Strona korzysta z plikow cookie w celu realizacji uslug zgodnie z Polityka prywatnosci.

Mozesz okreslic warunki przechowywania lub dostepu do cookie w Twojej przegladarce lub konfiguracji uslugi.

DACIA Klub Polska  
  •  FAQ  •   Szukaj  •   Użytkownicy  •   Grupy  •  Rejestracja  •   Zaloguj  • 

 Ogłoszenie 
JEDNA SPRAWA = JEDEN TEMAT

Poprzedni temat :: Następny temat
Czy w Sandero jest kontrolka zaciągniętego ręcznego?
Autor Wiadomość
rgr 


Marka: AR/Dacia
Model: 156/Sandero
Silnik: 2.0TS / 1.4 MPI
Wersja: Laureate
Dołączył: 25 Lis 2011
Posty: 110
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2011-12-05, 19:48   Czy w Sandero jest kontrolka zaciągniętego ręcznego?

Google nic nie pomogły, a manual jest po "belgijsku" :).

Pytanie więc mam takiego, w Sandero popsuł się włącznik ręcznego (albo lampka), czy po prostu nic nie ma się świecić po zaciągnięciu hamulca?
 
mrówa 


Marka: Dacia
Model: Sandero
Silnik: 1,4 MPI
Rocznik: 2010
Wersja: Arctica 5 os.
Pomogła: 2 razy
Dołączyła: 08 Lut 2011
Posty: 710
Skąd: RP
Wysłany: 2011-12-05, 19:49   

Świeci się na czerwono jak w większości innych aut.
 
laisar 
Moderator



Marka: Dacia
Model: Logan MCV
Silnik: 1.6 MPI
Rocznik: 2007
Wersja: Laureate 7 os.
Pomógł: 424 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 18091
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-12-05, 19:52   

Jest i ma się świecić.
 
rgr 


Marka: AR/Dacia
Model: 156/Sandero
Silnik: 2.0TS / 1.4 MPI
Wersja: Laureate
Dołączył: 25 Lis 2011
Posty: 110
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2011-12-05, 19:54   

Dzięki za odpowiedź. No więc pozycja trafia na listę ToDo :].
 
rgr 


Marka: AR/Dacia
Model: 156/Sandero
Silnik: 2.0TS / 1.4 MPI
Wersja: Laureate
Dołączył: 25 Lis 2011
Posty: 110
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2011-12-06, 15:25   

I jeszcze zapytam -- włącznik będzie dostępny po ściągnięciu obudowy ręcznego?
 
laisar 
Moderator



Marka: Dacia
Model: Logan MCV
Silnik: 1.6 MPI
Rocznik: 2007
Wersja: Laureate 7 os.
Pomógł: 424 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 18091
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-12-06, 16:16   

Oczywiście.
 
rgr 


Marka: AR/Dacia
Model: 156/Sandero
Silnik: 2.0TS / 1.4 MPI
Wersja: Laureate
Dołączył: 25 Lis 2011
Posty: 110
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2011-12-07, 16:25   

No więc dzisiaj obejrzałem ręczny, zaciągnąłem i zajrzałem do środka.
Ku zdziwieniu zobaczyłem tam dosyć luźno latający plastik(*1), jakoś udało się go paluchem wyciągnąć i ku swojej uciesze zobaczyłem ten włącznik.

No więc przyczyną było zaśniedzenie sprężynki i tych blaszek. Pogrzebałem paluchem/paznokciem i wszystko zaczęło powoli stopniowo kontaktować.
Ochrony antykorozyjnej nie oszczędzali tylko na tym elemencie, do którego je mocowany wtyk z kabelkiem idący do deski.

Sam włącznik niestety mocno zaśniedział i chyba widziałem nawet oznaki lekkiej korozji.

Tak więc jeżeli ktoś będzie miał problemy z lampką od ręcznego, to już wiadomo dlaczego.

*1 = ktoś rozbierał już ten tunel? Ten plastik, który widać pod dźwignią i który wyciągnąłem palcem wygląda na lekko ukruszony w jednym z rogów, ale ma dwa zaczepy. Chciałbym wiedzieć czy jest montowany na wcisk i jakoś uda mi się go włożyć na swoje miejsce, czy jednak stanowi jakąś integralną część i nie ominie mnie demontaż tunele i klejenie/wymiana.
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FISubSilver v 0.3 modified by Nasedo. Done by Forum Wielotematyczne