Strona korzysta z plikow cookie w celu realizacji uslug zgodnie z Polityka prywatnosci.

Mozesz okreslic warunki przechowywania lub dostepu do cookie w Twojej przegladarce lub konfiguracji uslugi.

DACIA Klub Polska  
  •  FAQ  •   Szukaj  •   Użytkownicy  •   Grupy  •  Rejestracja  •   Zaloguj  • 

 Ogłoszenie 
JEDNA SPRAWA = JEDEN TEMAT

Poprzedni temat :: Następny temat
Dacia na zlotach, rajdach i w TV - linki, fotki i filmiki
Autor Wiadomość
Drumbun 
Zielony listek


Marka: Dacia
Model: 1100-1410
Silnik: 1100-1410
Rocznik: ---
Dołączył: 15 Maj 2012
Posty: 7
Skąd: Polska
Wysłany: 2012-08-22, 20:49   

Tu jeszcze coś z naszego archiwum..

http://www.youtube.com/watch?v=cp7laoA0fuk
_________________
II Zlot Samochodów Dacia 1100-1410
DrumBun 2013
www.drumbun.pl
 
spokojny 



Marka: Dacia
Model: 1310p
Silnik: 1,3
Rocznik: 1984
Dołączył: 05 Maj 2012
Posty: 112
Skąd: Łódź
Wysłany: 2012-08-30, 19:48   

Mały filmik z rozpędzania Daczki do 150 km/h :)
Z powodu braku obrotomierza (nadal nie znalazłem czasu, żeby zamontować :-P ) przejścia przez biegi raczej spokojne.
Niestety nie zmierzyłem dokładnie na jakim dystansie się rozpędziła.
Odblask słońca udaje się zlikwidować dopiero w dalszej części filmu.
Miłego oglądania:
https://www.youtube.com/watch?v=jQBBeabo2dA
_________________
spokojnie, bez napinki i do przodu :)
 
agresywny 



Marka: Polonez
Model: Atu Plus
Silnik: 1.6 GLI
Rocznik: 1998
Dołączył: 13 Lip 2012
Posty: 51
Skąd: Kraków
Wysłany: 2012-08-30, 20:42   

spokojny napisał/a:
Z powodu braku obrotomierza (nadal nie znalazłem czasu, żeby zamontować :-P ) przejścia przez biegi raczej spokojne.

Nie widzę związku... Następnym razem sprawdź prędkość z nawigacją bo jak na mój gust to miałeś jakieś 120.
_________________
AGRESJA! NAPINKA! I PEŁNA DZIDA NA 100%! ŻADNEJ LIPY!!!!
 
UniculTLX 



Marka: Dacia
Model: 1310 TLX
Silnik: 1.6
Rocznik: 1990
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 24 Gru 2009
Posty: 130
Skąd: Kraków
Wysłany: 2012-08-30, 23:06   

No i kolejna modyfikacja - prędkościomierz zawyżający prędkość jednocześnie wywołujący radość kierującego :D Nie więcej jak 120....

I koniecznie kolega musi wyjaśnić jaki związek ma obrotomierz z tak agresywną zmianą biegów :mrgreen:
_________________
Dacia 1310 TLX swap 1.6 :D
Skoda 110L '76
Skoda 120GLS vel Tinky Winky '80
BA3 Lada 2106 1500s '81
Ostatnio zmieniony przez UniculTLX 2012-08-30, 23:13, w całości zmieniany 1 raz  
 
agresywny 



Marka: Polonez
Model: Atu Plus
Silnik: 1.6 GLI
Rocznik: 1998
Dołączył: 13 Lip 2012
Posty: 51
Skąd: Kraków
Wysłany: 2012-08-30, 23:15   

UniculTLX napisał/a:
agresywną zmianą biegów :mrgreen:

Wypraszam sobie! Ja takiej lipy nie odstawiam!
_________________
AGRESJA! NAPINKA! I PEŁNA DZIDA NA 100%! ŻADNEJ LIPY!!!!
 
spokojny 



Marka: Dacia
Model: 1310p
Silnik: 1,3
Rocznik: 1984
Dołączył: 05 Maj 2012
Posty: 112
Skąd: Łódź
Wysłany: 2012-08-31, 05:13   

agresywny napisał/a:
...jak na mój gust to miałeś jakieś 120.

Ja jednak uważam, że jaki by nie był to mój prędkościomierz jest lepszy od twojego gustu i dlatego pozostanę przy tym opisie jaki dałem.
A kolega obok nawet jako avatara sobie ustawił zdjęcie prędkościomierza a nie GPSa wyskalowanego w NASA więc może też bez sensu.
Co do obrotomierza to naprawdę muszę tłumaczyć, że dokręcając do obr. mocy maksymalnej daje się szybciej rozpędzić niż robiąc to "na ucho"?
_________________
spokojnie, bez napinki i do przodu :)
 
Papryk 


Marka: Dacia
Model: 1310
Silnik: 1300
Dołączył: 24 Kwi 2012
Posty: 72
Skąd: Zgorzelec
Wysłany: 2012-08-31, 12:18   

moja na prostej... długiej prostej wykręciła 140 ale do głowy mi nie przyszło aby to nagrywać.
 
spokojny 



Marka: Dacia
Model: 1310p
Silnik: 1,3
Rocznik: 1984
Dołączył: 05 Maj 2012
Posty: 112
Skąd: Łódź
Wysłany: 2012-08-31, 14:28   

No ja sam tego też nie nagrywałem ale pomyślałem, że warto czasem porobić trochę zdjęć albo coś nagrać bo potem jest pamiątka i fajnie się to po czasie ogląda.
A swoją drogą to zwykle jeżdżę nią w spacerowym tempie 80-90km/h.
_________________
spokojnie, bez napinki i do przodu :)
 
UniculTLX 



Marka: Dacia
Model: 1310 TLX
Silnik: 1.6
Rocznik: 1990
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 24 Gru 2009
Posty: 130
Skąd: Kraków
Wysłany: 2012-08-31, 14:42   

spokojny napisał/a:
Ja jednak uważam, że jaki by nie był to mój prędkościomierz jest lepszy od twojego gustu i dlatego pozostanę przy tym opisie jaki dałem.


Błądzisz kolego, błądzisz :D

spokojny napisał/a:
GPSa wyskalowanego w NASA


Turbo ze Scanii, zakute 1.6, GPS z NASA...

spokojny napisał/a:
Co do obrotomierza to naprawdę muszę tłumaczyć, że dokręcając do obr. mocy maksymalnej daje się szybciej rozpędzić niż robiąc to "na ucho"?


Z obrotomierza to może Majka Jeżowska korzystać... Aż tak głośno Ci gra, że wyjącego silnika nie słychać? A auto po prostu trzeba czuć :P
_________________
Dacia 1310 TLX swap 1.6 :D
Skoda 110L '76
Skoda 120GLS vel Tinky Winky '80
BA3 Lada 2106 1500s '81
 
spokojny 



Marka: Dacia
Model: 1310p
Silnik: 1,3
Rocznik: 1984
Dołączył: 05 Maj 2012
Posty: 112
Skąd: Łódź
Wysłany: 2012-08-31, 14:49   

UniculTLX napisał/a:


Błądzisz kolego, błądzisz :D

Z obrotomierza to może Majka Jeżowska korzystać... Aż tak głośno Ci gra, że wyjącego silnika nie słychać? A auto po prostu trzeba czuć :P


To tylko Twoja opinia. Jeśli słyszałeś Majkę w tym filmiku to znaczy, że grała.
No i wygląda na to że Ty błądzisz bardziej.
_________________
spokojnie, bez napinki i do przodu :)
 
agresywny 



Marka: Polonez
Model: Atu Plus
Silnik: 1.6 GLI
Rocznik: 1998
Dołączył: 13 Lip 2012
Posty: 51
Skąd: Kraków
Wysłany: 2012-08-31, 15:08   

UniculTLX, lubię Cię Krzychu wiesz, że jesteś taki normalny facet, z jajami, jak ja.

spokojny, to nie brak obrotomierza tylko umiejętności kolego... Auto nic tu nie jest winne. Poza tym co z tego, że ktoś ma zdjęcie licznika w avatarze? Akurat ten licznik był porównywany z nawigacją... Gdybyś był mniej zarozumiały a więcej myślał to byś po prostu kiedyś sprawdził ile twój licznik przekłamuje, ale ty wolisz wierzyć w te 150 km/h.
_________________
AGRESJA! NAPINKA! I PEŁNA DZIDA NA 100%! ŻADNEJ LIPY!!!!
 
spokojny 



Marka: Dacia
Model: 1310p
Silnik: 1,3
Rocznik: 1984
Dołączył: 05 Maj 2012
Posty: 112
Skąd: Łódź
Wysłany: 2012-08-31, 15:28   

agresywny napisał/a:
UniculTLX, lubię Cię Krzychu wiesz, że jesteś taki normalny facet, z jajami, jak ja.

Ej a możecie się lubić z tymi jajami na jakimś bardziej stosownym forum niż motoryzacyjnym?
A mi wygląda, że ten wasz nie był z niczym porównywalny i przyglądając się widać, że nie mogło być więcej niż 130 więc te wasze modyfikacje nie na wiele się zdały.
Chcieliście z Dacii zrobić Hondę - nie wyszło i teraz zazdrościcie innym że nie porzeźbili tak jak wy.
_________________
spokojnie, bez napinki i do przodu :)
 
UniculTLX 



Marka: Dacia
Model: 1310 TLX
Silnik: 1.6
Rocznik: 1990
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 24 Gru 2009
Posty: 130
Skąd: Kraków
Wysłany: 2012-08-31, 16:08   

Yyy?! Z Dacii Hondę? No to rzeczywiście musiałbym nieźle pobłądzić... A gdzie kolego widziałeś, że nie więcej jak 130?

Ech kilkoma Daciami jeździłem, 150 było wykonalne tylko na 1.3 z maluchowskimi tłokami, albo z dużej góry i na pewno nie w takim czasie, jak zaprezentowałeś na filmiku :-P

Coś kolega niespokojny się zrobił, niczym dziecko co mu plastelinę zabrali :-)
_________________
Dacia 1310 TLX swap 1.6 :D
Skoda 110L '76
Skoda 120GLS vel Tinky Winky '80
BA3 Lada 2106 1500s '81
 
agresywny 



Marka: Polonez
Model: Atu Plus
Silnik: 1.6 GLI
Rocznik: 1998
Dołączył: 13 Lip 2012
Posty: 51
Skąd: Kraków
Wysłany: 2012-08-31, 16:10   

UniculTLX napisał/a:
Coś kolega niespokojny się zrobił

Może nerwowy?
_________________
AGRESJA! NAPINKA! I PEŁNA DZIDA NA 100%! ŻADNEJ LIPY!!!!
 
spokojny 



Marka: Dacia
Model: 1310p
Silnik: 1,3
Rocznik: 1984
Dołączył: 05 Maj 2012
Posty: 112
Skąd: Łódź
Wysłany: 2012-08-31, 16:15   

Dlaczego nerwowy - spokojnie sobie oceniłem i mogę mieć swoje zdanie na temat waszych przeróbek. Nie podoba wam się, że ktoś myśli inaczej?
Zrobiliście kawał nie wiadomo czy dobrej ale na pewno niepotrzebnej roboty więc ja nie mam się czym denerwować.
_________________
spokojnie, bez napinki i do przodu :)
 
UniculTLX 



Marka: Dacia
Model: 1310 TLX
Silnik: 1.6
Rocznik: 1990
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 24 Gru 2009
Posty: 130
Skąd: Kraków
Wysłany: 2012-08-31, 16:29   

Każdy może mieć swoje zdanie, Twoje świadczy tylko o Tobie :-P Ale powiedz mi, skąd przekonanie, że to kawał niepotrzebnej roboty?
_________________
Dacia 1310 TLX swap 1.6 :D
Skoda 110L '76
Skoda 120GLS vel Tinky Winky '80
BA3 Lada 2106 1500s '81
Ostatnio zmieniony przez UniculTLX 2012-08-31, 16:30, w całości zmieniany 2 razy  
 
spokojny 



Marka: Dacia
Model: 1310p
Silnik: 1,3
Rocznik: 1984
Dołączył: 05 Maj 2012
Posty: 112
Skąd: Łódź
Wysłany: 2012-08-31, 16:37   

Np. po przeczytaniu wątku o zmianie rozstawu śrub (jedyny sensowny post dał kolega Papryk).
Dotychczas zatrzymywałem swoje zdanie dla siebie ale jak chcecie się wymieniać takimi postami to proszę bardzo.
_________________
spokojnie, bez napinki i do przodu :)
 
agresywny 



Marka: Polonez
Model: Atu Plus
Silnik: 1.6 GLI
Rocznik: 1998
Dołączył: 13 Lip 2012
Posty: 51
Skąd: Kraków
Wysłany: 2012-08-31, 16:59   

spokojny, to spróbuj zamówić dystanse do Dacii... "Nie znam się to się wypowiem" to chyba twoje motto. Widać to prawie w każdym twoim poście.
_________________
AGRESJA! NAPINKA! I PEŁNA DZIDA NA 100%! ŻADNEJ LIPY!!!!
 
spokojny 



Marka: Dacia
Model: 1310p
Silnik: 1,3
Rocznik: 1984
Dołączył: 05 Maj 2012
Posty: 112
Skąd: Łódź
Wysłany: 2012-08-31, 17:13   

To odejdź na 2 kroki od kompa i spójrz na swoje posty. Widzisz wielkie G...? Bo ja tak. I nie tylko ja.
Weź sobie te bębny o których piszesz (szczególnie z przodu) i ponawiercaj w gwiazdkę.
_________________
spokojnie, bez napinki i do przodu :)
 
agresywny 



Marka: Polonez
Model: Atu Plus
Silnik: 1.6 GLI
Rocznik: 1998
Dołączył: 13 Lip 2012
Posty: 51
Skąd: Kraków
Wysłany: 2012-08-31, 17:33   

spokojny... spokojniej troszeczkę. Bo w twoim wykonaniu nawet agresja to straszna lipa. I poćwicz czytanie ze zrozumieniem.
_________________
AGRESJA! NAPINKA! I PEŁNA DZIDA NA 100%! ŻADNEJ LIPY!!!!
 
