Strona korzysta z plikow cookie w celu realizacji uslug zgodnie z Polityka prywatnosci.

Mozesz okreslic warunki przechowywania lub dostepu do cookie w Twojej przegladarce lub konfiguracji uslugi.

DACIA Klub Polska  
  •  FAQ  •   Szukaj  •   Użytkownicy  •   Grupy  •  Rejestracja  •   Zaloguj  • 

 Ogłoszenie 
JEDNA SPRAWA = JEDEN TEMAT

Poprzedni temat :: Następny temat
Czy dacia to auto dla biedaków?
Autor Wiadomość
kilazz 



Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.2TCE 125PS
Rocznik: 2014
Wersja: Prestige
Dołączył: 22 Gru 2012
Posty: 518
Skąd: Gorny Slask
Wysłany: 2014-01-06, 11:30   

Cav napisał/a:

Jak nie chcesz tracić na nowych autach to kupujesz kilkuletni używany i tyle, ale w żadnym przypadku nic z segmentu premium, bo to jest wyrzucanie kasy w błoto.
Płacisz więcej, a nie dostajesz nic w zamian, poza szpanerskim znaczkiem na masce i ew. lepszymi plastikami.
Jak dla mnie ważniejszy jest fakt gwarancji i świętego spokoju jeśli chodzi o koszty oraz kłopoty z ew. naprawami, oraz to ile auto ma lat i jak jest zużyte, a nie marka.


Im droższe auto tym więcej tracisz, to raczej logiczne. Ale nie posuwałbym się tak daleko z teoriami, że nie dostajesz więcej płacąc więcej. Dostajesz chociażby więcej systemów bezpieczeństwa, porządnej klasy hamulce, lepsze oświetlenie (xenon, led), mocniejsze i elastyczniejsze silniki, lepsze zawieszenie, zabezpieczenia antykorozyjne, jakość lakieru itp itd. W klasie premium dostajesz to w wersji premium, co oczywiście nie oznacza, że za 2 razy większe pieniądze otrzymujesz dwa razy lepsze.
_________________
Moje Dustery (sprzedane..)
Mini Clubman F54 2.0d
 
Cav 


Marka: Kia
Model: Sportage
Silnik: 1.7 crdi 115 KM
Rocznik: 2014
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 27 Paź 2013
Posty: 3019
Skąd: Poznań
Wysłany: 2014-01-06, 11:37   

Znaczy to wszystko dostajesz w BMW kosztującym tyle co Duster?
Chyba dostajesz do wymiany/remontu.....
 
kilazz 



Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.2TCE 125PS
Rocznik: 2014
Wersja: Prestige
Dołączył: 22 Gru 2012
Posty: 518
Skąd: Gorny Slask
Wysłany: 2014-01-06, 11:41   

A gdzie napisałem o BMW kosztującym tyle co duster? Chociaż myślę, że za 70+ tys można bez problemu kupić już dobre bmw.

Weźmy np. taki przykład
http://otomoto.pl/nissan-qashqai-C31055682.html
auto ma rok i 4 miesiące, raczej na gwarancji, mocniejszy silnik, wyposażenie lepsze od Dustera (dwustrefowa klima, poduszki i kurtyny dla wszystkich, z pewnością tarcze na wszystkich 4 kołach itp) a cena właściwie taka sama. Komfort jazdy dużo wyższy, silnik żwawszy, wnętrzne "na czasie". To co zyskujesz kupując za te same pieniądze Dacię, która wiadomo, że jest zbudowana na tańszych komponentach.
_________________
Moje Dustery (sprzedane..)
Mini Clubman F54 2.0d
Ostatnio zmieniony przez kilazz 2014-01-06, 11:46, w całości zmieniany 3 razy  
 
Cav 


Marka: Kia
Model: Sportage
Silnik: 1.7 crdi 115 KM
Rocznik: 2014
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 27 Paź 2013
Posty: 3019
Skąd: Poznań
Wysłany: 2014-01-06, 11:55   

kilazz napisał/a:
A gdzie napisałem o BMW kosztującym tyle co duster? Chociaż myślę, że za 70+ tys można bez problemu kupić już dobre bmw.

Weźmy np. taki przykład
http://otomoto.pl/nissan-qashqai-C31055682.html
auto ma rok i 4 miesiące, raczej na gwarancji, mocniejszy silnik, wyposażenie lepsze od Dustera (dwustrefowa klima, poduszki i kurtyny dla wszystkich, z pewnością tarcze na wszystkich 4 kołach itp) a cena właściwie taka sama. Komfort jazdy dużo wyższy, silnik żwawszy, wnętrzne "na czasie". To co zyskujesz kupując za te same pieniądze Dacię, która wiadomo, że jest zbudowana na tańszych komponentach.


Nie ma gwarancji na następne 5 lat za 500 zł, wnętrze w starym QQ jest gorsze od wnętrza w nowym Dusterze (a nie żadne na czasie).
Realne plusy to klima dwustrefowa i lepszy diesel, którego w Dusterze niestety nie oferują (choć 1.5 dci również oferują w QQ).
Z kolei silnik benzynowy lepszy jest w Dusterze (1.2 tce 125 KM), nawet jeśli mówić o nowym QQ, którego również brałem pod uwagę miesiąc temu.

Więc wcale nie jest tak różowo jak przedstawiasz.
Ostatnio zmieniony przez Cav 2014-01-06, 11:57, w całości zmieniany 2 razy  
 
kilazz 



Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.2TCE 125PS
Rocznik: 2014
Wersja: Prestige
Dołączył: 22 Gru 2012
Posty: 518
Skąd: Gorny Slask
Wysłany: 2014-01-06, 11:57   

Ale to jest Qashqai 4x4 więc czemu chcesz go porównywać do Dustera 4x2? Sprawdzałem cenę Dustera Prestige 4x4 1.5 dci w kolorze białym i pokazuje mi 72500. Wnętrze jest gorsze od nowego Dustera? Co konkretnie jest w nim gorszego?

Nissan też ma opcję gwarancji 5 lat/150kkm, nie wiem ile jest jej w tym egzemplarzu. No ale powiedzmy, że dłuższa gwarancja to plus Dustera w tym przypadku. Niestety jedyny.
_________________
Moje Dustery (sprzedane..)
Mini Clubman F54 2.0d
Ostatnio zmieniony przez kilazz 2014-01-06, 11:59, w całości zmieniany 1 raz  
 
Cav 


Marka: Kia
Model: Sportage
Silnik: 1.7 crdi 115 KM
Rocznik: 2014
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 27 Paź 2013
Posty: 3019
Skąd: Poznań
Wysłany: 2014-01-06, 11:57   

kilazz napisał/a:
Ale to jest Qashqai 4x4 więc czemu chcesz go porównywać do Dustera 4x2? Sprawdzałem cenę Dustera Prestige 4x4 1.5 dci w kolorze białym i pokazuje mi 72500. Wnętrze jest gorsze od nowego Dustera? Co konkretnie jest w nim gorszego?


Masz rację, poprawiłem.
 
kilazz 



Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.2TCE 125PS
Rocznik: 2014
Wersja: Prestige
Dołączył: 22 Gru 2012
Posty: 518
Skąd: Gorny Slask
Wysłany: 2014-01-06, 12:00   

No więc jak widać Dacia to niejedyne rozwiązanie dla osób, które potrafią liczyć..
_________________
Moje Dustery (sprzedane..)
Mini Clubman F54 2.0d
 
Cav 


Marka: Kia
Model: Sportage
Silnik: 1.7 crdi 115 KM
Rocznik: 2014
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 27 Paź 2013
Posty: 3019
Skąd: Poznań
Wysłany: 2014-01-06, 12:04   

Przecież nie napisałem, że jedyne, pisałem coś dokładnie odwrotnego.
Akurat Nissan należy do dokładnie tego samego segmentu co Duster, segmentu premium nazywa się Infinity i odpowiednio kosztuje.

Dlatego jak najbardziej nowy QQ wchodził w rachubę przy zakupie.
Odpadł dlatego, że 4x4 kosztowałby pod 100 000 czyli o 40% drożej, nawet lepszy silnik, dwustrefowa klima i super nowoczesny wygląd by tego nie zniwelował.

Stary QQ nie wchodził w rachubę od zawsze, ze względu na swój wygląd, kupa na kołach, zarówno wewnętrz jak i z zewnątrz.
 
kilazz 



Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.2TCE 125PS
Rocznik: 2014
Wersja: Prestige
Dołączył: 22 Gru 2012
Posty: 518
Skąd: Gorny Slask
Wysłany: 2014-01-06, 12:10   

Cav napisał/a:
Stary QQ nie wchodził w rachubę od zawsze, ze względu na swój wygląd, kupa na kołach, zarówno wewnętrz jak i z zewnątrz.


Też mi się nie podoba ale to niestety argument czysto subiektywny, bo przyszły właściciel tego białego qashqaia może mieć takie samo zdanie o Dusterze a dyskusja o jakości wykończenia i wyposażeniu jest raczej z góry przegrana.

Tak jak napisałem mam w domu i qashqaia i dustera, i zdecydowanie bardziej lubię swojego dustera ale nie czarujmy się, wygrywa jedynie tym że (mi subiektywnie) bardziej się podoba. Dusterem gorzej się jedzie, gorzej się przyspiesza, więcej pali, jest gorzej poskładany, warstwa lakieru jest przeraźliwie cienka, auto nie ma ocynku, a w środku to dwa różne światy jeśli chodzi o głośność, ergonomię, jakość wykończenia czy liczbę "ułatwień" dla kierowcy.
_________________
Moje Dustery (sprzedane..)
Mini Clubman F54 2.0d
Ostatnio zmieniony przez kilazz 2014-01-06, 12:14, w całości zmieniany 1 raz  
 
Cav 


Marka: Kia
Model: Sportage
Silnik: 1.7 crdi 115 KM
Rocznik: 2014
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 27 Paź 2013
Posty: 3019
Skąd: Poznań
Wysłany: 2014-01-06, 12:13   

Znaczy o tej klimie?
Bo reszta wyposażenia jakby ta sama, napęd również.
 
kilazz 



Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.2TCE 125PS
Rocznik: 2014
Wersja: Prestige
Dołączył: 22 Gru 2012
Posty: 518
Skąd: Gorny Slask
Wysłany: 2014-01-06, 12:18   

Chociażby bardziej rozbudowana regulacja fotela, bardziej rozbudowany komputer pokładowy, czujnik deszczu, 8 poduszek, kierownica z multifunkcją, prawdziwy podłokietnik no i wspomniana dwustrefowa, automatyczna, klima. Qashqai jest też dużo wygodniejszy w czasie jazdy, podczas pokonywania dziurawych dróg. Ma lepsze hamulce. Zbierze się tego jeszcze trochę bo spora część to rzeczy, których nie widać gołym okiem..

Dodajmy, że qashqai jest modelem w tej wersji z 2010 i nie chciałbym go porównywać do Dustera z 2010. A mamy już dustera po lifcie i dalej wypada przy starym qashqaiu blado.

Duster to fajne auto ale uważam, że odpowiednie ceny uzyskują dopiero używki, kiedy max wersja roczna kosztuje 50-55k
_________________
Moje Dustery (sprzedane..)
Mini Clubman F54 2.0d
Ostatnio zmieniony przez kilazz 2014-01-06, 12:57, w całości zmieniany 6 razy  
 
Cav 


Marka: Kia
Model: Sportage
Silnik: 1.7 crdi 115 KM
Rocznik: 2014
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 27 Paź 2013
Posty: 3019
Skąd: Poznań
Wysłany: 2014-01-06, 12:38   

Ale ja właśnie porównuję z Dusterem po lifcie.
I nie bardzo wiem co masz na myśli mówiąc o multifunkcyjnej kierownicy, co ma w niej QQ czego nie ma nowy Duster w tej cenie?

Pokonywanie dziurawych dróg - are you sure?
Bo dla mnie Duster 4x4 jest miękki do obrzydzenia, zawieszenie mają praktycznie dokładnie to samo, więc nie bardzo chce mi się wierzyć, że rzeczywiście DUŻO lepiej jest w QQ (ale nim nie jeździłem).
 
kilazz 



Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.2TCE 125PS
Rocznik: 2014
Wersja: Prestige
Dołączył: 22 Gru 2012
Posty: 518
Skąd: Gorny Slask
Wysłany: 2014-01-06, 12:45   

Cav napisał/a:
co masz na myśli mówiąc o multifunkcyjnej kierownicy


sterowanie tempomatem, telefonem i radiem. O ile mi wiadomo duster dorobił się po lifcie dopiero sterowania tempomatem a reszta dalej z doczepionej manetki takiej jak u mnie, w której nie widać i trzeba się nauczyć na pamięć gdzie jest który klawisz. Zawieszenie jest dużo lepsze w Qashqaiu, oczywiście porównując do Dustera przed liftem, nie wiem o ile jest lepsze od poliftowego. Nie chodzi o miękkość tylko o to jak przejazd po dziurach przenosi się na odczucia w kabinie.

Ale ta dyskusja nie ma sensu. Qashqai jest lepiej wyposażony i lepiej wykończony, Dacia jest po prostu tańsza i na tym buduje swoją przewagę konkurencyjną. Nie na lepszości. To tak wracając do sedna, czyli tego, że Dacię nie koniecznie kupuje się z biedy ale głównie dlatego, że jest tańsza niż konkurencja. A jest tańsza bo jest taniej zbudowana, oszczędzając na różnych mniej lub bardziej istotnych elementach. Nie gloryfikujmy Dacii, jest tania i za tą taniość się płaci. Zawsze będzie tańsza niż konkurencja z tego samego rocznika, co nie znaczy, że będzie lepsza, niż konkurencja rok starsza w tej samej cenie.
_________________
Moje Dustery (sprzedane..)
Mini Clubman F54 2.0d
Ostatnio zmieniony przez kilazz 2014-01-06, 12:47, w całości zmieniany 1 raz  
 
Cav 


Marka: Kia
Model: Sportage
Silnik: 1.7 crdi 115 KM
Rocznik: 2014
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 27 Paź 2013
Posty: 3019
Skąd: Poznań
Wysłany: 2014-01-06, 13:10   

A Ty swoje.
Piszę po raz trzeci, że nie o Dacię jako taką chodzi i że jej wcale nie gloryfikuję.
Ale jak mi ktoś wpiera, że czarne jest białe, czyli że to samo zawieszenie działa inaczej po przeszczepie do innego auta, no to nie da rady nie prostować.

Tobie pewnie chodzi o wygłuszenie wnętrza, ale to deczko nie to samo co niby lepsze zawieszenie, zresztą akurat jazdą po dziurach w Dusterze jestem bardzo pozytywnie zaskoczony.
Gorzej z asfaltem, bo buja się za bardzo, ale Renówki zachowywały mi się niegdyś identycznie.
 
kilazz 



Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.2TCE 125PS
Rocznik: 2014
Wersja: Prestige
Dołączył: 22 Gru 2012
Posty: 518
Skąd: Gorny Slask
Wysłany: 2014-01-06, 13:15   

-cut-

nie ciągnę wątku, polecam przejechać się qashqaiem, skoro twierdzisz, że są to identyczne zawieszenia i chodzą tak samo.
_________________
Moje Dustery (sprzedane..)
Mini Clubman F54 2.0d
Ostatnio zmieniony przez kilazz 2014-01-06, 13:29, w całości zmieniany 4 razy  
 
Cav 


Marka: Kia
Model: Sportage
Silnik: 1.7 crdi 115 KM
Rocznik: 2014
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 27 Paź 2013
Posty: 3019
Skąd: Poznań
Wysłany: 2014-01-06, 13:34   

Identyczne w 4x4 - nie wiem jakiego Ty masz, z wpisu wynika że niekoniecznie właśnie takiego.
A one są zupełnie inaczej zawieszone.
 
kilazz 



Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.2TCE 125PS
Rocznik: 2014
Wersja: Prestige
Dołączył: 22 Gru 2012
Posty: 518
Skąd: Gorny Slask
Wysłany: 2014-01-06, 13:46   

Mam 4x4. Oglądałem na allegro używane zawieszenia 4x4 do dustera i qashqaia i jak dla mnie nie są identyczne ani nawet podobne, no ale.. Nie mówiąc już o zastosowanych sprężynach i amortyzatorach, które z całą pewnością są inne.
_________________
Moje Dustery (sprzedane..)
Mini Clubman F54 2.0d
 
Cav 


Marka: Kia
Model: Sportage
Silnik: 1.7 crdi 115 KM
Rocznik: 2014
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 27 Paź 2013
Posty: 3019
Skąd: Poznań
Wysłany: 2014-01-06, 13:52   

Duster ma większy prześwit, więc choćby amorki i sprężyny muszą być inne.
Ale po prostu nie chce mi się wierzyć, że QQ jest jeszcze bardziej miękki, a w każdym innym przypadku nie będzie wyraźnie lepszy na dziurach, a chyba o to Ci chodziło.
 
Dar1962 



Marka: była Dacia
Model: był Duster 4x4 szary bazalt
Silnik: był 1,6 16v
Rocznik: był 2012
Wersja: Laureate Plus
Pomógł: 53 razy
Dołączył: 12 Paź 2011
Posty: 3865
Skąd: Włodawa
Wysłany: 2014-01-06, 16:33   

wedle mojej wiedzi DD 4x4 nie ma kompletu zawieszenia i napędu identycznego z QQ 4x4 tylko coś w rodzaju miszmasz z trzech modeli: QQ, X-trail oraz Murano. No i pewnie jakieś elementy myśli technicznej a'la France
Ostatnio zmieniony przez Dar1962 2014-01-06, 16:33, w całości zmieniany 1 raz  
 
etam 


Marka: Dacia
Model: Duster (będzie albo i nie)
Silnik: 1.5 dCi
Dołączyła: 06 Paź 2013
Posty: 67
Skąd: mazowieckie
Wysłany: 2014-01-06, 17:58   

Cav napisał/a:

Ale po prostu nie chce mi się wierzyć, że QQ jest jeszcze bardziej miękki, a w każdym innym przypadku nie będzie wyraźnie lepszy na dziurach

Nie znam wersji 4X4 , ale oboma samochodami jezdziłam w wersji 4X2 i myślę, że rozumiem o czym Kilazz pisze. Nie wiem czy jest to kwestia"miękkości" zawieszenia, ale QQ jezdziło mi się po prostu wygodniej. Różnica jednak nie była znacząca, chociaż przyznać muszę, że była. Dla mnie akurat oznaczało to przewagę dustera, bo skoro różnica jest niewielka to... , a perspektywa kupna starego modelu QQ jakoś mnie nie przekonywała, a cena nowego modelu - wiadomo... itd.

No i to jest chyba w tej motoryzacji fajne, że dostrzegając nawet te same różnice dokonujemy innych wyborów:) Gdyby było inaczej jeździłby po drogach jeden typ auta, a tak przynajmniej nie jest nudno.
 
wieza 



Marka: Dacia
Model: LODGY
Silnik: 1,5
Rocznik: 2013
Wersja: Prestige 5 os.
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 26 Cze 2008
Posty: 1919
Skąd: ŁÓDŹ
Wysłany: 2014-01-06, 18:48   

kilazz napisał/a:
Duster Laureate 4x4 o ile mi wiadomo w salonie kosztuje 63 tys.. qashqai 2.0 4x4 kosztował nieco mniej. Dwulatek, bezwypadek na gwarancji, odkupiony z tego samego salonu z którego dwa lata wcześniej był sprzedany jako nowy. Stan jak nowy ale przebieg już 50k.

Qashqai stary mi osobiścię się nie podoba dlatego go nigdy nie brałem pod uwagę. Po drugie Dustera kupiłem za dobrą cenę, zdążyłem go podoposażać w kupę bajerów i ciągle jestem finansowo dużo do przodu nad ceną katalogową.

Nie mam nic przeciwko Dacii do momentu, gdy ktoś nie zaczyna udowadniać, że jest to jedyny słuszny wybór dla ludzi myślących. Jest to z pewnością jedno z najtańszych nowych aut w swoich klasach, co nie znaczy, że w innych klasach nie ma ciekawszych nowych lub używanych odpowiedników.


Laureat Duster 4x4 kosztuje teraz 59 tys tego roczny wcześniejsze były tansze... Niczego nie kwestionuje ale wiem jakie sa realia bo mam qashqai 2.0 4x4 w dizlu tekne. i porównując do dustera prestige 4x4 to jest róznica w zakupie ponad 40 tys ;)
_________________
Przede wszystkim przestronnosc w aucie co dajeLodgy i MCV w dobrej cenie ;)
Stan licznika 115,000 i koniec
Lodgy 120000km i rośnie
 
chriskb 



Marka: Dacia
Model: Duster 4X4
Silnik: 1.5 dCi 110 KM
Rocznik: 2011
Wersja: Laureate 5 os.
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 11 Lut 2011
Posty: 1679
Skąd: Rotmanka
Wysłany: 2014-01-06, 18:58   

Takie małe OT. Warto poczytać na Forach jakie są problemy z zawieszeniem QQ, szczególnie tylnym. DD jak na auto budżetowe ma niezłe niezależne tylne zawieszenie w wersji 4X4.
 
Artlight 


Marka: Skoda
Model: Fabia Kombi
Silnik: 1.4 16V
Rocznik: 2007
Dołączył: 11 Maj 2013
Posty: 37
Skąd: k/Warszawy
Wysłany: 2014-01-06, 18:59   

Od pewnego czasu szukam auta 6/7mio osobowego i prawie od początku poszukiwań jestem zainteresowany Dacią Lodgy. Po kilku miesiącach w zasadzie mogę powtórzyć to co napisałem kiedyś na początku, Lodgy jest bardzo ciekawą propozycją z podstawowym silnikiem i cenie nie przekraczającej 50kzł. Zakup wersji Prestige z mocniejszą benzyną lub dieslem nie jest już wyborem zbyt oczywistym, szczególnie teraz na przełomie roku, gdzie w cenach 60-75kzl mamy wysyp Sceników, 5008, Orlando, Zafir, Carens.
Szczególnie zwróćcie uwagę na ceny grand sceników, gdzie w nawet w dieslu różnica w cenie to kilka tysięcy - oczywiście ceny z rocznika 2013.
 
wieza 



Marka: Dacia
Model: LODGY
Silnik: 1,5
Rocznik: 2013
Wersja: Prestige 5 os.
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 26 Cze 2008
Posty: 1919
Skąd: ŁÓDŹ
Wysłany: 2014-01-06, 19:12   

Artlight napisał/a:
Od pewnego czasu szukam auta 6/7mio osobowego i prawie od początku poszukiwań jestem zainteresowany Dacią Lodgy. Po kilku miesiącach w zasadzie mogę powtórzyć to co napisałem kiedyś na początku, Lodgy jest bardzo ciekawą propozycją z podstawowym silnikiem i cenie nie przekraczającej 50kzł. Zakup wersji Prestige z mocniejszą benzyną lub dieslem nie jest już wyborem zbyt oczywistym, szczególnie teraz na przełomie roku, gdzie w cenach 60-75kzl mamy wysyp Sceników, 5008, Orlando, Zafir, Carens.
Szczególnie zwróćcie uwagę na ceny grand sceników, gdzie w nawet w dieslu różnica w cenie to kilka tysięcy - oczywiście ceny z rocznika 2013.


Wiesz zgodze się z Tobą jest tylko małe ale... póżniej dobije cie serwisowanie takiego auta.. Bo zakup to nie wszystko.
_________________
Przede wszystkim przestronnosc w aucie co dajeLodgy i MCV w dobrej cenie ;)
Stan licznika 115,000 i koniec
Lodgy 120000km i rośnie
 
wieza 



Marka: Dacia
Model: LODGY
Silnik: 1,5
Rocznik: 2013
Wersja: Prestige 5 os.
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 26 Cze 2008
Posty: 1919
Skąd: ŁÓDŹ
Wysłany: 2014-01-06, 19:45   

ps jeśli chodzi o 5 miejscówki w dizlu czy to będzie Orlando czy 5008 czy inny to porównując do lodgy prestige będzie cenowo róznica minimum 20 tys może być mniej może być sporo więcej jak bez rabatów 5008 w podobnej konfiguracji co lodgy kosztuje 101 tys bez rabatów
_________________
Przede wszystkim przestronnosc w aucie co dajeLodgy i MCV w dobrej cenie ;)
Stan licznika 115,000 i koniec
Lodgy 120000km i rośnie
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FISubSilver v 0.3 modified by Nasedo. Done by Forum Wielotematyczne