DACIA Klub Polska  
  •  FAQ  •   Szukaj  •   Użytkownicy  •   Grupy  •  Rejestracja  •   Zaloguj  • 

 Ogłoszenie 
JEDNA SPRAWA = JEDEN TEMAT

Poprzedni temat :: Następny temat
Wolno spadające obroty 1.5 dCi
Autor Wiadomość
nev 
Zielony listek


Marka: Dacia
Model: LOGAN MCV
Silnik: 1.5 dCi eco2 75KM
Rocznik: 2012
Dołączył: 11 Paź 2012
Posty: 7
Skąd: lubelskie
Wysłany: 2012-10-11, 21:50   

Witam wszystkich.


Mam takie pytanko. Mamy w firmie DACIE LOGAN MCV 1.5 dCi eco2 75KM.

Czy to normalne, że obroty w tym silniku spadają dość wolno? Gdy przyspieszam znacznie na 1, wciskam sprzęgło, wrzucam 2 a obroty po wciśnięciu sprzęgła wolno opadają i samochód szarpie. Między 2 a 3 też jest to samo, przy większych prędkościach już mniej. Przy delikatnym ruszaniu nie jest to tak bardzo odczuwalne. To w zasadzie nasz pierwszy samochód z tym silnikiem, no i jak dotychczas w żadnym aucie się z tym nie spotkałem. Ten typ tak ma? Czy to coś nie tak z naszym egzemplarzem?
 
TD Pedro 



Marka: Dacia
Model: Duster 4WD
Silnik: 1,6 16V + LPG
Rocznik: 2010
Wersja: Laureate 5 os.
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 19 Lis 2010
Posty: 3457
Skąd: RP
Wysłany: 2012-10-11, 22:45   

Witaj w Klubie.
Moim zdaniem: samochód nowy i chyba z wszelkimi wątpliwościami najlepiej udać się do ASO, nawet jeżeli okaże się, że obawy były "na wyrost" :lol:
 
Marmach 



Marka: Dacia
Model: Lodgy / Peugeot 508 SW
Silnik: 1.2 TCe 115 LPG / HDi 150
Rocznik: 2015 / 2017
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 08 Wrz 2011
Posty: 929
Skąd: Pruszków
Wysłany: 2012-10-12, 12:43   

A sprzęgło nisko łapie czy wysoko? ;)

U mnie obroty spadają dość wolno ale nie na tyle, żeby piłować sprzęgło przy zapinaniu następnego biegu - z reguły w sam raz opadają na tyle, żeby wystarczyło na wyższy bieg, bez "międzygazu".
 
nev 
Zielony listek


Marka: Dacia
Model: LOGAN MCV
Silnik: 1.5 dCi eco2 75KM
Rocznik: 2012
Dołączył: 11 Paź 2012
Posty: 7
Skąd: lubelskie
Wysłany: 2012-10-14, 14:20   

sprawdzę jak będę jeździł Ale tak czy tak na serwisie się to zgłosi niech sprawdzą
 
okey32 


Marka: Dacia
Model: Sandero
Silnik: 1.5 DCI 90kM
Rocznik: 2012
Wersja: Stepway
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 09 Sty 2012
Posty: 210
Skąd: Lublin okolice
Wysłany: 2012-10-17, 09:24   

Chyba TTTM. U mnie jest to samo. i chyba trzeba będzie sie przyzwyczaic i nie spieszyć sie ze zmiana biegów. Pytałem w serwisie to powiedzieli że kolo zamachowe jest cięższe niz w benzyniakach i musi mieć czas na wychamowanie :-?
Dobrze jest jeśli jedzie sie z właczona klima wtedy silnik zwalnia tak jak trzeba :-)
 
nev 
Zielony listek


Marka: Dacia
Model: LOGAN MCV
Silnik: 1.5 dCi eco2 75KM
Rocznik: 2012
Dołączył: 11 Paź 2012
Posty: 7
Skąd: lubelskie
Wysłany: 2012-10-17, 19:43   

z tą klimatyzacją to faktycznie jakoś lepiej to szło. Więc może faktycznie TTTM :) Na razie jakoś nie mam okazji nią jeździć, popatrzę później i zapytamy na serwisie.


Samochód po serwisie przy 20 000 Wszystko jest w porządku, z obrotami to ten typ tak ma :)
Ostatnio zmieniony przez laisar 2012-10-26, 09:59, w całości zmieniany 3 razy  
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FISubSilver v 0.3 modified by Nasedo. Done by Forum Wielotematyczne