Strona korzysta z plikow cookie w celu realizacji uslug zgodnie z Polityka prywatnosci.

Mozesz okreslic warunki przechowywania lub dostepu do cookie w Twojej przegladarce lub konfiguracji uslugi.

DACIA Klub Polska  
  •  FAQ  •   Szukaj  •   Użytkownicy  •   Grupy  •  Rejestracja  •   Zaloguj  • 

 Ogłoszenie 
JEDNA SPRAWA = JEDEN TEMAT

Poprzedni temat :: Następny temat
Nowy Lodgy czy stary sprawdzony MCV?
Autor Wiadomość
GregW 


Marka: Dacia
Model: Logan MCV
Silnik: 1.6 84KM LPG
Rocznik: 2012
Wersja: BlackLine2 7 os.
Dołączył: 26 Wrz 2012
Posty: 28
Skąd: Kielce
Wysłany: 2012-09-28, 08:21   

Widzę, że kolega TinTin ma podobne dylematy do moich :)

A ja nastawiam się coraz bardziej na Lodgy, mam możliwość poczekania do przyszłego roku z zakupem i chyba zamówię samochód na wiosnę, tak żeby na wakacje z rodzinką móc pojechać białą Lodźką - najprawdopodobniej wersja ambiance z klimą i radiem.

Co daje w Lodgy komputer pokładowy? Babeczka w salonie powiedziała mi, że na nie wiele więcej niż pokazanie zużycia paliwa...
Mam obecnie Astrę F z 1992 r., gdzie jedyną elektronikę stanowi radio i zegarek :mrgreen: , ruszałem na popych, jechałem z wybitym amortyzatorem, doładowywałem sobie aku w domu (a potem tylko nastawiałem poprawnie zegarek w samochodzie ;-) ) i autko wszystko znosi.
Nie chciał bym, żeby przy okazji jakiejś drobnej awarii Lodgy komputer zablokował mi silnik i zmusił do wzywania lawety...
 
bebe 
Moderator
I aim to misbehave



Marka: Jeep
Model: Grand Cherokee
Silnik: 4.7 V8
Rocznik: 2004
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 02 Sie 2010
Posty: 2384
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-09-28, 08:48   

GregW napisał/a:
Co daje w Lodgy komputer pokładowy? (...) Nie chciał bym, żeby przy okazji jakiejś drobnej awarii Lodgy komputer zablokował mi silnik i zmusił do wzywania lawety...

Jeśli nic się nie zmieniło, to "komputer pokładowy" pokazuje spalanie, średnią prędkość, dystans do tankowania i takie tam, nie ma mocy zatrzymywania samochodu. :)
 
DrOzda 



Marka: Dacia
Model: Lodgy
Silnik: 1.6 MPI
Rocznik: 2012
Wersja: Laureate 7 os.
Pomógł: 79 razy
Dołączył: 12 Maj 2010
Posty: 3598
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-09-28, 09:11   

Wróciło chwilowe spalanie - ale nie wiem czy też w Ambience.
Litości, Dacia trzyma się sprawdzonych rozwiązań i nawet w nowych modelach nie ma żadnych CAN multipleksów itp. tylko klasyczne wiązki .....
Ostatnio zmieniony przez DrOzda 2012-09-28, 09:11, w całości zmieniany 2 razy  
 
Marcin P. 


Marka: DACIA
Model: LOGAN MCV 7os
Silnik: 1,6 16V
Rocznik: 2007
Wersja: Laureate 7 os.
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Wrz 2008
Posty: 65
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2012-09-28, 12:07   

Jakbym nie miał MCV a miał kupić 7 osobowy samochód to miałbym pewien kłopot. Na pewno chciałbym silnik benzynowy powyżej 100KM; obecnie dostępny w MCV (1,6 16V), a w przyszłości w Lodgy na jesieni (1,2 16V z doładowaniem). Wolałbym nową Lodgy z uwagi na nowsze rozwiązanie (ponoć cichszy, bardziej podoba mi się deska rozdzielcza z nowym radiem i sterowaniem w kole kierownicy; reszta wydaje mi się bez zmian, chociaż wizualnie bardziej podoba mi się MCV). Sam z ciekawości czekam na jazdę próbną benzynową Lodgy i chciałbym osobiście wyrobić sobie zdanie: jak się jeździ, czy ciszej, jak ten silnik sobie radzi i od razu będę porównywał z silnikiem w MCV z którego jestem zadowolony. Nowe rozwiązania niosą za sobą niepewność co do "chorób wieku dziecięcego". Natomiast MCV jest już jakiś czas w produkcji. Decyzja moja uzależniona byłaby jeszcze od tego, jak bardzo mi się spieszy do nowego auta/ jak szybko jest mi potrzebny? Bo jeżeli mógłbym zaczekać, to chyba jednak Lodgy, ponieważ uważam, że trzeba iść z postępem. Za te pieniądze mam solidne auto, chociaż nie powiem podoba mi się Fiat Freemont :-P , czy Ford Galaxy ale tam są same diesle i cena nie ta.
 
GregW 


Marka: Dacia
Model: Logan MCV
Silnik: 1.6 84KM LPG
Rocznik: 2012
Wersja: BlackLine2 7 os.
Dołączył: 26 Wrz 2012
Posty: 28
Skąd: Kielce
Wysłany: 2012-09-28, 13:45   

Cytat:
silnik benzynowy powyżej 100KM obecnie dostępny w MCV (1,6 16V)

te MCV'ki z silniczkami 1.6 16V są do zakupienia w Polsce czy tylko ściągane używane z zachodu? (coś takiego chyba widziałem już gdzieś na forum)

Cytat:
w przyszłości w Lodgy na jesieni (1,2 16V z doładowaniem)

Obawiam się, że ten silniczek 1.2 16V raczej 10 lat użytkowania nie wytrzyma bez większej awarii... i samochód pewnie będzie cenowo porównywalny do wersji z dieslem

A mam jeszcze jedną kwestię: w konfiguratorze wszystkie Lodgy wyglądają tak samo, co to jest za wersja?:
http://sphotos-a.xx.fbcdn...656171832_n.jpg

trochę ubogo wygląda bez czarnych zewnętrznych słupków pomiędzy szybami, zastanawiam się czy wersja ambiance tak nie będzie wyglądała (chociaż tam mają być czarne listy ochronne z boku, ale to chyba te na drzwiach...? może się mylę?)
 
bebe 
Moderator
I aim to misbehave



Marka: Jeep
Model: Grand Cherokee
Silnik: 4.7 V8
Rocznik: 2004
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 02 Sie 2010
Posty: 2384
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-09-28, 13:54   

GregW napisał/a:
te MCV'ki z silniczkami 1.6 16V są do zakupienia w Polsce czy tylko ściągane używane z zachodu? (coś takiego chyba widziałem już gdzieś na forum)

Ja swoją kupiłem w Polsce. :) Według konfiguratora nadal są dostępne (wersja Laureate Black Line 2), ale chyba już się skończyły zamówienia na nowe MCVki.

GregW napisał/a:
trochę ubogo wygląda bez czarnych zewnętrznych słupków pomiędzy szybami, zastanawiam się czy wersja ambiance tak nie będzie wyglądała

Nigga, please, to zwykła czarna folia do słupków. :) Za kilka(set) złotych nakleją ci ją w zakładzie przyciemniającym szyby, a jak masz dryg do takich rzeczy, to możesz nakleić samemu.
 
DrOzda 



Marka: Dacia
Model: Lodgy
Silnik: 1.6 MPI
Rocznik: 2012
Wersja: Laureate 7 os.
Pomógł: 79 razy
Dołączył: 12 Maj 2010
Posty: 3598
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-09-28, 14:05   

IMHO kupno wersji Ambiance plus klimatyzacji jest lekko bez sensu bo za 1000 więcej mamy Laureate z klimą w cenie i kilkoma dodatkami które ten 1000 są warte :)
Plus lepsza i trwalsza tapicerka ....
Ale oczywiście to kwestia indywidualna ....
Ostatnio zmieniony przez DrOzda 2012-09-28, 14:11, w całości zmieniany 1 raz  
 
TinTin 


Marka: Toyota
Model: Corolla
Silnik: 1.3 XLI
Dołączył: 17 Lip 2010
Posty: 33
Skąd: Spain
Wysłany: 2012-09-28, 14:07   

GregW napisał/a:
Widzę, że kolega TinTin ma podobne dylematy do moich :)

A ja nastawiam się coraz bardziej na Lodgy, mam możliwość poczekania do przyszłego roku z zakupem i chyba zamówię samochód na wiosnę, tak żeby na wakacje z rodzinką móc pojechać białą Lodźką - najprawdopodobniej wersja ambiance z klimą i radiem.

Co daje w Lodgy komputer pokładowy? Babeczka w salonie powiedziała mi, że na nie wiele więcej niż pokazanie zużycia paliwa...
Mam obecnie Astrę F z 1992 r., gdzie jedyną elektronikę stanowi radio i zegarek :mrgreen: , ruszałem na popych, jechałem z wybitym amortyzatorem, doładowywałem sobie aku w domu (a potem tylko nastawiałem poprawnie zegarek w samochodzie ;-) ) i autko wszystko znosi.
Nie chciał bym, żeby przy okazji jakiejś drobnej awarii Lodgy komputer zablokował mi silnik i zmusił do wzywania lawety...


Tak masz rację. "Siakoś mnie tak ciągnie trochę do MCV i Lodgy" zgodnie z moim podpisem :mrgreen:

Ja wstrzymuje się do wiosny, będę brał podstawową wersje w kolorze białym. Żadne komputery czy elektryczne szyby nawet itd. mi są zbędne (im mniej elektroniki tym dla mnie lepiej bo jak nie ma to się nie zepsuje ;-) ).
Za dużo zrobiłem km po Europie około 60 tys. by się "jarać" dodatkami i nie myśleć tyko i wyłącznie praktycznie i ekonomicznie.

Właśnie jeśli chodzi o ekonomie to liczy się: cena zakupu, możliwości ładowność / pakowność. I jak będę kupował to wezmę z LPG.

Jazdy testowe już robiłem, ale niestety na motorku 1.5 dCi 110 km, benzynki nie mieli i mogę śmiało napisać mimo wszystkiego: auto jest dobrze wyciszone, zawieszenie wybiera bardzo dobrze nawet mocne nierówności, przestrzeni nad głowa jest sporo nawet dla osoby o wzroście 190 cm (dla szczegółowości ja mam 178 cm).
Kobiecie się auto BARDZO PODOBA (co mnie dodatkowo cieszy) i Ona z dużej ilości przestrzeni będzie również bardzo zadowolona.

To co mi się nie podoba w Lodgy po obserwacji tak na szybko to brak wypełnienia w 100%-ach tylnych nadkoli. Zakryta jest tylko tylna część, a przednia i górna nie... :-?
Trochę to kiepsko wygląda, patrząc na to co będzie się tam działo po paru latach lub nawet kilku miesiącach, przy ewentualnych deszczach i piachu (błota) . Ciekawe czy takie pełne osłony można gdzieś dokupić. Hmmm.
Drążek zmiany biegów w dCi drga i czuć prace motoru na nim. Przy zmianie biegu na dowolny i puszczaniu sprzęgła czuć jak drążek ciągnie do tyłu... :-? (edit: 13.11.2012 r. w 1.6MPI jest tym JESZCZE GORZEJ).

Co do MCV. MCV też jak najbardziej może być tylko wg mnie te 2500 zł niższej ceny jakie dają w PL to zbyt mało.

Cytat:

A mam jeszcze jedną kwestię: w konfiguratorze wszystkie Lodgy wyglądają tak samo.


Prośba do forumowiczów: jeśli ktoś ma jakieś zdjęcia z felgami 14" i 15" do Lodgy niech coś wstawi na forum. Podstawowe 14" mówią , że zbyt małe i dziwnie wyglądają. Dopłata do 15' to 400 zł w PL, wiadomo oponki też będą potem droższe.

A jak to wygląda w rezultacie na zdjęciach?
Ostatnio zmieniony przez TinTin 2012-11-13, 12:41, w całości zmieniany 2 razy  
 
DrOzda 



Marka: Dacia
Model: Lodgy
Silnik: 1.6 MPI
Rocznik: 2012
Wersja: Laureate 7 os.
Pomógł: 79 razy
Dołączył: 12 Maj 2010
Posty: 3598
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-09-28, 15:48   

14 cali jest tylko w podstawowej wersji za 37 tys.
W dodatku ESP wymaga już co najmniej 15 cali.
A ESP warto też wziąć ze względu na powiększone tarcze hamulcowe, co powinno pomagać przy hamowaniu i zapobiegać przegrzewaniu hamulców.
 
laisar 
Moderator



Marka: Dacia
Model: Logan MCV
Silnik: 1.6 MPI
Rocznik: 2007
Wersja: Laureate 7 os.
Pomógł: 417 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 18024
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-10-01, 22:37   

TinTin napisał/a:
Podstawowe 14" mówią , że zbyt małe i dziwnie wyglądają

Średnica koła i tak jest zawsze taka sama, więc zmiana felgi na większa właściwie nic wizualnie nie daje...

(A zmiana wielkości koła jest niedozwolona).
 
Marek1603 


Marka: Dacia,
Model: 1300, Lodgy, Duster
Silnik: 1.3 8V, 1.6MPI, 1.6Sce 4x4 AT
Rocznik: 1981, 2014, 2016
Wersja: Laureate 5 os.
Pomógł: 105 razy
Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 7414
Skąd: Olkusz
Wysłany: 2012-10-02, 05:14   

laisar napisał/a:

Średnica koła i tak jest zawsze taka sama, więc zmiana felgi na większa właściwie nic wizualnie nie daje...


W pewnym sensie masz rację.
Znaczy średnica "zewnętrza" koła faktycznie się nie zmienia i masz rację.

Zmienia się natomiast średnica wewnętrzna samej opony - średnica felgi i tutaj wizualnie już niestety daje.

Teraz pytanie czy jest to aż tak ważne? Przecież w normalnej jeździe nie zmienia prawie nic chyba że przesadzimy z proporcjami felga - opona
 
laisar 
Moderator



Marka: Dacia
Model: Logan MCV
Silnik: 1.6 MPI
Rocznik: 2007
Wersja: Laureate 7 os.
Pomógł: 417 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 18024
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-10-02, 11:42   

@Marek1603: Wiem, że Ty wiesz - ale zaprawdę powiadam Ci, wiele osób nawet jeśli teoretycznie też to wie, to nie nie uświadamia sobie tego (; To bowiem nie pierwszy raz, kiedy pojawia się taki pomysł i z kontekstu wynika, że chodzi o większą średnicę koła.

Oczywiście, racja, że nawet sama zmiana felgi będzie jakoś wpływać na wygląd - ale MSZ między 14 a 15" raczej nie tyle, żeby było to zauważalne na pierwszy rzut oka...

Voila:

lodgy@felgi14-15-16.gif
Plik ściągnięto 14278 raz(y) 250,64 KB

lodgy@felgi14.jpg
Plik ściągnięto 14278 raz(y) 47,08 KB

lodgy@felgi15.jpg
Plik ściągnięto 14278 raz(y) 47,16 KB

lodgy@felgi16.jpg
Plik ściągnięto 14278 raz(y) 47,26 KB

Ostatnio zmieniony przez laisar 2012-10-02, 11:43, w całości zmieniany 1 raz  
 
Marek1603 


Marka: Dacia,
Model: 1300, Lodgy, Duster
Silnik: 1.3 8V, 1.6MPI, 1.6Sce 4x4 AT
Rocznik: 1981, 2014, 2016
Wersja: Laureate 5 os.
Pomógł: 105 razy
Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 7414
Skąd: Olkusz
Wysłany: 2012-10-02, 11:51   

Oczywiście między 14" a 15" albo 15" a 16" nie zauważymy różnicy.

Patrząc między 14"a 16" już ją zauważymy. Natomiast 14" a 17" to jeszcze ją odczujemy ze względy na niski profil opony.
Ostatnio zmieniony przez Marek1603 2012-10-02, 11:51, w całości zmieniany 1 raz  
 
laisar 
Moderator



Marka: Dacia
Model: Logan MCV
Silnik: 1.6 MPI
Rocznik: 2007
Wersja: Laureate 7 os.
Pomógł: 417 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 18024
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-10-02, 13:53   

Z letkim d; poślizgiem, ale jedziem z tym koksem (:

(+ to przewaga lodgy nad MCV-ką, - to rozwiązanie gorsze niż w loganie).


+ Wycieraczka pasażera jest zagięta, dzięki czemu zlikwidowano Złowieszczy Trójkąt.


+ Obie wycieraczki schowane są w cieniu aerodynamicznym maski:



Otwartą maskę podpiera siłownik gazowy.


- Znacznie trudniej dobrać się do filtra oleju.



- Trochę trudniej (i tradycyjnie w dieslu: jeszcze jeszcze trochę trudniej) wymienić żarówki...


- Trzeba użyć wkrętaka torx, żeby wymienić żarówki z tyłu.


++ Drzwi boczne chowają się pod płat dachu oraz dodano uszczelki na pionowych krawędziach drzwi tylnych.


+ Uszczelki w otworach drzwiowych są gładkie, bez rowków.


+ Pod przednimi błotnikami znajduje się dodatkowe wyciszenie.

(Technicznie rzecz biorąc, cały bok karoserii - oprócz przedniego błotnika - jest jednym kawałkiem, zachodziła więc obawa, że ewentualna wymiana będzie kosztowniejsza niż w MCV-ce. Sprawdziłem jednak w serwisówce i okazało się, że technologia naprawy przewiduje w razie potrzeby wycinanie mniejszych fragmentów, więc w zasadzie nie ma tu większej różnicy).



+ Morderczy górny narożnik drzwi został ślicznie i bezpiecznie zaokrąglony.


- Kratki głośników zintegrowano z boczkiem drzwi, który trzeba teraz zdejmować przy de/montażu głośników.


Nawet w najwyższej wersji boczki nie mają tekstylnych wstawek.
- Plastik uchwytów jest bardziej miękki.


- Bezpieczniki są trudniej dostępne.
+ Klapka luku bezpieczników służy za dodatkowy schowek.
Manetka ustawiania lusterek bocznych trafiła na lewy brzeg deski rozdzielczej.


- Gniazda diagnostycznego nie można używać na stałe w czasie jazdy.


Nowa manetka świateł posiada tryb kierunkowskazów autostradowych - lekkie naciśnięcie i puszczenie powoduje trzykrotne ich mrugnięcie.


+ Pokrętła sterowania wentylacją są umieszczone sporo wyżej.



+ Przesunięto wyloty nadmuchu na nogi kierowcy oraz pasażera pod deską rozdzielczą...


+ ...oraz pod kanapą 2. rzędu, gdzie dzięki obniżonej podłodze powinna się poprawić wentylacja 3. rzędu:



+ Podobnego efektu można się spodziewać dla 2. rzędu ze względu na powiększeniu kanałów pod przednimi fotelami.


Tunel środkowy jest przed kanapą 2. rzędu znacznie niższy dzięki płytom styropianu, położonym obok niego na podłodze jako wyciszenie, jednak dzięki bardzo wysokiej linii dachu nie czuć zmniejszenia przestrzeni.


- Niestety, podobna płyta pod nogami pasażera z przodu wyraźnie ogranicza miejsce dla jego nóg.


Podłoga w bagażniku jest poniżej progu - nieco utrudnia to załadunek, ale z drugiej strony zapobiega trochę wypadaniu zapakowanych bambetli.


+ Zaczepy 3. rzędu już prawie zupełnie nie wystają nad powierzchnię podłogi...


- ...a do tego są teraz przyspawane do podłogi - trudniej zmienić wersję z 5- na 7-osobową.



+ Oparcia kanapy w 3. rzędzie pozostają zablokowane po złożeniu.


+ Tajemnicze wypustki na tylnej krawędzi siedzisk kanapy 3. rzędu służą do zamocowania jej po złożeniu:


opieramy je na rurkowym wsporniku także złożonej kanapy 2. rzędu...


...i przypinamy do zagłówków przednich foteli paskami...


+ ...które normalnie mieszkają w kieszonkach na tyłach oparć 3. rzedu.


Złożone obie kanapy.


+ Oparcia kanapy 3 rzędu składają się łatwiej dzięki chowanym w siedzisko zamkom pasów bezpieczeństwa.


+ Podobny patent zastosowano również w 2. rzędzie.


+ Poprawiono także mocowania zamków pasów w miejscu podziału kanapy 2 rzędu...

...i przestały przeszkadzać przy jej częściowym składaniu i rozkładaniu:



Same klamry pasów mocuje się teraz jak w sandero i dusterze (stare mocowania).
Inne podłokietniki i schowki w nich w 3. rzędzie.


Zawiasy kanapy 2. rzędu przykryto plastikową osłoną.


Bez fotek:
- brak półki pod sufitem;
+ kieszenie w drzwiach tylnych;
- brak plastikowej wyściółki na podłodze w miejscu wchodzenia do 3. rzędu;
+/- lampka sufitowa została przeniesiona tuż zza oparcia 2. rzędu nad środek jego siedziska;
- mniejsze okna w 3. rzędzie;
+ roleta bagażnika mieści się nad złożonym 3. rzędem.
+/- niższe zawieszenie.


