Marka: DUSTER I 1,5 dCi 90KM
Model: TESLA model 3 LR
Silnik: 440 KM
Rocznik: 2021, 2022 Pomógł: 5 razy Dołączył: 24 Gru 2011 Posty: 549 Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2013-10-13, 18:19
zdzisiu27 napisał/a:
czujnik temperatury powinien znajdować się w dolnej części zderzaka, od spodu w lewym rogu, na skraju.
Czujnik jest już w 6 miejscu - moje spostrzeżenia i uwagi umieszczę w odpowiednim dziale jak tylko ujarzmię bestię
_________________ Tesla 3 LR 82 kWh 4x4 440 KM 2022r. - 14,0 kWh/100 km
Renault ZOE II 52 kWh 2020r. - 13,0 kWh/100 km
Marka: DUSTER I 1,5 dCi 90KM
Model: TESLA model 3 LR
Silnik: 440 KM
Rocznik: 2021, 2022 Pomógł: 5 razy Dołączył: 24 Gru 2011 Posty: 549 Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2013-11-24, 17:59
Dziś autko zostało obute w opony zimowe, uzupełniono płyn do spryskiwaczy w zimowy, przesmarowano uszczelki drzwi silikonem, umyto i nawoskowano karoserię, dokonano wizualnej oceny karoserii pod kątem korozji (niecałe 2 lata użytkowania).
Wynik:
Brak jakichkolwiek oznak korozji, mastyka na łączeniu dachu nie popękana. Niemniej doszukałem się małego ogniska na tłumiku końcowym (na razie powierzchowna - będę obserwować).
Opony seryjne Michelin Latitude Tour 215/65/16 po 29,3 tys. km zużycie tylko 1 mm - rewelacja
Opony zimowe Uniroyal MS Plus 66 215/65/16 po 6,5 tys. zużycie też 1 mm (jeden sezon zimowy) chyba trochę dużo
Żadnych innych uwag.
Podsumowując - wybór auta jak najbardziej trafiony.
SIĘ TYLKO LEJE i JEDZIE
CAM00152.jpg
Plik ściągnięto 260 raz(y) 180,87 KB
CAM00154.jpg
Plik ściągnięto 347 raz(y) 203,47 KB
CAM00155.jpg
Plik ściągnięto 323 raz(y) 201,59 KB
_________________ Tesla 3 LR 82 kWh 4x4 440 KM 2022r. - 14,0 kWh/100 km
Renault ZOE II 52 kWh 2020r. - 13,0 kWh/100 km
Marka: DUSTER I 1,5 dCi 90KM
Model: TESLA model 3 LR
Silnik: 440 KM
Rocznik: 2021, 2022 Pomógł: 5 razy Dołączył: 24 Gru 2011 Posty: 549 Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2014-01-05, 14:25
Pierwsze mycie w tym roku Drakulki
Swoją drogą znalazłem fajny szampon, doskonale się pieni podczas mycia, brud schodzi bez wysiłku i co najważniejsze nie ma paskudnych smug po wyschnięciu.
20140105_134056.jpg
Plik ściągnięto 232 raz(y) 233,48 KB
20140105_134128.jpg
Plik ściągnięto 193 raz(y) 241,61 KB
20140105_135535.jpg
Plik ściągnięto 285 raz(y) 237,93 KB
_________________ Tesla 3 LR 82 kWh 4x4 440 KM 2022r. - 14,0 kWh/100 km
Renault ZOE II 52 kWh 2020r. - 13,0 kWh/100 km
Tylko że ilość piany przy myciu samochodu nie jest proporcjonalna do jakości szamponu
Ale jeżeli uważasz że jest on dobry i nie pozostawia smug po myciu to bardzo dobrze.
A czym myjesz?
Marka: DUSTER I 1,5 dCi 90KM
Model: TESLA model 3 LR
Silnik: 440 KM
Rocznik: 2021, 2022 Pomógł: 5 razy Dołączył: 24 Gru 2011 Posty: 549 Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2014-01-05, 17:25
Dominus napisał/a:
Tylko że ilość piany przy myciu samochodu nie jest proporcjonalna do jakości szamponu
Ale jeżeli uważasz że jest on dobry i nie pozostawia smug po myciu to bardzo dobrze.
A czym myjesz?
Szampon jak niżej.
20140105_135308.jpg
Plik ściągnięto 214 raz(y) 239,07 KB
_________________ Tesla 3 LR 82 kWh 4x4 440 KM 2022r. - 14,0 kWh/100 km
Renault ZOE II 52 kWh 2020r. - 13,0 kWh/100 km
Marka: DUSTER I 1,5 dCi 90KM
Model: TESLA model 3 LR
Silnik: 440 KM
Rocznik: 2021, 2022 Pomógł: 5 razy Dołączył: 24 Gru 2011 Posty: 549 Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2014-01-26, 13:16
Kolejna żarówka przepalona
To już trzecia w przeciągu 2 lat.
OSRAM Night Breaker 90% PLUS wytrzymała 18 440 km.
Teraz wymieniłem na PHILIPS Long Life Eco Vision o 4 krotnym wydłużeniu żywotności. Zobaczę czy faktycznie będzie jakaś zauważalna poprawa.
Ale zabawa
_________________ Tesla 3 LR 82 kWh 4x4 440 KM 2022r. - 14,0 kWh/100 km
Renault ZOE II 52 kWh 2020r. - 13,0 kWh/100 km
To ciekawe. Ja założyłem po kupnie auta Philips Vision Plus i przez 2.5 roku (31 tys km) nie spaliły się.
A po roku przewidująco kupiłem sobie zapasowy komplet. I nic. Te pierwsze nadal świecą.
Marka: DUSTER I 1,5 dCi 90KM
Model: TESLA model 3 LR
Silnik: 440 KM
Rocznik: 2021, 2022 Pomógł: 5 razy Dołączył: 24 Gru 2011 Posty: 549 Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2014-01-26, 17:13
corrado napisał/a:
Ta lewa to nowa Philipsa ECO ? Mocno świeci, ale może ta prawa już się wypaliła z czasem.
Zdjęcie zrobiłem jak miałem spaloną żarówkę (strona pasażera - świeci tylko postojówka LED SMD 5050). Strona kierowcy to świecąca H7 OSRAM.
Swoją drogą to ta postojówka robi wrażenie jakby jakieś tam światła mijania się paliły
Ostatnio zmieniony przez pluto 2014-01-26, 21:37, w całości zmieniany 3 razy
Marka: DUSTER I 1,5 dCi 90KM
Model: TESLA model 3 LR
Silnik: 440 KM
Rocznik: 2021, 2022 Pomógł: 5 razy Dołączył: 24 Gru 2011 Posty: 549 Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2014-01-27, 16:50
Sorry taki mamy klimat
_________________ Tesla 3 LR 82 kWh 4x4 440 KM 2022r. - 14,0 kWh/100 km
Renault ZOE II 52 kWh 2020r. - 13,0 kWh/100 km
Kolejna żarówka przepalona
To już trzecia w przeciągu 2 lat.
OSRAM Night Breaker 90% PLUS wytrzymała 18 440 km.
Teraz wymieniłem na PHILIPS Long Life Eco Vision o 4 krotnym wydłużeniu żywotności.
Jak mówimy o trwałości, to nie polecam żarówek +30/+50/+100%.
Raczej standardowe dobrej firmy. Szczególnie jak ktoś jeździ cały czas na światłach mijania. To samo w przypadku xenon (jeden żarnik to min. 300zł). Polecam założyć dzienne.
Jak mówimy o trwałości, to nie polecam żarówek +30/+50/+100%.
Żarówki +30% to obecnie standard, żywotność mają taką samą jak te "zwykłe".
Vision Plus, które mam zamontowane to +50% o ile pamiętam. I działają już 2.5 roku. Czyli albo mi się takie trafiły albo poprawili znacząco ich trwałość bo kiedyś faktycznie po roku mi padły. Albo Dacia bardzo łagodnie się z nimi obchodzi.
Marka: DUSTER I 1,5 dCi 90KM
Model: TESLA model 3 LR
Silnik: 440 KM
Rocznik: 2021, 2022 Pomógł: 5 razy Dołączył: 24 Gru 2011 Posty: 549 Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2014-02-02, 17:37
Kolejne kilometry za mną.
Doskonałe auto do codziennej eksploatacji - miasto mu nie straszne
Jazda kompletnie bez stresu
_________________ Tesla 3 LR 82 kWh 4x4 440 KM 2022r. - 14,0 kWh/100 km
Renault ZOE II 52 kWh 2020r. - 13,0 kWh/100 km
Marka: DUSTER I 1,5 dCi 90KM
Model: TESLA model 3 LR
Silnik: 440 KM
Rocznik: 2021, 2022 Pomógł: 5 razy Dołączył: 24 Gru 2011 Posty: 549 Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2014-02-09, 18:50
Z uwagi na brak oznak powrotu zimy na zachodnich rubieżach kraju postanowiłem zmienić opony na letnie.
Temperatura w okolicach 10 stopni nie służy oponom zimowym
Marka: Citoren
Model: Berlingo
Silnik: 1.6 VTI
Rocznik: 2011
Wersja: [Inna].[nie dotyczy] Pomógł: 35 razy Dołączył: 22 Maj 2009 Posty: 4266 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-02-09, 21:25
Odważny z Ciebie człowiek Deseczka pod podnośnik na ubitej ziem. Ja się bałem podnosić sandero na betonie Poza tym czasem w marcu potrafi zima przyatakować.
Marka: DUSTER I 1,5 dCi 90KM
Model: TESLA model 3 LR
Silnik: 440 KM
Rocznik: 2021, 2022 Pomógł: 5 razy Dołączył: 24 Gru 2011 Posty: 549 Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2014-02-09, 22:23
wat napisał/a:
a biednym tujom coś się uschło czy takie maja być?>
Wersja marketowa - była promocja za 2 zł sztuka i już wiem dlaczego (z 20 sztuk 2 się przyjęły)
Marka: DUSTER I 1,5 dCi 90KM
Model: TESLA model 3 LR
Silnik: 440 KM
Rocznik: 2021, 2022 Pomógł: 5 razy Dołączył: 24 Gru 2011 Posty: 549 Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2014-02-10, 08:52
Karenzo napisał/a:
Wymiana opon na własnych felgach poza miastem można zrobić za 20 zł w 10 min
do tego zostaną wyważone i napompowane
warto ryzykować ?
Koła wyważone i napompowane jak karze producent. U nas wołają 40-50 zł za wymianę, natomiast z przełożeniem opon nawet do 120 zł bo auto podchodzi pod SUV
Wymiana opon nie stanowi dla mnie najmniejszego problemu (przy okazji można spokojnie posprawdzać co nieco w aucie) natomiast SATYSFAKCJA BEZCENNA
W mieście tak w waszawie nawet więcej
ja zmianę łącze zawsze z wyjazdem na działkę
człowiek robi to w "pół profesjonalnym " warsztacie typowo wiejskim
5 zł od szt jak masz oddzielne felgi
10 zł jak nie masz
najtaniej to można nie w sezonie pożyczyć od niego sprzęt i robić samemu z jego pomocą najczęściej tak robią kierowcy ciężarówek
sam mógł bym wymienić ale jeszcze się nigdy nie zdarzyło że koła były wyważane idealnie zawsze trzeba coś poprawić
Marka: DUSTER I 1,5 dCi 90KM
Model: TESLA model 3 LR
Silnik: 440 KM
Rocznik: 2021, 2022 Pomógł: 5 razy Dołączył: 24 Gru 2011 Posty: 549 Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2014-03-15, 20:01
To już nie jest śmieszne - 42 000 km i już 4 żarówki wymienione (średnio wytrzymują 20 000 km i padają jak muchy ).
Pojechałem do serwisu, sprawdzili instalację, alternator, regulator napięcia itp. - wszystko w OK.
Założyłem żarówki H7 zwykłe HELLA takie za 7 zł i zobaczę czy dadzą radę.
P.S.
Częsta jazda miejska (10-20 razy dziennie) na krótkich odcinkach jednak żarówką wychodzi bokiem
Z pozytywnych rzeczy wreszcie wróciłem do letniego spalania (poniżej 5 l/100) lecz i tu mała kucha (komputer nieźle oszukuje) dystans 900 km - z całego zbiornika tj:
Dane wg. komputera
- spalanie 4,5 l/100
- zużyte paliwo 40,6 l
Dane rzeczywiste
- spalanie 4,78 l/100
- zużyte paliwo 43 l
Ostatnio zmieniony przez pluto 2014-03-15, 20:25, w całości zmieniany 1 raz
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum