DACIA Klub Polska  
  •  FAQ  •   Szukaj  •   Użytkownicy  •   Grupy  •  Rejestracja  •   Zaloguj  • 

 Ogłoszenie 
JEDNA SPRAWA = JEDEN TEMAT

Poprzedni temat :: Następny temat
duster 4x2 - zmiana napędu na 4x4
Autor Wiadomość
tomala72 


Marka: Dacia
Model: Duster II
Silnik: 1.6 SCE
Rocznik: 2018
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 30 Sie 2011
Posty: 730
Skąd: lubuskie
Wysłany: 2012-06-13, 18:02   

No ciekawe, ja bym se jeszcze napęd 4x4 przełożył bo jak ruszam na piasku to mi przyczepność zrywa i od razu bym se też tę skrzynie 6 wrzucił i może jeszcze diesla?
Tylko ile by to wyniosło? 20 - 30 tysięcy?

P.S.
Może turbinke do k4m, na filmiku z clio (uturbione k4m) widać dusterka:)

http://www.youtube.com/watch?v=3NOVt9RGTX0
Ostatnio zmieniony przez tomala72 2012-06-13, 18:09, w całości zmieniany 1 raz  
 
Dar1962 



Marka: była Dacia
Model: był Duster 4x4 szary bazalt
Silnik: był 1,6 16v
Rocznik: był 2012
Wersja: Laureate Plus
Pomógł: 53 razy
Dołączył: 12 Paź 2011
Posty: 3867
Skąd: Włodawa
Wysłany: 2012-06-13, 18:34   

może od razu lepiej v6-tkę?
 
laisar 
Moderator



Marka: Dacia
Model: Logan MCV
Silnik: 1.6 MPI
Rocznik: 2007
Wersja: Laureate 7 os.
Pomógł: 425 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 18092
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-06-13, 19:15   

tomala72 napisał/a:
napęd 4x4

"Skrzynia rozdzielcza", wały napędowe, tylny dyfer, tylny wielowahacz oraz sterownik napędu - pi x oko faktycznie blisko 20 kzł, a z duperelami pt śrubki, wężyki, kable faktycznie itp może być i 30...

tomala72 napisał/a:
może jeszcze diesla?

Taniocha - niecałe 15 kzł (;


(Wszystkie ceny oczywiście brutto).
 
benny86 


Marka: Chevy
Model: Aveo
Silnik: 1.2
Rocznik: 2009
Pomógł: 31 razy
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 2944
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2012-06-13, 19:22   

+robocizna = niemalże nowy dusterer w salonie :mrgreen:
 
Wojti89 


Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.6 16V 4x2 Black Pearl pakiet LOOK
Rocznik: 2011
Wersja: Laureate
Dołączył: 22 Cze 2011
Posty: 21
Skąd: Mokotów
Wysłany: 2012-06-14, 02:31   

wersje 4x2 i 4x4 różnią się też konstrukcją podłogi bagażnika ;-)
 
laisar 
Moderator



Marka: Dacia
Model: Logan MCV
Silnik: 1.6 MPI
Rocznik: 2007
Wersja: Laureate 7 os.
Pomógł: 425 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 18092
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-06-14, 10:00   

Owszem, ale przy zmianie z 4x2 na 4x4 to jest pikuś.
 
maciek 


Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: TCE 100 LPG
Rocznik: 2020
Wersja: Prestige
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 11 Paź 2009
Posty: 3531
Skąd: Lublin
Wysłany: 2012-06-14, 11:29   

sprzedaj u kup już w wersji 4x4 i silnikiem V8 żeby mocy nie brakowało :->
_________________
Jestem handlowcem w salonie Carrara w Lublinie. Szukasz oferty na Nową Dacie? Pisz PW lub na e-mail

 
Lajkonik 



Marka: Dacia
Model: Duster 4x2
Silnik: 1,6 16v
Rocznik: 2010
Wersja: Ambiance
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 13 Cze 2012
Posty: 1146
Skąd: Kraków
Wysłany: 2012-06-18, 07:43   

Wojti89 napisał/a:
wersje 4x2 i 4x4 różnią się też konstrukcją podłogi bagażnika ;-)

To raczej najmniejszy problem - w 4x4 jest wkładka z jakiejś pianki, do której wkłada się koło zapasowe, które w 4x2 jest pod podłogą. "Dzięki" tej wkładce bagażnik zmniejsza się o jakieś 70l :!: To jeden z powodów, dla których zdecydowałem się na 4x2.
 
TD Pedro 



Marka: Dacia
Model: Duster 4WD
Silnik: 1,6 16V + LPG
Rocznik: 2010
Wersja: Laureate 5 os.
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 19 Lis 2010
Posty: 3457
Skąd: RP
Wysłany: 2012-06-18, 09:48   

Lajkonik napisał/a:
w 4x4 jest wkładka z jakiejś pianki, do której wkłada się koło zapasowe, które w 4x2 jest pod podłogą. "Dzięki" tej wkładce bagażnik zmniejsza się o jakieś 70l

wokól koła zapasowego jest sporo przestrzeni do zagospodarowania... doskonałe miejsce na różnego rodzaju "dodatki" wożone w samochodzie (niezależnie od rodzaju napędu) a atutem "jakiejś pianki" jest to, ze pozwala w/w "dodatki" ulokować w uporządkowany i stabilny :lol: sposób w powydzielane tą pianką strefy/segmenty/miejsca... koło zapasowe też jest dzięki temu czyste - coś za coś... :-P
 
wojtek_pl 


Marka: Peugeot
Model: 3008
Silnik: 2.0 HDI 165
Rocznik: 2010
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 30 Kwi 2011
Posty: 1204
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-06-18, 10:18   

TD Pedro napisał/a:
Lajkonik napisał/a:
w 4x4 jest wkładka z jakiejś pianki, do której wkłada się koło zapasowe, które w 4x2 jest pod podłogą. "Dzięki" tej wkładce bagażnik zmniejsza się o jakieś 70l

wokól koła zapasowego jest sporo przestrzeni do zagospodarowania... doskonałe miejsce na różnego rodzaju "dodatki" wożone w samochodzie (niezależnie od rodzaju napędu) a atutem "jakiejś pianki" jest to, ze pozwala w/w "dodatki" ulokować w uporządkowany i stabilny :lol: sposób w powydzielane tą pianką strefy/segmenty/miejsca... koło zapasowe też jest dzięki temu czyste - coś za coś... :-P

Dokladnie. Te schowki dookola kola zapasowego w 4x4 sa GENIALNE. Upchalem tam caly smietnik, ktory normalnie wozilem w skrzynce, i ktory zajmowal mi sporo bagaznika. A tak mam pusty bagaznik. :-D
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FISubSilver v 0.3 modified by Nasedo. Done by Forum Wielotematyczne