Ufff (: To na razie tyle - ale ostrzegam, że będę szukał dalej, to może znajdę jeszcze jakieś szczegóły...
Ostatnio zmieniony przez laisar 2012-10-03, 17:03, w całości zmieniany 3 razy  
 
Axia 



Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.5 dCi
Rocznik: 2012
Wersja: Laureate2
Pomogła: 1 raz
Dołączyła: 09 Sie 2012
Posty: 175
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-10-02, 14:19   

Laisar - Cóż napisać... Super!
 
Domel2250 



Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1,6
Rocznik: 2012
Wersja: Ambiance 5 os.
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 19 Gru 2011
Posty: 752
Skąd: internet
Wysłany: 2012-10-02, 15:43   

bebe napisał/a:
GregW napisał/a:
te MCV'ki z silniczkami 1.6 16V są do zakupienia w Polsce czy tylko ściągane używane z zachodu? (coś takiego chyba widziałem już gdzieś na forum)

Ja swoją kupiłem w Polsce. :) Według konfiguratora nadal są dostępne (wersja Laureate Black Line 2), ale chyba już się skończyły zamówienia na nowe MCVki.

GregW napisał/a:
trochę ubogo wygląda bez czarnych zewnętrznych słupków pomiędzy szybami, zastanawiam się czy wersja ambiance tak nie będzie wyglądała

Nigga, please, to zwykła czarna folia do słupków. :) Za kilka(set) złotych nakleją ci ją w zakładzie przyciemniającym szyby, a jak masz dryg do takich rzeczy, to możesz nakleić samemu.


Jeszcze można trafić na nową w salonie, ale rzeczywiście zamówień już chyba nie ma...

http://otomoto.pl/dacia-l...-C24604478.html
_________________
Były: Polonez Atu plus 1,6 gsi, Skoda Felicja HB 1,3 glx, fiat uno 0,9....
 
Ircys 


Marka: Dacia
Model: Dokker
Silnik: 1,6 SCe 100
Rocznik: 2015
Wersja: Laureate
Dołączył: 25 Wrz 2012
Posty: 254
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2012-10-02, 16:36   

Domel2250 napisał/a:

Jeszcze można trafić na nową w salonie, ale rzeczywiście zamówień już chyba nie ma...
http://otomoto.pl/dacia-l...-C24604478.html


ta...
"cena 32 550 PLN" a dalej:
"CENA MODELU PREZENTOWANEGO NA ZDJĘCIACH I OPISANEGO TO 47.450,-

Chcesz inną wersję silnikową oraz wyposażenia? dzwoń przygotujemy najlepszą ofertę specjalnie dla Ciebie."

:)
 
Domel2250 



Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1,6
Rocznik: 2012
Wersja: Ambiance 5 os.
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 19 Gru 2011
Posty: 752
Skąd: internet
Wysłany: 2012-10-02, 21:29   

Ircys napisał/a:
Domel2250 napisał/a:

Jeszcze można trafić na nową w salonie, ale rzeczywiście zamówień już chyba nie ma...
http://otomoto.pl/dacia-l...-C24604478.html


ta...
"cena 32 550 PLN" a dalej:
"CENA MODELU PREZENTOWANEGO NA ZDJĘCIACH I OPISANEGO TO 47.450,-

Chcesz inną wersję silnikową oraz wyposażenia? dzwoń przygotujemy najlepszą ofertę specjalnie dla Ciebie."

:)


To się teraz nazywa"współczesny marketing..."...:-(
Ale to nie zmienia faktu, że takowe auto można jeszcze trafić :-)
_________________
Były: Polonez Atu plus 1,6 gsi, Skoda Felicja HB 1,3 glx, fiat uno 0,9....
 
laisar 
Moderator



Marka: Dacia
Model: Logan MCV
Silnik: 1.6 MPI
Rocznik: 2007
Wersja: Laureate 7 os.
Pomógł: 417 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 18024
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-10-02, 21:55   

Ostatnie wieści od sprzedawców są takie, że w PL jest jeszcze ok. 60 szt. MCV-ek.
 
mekintosz 



Marka: Citoren
Model: Berlingo
Silnik: 1.6 VTI
Rocznik: 2011
Wersja: [Inna].[nie dotyczy]
Pomógł: 35 razy
Dołączył: 22 Maj 2009
Posty: 4266
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-10-02, 22:06   

Laisar, świetne wyłuszczenie plusów i minusów ! Widać znali problem kiepskiej dystrybucji ciepłego powietrza na nogi kierowcy ;-) Generalnie większość rozwiązań na plus w stosunku do Sandero/MCV/Duster . Dla mnie jeden minus - odpada możliwość użytkowania interfejsu OBD BT + telefon podczas jazdy - lipa !

PS. Mozna takie wyciszonko sobie zamontowac/dopasowac do Sandero ? Pewnie nalezaloby drzwi zdemontowac by wcisnac ?

DSC00634.jpg
Plik ściągnięto 197 raz(y) 35,21 KB

Ostatnio zmieniony przez mekintosz 2012-10-02, 22:14, w całości zmieniany 1 raz  
 
laisar 
Moderator



Marka: Dacia
Model: Logan MCV
Silnik: 1.6 MPI
Rocznik: 2007
Wersja: Laureate 7 os.
Pomógł: 417 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 18024
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-10-02, 23:10   

mekintosz napisał/a:
Pewnie nalezaloby drzwi zdemontowac by wcisnac ?

Chyba raczej błotnik...
 
bebe 
Moderator
I aim to misbehave



Marka: Jeep
Model: Grand Cherokee
Silnik: 4.7 V8
Rocznik: 2004
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 02 Sie 2010
Posty: 2384
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-10-03, 12:54   

laisar napisał/a:
Się mi przypomniało, więc dopisałem do tamtego posta:

Cytat:
+ Zarówno lodgy, jak i dokker, wyposażone są także w sygnalizację gwałtownego hamowania - przy takim manewrze automatycznie włączają się na chwilę światła awaryjne.

Czemu z plusem, skoro MCVka też to ma?
 
Ircys 


Marka: Dacia
Model: Dokker
Silnik: 1,6 SCe 100
Rocznik: 2015
Wersja: Laureate
Dołączył: 25 Wrz 2012
Posty: 254
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2012-10-03, 14:02   

laisar napisał/a:
Ostatnie wieści od sprzedawców są takie, że w PL jest jeszcze ok. 60 szt. MCV-ek.


a czy gdzieś oficjalnie zostało ogłoszone to, ze zaprzestaje się produkcji MCV-ki? Jeżeli tak to gdzie i kiedy?
Jeszcze jedno pytanie laika: gdzie były (są?) produkowane MCV z ostatnich (2011/2012) lat?
Pozdrawiam
 
TinTin 


Marka: Toyota
Model: Corolla
Silnik: 1.3 XLI
Dołączył: 17 Lip 2010
Posty: 33
Skąd: Spain
Wysłany: 2012-10-03, 14:21   

laisar napisał/a:
@Marek1603: Wiem, że Ty wiesz - ale zaprawdę powiadam Ci, wiele osób nawet jeśli teoretycznie też to wie, to nie nie uświadamia sobie tego (; To bowiem nie pierwszy raz, kiedy pojawia się taki pomysł i z kontekstu wynika, że chodzi o większą średnicę koła.

Oczywiście, racja, że nawet sama zmiana felgi będzie jakoś wpływać na wygląd - ale MSZ między 14 a 15" raczej nie tyle, żeby było to zauważalne na pierwszy rzut oka...

Voila:


WIELKIE DZIĘKI Laisar za prezentację. O to właśnie mniej więcej chodziło.

;-)
 
DrOzda 



Marka: Dacia
Model: Lodgy
Silnik: 1.6 MPI
Rocznik: 2012
Wersja: Laureate 7 os.
Pomógł: 79 razy
Dołączył: 12 Maj 2010
Posty: 3598
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-10-03, 14:27   

Ircys napisał/a:

a czy gdzieś oficjalnie zostało ogłoszone to, ze zaprzestaje się produkcji MCV-ki? Jeżeli tak to gdzie i kiedy?
Jeszcze jedno pytanie laika: gdzie były (są?) produkowane MCV z ostatnich (2011/2012) lat?
Pozdrawiam

Oficjalnie nie ale było kilka wypowiedzi przy okazji końca Logana VAN i Pickupa.
W Rumunii - przynajmniej wersje na Europę.
Ostatnio zmieniony przez DrOzda 2012-10-03, 14:27, w całości zmieniany 1 raz  
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FISubSilver v 0.3 modified by Nasedo. Done by Forum Wielotematyczne