Witam,
Od jakiegoś czasu przeglądam Państwa forum i przyznać muszę że zaczęło mnie "wciągać".
Sądzę więc że zostanę na dłużej, a w tej sytuacji należy się przywitać co niniejszym czynie.
Autko kończy lada moment 3 latka, (choc u mnie dopiero od dwóch), ja 50. Mamy więc przyszłość :))
Pozdrawiam wszystkich, Andrzej.
Witaj, Andrzeju! Pisz koniecznie, jak Ci się jeździ. Pisz o dobrych i złych doświadczeniach z Loganem, bo z nich płynie nauka dla każdego z klubowiczów.
Witaj ! moje dopiero zaczyna 2miesiac wiec jeszcze okres niemowlecy.Nie mam jeszcze doswiadczenia pod wzgledem ocenny autka,na razie jest wszystko ok.i mam nadzieje ,ze tak pozostanie!i bedzie mi sluzylo dobrze.
Witam na forum!
Właśnie dobiega 57000 z czego ponad połowa w jeżdzie miejskiej, a to znaczy że właśnie zacznę do niej dokładać. :(
Na początek tarcze, klocki, pasek rozrządu i zabezpieczenie antykorozyjne. Strach się bać :)
===========================================
sprawdziłem w aso Jaszpol - Łódź:
Klocki _ orginalne: kpl. 196 zł. _ alternatywne:100 zł. (bez wymiany)
Tarcze _ orginalne: 360 zł. _ alternatywne: 200 zł. (bez wymiany)
Pasek (zalecaa wymiana pompy wodnej) : około 2000 zł. (z wymianą)
Co do zabezpieczenia antykorozyjnego to jeśli je wykonam tracę gwarancję (kolejne trzy lata gwarancji na perforację blach). mimo wszystko chyba sobie zabezpieczę.
Ostatnio zmieniony przez stempik 2008-05-13, 08:50, w całości zmieniany 2 razy
Czy wymiana paska rozrządu w ASO do 1.4 mpi jest aż tak droga (2000zł ?) ? Jeżeli tak, to poszukałbym sobie mechanika który mi to zrobi 4 razy taniej. Gwarancj ę po 3 latach i tak tracisz na podzespoły - więc nie masz się co martwić i uważam ze lepiej zostać klientem dobrego warsztatu samochodowego niż ładować kasę w ASO
_________________ LOGAN 1.5 DCI (niestety troszke się poobijał i został sprzedany)
Marka: KIA
Model: Rio
Silnik: 1.4 16V
Rocznik: 2012 Pomógł: 13 razy Dołączył: 16 Wrz 2007 Posty: 1371 Skąd: Warmia
Wysłany: 2008-05-13, 08:13
Black Eryk napisał/a:
Gwarancj ę po 3 latach i tak tracisz na podzespoły
A czy warunkiem utrzymania gwarancji na perforacje nie jest serwisowanie w ASO? Przy kazdym przegladzie jest rubryczka sprawdzania powloki lakierniczej i uwaga o zachowaniu gwarancji po ewentualnych poprawach lakierniczych (w ASO ofkors)...
Ostatnio zmieniony przez KaS602 2008-05-13, 08:42, w całości zmieniany 1 raz
Z całą pewnością pomacham aso łapka na pożegnanie, tak jak z całą pewnością wypnę się na pozostałe 3 lata gwarancji na blachę. A autko poprostu zabezpieczę we własnym zakresie. Ceny z aso to raczej egzotyczne ciekawostki, przynajmniej jak dla mnie. I jako ciekawostki zamieściłem je na forum.
A czy warunkiem utrzymania gwarancji na perforacje nie jest serwisowanie w ASO?
Tak warunek to okresowe przeglądy (nie pamiętam co jaki okres ale chyba raz w roku) w cenie 100 zł.
Wyglada to tak że pan zerka na autko a ja płacę za to 100 zł. Własnie kończy mi się gwarancja na lakier, a że mam wykwit rdzy przy wlewie paliwa to będąc tam zapytałem o pozostałe 3 lata na perforację. Perforacja to poprostu dziura w karoserii. Zapytałem co z gwarancją jeśli zabezpieczę autko we własnym zakresie. I co usłyszałem? Taka ingerencja zwalnia reno z odpowiedzialnosci.
Nie będę czekał żeby mi się auto wyzłomowało w nadziei że może reklamacja zostanie uznana.
U mnie rdza. Poprawiali mi to rok temu i teraz. Ale myślę że zacierają ślady, a za kolejny rok wyjdzie z powrotem.
Wypnę się na kolejne trzy lata gwarancji i zabezpieczę autko po swojemu.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum