DACIA Klub Polska  
  •  FAQ  •   Szukaj  •   Użytkownicy  •   Grupy  •  Rejestracja  •   Zaloguj  • 

 Ogłoszenie 
JEDNA SPRAWA = JEDEN TEMAT

Poprzedni temat :: Następny temat
Renault przyznało nagrody Dealer of the Year
Autor Wiadomość
maciek 


Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: TCE 100 LPG
Rocznik: 2020
Wersja: Prestige
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 11 Paź 2009
Posty: 3531
Skąd: Lublin
Wysłany: 2012-05-18, 13:07   Renault przyznało nagrody Dealer of the Year

Koncern Renault przyznał nagrody „Dealer of the Year” swoim stu najlepszym autoryzowanym partnerom
18.05.2012 r.

W 2011 r. w konkursie uczestniczyły wszystkie kraje, w których marka Renault jest obecna (45 krajów na świecie, 1.700 autoryzowanych partnerów). Laureatami „Dealer of the year” zostało 100 autoryzowanych partnerów z 31 krajów. W grupie wyróżnionych znaleźli się dwaj koncesjonerzy z Polski: Renault Retail Group Warszawa Sp. z o.o. oraz Smektała Sp. z o.o. z Leszna.

Wyróżnienie „Dealer of the year", wprowadzone w 2011 r., jest kontynuacją konkursu „Renault Global Quality Awards”, istniejącego od 2006 r. Nowa nagroda jest przyznawana autoryzowanym partnerom marek Grupy Renault, którzy osiągają najlepsze wyniki w następujących obszarach działalności:
- sprzedaż nowych samochodów, części zamiennych, akcesoriów i usług serwisowych,
- rentowność sieci dystrybucji,
- jakość usług wraz ze wskaźnikiem poziomu zadowolenia.

Jérôme Stoll, zastępca dyrektora generalnego i dyrektor handlowy, pogratulował zwycięzcom: Gratuluję Wam! Rozumiecie, na czym polega dziś zawód dealera samochodowego. Udało się Wam pogodzić wyniki sprzedaży z zadowoleniem klienta i opłacalnością. Dzięki Waszemu zaangażowaniu wyniki mierzone w skali globalnej ciągle rosną. Plan „Renault 2016 Drive the Change” można podsumować czterema słowami: more business, better business. Skoro jesteście dziś zwycięzcami, to znaczy, że rozumiecie oba aspekty tego hasła.

Najwyższa jakość obsługi klienta jest jednym z głównych punktów nowego planu strategicznego „Renault 2016 Drive the Change”. Grupa Renault jest przekonana, że dzięki ciągłemu poszukiwaniu sposobów na lepsze zaspokojenie oczekiwań klienta, może rozwijać swoją działalność w sposób trwały. W 2011 r. 9 na 10 klientów na całym świecie polecało swojego dealera w celu zakupu nowego samochodu, a 8 na 10 klientów – jego usługi serwisowe. Jest to wynik o 7% wyższy w porównaniu do roku 2008.
W celu zaspokojenia potrzeb swych klientów, pod koniec 2011 r. Grupa Renault wprowadziła program „Promesse Client”. Opiera się on na sprawdzalnych i jednoznacznych zobowiązaniach mających na celu zapewnienie wysokiej jakości usług. W 2011 r. „Promesse Client” wprowadzono u autoryzowanych partnerów Renault w 11 krajach. Do końca czerwca bieżącego roku będzie to 25 krajów.

Polscy koncesjonerzy wśród najlepszych
W gronie wyróżnionych w konkursie „Dealer of the year" znaleźli się dwaj polscy koncesjonerzy: Renault Retail Group Warszawa Sp. z o.o. oraz Smektała Sp. z o.o. z Leszna. W ubiegłych latach firma Smektała trzy razy została wyróżniona nagrodą „Renault Global Quality Awards”.W 2011 r. w Polsce prawie 9 na 10 klientów polecało swojego koncesjonera w celu zakupu auta, a 8 na 10 – serwis, co stanowi wzrost odpowiednio o 10,8% i 18,3% w porównaniu do roku 2008.

Od momentu powstania RRG Warszawa w 2004 r. jesteśmy największym koncesjonerem Renault w Polsce. Największym i stale rozwijającym się. Wyniki konkursu DOTY 2011 potwierdzają, że wielkość i jakość - choć to czasami trudne - mogą iść w parze. Zawsze konsekwentnie stawialiśmy na jak najlepszą obsługę klienta, sprawność organizacji oraz innowacyjność i cieszę się, że nasze wysiłki zostały docenione przez producenta. Przyznanie tytułu DOTY 2011 to powód do dumy dla wszystkich pracowników RRG Warszawa i okazja, by podziękować naszym klientom. Bez ich zaufania nie osiągnęlibyśmy ani tego wyróżnienia ani sukcesu handlowego – powiedział Michał Kalina, prezes Renault Retail Group Warszawa Sp. z o.o.

Przyznanie nam tego wyróżnienia po raz czwarty jest dla mnie powodem do szczególnej satysfakcji. Oznacza to przecież, że nasza strategia uzyskania trwałej satysfakcji klientów zaowocowała długotrwałym sukcesem. Ciągłe doskonalenie relacji z klientami od lat jest wiodącym wymaganiem w codziennych działaniach – powiedział Stanisław Smektała, prezes firmy Smektała Sp. z o.o. z Leszna.



Źródło: Renault Polska



http://www.francuskie.pl/wiadomosci/8096
_________________
Jestem handlowcem w salonie Carrara w Lublinie. Szukasz oferty na Nową Dacie? Pisz PW lub na e-mail

Ostatnio zmieniony przez laisar 2012-05-18, 14:15, w całości zmieniany 1 raz  
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FISubSilver v 0.3 modified by Nasedo. Done by Forum Wielotematyczne