Strona korzysta z plikow cookie w celu realizacji uslug zgodnie z Polityka prywatnosci.

Mozesz okreslic warunki przechowywania lub dostepu do cookie w Twojej przegladarce lub konfiguracji uslugi.

DACIA Klub Polska  
  •  FAQ  •   Szukaj  •   Użytkownicy  •   Grupy  •  Rejestracja  •   Zaloguj  • 

 Ogłoszenie 
JEDNA SPRAWA = JEDEN TEMAT

Poprzedni temat :: Następny temat
Pierwsze ceny lodgy w Polsce
Autor Wiadomość
laisar 
Moderator



Marka: Dacia
Model: Logan MCV
Silnik: 1.6 MPI
Rocznik: 2007
Wersja: Laureate 7 os.
Pomógł: 417 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 18024
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-07-22, 18:34   

Tradycyjne 2 kzł.
 
mekintosz 



Marka: Citoren
Model: Berlingo
Silnik: 1.6 VTI
Rocznik: 2011
Wersja: [Inna].[nie dotyczy]
Pomógł: 35 razy
Dołączył: 22 Maj 2009
Posty: 4266
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-07-22, 21:34   

jan ostrzyca napisał/a:
W ostatnim Auto Świecie artykuł: "Przepis na samochód dyskontowy", w którym piszą wprost o tym co wiemy od dawna, że przystępne ceny Dacii wynikają głównie z produkcji w krajach gdzie jest najtańsza siła robocza. Daje to do 80% oszczędności względem produkcji na zachodzie. I tu dwie sprawy:
1. wyprowadzanie produkcji do trzeciego świata kosztem miejsc pracy w Europie,
2. wyzysk pracowników zatrudnionych w zamorskich fabrykach.
Obie są niekorzystne-sprzeczne z interesem ekonomicznym europejskich pracowników i sprzeczne z prawami człowieka, które są podstawą naszej kultury.


W przypadku daci dorzuciłbym szereg celowych oszczednosci na wyposazaniu pojazdu w elementy standardowe w innych pojazdach. Czym dluzej uzywam swoje sandero tym bardziej mnie to drazni. Coz widziały gały co brały ;-) Na szczescie mozna zawsze kupic inny nastepny pojazd niz ze stajni dacia. Fajnie, ze nowe dacie - Lodgy i Dokker - stanowia kolejny krok w kierunku wiecej za mniej. Tylko konkurencja nie spi, nawet samo renault wyposaza nowe modele tak, ze dacia w moim odczuciu juz nie jest jedna generacja w tyle ale wiecej.
 
maciek 


Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: TCE 100 LPG
Rocznik: 2020
Wersja: Prestige
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 11 Paź 2009
Posty: 3531
Skąd: Lublin
Wysłany: 2012-07-23, 11:36   

cennik

_________________
Jestem handlowcem w salonie Carrara w Lublinie. Szukasz oferty na Nową Dacie? Pisz PW lub na e-mail

 
Marmach 



Marka: Dacia
Model: Lodgy / Peugeot 508 SW
Silnik: 1.2 TCe 115 LPG / HDi 150
Rocznik: 2015 / 2017
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 08 Wrz 2011
Posty: 922
Skąd: Pruszków
Wysłany: 2012-07-23, 11:40   

Ciekawe ile będzie palił TCe i czy wraz z brakiem FAPu przełoży się to na opłacalność wobec dCi (różnica w cenie jest nieduża). Z drugiej strony, benzyna turbo będzie pewnie miała nieporównywalnie lepsze osiągi wobec słabszego diesla.
 
DrOzda 



Marka: Dacia
Model: Lodgy
Silnik: 1.6 MPI
Rocznik: 2012
Wersja: Laureate 7 os.
Pomógł: 79 razy
Dołączył: 12 Maj 2010
Posty: 3597
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-07-23, 11:49   

Zamówienia na Tce będą przyjmowane w końcu września jak wynika z tego skanu.
Też mam zagwozdkę Tce czy dCi :)
 
Mikele 



Marka: Dacia
Model: Lodgy
Silnik: 1,6
Rocznik: 2019
Wersja: Stepway
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 29 Lis 2008
Posty: 535
Skąd: Gibraltar
Wysłany: 2012-07-23, 13:30   

jan ostrzyca napisał/a:

Obie są niekorzystne-sprzeczne z interesem ekonomicznym europejskich pracowników i sprzeczne z prawami człowieka, które są podstawą naszej kultury.


Janie, wolny rynek nie dyktuje firmom gdzie mają otwierać swoje fabryki. A alternatywa dla wolnego rynku jest tylko jedna - centralne planowanie i potem "Naprzód do walki o Plan Pięcioletni !" :mrgreen:

A wracając do Lodzi, zupełnie nie mogę pojąć dlaczego w ofercie nie będzie od razu nowego silnika benzynowego... Żeby się trochę ośmiozaworówek sprzedało ? Z jednej strony "wprowadzamy super- hiper- nowość", a z drugiej "Ale nie tak od razu". Czekam na Lodzię w Lublinie, wczoraj przejeżdżałem obok salonu Daćki i niestety jeszcze nic nie widać w tej sprawie...
 
BLACHA_997 



Marka: Dacia
Model: Comfort
Silnik: 1,6 SCe
Rocznik: 2019
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 17 Sie 2011
Posty: 787
Skąd: ŚLĄSK
Wysłany: 2012-07-23, 16:43   

Lodgy w Polsce - fotorelacja:

http://francuskie.pl/wiadomosci/8306
_________________
Nowa zabawka DD 2 :)
 
krakry1 



Marka: Renault / VW
Model: Captur / Up
Silnik: 1,3 TCe 130KM/60 KM
Rocznik: 2019 / 2014
Wersja: Laureate
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 1889
Skąd: lubelskie
Wysłany: 2012-07-23, 16:49   

A co tam na konsoli środkowej - takiego dużego "telewizyjnego" jest? Czyżby wbudowana nawigacja, czy takie szpanerskie radyjo?
 
mekintosz 



Marka: Citoren
Model: Berlingo
Silnik: 1.6 VTI
Rocznik: 2011
Wersja: [Inna].[nie dotyczy]
Pomógł: 35 razy
Dołączył: 22 Maj 2009
Posty: 4266
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-07-23, 17:08   

To nawigacja z radiem.

PS.

Przyjrzalem sie zdjeciu: http://francuskie.pl/img/...y/18030/big.jpg oraz http://francuskie.pl/img/...y/18031/big.jpg

Jak mozna było zastosowac taka dziurke do chwytania podczas zamykania drzwi ? Szkoda, ze nie zastosowali skorzanego paseczka jak w Ikarusie. Mam nadzieje, ze na zywo wyglada lepiej i jest wygodne w obsludze.
 
Mikele 



Marka: Dacia
Model: Lodgy
Silnik: 1,6
Rocznik: 2019
Wersja: Stepway
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 29 Lis 2008
Posty: 535
Skąd: Gibraltar
Wysłany: 2012-07-23, 19:16   

mekintosz napisał/a:
Jak mozna było zastosowac taka dziurke do chwytania podczas zamykania drzwi ? Szkoda, ze nie zastosowali skorzanego paseczka jak w Ikarusie. Mam nadzieje, ze na zywo wyglada lepiej i jest wygodne w obsludze.



W Clio II w drzwiach z przodu uchwyty wyglądają bardzo podobnie i nigdy nie narzekałem. Poza tym to jest fantastyczne miejsce do trzymania komórki pod ręką.
 
monopios 



Marka: DACIA
Model: Sandero
Silnik: 1.4 MPI
Rocznik: 2010
Wersja: Arctica
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 12 Gru 2010
Posty: 980
Skąd: okolice Częstochowy
Wysłany: 2012-07-23, 20:39   

Mikele napisał/a:
to jest fantastyczne miejsce do trzymania komórki pod ręką

Tanio i praktycznie. Dwa w jednym - uchwyt i kieszeń na tel., jednak chłopaki starają się dogodzić klientowi :-P
_________________
 
SpikeMike 



Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.5dCi 4x4
Rocznik: 2010
Wersja: Laureate
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 12 Wrz 2010
Posty: 79
Skąd: Gdansk
Wysłany: 2012-07-23, 21:33   

vulcanor napisał/a:
Jak ktoś nie potrzebuje 7 os. auta to na rynku jest mnóstwo innych aut za podobną cenę tylko z mniejszym bagażnikiem. Za 50 tys jest octavia combi tour z pakietem optimum 1.4 80KM ale jak się dobrze poszuka i na forum octavii skontaktuje z forumowymi sprzedawcami to taką octavię za 45-47 tys kupi lub dostanie się w wyposażeniu 2-3 tysiące.


Nie zawsze chodzi o siedem foteli. Czasem trzeba posadzić trójkę dzieci obok siebie, a tego się nie da zrobić w Octavii a słabo będzie nawet w Roomsterze, wiem bo sprawdzałem. Różne konfiguracje wchodzą w grę- dwójkę dzieci w fotelikach + dorosły albo dwa foteliki i starsze dziecko, albo kot w klatce albo... itd. W tej sytuacji Lodgy + gigabagażnik nie ma konkurencji.
 
psur 



Marka: Nissan
Model: NV200 Evalia
Silnik: 1.5 dCi
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 652
Skąd: DW
Wysłany: 2012-07-23, 22:24   

SpikeMike napisał/a:
Nie zawsze chodzi o siedem foteli. Czasem trzeba posadzić trójkę dzieci obok siebie, a tego się nie da zrobić w Octavii a słabo będzie nawet w Roomsterze, wiem bo sprawdzałem. Różne konfiguracje wchodzą w grę- dwójkę dzieci w fotelikach + dorosły albo dwa foteliki i starsze dziecko, albo kot w klatce albo... itd. W tej sytuacji Lodgy + gigabagażnik nie ma konkurencji.


Zgadzam się w 100%! Mam takie samo doświadczenie. Naprawdę ciężko znaleźć auto rzeczywiście 5-osobowe. Nawet nie miałem świadomości jak dobre auto kupiłem, bo szerokość tylnej kanapy Logana jest wyjątkowa! I chociaż Octavia czy Roomster mają na papierze wymiary zbliżone do Logana, to nie ma tam tyle miejsca, a wiem co pisze, bo przymierzałem foteliki.

No a Lodzia ma trochę więcej cm niż Logan i jeszcze 3 x ISOFIX na tylnej kanapie! Szkoda tylko tego żałosnego braku kurtyn nawet za dopłatą.
_________________
Dacia Logan 1.4 MPI 75 KM, wersja Access + poduszka pasażera
2007 - 2012, ok. 86 tys. km
To był naprawdę fajny wóz!

www.psur.pl - moja strona o podróżowaniu po Polsce
 
Marmach 



Marka: Dacia
Model: Lodgy / Peugeot 508 SW
Silnik: 1.2 TCe 115 LPG / HDi 150
Rocznik: 2015 / 2017
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 08 Wrz 2011
Posty: 922
Skąd: Pruszków
Wysłany: 2012-07-23, 22:53   

psur napisał/a:
No a Lodzia ma trochę więcej cm niż Logan i jeszcze 3 x ISOFIX na tylnej kanapie! Szkoda tylko tego żałosnego braku kurtyn nawet za dopłatą.

Szkoda podwójnie, bo wymiary wewnętrzne Dacii to w dużej mierze efekt progów cieńszych prawie o połowę od Opla czy Skody. Ja bym chętnie dopłacił nawet teraz do bocznych poduszek, których nie mam.
 
Auto Krytyk 


Marka: .
Model: .
Silnik: .
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 25 Cze 2010
Posty: 819
Skąd: Polska
Wysłany: 2012-07-24, 09:04   

Ceny Lodgy są zbliżone do MCV no bo w sumie to zliftingowany MCV. Aczkolwiek jest tempomat i navi fabryczna tego czego brakowało w MCV, najbardziej tempomatu.
_________________
KANAŁ MOTORYZACYJNY
 
krakry1 



Marka: Renault / VW
Model: Captur / Up
Silnik: 1,3 TCe 130KM/60 KM
Rocznik: 2019 / 2014
Wersja: Laureate
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 1889
Skąd: lubelskie
Wysłany: 2012-07-24, 10:50   

Oj, tempomat przydałby się i w Sandero (szczególnie na wakacjach - długie trasy). :-(
 
laisar 
Moderator



Marka: Dacia
Model: Logan MCV
Silnik: 1.6 MPI
Rocznik: 2007
Wersja: Laureate 7 os.
Pomógł: 417 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 18024
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-07-24, 10:58   

krakry1 napisał/a:
tempomat przydałby się i w Sandero

No to załóż sobie, w czym problem?
 
krakry1 



Marka: Renault / VW
Model: Captur / Up
Silnik: 1,3 TCe 130KM/60 KM
Rocznik: 2019 / 2014
Wersja: Laureate
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 1889
Skąd: lubelskie
Wysłany: 2012-07-24, 11:51   

Niestety, ja to nie jackthenight. Co innego założyć dzienne, czy czujniki cofania. To wydaje się dużo bardziej skomplikowane. :-(
 
Mikele 



Marka: Dacia
Model: Lodgy
Silnik: 1,6
Rocznik: 2019
Wersja: Stepway
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 29 Lis 2008
Posty: 535
Skąd: Gibraltar
Wysłany: 2012-07-24, 12:40   

vulcanor napisał/a:
Ceny Lodgy są zbliżone do MCV no bo w sumie to zliftingowany MCV. Aczkolwiek jest tempomat i navi fabryczna tego czego brakowało w MCV, najbardziej tempomatu.


W Lodzi jest tempomat ? Z tego co pamiętam z broszury to to chyba jest jedynie ogranicznik prędkości, bez funkcji jej utrzymywania, niestety...

(edit) Sprawdziłem we francuskiej broszurze i jest limiteur de vitesse, czyli niestety tempomatu na pokładzie nie ma...
Ostatnio zmieniony przez Mikele 2012-07-24, 12:44, w całości zmieniany 1 raz  
 
krakry1 



Marka: Renault / VW
Model: Captur / Up
Silnik: 1,3 TCe 130KM/60 KM
Rocznik: 2019 / 2014
Wersja: Laureate
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 1889
Skąd: lubelskie
Wysłany: 2012-07-24, 14:00   

Brak tempomatu - no to mnie mniej boli. :lol:
 
Mikele 



Marka: Dacia
Model: Lodgy
Silnik: 1,6
Rocznik: 2019
Wersja: Stepway
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 29 Lis 2008
Posty: 535
Skąd: Gibraltar
Wysłany: 2012-07-24, 15:41   

krakry1 napisał/a:
Brak tempomatu - no to mnie mniej boli. :lol:



Pies ogrodnika ? ;-)
Ciekawe co mądrym panom w Renault odbiło, żeby dawać ogranicznik bez tempomatu, który faktycznie jest urządzeniem mocno poprawiającym komfort jazdy...
 
laisar 
Moderator



Marka: Dacia
Model: Logan MCV
Silnik: 1.6 MPI
Rocznik: 2007
Wersja: Laureate 7 os.
Pomógł: 417 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 18024
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-07-24, 15:58   

Mikele napisał/a:
dawać ogranicznik bez tempomatu

Zapewne trzęsidupizm nad scenikiem...



Mikele napisał/a:
co mądrym panom w Renault

To seksizm - "kobiety nie mają mocy decyzyjnej" - czy kurtuazja - "takich głupich decyzji kobieta by nie podjęła"? (((;
 
benny86 


Marka: Chevy
Model: Aveo
Silnik: 1.2
Rocznik: 2009
Pomógł: 31 razy
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 2944
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2012-07-24, 16:04   

Mikele napisał/a:
Ciekawe co mądrym panom w Renault odbiło, żeby dawać ogranicznik bez tempomatu

Pewien, choć ograniczony zakres użyteczności jednak to ma - np. gdy mamy opony z niższym indeksem prędkości a lubimy na autostradzie mocniej przycisnąć...
 
laisar 
Moderator



Marka: Dacia
Model: Logan MCV
Silnik: 1.6 MPI
Rocznik: 2007
Wersja: Laureate 7 os.
Pomógł: 417 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 18024
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-07-24, 16:08   

Ale Mikele pytał o to "bez", a nie po co sam ogranicznik - bo jakąś tam użyteczność on faktycznie ma, ale prawdziwym powodem zainstalowania go w lodgy są punkty od EuroNCAP, a nie żadna "użyteczność" d:
 
_Big_Mac_ 



Marka: Ford
Model: Focus III
Silnik: 1.6 EB 150KM
Rocznik: 2013
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 16 Paź 2010
Posty: 150
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2012-07-24, 16:23   

Tak czy siak, wydaje mi się, że jak jest ogranicznik to jest techniczna możliwość zrobienia z niego tempomatu, bo to oznacza, że komputer silnika ma odpowiednią funkcjonalność. To zwykłe silniki Renaulta i nie sądzę, żeby specjalnie projektowali okrojone ECU, po prostu nie podłączyli kabelków. Prędzej czy później, ktoś zrobi manual ;)

Dodatnie tempomatu do silnika, który go nigdy nie miał - to faktycznie duża zabawa. Ale w tym wypadku to powinno być w najgorszym wypadku przepięcie kabelków z ECU w komorze silnika pod inne piny.
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FISubSilver v 0.3 modified by Nasedo. Done by Forum Wielotematyczne