To co prawda poprzednia wersja tych opon, ale ludzie z General Tires mówią, że w tej nowej wersji poprawili tylko błędy popełnione przy "starej" wersji - polepszyli trakcję na asfalcie pozostawiając wszystkie inne właściwości (zimowo - off roadowe)
Keikan a jak wygląda sprawa trwałości tych opon - jakie przebiegi powinny wytrzymać? Zdaję sobie sprawę że na asfalcie pewnie dość szybko będą się ścierać - pytanie jak szybko?
Keikan a jak wygląda sprawa trwałości tych opon - jakie przebiegi powinny wytrzymać? Zdaję sobie sprawę że na asfalcie pewnie dość szybko będą się ścierać - pytanie jak szybko?
W opisie opon jest tekst "General Grabber to opona terenowa na sezon letni. Przeznaczona jest do jazdy szosowej. Szczególnie polecana jest do szybkich samochodów z napędem na cztery koła segmentu SUV" Chyba, że opis jest do jeszcze innych?
General Grabber to opona terenowa na sezon letni. Przeznaczona jest do jazdy szosowej.
powyższy opis wg mnie jest coś poplątany
poniżej inny opis jaki znalazłem
Cytat:
General Grabber AT2 to opona na sezon letni dla samochodów z napędem 4x4. Jest to opona typu All-Terrain przeznaczona dla wielozadaniowych samochodów terenowych, pickupów. Sprawdza się zarówno na drodze utwardzonej, jak i na nawierzchniach szutrowych i skalistych a także na piachu. Opona posiada również specjalne otwory do kolcowania. Do jazdy w cięższym terenie można zastosować kolce.
AT2 to poprawiona wersja opon kol. keikan,
Na stronie producenta pisze ,że opona się dobrze oczyszcza
dobrze radzi sobie w terenie i producent zapewnia gwarancje przebiegu 60 000 mil
(nie wiem czy dobrze to do końca zrozumiałem co pisali z tym przebiegiem)[/quote]
_________________ (•_•)
( •_•)>⌐■-■
(⌐■_■)
Ostatnio zmieniony przez marszelest 2012-12-08, 22:36, w całości zmieniany 4 razy
Piotr_K, widocznie nie ten typ opony czytałeś
symbol AT wskazuje ,że to opona szosowo terenowa
Cytat:
General Grabber AT2 to opona na sezon letni dla samochodów z napędem 4x4. Jest to opona typu All-Terrain przeznaczona dla wielozadaniowych samochodów terenowych, pickupów. Sprawdza się zarówno na drodze utwardzonej, jak i na nawierzchniach szutrowych i skalistych a także na piachu. Opona posiada również specjalne otwory do kolcowania. Do jazdy w cięższym terenie można zastosować kolce.
AT2 to poprawiona wersja opon kol. keikan,
natomiast na stronie producenta pisze ,że opona się dobrze oczyszcza
dobrze radzi sobie w terenie i producent zapewnia gwarancje przebiegu 60 000 mil
(nie wiem czy dobrze to do końca zrozumiałem co pisali z tym przebiegiem)
Marka: była Dacia
Model: był Duster 4x4 szary bazalt
Silnik: był 1,6 16v
Rocznik: był 2012
Wersja: Laureate Plus Pomógł: 53 razy Dołączył: 12 Paź 2011 Posty: 3865 Skąd: Włodawa
Piotr_K, bingo to właśnie te
natomiast jedna rzecz mnie zdziwiła czemu napisy na oponie nie są białe
opony tej firmy które do tej pory widziałem miały białe napisy chyba ,że na Polskę
wypuszczają w takiej wersji.
Keikan a jak wygląda sprawa trwałości tych opon - jakie przebiegi powinny wytrzymać? Zdaję sobie sprawę że na asfalcie pewnie dość szybko będą się ścierać - pytanie jak szybko?
W opisie opon jest tekst "General Grabber to opona terenowa na sezon letni. Przeznaczona jest do jazdy szosowej. Szczególnie polecana jest do szybkich samochodów z napędem na cztery koła segmentu SUV" Chyba, że opis jest do jeszcze innych?
Tu masz opisy wszystkich opon firmy General Grabber:
więc jak widać i GG AT i GG AT 2 są na szosa - teren 50% 50%.. reszta to typowo letnie i szosowe...(wersje UHP i HTS).. Są tez typowe Zimówki (Snow Graber) ale raczej ie w teren...
Piotr_K, bingo to właśnie te
natomiast jedna rzecz mnie zdziwiła czemu napisy na oponie nie są białe
opony tej firmy które do tej pory widziałem miały białe napisy chyba ,że na Polskę
wypuszczają w takiej wersji.
Białe napisy (zresztą tak jak w oponach AT innych marek) zaczynają się od romiarów typowo terenowych (tzw. balonów)...
W tym pliku jest zaznaczone, które rozmiary mają napis biały (opis: OWL), a które czarny (opis: BSW):
General Grabber to opona terenowa na sezon letni. Przeznaczona jest do jazdy szosowej.
powyższy opis wg mnie jest coś poplątany
poniżej inny opis jaki znalazłem
Cytat:
General Grabber AT2 to opona na sezon letni dla samochodów z napędem 4x4. Jest to opona typu All-Terrain przeznaczona dla wielozadaniowych samochodów terenowych, pickupów. Sprawdza się zarówno na drodze utwardzonej, jak i na nawierzchniach szutrowych i skalistych a także na piachu. Opona posiada również specjalne otwory do kolcowania. Do jazdy w cięższym terenie można zastosować kolce.
AT2 to poprawiona wersja opon kol. keikan,
Na stronie producenta pisze ,że opona się dobrze oczyszcza
dobrze radzi sobie w terenie i producent zapewnia gwarancje przebiegu 60 000 mil
(nie wiem czy dobrze to do końca zrozumiałem co pisali z tym przebiegiem)
[/quote]
Jest trochę na odwrót - moja wersja (AT) to NOWA, POPRAWIONA wersja tych AT2.
Te AT2 już przestają produkować.
Opisane jest to w linku podanym poniżej w ostatnim zdaniu:
"The new Grabber AT will be available from tyre retailers in numerous sizes from the start of spring and will gradually replace its predecessor over 2011 and 2012. The full Grabber AT range will cover 57 sizes for 14 to 20-inch rim diameters and Q to H speed ratings."
Jak piszą na stronie producenta - AT zachowując wszystkie walory AT2 lepiej zachowuje się na asfalcie (jest cichsza)...
No to źle szukałem, te koreańskie NEXEN Winguard SUV 215/65R16 98 H zimowe , które kupiłem do swojego Dustera bardzo przypominają bieżnikiem General XP 2000 WINTER.
Pierwsze spostrzeżenia (po przejechaniu ok. 100 km od założenia).
W nocy padał śnieg (zresztą wciąż pada).
Porównując do fabrycznych Michelinek Latitude:
1/ w opcji 2WD auto na śniegu rusza nieporównywalnie lepiej (krótszy czas poślizgu kół - prawie niezauważalny)
2/ w opcji LOCK - auto rusza jak po suchym - praktycznie nie zauważyłem poślizgu kół
3/ na asfalcie (czy to mokrym, czy suchym) - jest głośno. Nie mam porównania do zimówek, ale naprawdę słychać szum bieżnika (w Micheline była absolutna cisza).
Ale taka jest podobno "uroda" opon typu AT więc byłem tego świadom przed zakupem.
4/ wygląd - autko w tych butach wygląda bardziej "terenowo"
Akurat u nas duuużo nasypało... więc pomyślałem, że pora zjechać z ubitej ulicy.
Na filmie tego nie widać, ale śniegu było tam prawie po kolana.. To już mój 3 lub 4 przejazd tam więc trochę go ubiłem...
Wolałem najpierw przejechać niż nagrać "faila"
Ponawiam informację - oponki typu AT są SUPER !!! gdyby trochę mniej hałasowały na suchym asfalcie to byłby ideał !!!
Wczoraj przedarłem się Dusterkiem przez około 20 metrów zmrożonego śniegu,który był mi do kolan... Na początku bałem się, że się zawieszę, ale słychać było tylko tarcie lodu/śniegu o osłonę i przeszedłem
Miny kierowców autobusów z pobliskiej zajezdni - bezcenne...
Zima wróciła...
Drogi śliskie..zasypane śniegiem na 5 cm..pod śniegiem lód..i to na głównych ulicach miasta (nie pisze "mojego miasta" bo go nie lubię)..
Ale znowu zauważam następny plus Dustera dzięki temu
Dziś na każdych światłach ruszałem pierwszy.. reszta aut zostawała daleeeeko w tyle nim zadziałały im systemy ASR/CBŚ/ABW itd..
Ach te 4x4 Lock A nawet jak nie zapinałem LOCK to i tak wszyscy zostawali w tyle..
Marka: była Dacia
Model: był Duster 4x4 szary bazalt
Silnik: był 1,6 16v
Rocznik: był 2012
Wersja: Laureate Plus Pomógł: 53 razy Dołączył: 12 Paź 2011 Posty: 3865 Skąd: Włodawa
Wysłany: 2013-02-07, 07:31
jeszcze sobie pohulamy na obu ośkach u mnie od rana też ostro sypie i tak ma być przez cały weekend
Ostatnio zmieniony przez Dar1962 2013-02-07, 07:31, w całości zmieniany 1 raz
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum