Twarde plastiki to w ogóle jest rzecz dla mnie niezrozumiała. O ile dobrze jest, jeśli kierownica nie uwiera w ręce - a nawet w droższych samochodach z miękkimi plastikami kierownica potrafi być jak z betonu - o tyle twarde plastiki na desce, drzwiach itp są jakąś fanaberią. Samochód nie służy do macania tylko do jazdy...
Ostatnio zmieniony przez Marmach 2011-11-26, 21:50, w całości zmieniany 1 raz
Marka: Chevy
Model: Aveo
Silnik: 1.2
Rocznik: 2009 Pomógł: 31 razy Dołączył: 15 Mar 2009 Posty: 2944 Skąd: Śląsk
Wysłany: 2011-11-26, 21:50
Amerykanie już to pojęli kilkadziesiąt lat wstecz... Podobnie jak to, że moc bierze się z pojemności a nie biturbo, wtrysku bezpośredniego i innych cudów...
Marka: Citoren
Model: Berlingo
Silnik: 1.6 VTI
Rocznik: 2011
Wersja: [Inna].[nie dotyczy] Pomógł: 35 razy Dołączył: 22 Maj 2009 Posty: 4272 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-11-27, 00:41
Twarde zle spasowane beda skrzypiec, trzeszczec. Na szczescie Dacia nie najgorzej je spasowala. Mimo to jak sa mieksze maja inna fakture - przytulniejsza, byc moze dlatego dziennikarze sie ich czepiaja ? Ja bym np wolal mieksza skore na kierownicy w Sandero laureate To sie czuje jak prowadzi samochod.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum