowe wyposażone w inną niż na kołach jezdnych oponę jest pełnowartościowe, mimo, że ogranicza możliwości pojazdu.
Poradził, bym zwrócił się z tym bezpośrednio do producenta.

Koło zapasowe zamieniłem z założycielem wątku, sąsiadem (15km), któremu sprzedano Dustera wyposażonego w odwrotny "komplet" opon.

PS. Tym, którzy zmuszeni będą do kupienia opony Continental CrossContact LX 215/65 R16 98H przyda się zapewne informacja o dodatkowych literkach FR występujących w oznaczeniu oferowanych do sprzedaży opon.
...@conti.de napisał/a:
FR oznacza oponę z rantem, mającym chronić felgę przed uszkodzeniami mechanicznymi.
Oznaczenie tego nie znajdzie Pan na oponie.
Dacia Duster jest wyposażana w takie opony oryginalnie.
Ostatnio zmieniony przez Racibor 2012-04-23, 15:54, w całości zmieniany 3 razy  
 
eplus 



Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1,6
Rocznik: 2010
Wersja: Laureate 5 os.
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 15 Wrz 2010
Posty: 3487
Skąd: podkarpackie
Wysłany: 2012-04-13, 16:15   

Racibor napisał/a:
Jeżeli nie oddalamy się zbytnio od cywilizacji wystarczy zapewne koło dojazdowe. Drogą utwardzoną bez większego problemu dotrzemy do serwisu zakładając koło z oponą o innej rzeźbie bieżnika. W zimie może to być jednak niebezpieczne.


Stąd prosty wniosek, że nie powinno się jeździć na oponach zimowych, a jeśli już - to kupić 5. :idea:

PS. Zatruwany od kilku dni jadem wątpliwości sączonym dyskretnie przez Kolegów schyliłem się i obejrzałem bieżnik zapasu. Jest to taki asymetryczny z pięcioma pasmami - od zewnętrznej strony na krawędzi jest pasmo lamel szosowych - prostych odprowadzających wodę, następnie pasmo lamel w kształcie rombu równobocznego z dwoma łukami, potem dwa pasma ząbkowanych lamelek na śnieg i ostatnie - na krawędzi wewnętrznej szersze pasmo także z drobno ząbkowanymi lamelkami zimowymi. Sprawdziłem następnie fabryczny komplet letni leżący jeszcze w garażu - jest ten sam układ pasm bieżnika. Niestety zapomniałem sprawdzić, jak te opony się nazywają. :mrgreen: :mrgreen: Oczywiście zapasu bym nie odkręcał, nawet gdyby w nim była felga ze złota, zaś te w garażu mogłem przeczytać po odsłonięciu worka, ale nie byłem aż tak ciekawy. ;-)
Ostatnio zmieniony przez eplus 2012-04-13, 17:51, w całości zmieniany 1 raz  
 
mekintosz 



Marka: DACIA
Model: SANDERO
Silnik: 1.5 dCi
Rocznik: 2009
Wersja: Laureate
Pomógł: 35 razy
Dołączył: 22 Maj 2009
Posty: 4264
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-04-26, 13:56   Inny zapas niz pozostałe.

Witam

Szczescie w nieszczesciu, pekla opona letnia. Na szczescie, ze u wulkanizatora podczas pompowania, pech, ze trzeba kupic nowa. Myslalem, ze dorzuce na przod nowa z zapasu a jedna uzywana na zapas i git. Tu niespodzianka, mam na zapasie Baruma, felga z indeksem 80 km/h, zas oryginalnie Continental Eco Contact 3 185/65/ R15 88T.

Pierwszy wlasciciel nic nie wie o tym bo nie zdejmowal zapasu, zaprzyjazniony pracownik ASO twierdzi, ze powinny byc raczej wszystkie takie same. Byc moze w tzw. pelnowymiarowym kole zapasowym daja tansze ale to jest troszke chyba na bakier, skoro powinienem miec na osi takie same opony.

felga_zapas.jpg
Plik ściągnięto 159 raz(y) 71,85 KB

barum.jpg
Plik ściągnięto 208 raz(y) 87,76 KB

Ostatnio zmieniony przez mekintosz 2012-04-26, 15:25, w całości zmieniany 1 raz  
 
wieza 



Marka: Dacia
Model: LODGY
Silnik: 1,5
Rocznik: 2013
Wersja: Prestige 5 os.
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 26 Cze 2008
Posty: 1919
Skąd: ŁÓDŹ
Wysłany: 2012-04-26, 14:18   

heh to w salonie musieli podmianke zrobic ;)
_________________
Przede wszystkim przestronnosc w aucie co dajeLodgy i MCV w dobrej cenie ;)
Stan licznika 115,000 i koniec
Lodgy 120000km i rośnie
 