spokojny 



Marka: Dacia
Model: 1310p
Silnik: 1,3
Rocznik: 1984
Dołączył: 05 Maj 2012
Posty: 112
Skąd: Łódź
Wysłany: 2012-08-31, 17:41   

ty też sobie poćwicz. I pisanie ze zrozumieniem też.
To nie agresja - to szczera opinia. Jak coś jest obiektywnie słabe to nazwanie tego po imieniu nie jest agresją.
_________________
spokojnie, bez napinki i do przodu :)
 
UniculTLX 



Marka: Dacia
Model: 1310 TLX
Silnik: 1.6
Rocznik: 1990
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 24 Gru 2009
Posty: 130
Skąd: Kraków
Wysłany: 2012-08-31, 21:07   

Hmm a co w Twoim mniemaniu nie jest obiektywnie słabe? Pies na tylnej półce? Poza tym o co Ci chodzi z tymi piastami?
_________________
Dacia 1310 TLX swap 1.6 :D
Skoda 110L '76
Skoda 120GLS vel Tinky Winky '80
BA3 Lada 2106 1500s '81
Ostatnio zmieniony przez UniculTLX 2012-08-31, 21:12, w całości zmieniany 1 raz  
 
Dacia1310p 


Marka: Dacia
Model: 1310p
Silnik: 1,3 Benzyna + LPG
Rocznik: 18.07.1983
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 22 Paź 2008
Posty: 198
Skąd: Kraków
Wysłany: 2012-09-01, 10:28   

UniculTLX napisał/a:
Ech kilkoma Daciami jeździłem, 150 było wykonalne tylko na 1.3 z maluchowskimi tłokami, albo z dużej góry i na pewno nie w takim czasie, jak zaprezentowałeś na filmiku :-P


Hmmm 150/h, dacia 1.3, tłoki od malucha..... Pachnie mi to moją Dacią wtedy co jechaliśmy do sosnowca z Markiem lub jak robiliśmy tripa z Krakowa do Wieliczki autostradą LEWYM pasem.....
Odnośnie licznika... Trzeba być naprawde niewrażliwym, głuchym i jeszcze nie wiem jakim żeby nie wiedzieć kiedy zmieniać bieg ;) Ja licznika potrzebuje tylko wtedy żeby wiedzieć ile zostało do magicznego ŁUTUTUTU ;)
_________________
http://www.metacafe.com/w...or_ali_tirmasi/
POLECAM !!!!
http://www.youtube.com/watch?v=e8GtpL0Ly5Y
Ostatnio zmieniony przez Dacia1310p 2012-09-01, 10:29, w całości zmieniany 2 razy  
 
Marek1603 


Marka: Dacia,
Model: 1300, Lodgy, Duster
Silnik: 1.3 8V, 1.6MPI, 1.6Sce 4x4 AT
Rocznik: 1981, 2014, 2016
Wersja: Laureate 5 os.
Pomógł: 103 razy
Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 7403
Skąd: Olkusz
Wysłany: 2012-09-02, 13:57   

Tak znowu czytam czytam i naprawdę wasze posty nic ciekawego nie wnoszą do lektury forumowej.

A tak nawiasem Krzychu po co zamawiać dystanse? Nie lepiej zdolnego tokarza i sam wyrzeźbi.
Moim zdaniem każda niepotrzebna (nie konieczna) przeróbka to kaleczenie motoryzacji i dlatego ja chcę wrócić ze swoją daćką w jak największym stopniu do oryginału.
Proszę tylko teraz się nie wymądrzać na temat mojego zdania, a na krytykę nie będę reagował jak to niektórzy robią.

Kolegów proszę po raz kolejny o skoncentrowanie się na postach związanych z tematem a nie pitu, pitu, czy jak tam zwał.
 
UniculTLX 



Marka: Dacia
Model: 1310 TLX
Silnik: 1.6
Rocznik: 1990
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 24 Gru 2009
Posty: 130
Skąd: Kraków
Wysłany: 2012-09-02, 16:22   

Jak chodzi o dystanse to po pierwsze ich nie lubię, po drugie to taki trochę półśrodek... A co do kaleczenia motoryzacji, to chyba TLXem z masą plastików i dokładek gumowo włóknistych bardziej się Dacii skaleczyć nie dało :-P Jakby to była 1300 czy 1310(p) to na pewno bym nic nie ruszał ;-)
_________________
Dacia 1310 TLX swap 1.6 :D
Skoda 110L '76
Skoda 120GLS vel Tinky Winky '80
BA3 Lada 2106 1500s '81
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FISubSilver v 0.3 modified by Nasedo. Done by Forum Wielotematyczne