KaS602 



Marka: KIA
Model: Rio
Silnik: 1.4 16V
Rocznik: 2012
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 1371
Skąd: Warmia
Wysłany: 2012-04-26, 14:30   

http://www.daciaklub.pl/forum/viewtopic.php?t=6152
 
benny86 


Marka: Chevy
Model: Aveo
Silnik: 1.2
Rocznik: 2009
Pomógł: 31 razy
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 2944
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2012-04-26, 14:31   

Różnica opon to jakiś tam problem, ale ja bym się zastanawiał raczej czemu w 3letnim samochodzie pęka opona? Nawet jeśli byłaby rok czy 2 lata starsza od samochodu(choć 2 lata to chyba przesada?)... Miała jakieś uszkodzenia mechaniczne czy coś w tym stylu?
 
mekintosz 



Marka: DACIA
Model: SANDERO
Silnik: 1.5 dCi
Rocznik: 2009
Wersja: Laureate
Pomógł: 35 razy
Dołączył: 22 Maj 2009
Posty: 4264
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-04-26, 14:52   

Po napompowaniu pojawilo sie wybrzuszenie. Pracownicy zdjeli ja i zauwazyli, ze w miejscu gdzie jest ta "gula" jest slabszy rant opony, jakby drut ulagl oslabieniu. Na nowo ja zalozyli i pekla z hukiem przy 1.5 atm. Moze ja uszkodzili, nie wiem ale nie sadze. Teraz musze dokupic jedna sztuke. Na szybko na weekend chce jechac. Pary nie bede kupowal.
 
Lukas87 



Marka: Dacia
Model: Sandero I oraz MCV II
Silnik: 1.5 dci oraz 1.2 16V LPG
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 10 Paź 2010
Posty: 1103
Skąd: Mikołów
Wysłany: 2012-04-26, 15:40   

mekintosz, ja bym sie cieszył że pękła przy zakładaniu niż w trasie bo na autostradzie by nie było wesoło :-|
_________________
Dacia jest bogiem, prędkość nałogiem, sandero podstawą, turbo zabawą
Witaj Gość :)
 
mekintosz 



Marka: DACIA
Model: SANDERO
Silnik: 1.5 dCi
Rocznik: 2009
Wersja: Laureate
Pomógł: 35 razy
Dołączył: 22 Maj 2009
Posty: 4264
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-04-26, 15:51   

Wystarczło by na Trasie Siekierkowskiej przepisowe 80 km/h i wypadek murowany ! Mam swiadomosc szczescia w nieszczesciu. Wulkanizator zaleca oczywisie kupno obu opon ale stare maja ok 26 tys realnie najechane, i jeszcze sporo bieznika. Planuje te nowo zalozyc na przod od str kierowcy , statystycznie jezdze sam i tam jest ciut wyzsze obciazenie. Chyba, ze Macie inny pomysł.
Ostatnio zmieniony przez KaS602 2012-04-27, 10:41, w całości zmieniany 1 raz  
 
toms57 



Marka: DACIA
Model: LOGAN MCV
Silnik: 1,6 LPG
Rocznik: 2012
Wersja: Story
Dołączył: 12 Mar 2012
Posty: 83
Skąd: Poznań
Wysłany: 2012-04-26, 16:09   

nie oszczędzaj załóż minimum dwie nowe na oś - masz spokój a nie "odważanie " pt. "statystycznie jezdze sam i tam jest ciut wyzsze obciążenie" ;-)
 
mekintosz 



Marka: DACIA
Model: SANDERO
Silnik: 1.5 dCi
Rocznik: 2009
Wersja: Laureate
Pomógł: 35 razy
Dołączył: 22 Maj 2009
Posty: 4264
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-04-26, 16:23   

Nie oszczedzaj.. 600 zl teraz za duzo a nie chce kupowac innych opon niz mam.
 
eplus 



Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1,6
Rocznik: 2010
Wersja: Laureate 5 os.
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 15 Wrz 2010
Posty: 3487
Skąd: podkarpackie
Wysłany: 2012-04-26, 19:35   

Ta felga z naklejką "80" to jest z pewnością dojazdówka. Dziwne, ze na feldze dojazdowej jest pełnowymiarowa opona - coś ktoś skombinował "na sztukę"?
Kupiłbym dwie nowe najtańsze, myślę, że w naprawdę podbramkowej sytuacji nawet używki - choć nigdy jeszcze nie kupowałem. Ale nie znoszę, jak mi auto ściąga przy prostej kierownicy. Może ktoś w klubie ma takiego samego Baruma na zapasie i z tego samego rocznika?
_________________
K4M - NOT tested on animals :!: :!: :!:
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FISubSilver v 0.3 modified by Nasedo. Done by Forum Wielotematyczne